Sluit de grenzen!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Sluit de grenzen!.


Anonymous

#76 Re:

2015-09-09 08:11

#67: -  Stop met al die makkakken binnen te laten!

 Prima, maar dan beginnen we met de bavianen buiten te zetten. Pak je koffers maar.


Anonymous

#77 Re:

2015-09-09 08:13

#62: -   Het westen zal er alles aan moeten doen om de oorlog te beeeindigen

 Maar tot die tijd moeten die mensen geholpen worden en dat is nu.


Gast

#78 Re:

2015-09-09 08:37

#63: -  Ze pakken al werk genoeg af van ons dus buiten met die handel

 Als iemand zonder netwerk, die de taal nauwelijks machtig is en door iedereen als "lui" wordt gezien jouw baan afpakt, dan heb je er zelf dus nog minder van gebakken.


Gast

#79

2015-09-09 08:53

Omdat ik vind dat er al genoeg alsielzoekers zijn in heel Nederland en vooral in de provincie Drenthe.
Laat ze lekker ergens anders heen gaan want de helft komt niet eens uit een oorlogsgebied maar is een geluks zoeker.

Gast

#80

2015-09-09 09:17

Denk aan de veiligheid van ons eigen land, iedere mens weet da er hier probleme vn kome door ze vollop nar hier late kome.. Er zitte der ook minder goei tusse die andere bedoelinge hebbe, denk aan de toekomst aub!!

Gast

#81

2015-09-09 09:24

Omdat er niet deftig nagekeke word! Laatst is er nog verwittigd dat ze een aanslag op België wille doen en wat doet de domme belg? Zr late ze binne zobder na te kijke der zijn drr al 4duizend binne gesmokkeld azo zulle wr der rap aan zijn ze!!

Gast

#82

2015-09-09 09:34

Nederland is al helemail vol we hebben zelf nog nauwelijks woonruimte en dan willen ze ook nog vluchtelingen gaan opnemen.. afgelopen jaar zijn al 122.000 Nederlanders geëmigreerd / gevlucht voor het beleid hier, maar vele van ons kunnen dit niet en mede dank zij het beleid kan ik als alleenstaande moeder me kinderen niet verzorgen of voorzien van alles... Nee ik moet een uitkering want niemand neemt mij nog aan. Te oud en een labiele factor vanwege mijn kinderen. Oor mij tien andere buitenlanders. Veel goedkoper en durf niet te zeggen dat ik niet op banen solliciteer die Nederlanders niet willen doen want ik heb alles geprobeerd.

Gast

#83 Re: Re:

2015-09-09 09:35

#77: - Re:  

 Waarom ????? Als een land vol is waarom moet er dan e hollen worden en als we niks hebben waarvan????


Gast

#84 Re: Re:

2015-09-09 09:37

#76: - Re:  

 Waarom zo reageren op iemand die het gewoon zat is zoals het gaat. Baviaan zeg je dan ben ik er ook een en als ze al bavianen buiten moeten zetten kan beter jij je koffer samen met rutte pakken want mensen die een oordeel klaar hebben zijn in mijn ogen de bavianen


Gast

#85 Re:

2015-09-09 09:38

#6: -  

 Totaal mee eens.onrust en troep 


Gast

#86 Re: Re:

2015-09-09 09:40

#78: - Re:  

 Het wordt wel gedaan en niet omdat wij lui zij  of omdat wij niks kunnen maar gewoon om het feit dat ze goedkoper zijn. 1 op de 5 vrachtwagens zijn Polen gewoon omdat zij met 2 chauffeurs goedkoper zijn dan 1 Nederlander


Gast

#87 Re: Re:

2015-09-09 09:42

#78: - Re:  

 Ik heb ook geen netwerk. Net verhuisd naar een andere stad samen met mijn kinderen naar daar waar ik woonde geen werk was. Nu zit ik hier en joh steeds onder baan niet omdat ik niet wil maar ik ben te oud en ik heb kinderen. Lui pfffff ongelooflijk geen enkel rassen is lui als het geld kan verdienen al is het op de verkeerde manieren


Gast

#88

2015-09-09 09:44

Voor de toekomst voor mijn kinderen en hun kinderen. Genoeg is genoeg. Ik wil me veilig kunnen voelen in eigen land

Gast

#89

2015-09-09 10:33

Omdat dit geen juiste oplossing is. Nederland is een klein land waar je in de grote steden al bijna 10 tot 20 jaar op een woning wacht. Werk er steeds minder komt omdat alles maar vervangen wordt door computers, detail handel steeds minder geld verdiend en in de zorg mensen weg bezuinigd worden. Waar moeten dus als wij al geen baan vinden waar moeten de vluchtelingen dan werken ? Wie betaald hun intigratie cursus ? En wat is met het cultuur verschil? Hebben ze het inzicht zich aan te passen ook te accepteren dat wij hier in Europa katholiek zijn en westers leven.


Gast

#90 Re:

2015-09-09 10:35

#82: -  

 Zo denk ik dus ook.


