VERZET WINDMOLENS - Het is nog niet te laat!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie VERZET WINDMOLENS - Het is nog niet te laat!.


Gast

#1301

2015-06-01 10:16

Windmolens is een achterhaalde techniek die draait op subsidies en kost op de lange duur de consument veel geld, zoveel geld wordt nooit door de molens opgebracht.
We zijn door het energie accoord en de milieu beweging/ windmolen lobby in het pak genaaid. Dus eigenlijk gewoon stoppen. Dit past in het rijtje Fyra, hogesnelheidslijn,Betuwe route, uit de hand lopende ICT projecten bij de overheid etc etc etc. Als dit was opgezet door een ondernemer was het niet gebeurd of voor veel minder geld. De overheid heeft de expertise niet voor dit soort zaken en strooit met geld.

Gast

#1302

2015-06-01 10:18

tegen horizonvervuiling zoals deze windmolens. Is er nou echt geen andere plek?

Gast

#1303

2015-06-01 10:18

Om dat het geen gezicht is
Duitsland is er ook van terug gekomen.

Gast

#1304

2015-06-01 10:19

Horizonvervuiling op de 'zon in de zee zien zakken'.

Gast

#1305

2015-06-01 10:21

te gek voor woorden,mijn stelling is, blijf met je vingers van de natuur af,ongeacht wat voor motief ook, er is al genoeg verpest door onwetende beleids makers achter hun desk-top.Begrijp nog steeds niet, hoe zulke beleids makers aan

hun job komen, maar nu begrijp ik het gezegde(hij heeft een klap van de molen gehad, dit komt natuurlijk voort

aan kortzichtieg heid, jammer-jammer, verbaas mij toch, hoe sommige beleids medeerkers aan hun job komen,

Mijn vader leeft niet meer helaas , maar zijn stok[aardje was:veel geschreeuw en weinig wol, dus wat doen wij ermee???weg ermee.

Harry Scholten Huizen N.h.


Gast

#1306

2015-06-01 10:24

Windmolens op zee, verlagen niet de uitstoot, maar alleen de prijs van een emissierecht. De baten van minder uitstoot zijn dus nul. Zonder klimaat effecten is een vieze kolencentrale goedkoper dan een rijtje schone windmolens.

Gast

#1307

2015-06-01 10:25

Ik ben opgegroeid in wassenaar en den haag. De zee is het enige plekje in die regio waar je je kan terug trekken uit het geurbaniseerde westen. Lekker uitwaaien op het strand. Wind in je haar, de horizon ver weg kijken naar de prachtige rustgevende zee. Brent alles in het leven in perspectief, eb, vloed, hoge golven of windstil. De zee is een prachtig natuur monument. Miljoenen mensen vinden er rust en ruimte letterlijk en figuurlijk. Dat mag nooit verloren gaan aan enige commercieel korte termijn belang. Over honder jaar worden deze ondingen alsnog afgebroken en gaat mr Kamp de geschiedenis in als een bizarre onnodige en ego-gedreven dwaling. Hij 'wil zijn zin' terwijl er duidelijk is dat het belang van het nederlandse volk op korte en lange termijn hier niet mee gediend zijn. Ik hoop uit het diepst van mijn hart dat dit niet doorgaat. Mijn vader fietste elke dag naar het strand in de latere
jaren van zijn leven. Ik ben blij dat hij dit niet meer hoeft mee te maken. De duinen en de zee waren zijn plek waar hij elke dag in rust kon genieten. Hij had dat niet overleefd. Of beter gezegdhet had hem enorm veel verdriet gedaan. En dat doet het mij en velen met mij ook.

Gast

#1308

2015-06-01 10:25

Vervuiling van de horizon en ongeoorloofde subsidie vreters

Gast

#1309

2015-06-01 10:26

Dit kan echt niet! Totale verpesting van de horizon. IJmuiden ver is een veel beter alternatief. Allemaal tekenen!!!


Gast

#1310

2015-06-01 10:28

Vreselijk deze horizonvervuiling.

Gast

#1311

2015-06-01 10:30

Ik ben wel voor duurzame energieopwekking, maar niet via windmolens! Het rendement is te laag, de investeringskosten zijn te hoog en de miljarden subsidie onterecht. Verder vind ik de horizonvervuiling ontoelaatbaar. Er zijn veel betere mogelijkheden voor duurzame energie en laten we daar ons belastinggeld insteken.

Gast

#1312

2015-06-01 10:32

omdat ik veelvuldig in Noordwijk ben om te genieten van de kust met het schitterende zeezicht

Gast

#1313

2015-06-01 10:34

Windmolens zijn te duur en hebben altijd conventionele centrales nodig. Maar nu zo ook de horizon vervuilen gaat bij mij het light uit.

Gast

#1314

2015-06-01 10:35

Ik vind het een vreselijk idee dat je nooit meer naar het strand kan gaan om te genieten van de ruimte. Het is een van de laatste plekken waar dat nog kan!!! Ergste vind ik nog dat het ook anders kan en dat volkomen wordt genegeerd. Los van het feit dat later zal blijken dat de kosten natuurlijk een veelvoud zal zijn van wat nu is begroot (dat gebeurd met alle mega projecten)
En dan komen met die flauwe opmerking ja met de kennis van nu dan.... Stop dit voor dat het te laat is. Geef dan de mensen de kans om zonnepanelen op hun dak te zetten met subsidie. (het bedrag wat je dus niet investeert in dit project). Dan hebben mensen er zelf baat van i.p.v. nu de grote bedrijven.

Gast

#1315

2015-06-01 10:46

Horizon verontreiniging.

Gast

#1316

2015-06-01 10:47


Hebben een huisje aan strand Egmond aan Zee en wensen geen luchtvervuiling!

Gast

#1317

2015-06-01 10:49

Omdat het doodzonde is van het nu nog telkens andere uitzicht en door windmolenpark je altijd die dingen zult zien en dat terwijl er een veel beter alternatieve locatie is die bovendien meer energie kan opleveren

Gast

#1318

2015-06-01 10:49

omdat ik tegen de idioterie van deze horizon vervuiling ben.
Plus er zijn genoeg alternatieven voor deze subsidie vreters.

Gast

#1319

2015-06-01 10:50

Omdat ik gaarne het prachtige uitzicht op onze Noordzee niet bezoedeld wil zien door een woud van windmolens...

Gast

#1320

2015-06-01 10:52

Omdat het idd niet uitziet

Gast

#1321

2015-06-01 10:53

Als ik op het strand ben wil ik genieten van het uitzicht,
en niet naar de lelijke windmolens kijken,
carla smit,

Gast

#1322

2015-06-01 10:53

a. windmolens zijn achterhaald. Zie Duitsland.
b. Kapitaalsvernietiging van de bovenste plank.
c. We worden geregeerd door malloten die nergens verstand van hebben en achter de feiten aanlopen (zie de Fyra en andere debacles) Lekker belastinggeld rondsmijten waar je toch geen verantwoording hoeft af te leggen.

Gast

#1323

2015-06-01 10:54

Windmolens draaien op subsidie en is horizonvervuiling. Daarnaast is het een verouderd systeem dat veel onderhoud, dus geld, nodig heeft.

Gast

#1324

2015-06-01 10:55

Ik hou van Egmond aan zee prachtig maar niet Egmond aan een windmolenpark hou dit uit het zicht

Gast

#1325

2015-06-01 10:55

Windenergie moet!!!! Het is een absolute noodzaak....alleen waar het mogelijk is moet de ruimtelijke/optische vervuiling zoveel mogelijk voorkomen worden. Dat kan in dit geval prima; DUS DOEN!!!!