Geen hoogspanningsmasten door Oosterhout
Neem contact op met de schrijver van de petitie
W.L. van Wierst
DIT KAN ECHT NIET !!!!!
Natuurlijk is ook de gezondheid van mensen een zeer belangrijke reden om hier niet mee akkoord te gaan.
Prima initiatief deze petitie. Zoals ik het zie, is deze kwestie (zoals zovele kwesties) een geldkwestie. Het originele, van tafel gegooide tracé zou teveel tijd en ca. € 4 miljoen meer kosten. Aangezien TenneT Holding B.V. 100% eigendom is van de Nederlandse Staat, zie ik dit als de zoveelste bezuinigingsactie van dit kabinet, waarbij een relatief luttel bedrag van € 4 miljoen en wat meer tijd blijkbaar zwaarder wegen dan de mens en de natuur. De Italiaanse utilist Machiavelli zou trots zijn op dit asociale kabinet.
Met vriendelijke groeten,
Lex Baltus
Weg er mee
Kom op 30-09-2014 voor de burgers van Oosterhout met een alternatieve plan.
In Oosterhout wonen plus/mins 65.000 mensen, maar ik zie niet dat ze petities24.com tekenen.
Waar om niet het staat toch niet in mijn achter tuin.
Zijn ze hier wel geweest om ter plaatse de omgeving te bekijken? Ik denk van niet.
Een gevaar voor onze gezondheid, milieu- en horizon vervuiling en waardedaling van onze huizen.
Welke aspirant koper gaat nu een huis kopen met uitzicht op hoogspanningsmasten van 100 mtr. breed en 65 mtr. hoog!
Raar dat al die hotemetoten nou nooit zoiets plannen in hun eigen achtertuin of voor hun deur!
BOOS BEN IK11111
Mooi werk weg met die masten
Alsjeblieft laat me blijven in Oosterhouts paradijs
Laat dit soort leidingtracés waar ze staan, men is er aan gewend en kiest ervoor om eronder te wonen of niet. Nu wordt je ermee geconfronteerd en moet je het gebied ontvluchten als je er niet ziek van wilt worden.
Om niet te spreken van het natuurgebied, alle bossen die eronder weg moeten, want er mogen geen bomen onder de leidingen. Boerderijen en huizen die niets meer waard zijn met zo'n tracé eroverheen. Er recreëren ook veel mensen/toeristen in het buitengebied. Wie denkt dat het daar leeg is en zoiets acceptabel?
Iedereen heeft elektra, we moeten het maar wat zuiniger aan doen als we energie tekort komen. Minder licht aan, minder elektrische apparaten.We maken onszelf ziek met onze eisen.
Onder de grond is dan te duur, maar omleggen van iets wat er al staat kan wel? Zo laten of het bestaande tracé meer vermogen geven lijkt me goedkoper dan een heel nieuwe.
Alsjeblieft laat me hier blijven en doe dit niet...
Gemeente Oosterhout; zet m op!
En Ministerie van Economische Zaken, praat eens met het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport..?
Re:
Het filmpje spreekt zich zelf tegen. Waar sprake is van vier circuits, zijn deze duidelijk niet in één mast gecombineerd. Het zijn twee masten op voldoende afstand om ye voorkomen dat een omvallende mast de andere meeneemt. Waar dicht naar de woningen wordt geschoven, laat men de mogelijkheid om beide masten naar links (weg van de woningen) bewust niet zien. Dat was de planning in o.a. Geertruidenberg.
De overheid neemt de gemeente in de maling. Dit kan niet. Raad van State laten uitspreken. Ik ben tegen
Laten we alle jurisprudentie die er op dit gebied is, goed bestuderen!
De bossen van Oosterheide dienen niet te worden
geschonden voor de aanleg van de hoogspannings-
masten. Het kappen van bomen is ontoelaatbaar
Ine en Johan Konings
Onze bossen dienen te worden gespaard
Kappen van bomen voor de hoogspanningsmasten
is verwerpelijk.
Ine en Johan Konings te Oosterhout.
Re: Samen tegen 380 KV
#198: ali - Samen tegen 380 KV
gemeente weet niet dat islamieten niet in een katholieke kerk komen.
| This discussion has been closed. |