Katwijk zegt nee tegen asielbeleid Jos Wienen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Katwijk zegt nee tegen asielbeleid Jos Wienen .


Gast

#1

2015-10-07 14:16

Jos Wienen trekt alleen zijn eigen plan, zonder zich ook maar iets aan te trekken van de inwoners van Katwijk !!!!!!!

Gast

#2

2015-10-07 14:18

Er is genoeg ruimte in Nederland. Verdeel het eens eerlijk. Als elke stad of dorp een gezin zou opnemen zou er niet zoveel aan de hand zijn. Nu komen er straks 1400 plus gezinshereniging in aanmerking om in K'twijk te komen en blijven wonen. Dat is een veel te grote impact. Dus ja, geen asielzoekers erbij!

Gast

#3

2015-10-07 14:24

omdat ik t spuugzat ben !!!!! ik ben helemaal klaar met die lui en die burgemeester van ons!!

Gast

#4

2015-10-07 14:27

Omdat het asiel beleid van onze gemeente veel te ver gaat, de rechten van de gewone mensen worden vergeten. Er is al zoveel stille armoede in onze gemeente, en er zijn al veel mensen bij de voedselbank. Over wordt hulp en geld aan gegeven, en de zorg wordt alleen maar gekort. Dat kan en mag niet langer zo.

Gast

#5

2015-10-07 14:31

Heel simpel , er is geen plaats meer . Onze eigen mensen gaan nu maar eens voor . Help eerst de armoede maar eens in ons eigen dorp .  De gemeente heeft dat al niet op een rijtje . Maar als asielzoeker krijg je van alles . 


Gast

#6

2015-10-07 14:48

Hoe gaan we dan al die criminaliteit oplossen?

Gast

#7

2015-10-07 14:50

Omdat het genoeg is, laten we eerst onze ouderen maar helpen en laten we onze eigen kinderen ook woonruimte gunnen, er is hier ook al geen werk voor ons en de zorgverzekering moet ook omlaag mensen gaan nu ook al niet zo snel meer naar dokter of tandarts omdat het te duur word.plus hebben we hier ook met de voedselbank te maken wat belachelijk is hier in Nederland.
A.N.

#8

2015-10-07 14:50

Wij willen ons Kattuk niet weggeven omdat zij sneller voortplanten dan wij.... 

1) Als je een onzin 'argument' gebruikt, dan wordt de rest van je betoog ook direct als onzin bestempeld.

2) Ik vermoed dat het verschil tussen asielzoeker  uit economisch oogpunt en vluchteling omdat je gezin aan puin wordt geschoten niet helemaal duidelijk is.


Gast

#9

2015-10-07 14:55

Waar blijft onze zorg voor de ouderen en gehandicapten? Nu gaat al dit geld weer naar de asielzoekers. Onze eigen inwoners uit Katwijk moeten zich maar zien te redden!!!!!

Anonymous

#10

2015-10-07 15:05

Omdat Katwijk ooit zo mooi en rustig was en dat zien we graag terug.

Gast

#11

2015-10-07 15:06

Omdat iedereen er nu wel klaar mee is, het moet nu stoppen!
BMK

#12 AZC weg ermee!

2015-10-07 15:27

Ik woon vlak bij het AZC en werk daar ook al een paar jaar in de buurt.Hoeveel Asielzoekers ik erbij heb zien komen de afgelopen tijd is bizar.Ze lopen breed uit over fietspaden zonder opzij te gaan voor het verkeer (levensgevaarlijk).Ook bedelen ze om peuken of geld en als je laat blijken dat je ze niets wilt geven dan schelden ze je uit.Als dit zo door gaat dan gaat het echt flink de mist in.

P.s. verwacht meer acties (want ik heb er niet veel hoop op dat de gemeente zich iets van ons zal aantrekken).

Komt allen 15 Oktober en laat horen dat u het er niet mee eens bent.Dit doen we uiteraard om Katwijk (en Nederland) veilig te houden.


Gast

#13

2015-10-07 15:37

Weg met die gelukzoekers! Grenzen dicht en uit de E.U!!!

Gast

#14

2015-10-07 15:38

Denk eerst aan je eigen volk!


Gast

#15

2015-10-07 15:43

Zitten hier mensen al jaren te wachten op een woning en dat zijn ook urgente gevallen ....niet het probleem bij mensen neerleggen ...

Gast

#16

2015-10-07 15:49

Ik heb een zoon die studeert en een zoon die bij de Marine zit. Krijgen geen hypotheek (verdienen te weinig) Komen niet in aan merking voor een huurwoning. Toen mijn zoon om financiele steun vroeg , was het andwoord : Dan stop je met studeren, en ga je maar werken. Daarnaast, ik ben niet gauw bang. Nu ben ik echt bang. Bang voor wat gaat komen.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-10-07 16:02



Gast

#18

2015-10-07 16:07

Waarom moeten deze mensen hier gehuisvest worden? We hebben hier een andere geloof. Andere normen en waarden. We hebben geen plek ook wij moeten jaren wachten tot er en woning beschikbaar is. Laat staan de arbeidsmarkt. Ik zeg nee laat ze deze mensen in de regio opvangen. dan is en minder groot cultuur verschil. En minder overlast.

Gast

#19

2015-10-07 16:21

Ben het er totaal niet mee eens dat er zo achtelijk veel gedaan wordt voor de zgn asielzoekers. Kom ze regelmatig tegen hier in de wijk bah ze kijken naar je of je een brok ongedierte ben . Ga s.avonds echt niet alleen de hond uitlaten ben gewoon bang .net liepen er weer een paar langs de huizen .ik zie dat vanaf 6 hoog wat zoeken ze daar weet jij het nou ik niet vertrouw het allemaal niet ...de ouders hier kunnen barsten en wienen heeft daar echt geen last van hoor hij komt niks te kort .trouwens alles wat daar zit op gemeentehuis is een aanfluiting .ik noem dat witte boord criminelen .weg met jos wienen .hij helpt ons alleen maar dieper in de problemen.

Gast

#20

2015-10-07 16:38

op rotten met Jos wienen en zijn achterlijkheid ! wij Nederlanders hebben meer recht dan die profiterende asielzoekers

Gast

#21

2015-10-07 16:43

Ben er helemaal klaar mee met al de asiel(geluk)zoekers,ze krijgen alles van onze regering een baan een opleiding geld en een huis moet niet gekker worden
Gast

#22 Wienen

2015-10-07 16:44

Wienen is geen voorzitter van het COA maar van het VNG.


Gast

#23

2015-10-07 16:48

Stop AZC! Weg ermee! Hij luistert niet naar wat de inwoners zeggen! Hij denkt alleen maar aan zichzelf!!

Gast

#24

2015-10-07 16:53

omdat ik straks niet eens meer alleen naar bijv de digros kan omdat het vol zit met die lui en geen idee heb waar ze het is hemelsnaam over hebben,
lekker weg met die lui!

Gast

#25

2015-10-07 17:03

omdat ik steeds meer de overtuiging krijg dat we niet langer in een democratie leven. Ze doen maar en laten m.i. de oren hangen naar Brussel.