Katwijk zegt nee tegen asielbeleid Jos Wienen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Katwijk zegt nee tegen asielbeleid Jos Wienen .


Gast

#26

2015-10-07 17:18

Helemaal geweldig

Gast

#27

2015-10-07 17:38


Heel simpel , er is geen plaats meer .Help eerst de mensen maar eens in ons eigen dorp . De gemeente heeft dat al niet op een rijtje . Maar als asielzoeker krijg je van alles, en dat klopt gewoon niet!!!

Gast

#28

2015-10-07 17:39

Het wordt tijd dat we eerst aan onze eigen mensen gaan denken. Ik werk in de gehandicaptenzorg en daar worden we telkens gekort op uren. Er is niet eens tijd voor een wandelingetje!!

Gast

#29 Re: Wienen

2015-10-07 17:43

#22: Gast - Wienen 

De propaganda-machine van de gemeente werkt weer op volle toeren!


Gast

#30

2015-10-07 17:51

Omdat er in Katwijk ook veel arme mensen zijn en die bij de voedselbank lopen. Mijn mening is.... Eerst eigen volk en dan buitenstaanders. Hun krijgen alles en onze mensen moeten jaren wachten op een huur huis!!!!! Enzovoort enzovoort

Gast

#31

2015-10-07 18:32

Het tegen gaan van 'kaffirfobie' door de nieuwe 'landgenoten'. Tevens kun je met 'oorlugsvluchtelingen', ook mensen vanuit Afrika, India, Bangladesh, Indonesie en Latijns Amerika opnemen.
Neem van mij maar aan, je kunt beter leven in een asielcentra in Turkije wat van alle gemakken is voorzien (Dak, bad, bed en brood) dan een kansloos leven lijden in een township/favella/ghetto in 2e en 3e wereldlanden, waar men moet lijmsnuiven of moet werken in de prostitutie om te overleven en waar de kogels om je oren vliegen!

Geen haan in de 2e kamer die hier naar kraait!
Hypocriete wegkijkers daar.

Gast

#32

2015-10-07 18:39

Ik heb 2 zoon's in een klein en in verhouding duur appartementje. Maar ze zijn blij dat ze IETS hebben. Voor een huurhuis via de woning bouw ver. komen ze niet in aanmerking, hypotheek krijgen ze niet De een studeert en de ander zit bij de marine. De gene die studeert heeft een keer financiéle bijstand gevraagt, het andwoord was,......dan stop je met studeren en ga je maar werken. En nou komen er duizenden "goudzoekers" naar Nederland,.....die worden niet gescreent, er wordt klakkeloos aangenomen dat het zieligevluchtelingen zijn en KRIJGEN vervolgens alles..
I ben geen racist en niet tegen ECHTE vluchtelingen.
Annunaki

#33 Re:

2015-10-07 18:42

#31: -  

 Dit slechts het topje van de ijsberg wat nog hier gaat komen met de demografische ontwikkelingen in de 2e en 3e wereld landen. 

Waar Europa en Afrika in de jaren '90 nog een even hoog aantal inwoners had, is de prognose voor 2050 ronduit schokken. Afrika zal ruim 2 maal zo hoog inwonersaantal hebben dan Europa. En dat is met de medische ontwikkelingen tegen die tijd nog zachtjes uitgedrukt.  Om over Azie (voornamelijk India en Indonesie) nog maar te zwijgen..

 


Gast

#34

2015-10-07 19:06

Katwijk mag en moet niet verloederen door deze geluk- en sharia zoekers.
Katwijkzegtnee

#35

2015-10-07 19:57

We moeten meer mensen vragen te tekenen kijk naar de moskee die ze willen bij deze petities moet je eens kijken hoe hard die gaat over de 1000 al en dan de reacties erbij lezen echt verdrietig word ik ervan gwn.

 


Gast

#36

2015-10-07 19:59

Eigen volk eerst !

