Zeg NEE tegen het nieuwe Gentse mobiliteitsplan

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Zeg NEE tegen het nieuwe Gentse mobiliteitsplan.


Gast

#1

2015-06-24 07:02

Meer en meer wordt Gent onleefbaar gemaakt. Vooral het centrum krijgt zware klappen te verduren. Alle handelszaken worden wetens willens in een zodanige positie geplaatst dat zij recht afstevenen op faillissementen. Dit moet stoppen. Haal de groenen uit het bestuur van de stad Gent vooraleer het TE LAAT is.

Gast

#2

2015-06-24 07:10

Zinloos plan om perfect functionerende stad lam te maken

Gast

#3

2015-06-24 07:14

Stigmatiseren van de Gentenaar ten voordele van bakfietsers en andere fietsers en toeristen.

Gast

#4

2015-06-24 07:27

ik ben er volledig mee akkoord ! de binnenstad van Gent is de slechtste van veel grootsteden ! Werk maken van autovrije winkelstraten, en de trams uit de Veldstraat weren ! levensgevaarlijk !!!

Gast

#5

2015-06-24 07:52

Als handelaar in het Gentse is het van groot belang om vlot bereikbaar te zijn en zo weinig mogelijk files in en om Gent te creëeren.

Gast

#6

2015-06-24 09:42

omdat het mobiliteitsplan rammelt aan alle kanten.
Een wensdroom van één persoon en zijn vriendjes.
Een onvrije!!gegijzelde stad volgens mij.
Voor die paar uur per dag dat het een beetje spant in de straten van de binnenstad moet heel de bevolking plooien naar wensen van de Keizer van de walvissen.
na zes uur en na de spitsuren kan je hier kaarten op straat.
maak liever werk van een gezonde aan-en afvoer van het verkeer rond Gent

Gast

#7

2015-06-24 14:59

Nope Neeen neee 


Gast

#8

2015-06-24 15:35

Omdat ik ervan uitga dat de stad autuLUW moet worden, dringend, waar autoVRIJ alle energiestroom zou wegtrekken. Onze economie kan niet draaien op bakfietsen.

Gast

#9

2015-06-24 15:43

Als zelfstandig verpleegster in Gent is het dagelijks zoeken met alle omleidingen om bij onze patiënten te geraken en het nieuwe voorstel is allesbehalve bevordelijk!!!

Gast

#10

2015-06-24 17:02

Als senior heb ik het gevoel dat men ons wilt opsluiten in ons huis. Als we ('s avonds) nog een weg willen om sociale contacten te onderhouden (voordrachten, lessen, enz...) zal het ons veel aan parkeergeld kosten. Men is rond Gent een onzichtbarz Berlijnse muur aan het optrekken waar het breedste gat dat open gelaten wordt de breedte van een bakfiets is.

Gast

#11

2015-06-24 18:24

Zolang er geen voetgangers en fietsers tunnels of bruggen voorzien zijn... Oa aan dampoort is dit hopeloos.

Gast

#12

2015-06-24 19:02

Het is een slecht idee 30km /h dan kan je te voet gaan ook .
Waarom betalen wij rijtax en belastingen voor onze wagen om hem dan niet te kunnen gebruiken

Gast

#13

2015-06-24 21:06

Ik vind dit ganse mobiliteits plan van Gent een echte wirwar ,overal nieuwe rijrichtingen en verbodstekens voor auto's ,terwijl fietsers in alle richtingen en verbods en rode lichten negeren en op voetpaden rijden !Terwijl er ook nog een eens in Gent overal wegenwerken worden uitgevoerd !Schaf dit lussenplan in Gent aub af , of maak andere rijrichtingen weer vrij !

Gast

#14

2015-06-24 21:30

Neen tegen verwoesting van Gentse wegen.

Gast

#15

2015-06-24 21:48

Het is gewoon overdreven! Niet gezond voor de auto's. En trouwens dat ze eerst een oplossing zoeken voor al dat wegenwerken! En allemaal tegelijkertijd.

Gast

#16 Re:

2015-06-25 09:26

#12: -  

 Misschien moet je dan te voet gaan - fileleed opgelost!


Gast

#17

2015-06-25 09:39

NEEN tegen het Gentse mobiliteitsplan!!!

Als men al de commercie/horeca/handel in gent centrum wilt vermoorden DOE ZO VOORT!
Het stad loopt leeg, de mensen verkiezen andere steden, wie had ook ooit gedacht dat het volledige stad zou renderen als alle wegen die naar Rome leiden zijn afgesloten!


Gast

#18

2015-06-25 10:15

Is het niet eens stilaan tijd geworden om iets te doen aan de huidige verkeerschaos ? Straten doorknippen, bussen op Laurentplein (waarom niet aan de Zuid?) straten versmallen en nog meer van dat soort grappen ? Als handelaar moeten we met dit alles maar tevreden zijn ? Denkt het bestuur nu echt dat klanten met de bakfiets naar de stad komen....

Gast

#19

2015-06-25 10:52

Triestig het stad Gent zo zien veranderen door niet-Gentenaars!


Gast

#20

2015-06-25 11:12

Hoe gaan oudere mensen die wegens bewegingsmogelijkheden het openbaar vervoer niet kunnen gebruiken nog in de stad geraken?
Je koopt een grote hoeveelheid verpakt in dozen, wie gaat dat naar zijn auto sleuren die kilometers verder staat.
1 oplossing: in andere gemeenten rond Gent zijn er ook winkels, De Heer Wateeuw is goe bezig !!!!!!

Gast

#21

2015-06-25 13:27

dit mobiliteitsplan bevat : totale onkunde, geen inzicht, eenzijdige aanpak zonder echte oplossing want het probleem zal zich verleggen en als extra'tje nog een specialiteit van Watteeuw : slechte communicatie.
Beschaamd dat ik ooit op Groen stemde! Pek en veren voor die Pipo !

Gast

#22

2015-06-25 15:20

Als verzorgende in gent ben ik eigenlijk gedwongen om met de fiets te gaan,vroeger was dit met de auto maar na parkeerboetes omdat ik niet constant op mijn uurwerk zat te kijken om mijn parkeerschijf te verzetten of omdat ik parkeergeld niet kreeg terugbetaalt heb ik het opgegeven

Gast

#23

2015-06-25 18:07

Ik kom als Gentenaar niet meer naar Gent, zorg voor een deftig beleid waarin iedereen een plaats heeft, nu worden automobilisten geweerd en het leven zuur gemaakt. Ik heb geen probleem met het einddoel van onze groene schepen, maar begin met de omstandigheden te creëeren waarin dat doel leefbaar is. Het doorknippen van straten helpt niks aan de problematiek, zolang je rapper van de Martelaarslaan naar de dampoort rijdt door het centrum zijn weinig mensen te overtuigen om toch op de ring in de file te gaan staan. Zorg voor een vlotte ontsluiting, als dat er is kan je in het centrum beginnen met parkings te voorzien voor buurtbewoners, dan kan je straten verkeersvrij maken. Het huidige beleid lijkt me meer de aandacht wegtrekken door veel lawaai te maken en wild om zich heen te slaan, maar het resultaat is een voor middenstanders onleefbare stad.

Gast

#24 Stop MOBILITEITSPLAN

2015-06-25 21:39

Het gaat van kwaad nr erger!!! Centrum bereiken wordt onmogelijk!!

en wat met het onnodig uitstoten van Co2??? Daar maalt Groen blijkbaar niet om, maar wel hoe het de automobilst nr de kl**** kan helpen!!!


Gast

#25

2015-06-25 21:40

Het wordt onleefbaar voor de KMO!!!!