Geen hoogspanningsmasten door Oosterhout
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Er staan ook scholen in de buurt van het nieuwe plan, is daar al aan gedacht?
Lees ook meer op : ook van wosterhout
en dan de uitleg (filmpje http://www.youtube.com/watch?v=vnhbUL3OaHw )...
in bijvoorbeeld oud gastel zou het niet mogen omdat het dan te dicht bij een woonwijk te liggen wat "extra gevoelige bestemmingen opleverd".... wat wordt Oosterheide dan?? een Ultragevoelige bestemming???
ORTS
Om half een besteed ORTS omroep Oosterhout aandacht aan deze petitie
Re:
WAANZIN! Grote gevolgen voor gezondheid, huizenprijzen, natuurgebieden, ondernemers! Dit MAG NIET gebeuren!
Start een petitie zonder alternatief te bieden en gegronden tegenargumenten.
Zet er maar nog een paar neer.
Re:
U slaat de nagel op het hoofd!
Hoe moet er nu een oplossing komen zonder serieus tegenvoorstel?
Zoek een verantwoorde oplossing in een open gebied!
Re: Re:
Als je er zo over na denkt, waarom verwelkomen we deze nieuwe palen niet met festieve dans?
Re: Re: Re:
En met kerst kunnen we de masten optuigen met lampjes en slingers, ik zie de nadelen echt niet. Alsof ze Zeeland van hun stroom willen weerhouden.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: verkeerde afbeelding
kerel
Ik ben een absoluut voorstander van dit plan
het is absoluut noodzakelijk om een goede stroomvoorziening door het land te leiden zonder meer nieuwe energiecentrales te bouwen.
op deze manier worden meer afhankelijk van andere landen en krijgen we meer nieuwe palen
top idee als je het mij vraagt
"De rechter baseert zich in zijn uitspraak op een advies van de regering uit 2005 om geen nieuwe woningen te bouwen in de buurt van hoogspanningslijnen vanwege een mogelijk hogere kans op de ontwikkeling van leukemie bij kinderen door magnetische golven." - NRC 11-06-2009 over De staking van de bouw van een nieuw (tijdelijk) pand voor een basisschool in Helmond
En dan toch willen ze dit plan doorvoeren, mocht deze petitie niets veranderen kunnen we altijd nog naar de rechter stappen!
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: Feiten niet gechecked
| This discussion has been closed. |