Dierenvrienden tegen vuurwerk!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Dat is zo, we moeten hier iets aan doen, ik heb het al laten weten aan enkele bevriende parlementairen ... die ook van dieren houden.... we gaan daar iets aan proberen te doen.
This comment has been removed by the author of the petition.
Warrom zijn berichten verweiderd?
hoeveel honden, katten, paarden zijn er in een paar dagen niet weggelopen, verongelukt, ...
mensen toch, zo veel schade...
het moet stoppen
Re: Re:
Ik hoop echt dat we met deze petitie iets kunnen bereiken...zelf heb ik ook dieren en ben een enorme dierenliefhebber....heel veel mensen schijnen te vergeten dat er ook dieren buiten zitten in een kooi of op een wei....paarden....koeien...schapen...geitjes en noem maar op...mijn stem heb je in ieder geval en als mijn 2 honden en 3 poezen een stem mochten uit brengen deden ze het direct...wij blijven speciaal ieder jaar thuis voor onze beestjes omdat we weten hoeveel schrik ze hebben...
Heel veel sterkte voor de eigenaren van dit paard!
Afschaffen van vuurwerk is de beste optie want alle dieren zijn daar bang voor !!!
En houden ook steeds ons hart vast al oudjaar er aan komt
Pas op het is mooi maar onze dieren weten niet wat er gebeurd en een hond of kat kan je nog ietwat bedaren maar paardjes zou je moeten verdoven die kan je niet troosten
Ik vind het vuurwerk het niet waard ! Het is mooi voor die paar minuten dat het duurt maar de meeste denken niet na over de gevolgen! Een pijl in een vuilbak, op een huis , ... maar vooral die dieren ! Mijn hondje zit elk jaar met super veel bang ! Hij is bijna niet gerust te stellen ! En dit zal niet alleen hier thuis zo zijn ! Laat staan de arme paarden , zwerfdieren buiten !! Een goed nieuwe jaar zeggen ze dan,,de meeste dieren zetten het jaar in met een hoop angst !
Ik Vier liever samen met mijn hondje een goed nieuw jaar dan dat we hem constant moeten kalmeren !
| This discussion has been closed. |