Petities.com

Burgerinitiatief verbeterde acute Spoed Eisende Hulp op VPR

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Gast#101 Aug 26, 2015, 10:04

Omdat de dooddoener dat er geen geld is c.q. het te duur is nergens op slaat. Waar worden dan de kosten van alle asielzoekers/vluchtelingen/ gelukzoekers van betaald?Nou wil het COA weer een extra opvang in het zuiden van het land. KASSA!!!
Niet gek opkijken als volgend jaar de premie en de belastingen weer verder opgeschroefd worden.

Gast#102 Aug 26, 2015, 12:15
Ik loop zelf ook in het S.M.C. het mag of moet weer een volwaardig Ziekenhuis worden voor ouderen is het toch niet te doen om zo ver te moeten reizen dus ik wil dat het een volwaardig
Ziekenhuis word en daar kan ook de gemeente Nissewaard ook aan mee werken laat het maar aan die regering weten en zo veel mogelijk onder de aandacht brengen
Gast#103 Aug 26, 2015, 19:52
We hebben in Spijkenisse een mooi en echt een goed ziekenhuis.
Dit moet echt weer alle dagen in de week 24 uur per dag open zijn.
Het is zo nodig!! Zoals het nu is gaat niet langer, de bruggen en aanrij tijden enz. duren veel te lang bij spoedgevallen. En dan nog niet te spreken als er echt iets gebeurd in deze omtrek met veel chemische bedrijven. Open dat ziekenhuis is mijn oproep!!
Gast#104 Aug 27, 2015, 11:45
Toen mijn dochter in november 2013 moest bevallen, werd zij door de verloskundige naar het ziekenhuis gestuurd en dat was in Schiedam. Met heftige weeen moest zij vanuit Spijkenisse door de ochtendspits en ze kwam maar net op tijd aan (er was geen tijd meer om de auto te parkeren). Ik zou bij de bevalling aanwezig zijn, maar ik moest uit Zuidland komen en kwam vast te staan voor de Hartelbrug, waardoor ik de bevalling gemist heb. Het ontbreken van een afdeling verloskunde in het Spijkenisse Medisch Centrum zorgt dus voor levensbedreigende situaties.
Gast#105 Aug 27, 2015, 13:28
OMDAT WIJ IN SPIJKENISSE EEN VOLLEDIG ZIEKENHUIS EN EEN 24 UURS EERSTE HULP POST NODIG HEBBEN
Gast#106 Aug 27, 2015, 13:58
Waarom?
Omdat ik het ontzettend belangrijk vind dat wij met zoveel inwoners gebruik moeten kunnen maken van de eerste hulp dag en nacht.
Het is toch te gek dat wij moeten uitwijken naar Rotterdam ( met alle gevolgen van tijdverlies i.v.m. tunnels en bruggen) terwijl we er hier boven op zitten.
Gast#107 Aug 27, 2015, 14:21

HALLO!!! IK LOOP MEE!!! SAMEN STAAN WIJ STERK !!! ACTIE, dit moet slagen!!! ZEER BELANGRIJK VOOR DE REGIO!!!
inwoners van Voorne Putten en Rozenburg (VPR), Actie!!! Actie!!!

TOT ZIENS OP 5 September

Rob de Graaf

Gast#108 Aug 27, 2015, 15:24
Omdat we op Voorne Putten weer een volledig ziekenhuis moeten hebben met een volledige open spoed eisende hulp!
Gast#109 Aug 27, 2015, 19:43

Het duurde 20 min voordat de ambulance bij mij voor de deur stond, de ambulance post is bij mij in de straat... Hoe zit dat met de communicatie bij 112. Ik dacht dat mijn schoonvader een hartaanval had, een uur later waren we in Rotterdam, het was gelukkig geen hartaanval, indien dit WEL zo geweest was, was hij dood geweest!  Dus ziekenhuis is noodzakelijk!!!

Gast#110 Aug 28, 2015, 07:28
Het smc spijkenisse draagt bij aan een goede gezondheidszorg op voorne-putten en is belangrijk om levens te reden en zorg dichtbij de bewoners van voorne-putten te houden.
Gast#111 Aug 28, 2015, 10:08
omdat het noodzakelijk is voor het eiland
Gast#112 Aug 28, 2015, 14:27
Omdat ik het heel belangrijk vind dat de spoed eisende hulp in Spijkenisse open moet blijven.
Gast#113 Aug 28, 2015, 15:05
uit solidairiteit !!
Gast#114 Aug 28, 2015, 17:09

Re: Rob bedankt dat je mee loopt, ik zie je zaterdag 5 september a.s. Willem Heijdacker

Gast#115 Aug 30, 2015, 12:44
Dit ziekenhuis moet gewoon draaien. Het is te zot voor woorden, (schandalig ) dat het geld de oorzaak is. Waar betalen we anders onze premie voor? Is geld belangrijker dan de gezondheidszorg van mensen?
Gast#116 Sep 01, 2015, 16:49
Storingen op bruggen en aanrijdingen in de tunnel.Gevaarlijke situatie.
Gast#117 Sep 01, 2015, 16:52
Zonde dat we naar alle andere ziekenhuizen moeten.Eerste hulp is spoedeisend en gezien de slechte staat van onze bruggen en tunnel ,een must
Gast#118 Sep 01, 2015, 18:06
Er is slechts een hele eenvoudige reden. Deze post is niet alleen voor Spijkenissean belang, maar ook voor deze regio. Let op, tegenwoordig heet de Gemeente, Nissewaard, dus is het nu nog groter. Als je bovendien uit Spijkenisse zou moeten rijden , om bij een ander ziekenhuis te kunnen komen, ben je nog eens afhankelijk van twee bruggen , die regelmatig open staan . Hopend dat men zich dit terdege realiseert
Gast#119 Sep 02, 2015, 06:37
Omdat wij in Spijkenisse recht hebben op een volwaardig functionerend ziekenhuis MET SEH!!!
Gast#120 Sep 02, 2015, 08:44
Zoals is aangegeven het zal je kind maar zijn welke door de lange aanrijdtijd de ambulance te laat komt
Gast#121 Sep 02, 2015, 11:57

Re: Re: Rob bedankt dat je mee loopt, ik zie je zaterdag 5 september a.s. Willem Heijdacker

#114: - Re: Rob bedankt dat je mee loopt, ik zie je zaterdag 5 september a.s. Willem Heijdacker 

ok Willem, tot zaterdag! ben bezig om meer bewoners mee te krijgen in de Rokade!

Groet Rob de Graaf

Gast#122 Sep 02, 2015, 15:55
Ik wil graag dat de gezondheidszorg goed en bereikbaar is en blijf.
Gast#123 Sep 02, 2015, 16:11

Re:

#20: -  

Of mensen met een scootmobiel die niet na tienen met de regiotaxi kunnen gaan,want dan kunnen ze niet meer terug!!

Met de gewone taxi is de rit onbetaalbaar als je geen machteting hebt..

Gast#124 Sep 02, 2015, 16:41
Is hardnodig in dit grote gebied met vele fabrieken
Gast#125 Sep 02, 2015, 21:50
Omdat het niet zo kan zijn dat er geen spoedhulp meer
is in Hellevoetsluis.
Belangrijk voor heel Voorne en Putten.

Please comment on this petition

Please do not write personal information such as an address, phone number or email address in your comment. Do not write your own name or the name of any other person either.

Betaald Adverteren

Petities.com zal deze petitie bij 3,000 personen onder de aandacht brengen.

Leer meer...

Kies je budget
Betaalmethode
Betaalmethode