Ik sta achter de politie agent in Kerkrade!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ik sta achter de politie agent in Kerkrade!.


Gast

#3251

2015-07-21 11:40

Dit is natuurlijk van de gekke een politieagent veroordelen. Deze agent schiet op een auto die een stopbevel negeert Helaas overlijd er iemand. Helaas moet door de moderne media elke fout die een politieagent begaat of men denkt dat hij fout zit en dan meestal met een gedeelte van het verhaal dit uitgebreid uitmeten op de modernedia.
Natuurlijk moet een politieagent die de fout ingaat beoordeeld kunnen worden.maar deze veroordeling is de omgekeerde wereld.kijk alleen eens hoeveel getraumatiseerde politieagenten zijn er in Nederland Er kunnen geen nieuwe politieagenten aangenomen worden doordat er veel te veel politieagenten getraumatiseerd zijn.
Hier gaat een te groot gedeelte van het politiebuget naar toe.
nieuwe politieagenten kunnen niet aangenomen worden omdat er geen geld voor is.Het gezag op de straat is veel te weinig aanwezighet gevolg is dat mensen meer en meer het eigen recht in hand zullen nemenNederland is altijd een rechtsstaat geweest Het is te vrezen dat er wanorde en anarchiec zal komen wanneer dit niet tijdig aangepast wordt.Ik hoop dat Nederland wakker geschud zal wordenen en hoop dat een ieder geval deze politieagent eerherstel gaat krijgen. Overigens dient men zich af te vragen wat deze rechter zich beweegt  om tot deze veroordeling te komen.Ik hoop dat er voldoende onderzoek komt met welke reden deze rechter dit heeft gedaan en uit welk mileu deze rechter komt


Gast

#3252

2015-07-21 11:40

Ze willen dat de politie wordt gerespecteerd. Handhaving van de publieke orde en veiligheid , daar doen ze het voor. Worden ze weggezet als schietgrage cowboys. Nederland moet ophouden met de criminelen in de watten te leggen.

Gast

#3253

2015-07-21 11:41

natuurlijk sta ik achter de politie,de politie stelt toch eek helemaalniks voor op deze manier??? Waarom dragen ze nog een wapen als het niet gebruikt mag worden??? Politie zou in mijn ogen veel harder en vaker moeten kunnen funtioneren.

Gast

#3254

2015-07-21 11:41

Als een crimineel zijn zogenaamde werk doet brengt dat voor deze person(en) en hun direkte omgeving grote ricicos met zich mee. Een politieagent vraagt hier niet om als hij ook zijn rechtvaardige werk wilt doen. Dus moeten deze criminelen niet achteraf zeuren over onrechtvaardigheid. Een rechter zou hier ook rekening moeten houden. Als daders zich aan de wet houden, hoeven agenten niet te schieten.

Gast

#3255

2015-07-21 11:41

Ramkrakers zijn criminelen en mogen wat mij betreft beschoten worden als ze geen bevelen van de politie opvolgen.

Gast

#3256

2015-07-21 11:41

De politieman deed zijn werk en als de verdachte zich normaal had gedragen, was dit probleem nooit gebeurd. Het is schandalig als een politieman hier voor wordt gestraft.

Gast

#3257

2015-07-21 11:42

De samenleving hoort achter de politie te staan in hun strijd tegen criminaliteit. Hun taak is zwaar en gevaarlijk en verdient meer waardering I.p.v. veroordeling.

Gast

#3258

2015-07-21 11:42

Omdat deze Politieagent bij te staan.
Ben

#3259 Re: Eerst de feiten

2015-07-21 11:43

#2: Henk. - Eerst de feiten 

 Feit: auto rijdt bewust door nadat sommatie tot stilstaan heeft plaatsgevonden. Feit: de chauffeur heeft blijk gegeven levensgevaarlijke capriolen niet uit de weg te gaan waarbij totaal onschuldige slachtoffers kunnen vallen. Feit: politieman heeft volledig rechtmatig gehandeld door te voorkomen dat deze levensgevaarlijke gekken konden ontsnappen.

Een rechter die dit niet ziet dient zo snel mogelijk ontslagen te worden want die is net zo'n gevaar voor de samenleving als de 2 criminelen in de auto.

Dus Henk, misschien nog eens nadenken?


