Ik sta achter de politie agent in Kerkrade!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ik sta achter de politie agent in Kerkrade!.


Gast

#576

2015-07-20 09:57

Kan een rechter achteraf beoordelen of een beslissing die in een fractie van een seconde gemaakt moet worden onjuist was ?
De Nederlandse Politie moet sowieso al veel over zich heen laten gaan, kijk eens naar andere landen, daar wordt veel sneller ingegrepen. Indien een agent nu steeds in zijn achterhoofd een gevangenisstraf zietr bij alles wat hij doet, gaan we zeer snel slachtoffers bij de politie krijgen.

Gast

#577

2015-07-20 09:59

simpelweg wie is hier de boef de agent zeker niet
maar de boef wordt ook nog in zijn gelijk gesteld en dit klopt niet meer hier in nederland

Gast

#578

2015-07-20 10:00

Het is van de zotte.
Het eerste wat dit gaajes doet bij een aanhouding doet is gas geven om weg te komen. Doet er niet toe wat er eventueel gebeurt of kan gebeuren.Ik denk dat er eens vaker geschoten mag worden.
Misschien dat men dan bij een aanhouding wel stopt. Bedrijfs Risico ?????

Gast

#579

2015-07-20 10:00

Deze agent deed zijn werk zoals het hoort. Moet dit een land worden waar criminelen regeren.

Gast

#580

2015-07-20 10:01

Ook de politie zou hun werk moeten doen, en de verdachten hadden de optie om te stoppen, dus eigen schuld dikke bult.
Achteraf niet zeuren als je een kogel in je lijf krijgt als je op de politie probeert in te rijden.

Gast

#581

2015-07-20 10:04

Politie mag geen onterecht geweld gebruiken, ik ben er niet bij geweest maar als ik het zo hoor heeft de agent er alles aan gedaan om tuig aan te pakken. Daarnaast zijn de straffen in Nederland scheef, deze man probeerde zijn plicht zo goed als mogelijk uit te voeren en wordt met 2 jaar bestraft, terwijl een loverboy bewust het leven van een meisje verziekt, puur uit eigenbelang, en hier ook 2 jaar voor krijgt?! Dit klopt niet.


Gast

#582

2015-07-20 10:06

De agent vervult zijn functie en moet in fractie van een seconde een keuze maken. Dat dit wellicht wel eens anders kan aflopen als voorzien is begrijpelijk. Als de chauffeur zich normaal had gedragen, had dit voorval niet nodig geweest

Gast

#583

2015-07-20 10:18

Criminelen stappen steeds vaker naar de rechter en, krijgen dan vaak ook nog gelijk! (denk aan de criminelen die door de juweliersvrouw werden neergeschoten!) Politieagenten zijn er om te handhaven en onze veiligheid te bewaren, als ze dan moeten schieten is dat noodzaak1 Dus: VRIJSPRAAK VOOR DEZE AGENT EN HANDEN AF VAN ONZE POLIETIEAGENTEN

Gast

#584

2015-07-20 10:26

Omgekeerde wereld; als iemand op personen en in dit geval agenten inrijdt en deze in enkele seconden moet handelen om anderen te beschermen.
Agenten en alle hulpverleners moeten meer beschermd worden !
Geef deze rechters een taakstraf door ze in praktijk met arrestaties te laten meegaan !

Gast

#585

2015-07-20 10:27

dit is toch belachelijk, dit is echt de omgekeerde wereld. Dadelijk durft er geen politieagent meer iets te doen en de criminelen de baas. Dus de burgers de klos.
Een politie man of vrouw moet gewoon zijn beroep kunnen uit oefenen .zonder daarbij gestraft te worden. Wie is hier nu de crimineel?

Gast

#586

2015-07-20 10:27

De criminelen cq verdachten verspelen in mijn ogen hun rechten als ze de wet aan hun laars lappen. Als de agent niet zou hebben geschoten wat zouden dan de gevolgen zijn voor hem of zijn collega's? Als dit zo doorgaat wordt Nederland een land waar de criminaliteit hoogtij zal vieren en zal al het gepeupel uit Roemenië of Marokko naar Nederland komen om hier hun criminele activiteiten te ontplooien, en onze agenten zullen niet meer in de bres springen om onze burgers te beschermen.
Ik schaam me voor ons rechtssysteem ik hoop dat dit snel zal veranderen, het wordt tijd dat de agent weer respect krijgt!!!

Gast

#587

2015-07-20 10:29

Die agent doet gewoon zijn werk. Schijnbaar mag dat in dit land ook al niet meer!!

Gast

#588

2015-07-20 10:31

In dit land is de rechtspraak niet normaal. De boeven
worden door de rechters gesteund..

Gast

#589

2015-07-20 10:32

Omdat ik vind dat de politie veel meer vrijheid moet krijgen, en dat er snel gestopt moet worden met het filmen van dit soort dingen. En verder vind ik dat als jij je gewoon aan de regels houd dan hoef dit niet te gebeuren.

Gast

#590

2015-07-20 10:32

De Nederlandse rechtspraak is volledig verziekt door rechters die met hun luie kont op een achterhaald en veel te ingewikkeld wetboek zitten in plaats van te handelen naar eer en geweten van het nederlandse volk !

Gast

#591

2015-07-20 10:39

Naar mijn mening wordt te weinig rekening gehouden met het feit dat er met een auto is ingereden op agenten, de inzittenden van de auto hadden zich gewoon moeten laten aanhouden. Door het inrijden op de agent is deze verplicht om te handelen in een fractie van een seconde.

Gast

#592

2015-07-20 10:39

We willen dat de politie ons beschermt. Als er criminelen zijn die dan te maken krijgen met de politie dan moeten de politie ook de bevoegdheid hebben. Hij heeft juist gehandeld. Risico van het vak als crimineel.

Gast

#593

2015-07-20 10:41

Wij zijn het niet eens met de straf die de politieagent krijgt.

Gast

#594

2015-07-20 10:43

Criminaliteit bestraffen, niet mensen die hun plicht doen

Gast

#595

2015-07-20 10:48

De agent doet zijn werk voor zijn eigen veiligheid, voor zijn collega's en zijn gezin. Als de verdachte zich gedraagt als iedere andere burger dan zal de betreffende agent geen pistool hoeven te gebruiken. Als dat niet meer toegestaan is kan het dienstwapen beter in de kast achter blijven en lopen de agenten rond als levende schietschijven. Het moet toch niet gekker worden. Geef de verdachte geen vinger want de volgende keer neemt hij een hele hand.

Gast

#596

2015-07-20 10:49

Waarom, omdat ons rechtssysteem helemaal de weg kwijt is !!

Gast

#597

2015-07-20 10:50

je weet van te voren als je je niet aan de wet houd dat dit kan gebeuren
sterke voor deze politieagent juist gehandeld in mijn ogen

Gast

#598

2015-07-20 10:52

goed gehandeld van deze politieagent

Gast

#599

2015-07-20 10:56

Hij deed zijn werk. En anders was hijzelf te pakken genomen. Eerbied en ontzag voor alle hulpverleners.

Gast

#600

2015-07-20 11:04

Onze wetsdienaren verdienen lof en respect ( én een beter salaris!)