Geen AZC in Apeldoorn Zuidbroek

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geen AZC in Apeldoorn Zuidbroek.


Gast

#126

2015-06-07 19:46

Een AZC past niet in een groeiwijk als Zuidbroek waar vele jonge gezinnen wonen die onlangs een woning hebben gekocht.De woningen zullen minder waard worden, de doorstroming en groei zal stagneren,de veiligheid,privatie, leefbaarheid en verkeersveiligheid zijn in het geding.
Voorzieningen zijn niet in de buurt.
Waarom wordt er geen opvang gezocht in het centrum van Apeldoorn waar vele gebouwen leeg staan, denk aan, b.v. Westpoint,Centraal beheer, Uwv en Cwi en vele andere gebouwen. De opvang is dan centraal met alle voorzieningen in de buurt.

Gast

#127

2015-06-08 05:44

Gewetens vraag zeg, waarom ik het onderteken. Heb er lang over na zitten denken. Er staan veel gekke commentaren bij, egoïstische commentaren ook, wij eerst dan de ander, daar heb ik moeite mee. Frustratie commentaren over mensen in de bijstand, waardevermindering van de huizen, criminaliteit, je moer nu je fiets op slot doen. ongelofelijk dat men zo denkt. Getraumatiseerde medewereldbewoners, ze brengen alleen maar onheil volgens vele commentaren. Je kunt ook omdenken en zeggen, we gaan er met zn allen ertegen aan om de echte vluchteling zich hier snel thuis te laten voelen, we gaan ze bezoeken, thuis uitnodigen om te komen eten, ons cultuur laten zien, etc. Ik ben geen wereldverbeteraar geen dromer maar probeer echt om te denken. De reden waarom ik uiteindelijk getekend heb is de grootschaligheid van zulke azc-s, waardoor men geen mens meer blijft, maar een nummer.

Gast

#128

2015-06-08 12:11

Zonder overleg wordt er weer van hogerhand doorgedrukt. Het heeft direct invloed op de omgeving en woongenot van de wijk. Er moet worden gekeken naar alternatieven. Ik vraag me af wie van de ambtenaren die voor dit plan zijn ook zelf hier wonen.

Gast

#129

2015-06-08 13:32

Een azc hoort niet thuis in een in opbouw zijnde woonwijk als er andere meer geschikte plekken binnen Apeldoorn zijn!

Gast

#130

2015-06-08 15:21

Onze zoon heeft hier recent een woning gekocht en ik ben ervan overtuigd dat deze in waarde gaat dalen danwel (indien mogelijk van toepassing) dat deze moeilijk te verkopen wordt. De "deskundigen" kunnen wel zeggen dat dit niet zo is, maar ik ben er 500% van overtuigd dat niemand een AZC in de buurt wil.
Misschien is het oude CB gebouw een optie?

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-06-08 20:25



Gast

#132

2015-06-09 13:43

De groep is veel te groot voor in deze wijk in aanbouw. Spreid deze groep over meerdere lokaties. En dan niet alleen GGNet en gebied Het Rooster want dan komen ze van links en rechts de wijk binnen. Beide locaties grenzen namelijk aan het park Zuidbroek.

Gast

#133

2015-06-10 14:58

Tegen de komst van een AZC in de wijk Zuidbroek in Apeldoorn.
Nieuwbouwwijk terwijl er veel betere alternatieven zijn dan deze wijk.

Gast

#134

2015-06-10 21:00

Je moet geen 700 asielzoekers in een opbouwwijk zetten. Dat is veel te veel. Niemand wil meer een huis kopen of kan deze nog verkopen.Laten ze het verdelen over verschillende locaties, dan is het niet zo massaal,Zo gaat het meer op een wijk voor asielzoekers worden, en dat lijkt mij toch niet de bedoeling voor een nieuwe in aanbouwzijnde wijk.

Gast

#135

2015-06-13 13:59

Mijn dochter en vele anderen met haar hebben een nieuw huis gekocht Zuidbroek. Een schande dat de gemeente Apeldoorn niet denk aan waarde vermindering van de woningen.
Ieder mens verdient respect en een rechtvaardig leven, echter met dergelijke aantallen waar de gemeente Apeldoorn over praat in een wijk in opbouw is het vragen om problemen.

Gast

#136

2015-06-13 17:03

Een asielzoekerscentrum hoort niet thuis in een woonwijk in aanbouw. De huizenprijzen zullen gaan dalen en niemand wil er meer wonen. Ze kunnen beter in een kazerne, buiten de stad. Later komen ze wel in een woonwijk maar dan gefaseerd.
Sarcastro

#137

2015-06-17 07:44

zet ze in kampen in Oost-Europa [sarc]


Gast

#138

2015-06-17 16:10

Omdat het belachelijk ia dat er zoveel mensen op zo'n plek komen. Er staat genoeg leeg op andere plekken!

Gast

#139

2015-06-17 20:26

Alleen kleinschalige opvang zal in deze wijk passen. Er moet nieuwbouw voor komen. Verspilling van de vele leegstaande gebouwen binnen de gemeente Apeldoorn.

Gast

#140

2015-07-07 15:46

Waarom een nieuw gebouw laten bouwen terwijl er zat leegstaat, moet het weer geld kosten?

Gast

#141

2015-07-07 15:49

Tekst boven de petitie verteld precies hoe ik er over denk

Gast

#142

2015-07-07 15:52

Huizenprijzen in Zuidbroek dalen, er staan zat panden leeg elders in de omgeving

Gast

#143

2015-09-18 17:11

Nederland moet op Nederland lijken simpel. Stop en neem geen risico met dat soort lui. Tuurlijk zullen er wel een paar goede's tussen zitten maar daar gaan we ons leven niet op het spel zetten en dat mag je ook niet vragen van een mensch. Dat is pas onmenselijk. Vrijheid is ons leven. 


Gast

#144

2015-11-21 10:16

Genoeg = genoeg.
Merkel zegt Willkommen en Nederland moet nu al meer dan 60.000 opvangen.

Gast

#145

2016-03-25 21:59

omdat het al zolang wij hier wonen ruim 20 jaar een heerlijk
gebied is om te wandelen en als er een azc komt zwerven die mensen overal rond en durven wij er niet meer te komen