Gast

#91

2015-09-09 10:47

Ik heb begrip voor alle nood etc. Maar ons land zit al vol en zou chaos en drama worden als we ze allemaal toelaten hier...Onze eigen bevolking word aan de kant gezet voor hun...Daar hebben mijn grootouders niet voor gevochten in nl...De ouderen krijgen minder zorg en de kinderen hier hebben zo geen kans op eerlijke toekomst hier terwijl de ouders zich rot werken...

Gast

#92

2015-09-09 11:35

Ik heb getekend omdat ik mij vreselijk veel zorgen maakt om dit land. Als dit doorgaat gaan wij met zijn alle naar de klote en ik twijfel nu al of er nog wel een toekomst is voor de volgende generatie.

Gast

#93

2015-09-09 12:29

Maak het vluchtelingen systeem maar eerst in orde. Zomaar klakkeloos mensen hier huisvesten. Tip: bouw noodbungalows en scholen op grote lege velden. En laat hun dan z'n eigen gewoontes daar uitoefenen. Totdat er genoeg stabiliteit is in hun eigen land. Laat ze niet ingeburgerd en thuis voelen . Het probleem later is altijd dat ze ingeburgerd zijn in onze samenleving en taal dat ze het prima vinden om te blijven.

Gast

#94 Re: Re: Re: Re:

2015-09-09 13:06

#54: - Re: Re: Re:  

Opvang kan in Saudi Arabië, Quatar, VAE. En die hebben ons geld helemaal niet nodig, ze zijn stinkend rijk. Voor het overige zijn echte vluchtelingen natuurlijk welkom, economische vluchtelingen niet, voorbeelden te over. Ik snap ze best, maar het zijn geen vluchtelingen die voor hun leven moeten vrezen. Italië, Malta, Spanje, Griekenland zijn niet de eerste veilige landen, doe uw huiswerk. Het geloof doet er inderdaad toe. Kunt u mij 1 islamitisch land opnoemen waar ze de rechten van de mens volledig onderschrijven, in woord en daad? Ik ook niet. Dus voordat u verder gaat raaskallen, zou ik u adviseren zich eens te verdiepen in de problematiek.


Gast

#95 Re: Re: Re: Re:

2015-09-09 13:10

#56: - Re: Re: Re:  

Die mensen moeten zeker worden geholpen, maar moet dat per se in Europa? Over een gebrek aan argumenten gesproken: de vergelijking met de Joden gaat volledig mank, maar dat ga ik u v erder niet uitleggen, aangezien u al precies denkt te weten waarover u praat. Voor het overige: zie mijn vorige antwoord.


Anonymous

#96 Re: Re: Re:

2015-09-09 13:51

#83: - Re: Re:  

 Kijk om je heen naar wat jij "niks" noemt en kijk dan wat de vluchteling bij zich draagt, want dat is het enige dat de vluchteling heeft.


Anonymous

#97 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-09-09 13:57

#95: - Re: Re: Re: Re:  

 De vergelijking met de joden is precies in de roos. Ook zij waren de paria's in die tijd, zoals de moslims nu de paria zijn. Ook zij konden slechts op enkelen rekenen als het op hulp aankwam, de rest verlinkte hen liever of wilde in het beste geval helemaal niets met hen van doen hebben. Ook zij konden niet anders dan proberen vluchten naar veiliger oorden, waar hen al te vaak de deur werd gewezen.

Moet dat in Europa? Nee, misschien moet dat niet in Europa, maar als de overtocht van de Middellandse Zee al zeer problematisch en levensgevaarlijk is, wat denk je dan van de overtocht van de oceanen?

Voor het overige: wie anoniem antwoordt moet niet wijzen naar zijn "vorige antwoord". Ik hoop dat je in ieder geval dat nog begrijpt.


Anonymous

#98 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-09-09 14:02

#94: - Re: Re: Re: Re:  Voor het overige zijn echte vluchtelingen natuurlijk welkom, economische vluchtelingen niet

 Maar om te kunnen beoordelen of een vluchteling terechte motieven heeft, zul je de vluchteling eerst moeten toelaten en onderzoeken of zijn asielaanvraag terecht is. Dat gebeurt toch ook?

Wie verdiept zich niet in de problematiek? Jij, dus. Jij raaskalt, omdat je "veilige" landen ziet die er niet zijn. Het feit dat er nog veel te verbeteren is in islamitische landen is nu juist de reden waarom deze mensen vluchten naar andere oorden. Het geloof doet er helemaal niets toe. Je kunt en mag geen mensen hulp onthouden omdat ze een geloof belijden dat jij niet velen kunt. Daarmee, beste anoniempje, ZONDIG JIJ DUS TEGEN DE FUNDAMENTELE RECHTEN VAN DE MENS! Of is dat ook te moeilijk voor je?

Probeer je verstand te gebruiken voordat je anderen gaat uitschelden.


Gast

#99

2015-09-09 14:03

Vol is vol, en wat halen we binnen we weten niets van deze mensen. Ik vertrouwd het niet meer.

Anonymous

#100 Re: Re: Re:

2015-09-09 14:05

#86: - Re: Re:  

 Wat hebben Polen hier nu in Godsnaam mee te maken? Polen zijn toch geen vluchtelingen? Probeer wel even bij de les te blijven.