Gast

#37

2015-10-07 20:05

Omdat ik dat ongedierte niet in mijn omgeving en land wil hebben

Gast

#38

2015-10-07 20:59

Jos Wienen WE ZITTEN PIEPPPPPPPPPPPP VOLLLLLLLLLLLLLL


Gast

#39

2015-10-07 21:52

Ik ben er fel op tegen dat er nogmeer asielzoekerskomen.Wij hoeven niet naar de pijpen van Brussel te dansen.
Het wordt hoog tijd dat die waardeloze burgermeesterWienen opstapt

Gast

#40

2015-10-08 07:55

Omdat ik vind dat het nu een keer klaar is met dit alles. Super goed dat wij als land mensen in nood helpen maar er is een grens.

Gast

#41

2015-10-08 08:31

Ongelofelijk dat de asielzoekers geplaatst worden in 4 kamer appartementen. Aangezien zij niet HOEVEN te werken, weten ze ook niet wat het is om wel te werken. Dit zorgt voor overlast, tot midden in de nacht hard geschreeuw en gelach. Bewaar deze woningen voor gezinnen of starters die iets aan het opbouwen zijn en niet een lang-leven-de-lol instelling hebben


Gast

#42

2015-10-08 10:45

Opvangen prima, huisvesting geven NEE.
Kan niet zo zijn dat vluchtelingen voorrang krijgen op woningen t.o.v mensendie katwijk geboren en getogen zijn. Dit is van de zotte.
En er zijn al genoeg azc'ers en als de groep alsmaar groter wordt gaan er problemen ontstaan.
lize de Hollander
De auteur van deze petitie

#43 Super mensen het gaat de goede kant op!

2015-10-08 10:51

Goedzo laat Wienen maar eens zien wat Kattuk ervan vind!


Gast

#44

2015-10-08 11:14

Katwijk is vol.

Gast

#45

2015-10-08 11:21

Omdat onze lokale overheid hun eigen mensen wel in de kou laten staan. En hun arrogantie van macht misbruik maar eens goed aangepakt moet worden. Schuiven alles van zich af wat niet naar hun zin is,onder het mom van het volk heeft ons gekozen dus wij mogen doen wat we willen....NEE HUFTERS, wij hebben jullie het vertrouwen gegeven om goed op de zaak te passen en niet de boel te verkwanselen. Dus wat mij betreft schrijf een nieuwe verkiezing uit en wij rekenen met jullie af SGP/CU en jawel ook de partij waar ik lid van geweest ben. CDA. Ik hoop dat jullie nooit meer in de coalitie komen.

Gast

#46

2015-10-08 11:39

top petitie, "vol is vol"

Gast

#47

2015-10-08 11:42

Breng ze naar buurlanden. Hypocriete oliestaten!!

Gast

#48

2015-10-08 12:47

Mijn veilige Nederland moet veilig blijven..

Gast

#49

2015-10-08 12:50

Ik heb 4 kinderen die straks ook allemaal graag een baan willen en een huisje voor hun 40 ste. Hulp is prima maar kijk ook eens naar onze jeugd? Lijkt nu wel of het niet op kan terwijl ik iedere dag mijn oma in der ondergoed mag hijsen omdat niemand daarvoor tijd heeft!

Gast

#50

2015-10-08 12:58

Omdat ik al 3 jaar bezig ben om in aanmerking te komen voor een eigen woning. Door omstandigheden kan ik gewoon weg niet thuis blijven wonen. Zowiezo ben ik van mening dat het binnenhalen van asielzoekers en arbeids immigranten moet stoppen! Help eerst de Nederlandse gezinnen die het zwaar hebben. Ouderen voor de zorg, jongeren aan het werk zodat zij hun toekomst kunnen startten. Er gaan verdomme genoeg Nederlanders naar een voedselbank en moeten iedere dag vechten om voor hun gezin eten op tafel te krijgen en de rekeningen te betalen. Ik ben er klaar mee!