Katwijk zegt nee tegen asielbeleid Jos Wienen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Katwijk zegt nee tegen asielbeleid Jos Wienen .

lize de Hollander
De auteur van deze petitie

#76 Re:

2015-10-13 21:15

Ach ja hoe je het dan ook wil noemen,  alleen een dwaas sluit zijn ogen voor deze toestroom van vluchtelingen #8: A.N. -  

 


Gast

#77

2015-10-13 22:34

Ik heb deze petitie ondertekend omdat die mensen hier niet horen... We hoeven ze niks te geven wat iemand die hard werkt ook niet krijgt.... Valt het niemand op dat het hoofdzakelijk om jonge strijdbare islamitische mannen gaat.... Dit gaat mis ,als mijn vrouw en kinderen iets overkomt door een asiel zoeker slaat de vlam in de pan....

Gast

#78

2015-10-14 10:24

Nederland verliest zijn indentiteit ,wij zijn straks vreemden in ons land.Ik vrees voor mijn kinderen ,kleinkinderen en achterkleinkind.wat moet er van hen worden.
Gerard

#79 Re: eens

2015-10-14 13:41

#1: -  

 Eens

Gerard

#80 Re: Re:

2015-10-14 13:43

#76: lize de Hollander - Re:  

 Misschien heeft jos wienen nig kaners over in zijn gigantische woning van de gemeente. Hij zit daar toch maar alleen

EVE

#81 Re: Re: Re:

2015-10-14 13:44

#80: Gerard - Re: Re:  Was het vergeten te vragen eigenlijk gisteren :P

 

Gerard

#82 Re: Re: Re: Re:

2015-10-14 13:49

#81: EVE - Re: Re: Re:  

 In zijn tuin kunnen ook de nodige tenten staan en hoeven ze niet zo ver te lopen naar.het loket van sociale zaken, scheelt weer bus of taxikosten


Gast

#83 Re:

2015-10-14 13:54

#78: -  

 De kinderen zullen er een taal bij moeten leren op school arabisch dus

Geer

#84 Re: Re:

2015-10-14 13:58

#83: - Re:  

 Enkele zinnen zijn genoeg, antwoord geven op de vraag;

waar is sociale zaken voor geld en huis en waar is de kringloopwinkel 

Kees

#85 Re:

2015-10-14 14:02

#77: -  

 Meisjes die naar de voetbaltraining van rijnvigels mogen wel een beveiliger mee nemen, levens gevaarlijke route in het donker, het gaat echt een keer fout daar

verondruste katwijker
Gast

#86

2015-10-14 14:05

Ik ben geen voor of tegenstander voor een permanent azc zolang het maar om echte vluchtelingen gaat. Ik kom vaak bij het vl.kamp omdat mijn dochters daar een paard hebben en merk de laatste tijd dat de toestroom van jonge , soms zeer jonge, alleenstaande " asielzoekers?" fors is toegenomen . Mijn dochters en andere meisjes in de leeftijd van 12 t/m 20 jaar die daar komen om de paarden te verzorgen worden regelmatig lastig gevallen door deze personen in de vorm van fluiten aan roepen , in hen eigen taal dus verstaan ze niet waar het over gaat , en al een paar keer meegemaakt dat er fotos met de mobieltjes , die ze allemaal hebben en ook nog de nieuwste modellen? , gemaakt word van de meisjes . Nu het al weer vroeger donker word durven sommige al niet meer om alleen naar hun paard te gaan . En dit is nog maar een van de grieven die ik heb dus steun ik deze petitie . Voor de duidelijkheid , voorheen geen problemen gehad met de echte asielzoekers , dit waren ook families met kinderen . Nu teveel en veel teveel jonge gelukszoekers die hier de boel op stelten komt zetten en nog hoge eisen stelt ook . SCHANDALIG GEWOON dat je de gastvrijheid hier niet op prijs stelt .
Mvg. A.


Gast

#87 Re: Re:

2015-10-14 14:25

#85: Kees - Re:  

 Hier kan ik Kees gelijk in geven het is wachten tot het fout gaat , en dat zal niet lang meer duren .

Ik kom hier vaak en zie het voor mijn eigen ogen gebeuren . Nog een detail , ik heb hier nog nooit politie of iets dergelijks gezien om te controleren of te observeren nadat er toch al klachten richting politie/gemeente zijn gegaan !!!!