Gast

#3260 recht doen aan deze onterecht veroordeelde politie agent

2015-07-21 11:43

Dit is natuurlijk van de gekke een politieagent veroordelend. Deze agent schiet op een auto die een stopbevel negeert.Helaas moet door de moderne media elke fout die een politieagent begaat of men denkt fout de politie een fout begaat Dit moet dan in de media terechtkomen. natuurlijk moet een politieagent die de fout ingaat beoordeeld kunnen worden.maar deze veroordeling is de omgekeerde wereld.kijk alleen eens hoeveel getraumatiseerde politieagenten zijn er in Nederland Er kunnen geen nieuwe politieagenten aangenomen worden doordat er veel te veel politieagenten getraumatiseerd zijn. Hier gaat een te groot gedeelte van het politiebuget naar toe. nieuwe politieagenten kunnen niet aangenomen worden omdat er geen geld voor is.het gezag op de straat is veel te weinig aanwezighet gevolg is dat mensen meer en meer het eigen recht in hand zullen nemenNederland is altijd een rechtsstaat geweest Het is te vrezen dat er wanorde en anarchiec zal komen wanneer dit niet tijdig aangepast wordt.Ik hoop dat Nederland wakker geschud zal wordenen en hoop dat een ieder geval deze politieagent eerherstel gaat krijgen Overigens dient men de achtergrond en het milieu waaruit deze rechter komt nauwkeurig te onderzoeken


Gast

#3261

2015-07-21 11:43

Onbegrijpelijke keuze van deze rechter.
Ik hoop dat hij zelf nooit slachtoffer wordt van criminaliteit.
Slechte beurt van onze rechtsstaat!

Gast

#3262

2015-07-21 11:44

Het wordt tijd dat er weer meer ontzag komt voor de politie.

Gast

#3263

2015-07-21 11:44

omdat ik het voorstel van een eigen tuchtrecht een veel logischet en betere oplossing vond. Hoe moet een agent nu reageren met in zijn/haar achtergrond dit vonnis? absurd!

Gast

#3264

2015-07-21 11:44

Het moet niet gekker worden in Nedeland.
De agent die zijn werk doet wordt veoordeeld.
De wereld op zijn kop!!!!

Gast

#3265

2015-07-21 11:44

Deze gebeurtenis moet geen vrijbrief worden voor criminelen , zo van als men schiet gaat hij of zij de bak in en krijg ik smarte geld !

Gast

#3266

2015-07-21 11:44

Wonend in Vietnam zie ik dat er respect is voor gezag. Duidelijk wat mag en niet mag. Foute dingen hard afgestraft. Helder dat wist de beschoten man ook. Vietnam is veilig met grenzen daar kunnen ze in de eu/nl een voorbeeld aan nemen..politiewerk is ook mensenwerk net als ziekenhuizen bijvb fouten vallen eerder op maar dat is het leven zeggen ze hier

Gast

#3267

2015-07-21 11:45

Heel simpel..deze agent heeft zijn leven gewaagd om een crimineel op te pakken..en als beloning 2 jaar cel..het is echt te gek voor woorden..het hele recht stelsel in Nederland is een lachertje...vermoord iemand en na 3 jaar ben je weer vrij..en als ik vergelijk met rechtstelsels zoals Singapore wordt me dat nog kwalijk genomen ook...3 gram drugs..doodstraf!

Gast

#3268

2015-07-21 11:45

Het is van de zotte dat criminelen hier beschermd worden, en dat mensen die hun werk voor ons naar eer en geweten doen gestraft worden.

Gast

#3269

2015-07-21 11:45

Omdat het voor de Politie steeds zwaarder wordt op straat. De zware criminelen zijn op dit moment de baas op straat terwijl de Politie het hiermee steeds zwaarder krijgt. De bevoegdheden moeten snel aan deze tijd aangepast worden!!!

Gast

#3270

2015-07-21 11:46

Er zou meer respect voor de politie moeten zijn

Gast

#3271

2015-07-21 11:46

Waar zijn wij in dit land mee bezig?. Rechtspraak ? , daar is hier geen sprake meer van!! De hulpverlenende beroepen verdienen alle steun en respect van ons . Waar zouden we zijn zonder ze? Deze man mag absoluut niet als een crimineel behandeld worden!!! Niet normaal dat we deze petitie moeten houden.

Gast

#3272

2015-07-21 11:47

De politie krijg mijn steun omdat zij het mogelijk maakt om vreedzaam in Nederland te kunnen leven. Deze mensen trotseren hun leven voor ons.

Gast

#3273

2015-07-21 11:47

geef deze agent een onderscheiding ipv een veroordeling.

Gast

#3274

2015-07-21 11:47

Respect voor politie mensen die hun beroep uitoefenen. Het moet niet gekker worden in Nederland.

Gast

#3275

2015-07-21 11:47

We leven in een democratische staat waar geen plaats is voor geweld. Als er dan toch personen zijn die zich daar schuldig aan maken moeten ze er rekening mee houden dat de politie zal ingrijpen. Als er dan ook nog op agenten wordt ingereden zie ik het handelen van de agent als noodweer! De rechter zou zich eens moeten voorstellen als "hij" daar had gestaan en hoe "hij" zou hebben gehandeld! Deze rechtspraak is weer op z'n Nederlands.