Dierenvrienden tegen vuurwerk!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ik hoop nu toch eindelijk op vuurwerkverbod!
dit is pure dierenmishandeling
LEO
Stoppen met dat kankervuurwerk of afsteken op aangewezen plekken buiten de stad waar niemand er last van heeft. Zijn er toch hersenlozen die het afsteken in de woonwijken dan mogen die afgeschoten worden.
Ik hoop dat het ooit stopt die milieu onvriendelyke dieronvriedelyke veel stress en gewonden veroorzakende herrie zooi!
Ik wens jullie miljoenen handtekeningen toe heel veel succes!!!!!
We kunnen ook gaan demonstreren ........
Hond durft al de hele dag niet naar buiten hier in Amsterdam. Ze zijn al weken bezig de afgelopen 3 dagen nog meer en vandaag is het niet normaal. Dit moet stoppen voor alle dieren.
heel veel dieren raken er getraumatiseerd door. Las net nog dat iemand zn konijnen dood waren neergevallen door de knal van een vuurwerkbom. Is toch triest! Als je graag vuurwerk wil zou het mooi zijn als dit in een mooie professionele siervuurwerkshow, georganiseerd door de gemeente, zou kunnen.Verder is de uitstoot van schadelijke zooi ongelofelijk en de zooi op straat ook!
Re:
eens met je woorden, niet met het gebruik van het k-woord, als je daar veel mensen en dieren aan verloren hebt kan je daar niet zo goed meer tegen:-(
dier en vuurwerk
Vreselijk dat cur were. Mijn hond is vreselijk bang van dat geknal. Nu is zijn in het dierenasiel midden in een af gelegen genies , dit kost mij € 40 . Dat heeft niet. Maar alle dierenvrienden die Hun huisdier daar Helen brengen zouden de kosten van de dieren bezitters moeten verhalen bij de gemeente of bij premier Rutten of de parting van de dieren
Hoeveel ongevallen zullen er nu weer gebeurt zijn door het vuurwerk en branden
Ik vind de petitie een goed een zeer goed initiatief Hopelijk verkrijgen wij met zijn allen een verbod op het particulier verkopen en afsteken van vuurwerk
Groeten
Een dierenvriend
Re: Re:
goed!
Die knallen worden steeds zwaarder. Ik gun iemand een plezier, maar het wordt steeds gekker.
| This discussion has been closed. |