Kees

#88

2015-10-14 14:30

Wat ik nergens lees is hoeveel zgn vluchtelingen uit allerlei landen hier al wonen, voor vast met een bijstandsuitkering en allerlei andere uitkeringen.

ik zie ze de hele dag lopen van lidl naar lidl en kringloopwinkel.

verders thee drinken bij elkaar en als ze zin hebben naar een of andere cursus.

duidelijk is wel dat ik als katwijker daar aan mee betaal

'En maar zielig doen en de boel in de maling nemen, ze hebben echt met die hollander niets van doen alleen als het uitkomt.

let op mijn woorden dat er binnenkort hier een moskee staat, daar wordt wel ruimte voo gevonden

 

Jaap

#89 Re:

2015-10-14 14:34

#88: Kees -  

 Hoeveel? Tel de schotels maar en de vodden voor de ramen in de Koestal, Molenwijk, Hoornes, Cleyn Duin en nog hier en daar.

Burgemeester en raadsleden zet er vooral nog meer mij, stop de kop maar in het zand en vooral roepen dat de burger meer bij de plaatselijke politiek moet worden getrokken


Gast

#90 Re:

2015-10-14 14:39

#86: -  

 U heeft met struisvogels te maken olv onze burgemeester, kop in het zand of wel Turki Turki ik u niet begrijpen


Gast

#91 Re: Re: Re:

2015-10-14 14:44

#87: - Re: Re:  

 Nee natuurlijk niet, stel je voor dat dat landelijke bekend krijgt.

vroeger zei de dominee of pastoor" ik zal de bewoners dom houden en zorg jij als burgemeester dat ze arm blijven" thans is dat weer aan de orde


Gast

#92 Re:

2015-10-14 14:59

#61: -  

 Ik laat mij inschrijven als vluchteling, spreek dan engels en krijg ik het beter dan wat ik nu heb, zit in een zonerhuisje maar krijg dan misschien huis, gratis OV, eten, inrichting huis en zoal wat meer

EVE

#93 Re: Re:

2015-10-14 15:34

#92: - Re:  Goed idee ik ga zo met je mee

 

 


Gast

#94

2015-10-14 15:38

Genoeg is genoeg en vol is vol. Nederland voor de Nederlanders

Gast

#95

2015-10-14 18:05

Ik wil een veilig dorp voor mijn en andermans kinderen en geen oorlogsgebied waar geplunderd en verkracht word.

Gast

#96 Re: Re: Re:

2015-10-14 18:05

#93: EVE - Re: Re:  

 Oke, kleding krijgen wel voor de winter maar misschien ook maar vast een gardaribe aanschaffen voor de zoner, is het niks kan ik dat altijd weer verkopen aan die stomme katukker, ik heb ook nog een fiets te koop, nooit gebruikt want ik kan niet fietsen, kan wel les nemen maar dan mis ik thee drinken bij familie, heb van mijn zakgeld ook nog een tv gekocht maar heb ik niks aan ook te koop dus, ga morgen effe naar sociale zaken hoe het nou met mijn huis staat, gelijk effe een nieuwe telefoon vragen en bellen naar vrouw, broers, zusters en verdere familie dat zij kunnen komen, toch weer extra inkosten want die krijgen ook bijstand, dan gauw kindjes maken, oudste kinderen trouwen met nederlander en krijgen vanzelf nederlandse status, slim toch? Die stomme hollanders , oook Wienen met z'n sooi om hem heen, stinken daar wel in


Gast

#97

2015-10-14 18:23

Waar zijn rookbommen te koop, kan ik dan bij het COA naar binen gooien


Gast

#98

2015-10-14 18:28

Ik vind dat uitgeproduceerde asielzoekers gelijk terug moeten worden gestuurd. En degene die binnen komen zonder geldig identiteitsbewijs gelijk terug moeten op hetzelfde vliegtuig... kijk eens naar Australië daar kom je niet in zonder geldig document of met een crimineel verleden. . Kunnen wij nog een hoop van leren.. vluchtelingen die echt komen omdat het in hun land niet veilig is moeten wel geholpen worden. .
Jaap

#99 Re: Re: Re:

2015-10-14 18:30

#93: EVE - Re: Re:  

 W'el eerst baard en snor laten groeien, leren zielig kijken, sandalen dragen, w'el ouwe natuurlijk, te koop in kringloop, en een witte jurk, te verkrijgen bij een Iman in Leiden en dan lukt het allemaal wel.

sgp

#100

2015-10-14 18:46

Wienen is reeds gescheiden van zijn vrouw, oh he, je is het raer dan dat je mit zo'n vent niet leven, had reare ideen geloof ik