Burgerinitiatief verbeterde acute Spoed Eisende Hulp op VPR
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ziekenhuis word en daar kan ook de gemeente Nissewaard ook aan mee werken laat het maar aan die regering weten en zo veel mogelijk onder de aandacht brengen
Dit moet echt weer alle dagen in de week 24 uur per dag open zijn.
Het is zo nodig!! Zoals het nu is gaat niet langer, de bruggen en aanrij tijden enz. duren veel te lang bij spoedgevallen. En dan nog niet te spreken als er echt iets gebeurd in deze omtrek met veel chemische bedrijven. Open dat ziekenhuis is mijn oproep!!
Omdat ik het ontzettend belangrijk vind dat wij met zoveel inwoners gebruik moeten kunnen maken van de eerste hulp dag en nacht.
Het is toch te gek dat wij moeten uitwijken naar Rotterdam ( met alle gevolgen van tijdverlies i.v.m. tunnels en bruggen) terwijl we er hier boven op zitten.
HALLO!!! IK LOOP MEE!!! SAMEN STAAN WIJ STERK !!! ACTIE, dit moet slagen!!! ZEER BELANGRIJK VOOR DE REGIO!!!
inwoners van Voorne Putten en Rozenburg (VPR), Actie!!! Actie!!!
TOT ZIENS OP 5 September
Rob de Graaf
Het duurde 20 min voordat de ambulance bij mij voor de deur stond, de ambulance post is bij mij in de straat... Hoe zit dat met de communicatie bij 112. Ik dacht dat mijn schoonvader een hartaanval had, een uur later waren we in Rotterdam, het was gelukkig geen hartaanval, indien dit WEL zo geweest was, was hij dood geweest! Dus ziekenhuis is noodzakelijk!!!
Re: Rob bedankt dat je mee loopt, ik zie je zaterdag 5 september a.s. Willem Heijdacker
Re: Re: Rob bedankt dat je mee loopt, ik zie je zaterdag 5 september a.s. Willem Heijdacker
#114: - Re: Rob bedankt dat je mee loopt, ik zie je zaterdag 5 september a.s. Willem Heijdacker
ok Willem, tot zaterdag! ben bezig om meer bewoners mee te krijgen in de Rokade!
Groet Rob de Graaf
Re:
Of mensen met een scootmobiel die niet na tienen met de regiotaxi kunnen gaan,want dan kunnen ze niet meer terug!!
Met de gewone taxi is de rit onbetaalbaar als je geen machteting hebt..
is in Hellevoetsluis.
Belangrijk voor heel Voorne en Putten.
Omdat de dooddoener dat er geen geld is c.q. het te duur is nergens op slaat. Waar worden dan de kosten van alle asielzoekers/vluchtelingen/ gelukzoekers van betaald?Nou wil het COA weer een extra opvang in het zuiden van het land. KASSA!!!
Niet gek opkijken als volgend jaar de premie en de belastingen weer verder opgeschroefd worden.