Zeg NEE tegen het nieuwe Gentse mobiliteitsplan
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ik ben mindervalid en heb de auto echt nodig om mij te verplaatsen. Met het mobiliteitsplan moet ik vele nutteloze kilometers rondrijden en veel tijd verliezen aan die imense files in Gent. Mijn familie in Gent bezoeken wordt verschrikkelijk, laat staan dat ik nog in Gent centrum mijn boodschappen zal kunnen doen omdat ik mijn blauw betaal aan parkeergeld. Stad gent pakt me mijn vrijheid af!
Het stadsbestuur jaagt de consument naar de grootketens aan de rand en vernietigt de middenstand.
Veel mensen die niet akkoord zijn beschikken niet over internet, de vergeten groep, de oudjes.Vind wel dat we massaal of alle reeds eerder gemaakte petities moeten bundelen!Tevens wordt er totaal geen rekning gehouden met de zieken.Als zelfstandig verpleegkundige is het voor mij bijna onmogelijk om mijn werk op tijd en stond uit te voeren omdat ik gewoon niet bij mijn patiënten kan komen.Kan ik Watteeuw een proces aandoen wegens inkomstenverlies en de mensen hem wegens ontzeggen van zorg???Want die luistert van geen kanten..of hij verstaat geen Gents!
Wordt tijd dat de groene self-apponted-alweters aangeleerd wordt rekening te moeten houden met de eindgebruikers -en zo dikwijls eindslachtoffers -van hun illusies en fratsen
Gents stadsbestuur Mobiliteitsplan
Als gentenaar ben ik reeds gestart met een persoonlijk protest ...........ik doe mijn grote aankopen buiten Gent, en zelfs over de grens .... gezien dat rood groen bestuur de bewoners toch wil verjagen... en wat het openbaar vervoer betreft .... gewoon niet te doen .... over één zaak ben ik toch tevreden en dat is dat ik nog nooit voor de groenen of de roden gestemd heb.
Re:
Vreemd, ik zie nochtans de ene zaak na de andere zaak opstarten in de Gentse binnenstad.
Geen idee naar naar welke andere steden de mensen dan zouden trekken trouwens.
Aalst? Deinze? Oudenaarde? - met alle respect, maar die provinciestadjes stellen op shoppinggebied en qua creativiteit weinig voor.
Brugge dan maar? - fijn openluchtmuseum
Of dan toch het glamoureuse Antwerpen? - ja, daar kan je echt enórm vlotjes van de ene kant van de stad naar de andere kant. Echt nooit file. Nooit. Nog minder dan vroeger (als er al file was natuurlijk) sinds men de wagen zijn keizerlijke status volledig terug gegeven heeft.
Re:
In de Onderstraat is een school van het stedelijk net ... Dit is het eenvoudige antwoord op uw vraag!
| This discussion has been closed. |