MANIFEST: LEEFSTIJL GEZONDHEIDSZORG HET ALTERNATIEF (Petitie Het Roer Moet OM)
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Kijkende naar de toekomst, staat men aan de vooravond van de grootste vergrijzing die Nederland ooit gezien heeft. De gevolgen zijn duidelijk, zo ook voor de zorg. Hier zal meer en meer druk op komen te staan. Tegelijkertijd eisen we van de overheid dat ze haar schulden in bedwang houdt. Begrijp me niet verkeerd, verandering is niet te stoppen, laten we rationeel blijven en voorbij het individualistische geschets kijken. Ik teken deze petitie niet.
Ook samenwerking russen reguliere en alternatie zorg zou kosten besparend kunnen zijn. Met pilletjes is niet meteen alles opgelost!
zorg gehandicapten en chronisch zieken wordt onbetaalbaar
Het kabinet moet verdwijnen en wel heel snel! Ze hebben zelf blijkbaar geen ouders of grootouders die chronisch ziek zijn of gehandicapt met een klein WAO tje van 895 euro per maand. Hoe moet dat als je al 160 euro per maand betaald aan de zorgverzekering en volgende jaar nog meer en dan een eigen risicico wat niet meer te betalen is met een huur van 530 euro per maand en dan korten op de toeslagen ............
Hallo Edith Schippers en Martin van Rijn worrdt es wakker leef zelf eens van zijn klein inkomen!
Wordt zelf eens chronisch ziek leef eens een half jaar zoals wij moeten doen!!
Ik kan me volgen jaar niet meer verzekeren als deze plannen doorgaan
banner
Goede petitie, maar jullie banner.. als je echt actie wil voeren ga dan even om tafel met een grafisch vormgever zodat je een opvallende en sprekende banner krijgt, want de huidige banner straalt niets uit
Angelsaksisch systeem wordt Nederlands afgrond. Beter voorkomen dan genezen. Geintersseerd in het Engels en Amerikaans politiek Mark Rutte (ja ik heb dat gelezen)? Voorbeeld New York? Omdat daardoor minder criminaliteit is ontstaan? Is dat het enige wat je ziet Mark? Oogkleppen op? Amerika is zo corrupt als het zijn kan en jij neemt het graag over? Zinkend schip is het en dan is het te laat. Marionette poppetje van de super eilites. Heb eens visie en een echte mening voor Nederland. Het volk! Niet die ondankbare klagende zwakke/verwende geld graaiers.
Re: banner
Helemaal mee eens en User friendly graag. Het oog moet meteen vallen op het gedeelte waar je kan tekenen. Nu was het scrollen en zoeken.
We moeten veel meer een vuist maken. Niet meer kiezen deze corrupte afzetters en graaiers.
Zoals reeds beschreven, heeft ze zelf waarschijnlijk (nog) niet veel meegemaakt. Van mij mag ze een maand lang chronisch ziek zijn (in welke vorm dan ook) en daarna BETER worden in alle opzichten. Nog liever zie ik haar verdwijnen als minister met haar dubieuze praktijken!
| This discussion has been closed. |