MANIFEST: LEEFSTIJL GEZONDHEIDSZORG HET ALTERNATIEF (Petitie Het Roer Moet OM)


Gast

#1926

2016-04-28 11:18

Omdat ik een alleenstaande en zieke moeder ben met een dochtertje van 9. Doordat ik ziek ben, waar ik niet om gevraagd heb, ben ik elk jaar een hoop geld kwijt. Ik leef al onder het minimum en kan mijn dochtertje niet datgene geven waar ze als kind recht op heeft. Goede voeding. Kleding. Sport. Ontspanning enz. Ons land gaat kapot doordat wij steeds weer alles duurder maken. Mensen langer doorlopen met ziekte's en daardoor de gezondheidszorg steeds duurder wordt. We zitten op deze manier in een vicieuze cirkel. Marktwerking amahoela. Prijsafspraken worden er keer op keer onderling gemaakt. Het wordt de consument expres moeilijk gemaakt met al die verschillende polissen. Het is gewoon een schande. Terug naar het oude systeem. Of 1 verzekering voor iedereen.!!

Gast

#1927

2016-04-28 11:19

Het roer moet om

Gast

#1928

2016-04-28 11:36

Om dat de kosten de pan uit rijzen, en veel mensen de kosten niet meer kunnen dragen. Dus moet er wat gebeuren, er zijn al heel veel mensen die niet naar de dokter gaan om dat ze het niet meer kunnen betaalen.

Gast

#1929

2016-04-28 11:53

Laat u horen en teken deze petitie. Samen de schouders eronder, want het ROER moet om.

Gast

#1930

2016-04-28 12:17

Chronisch zieken de dupe, en die zakkenvullers maar graaien.

Gast

#1931

2016-04-28 12:17

Omdat het nu wel uit de hand gaat lopen we zijn met 4 mensen thuis is gewoon niet meer te betalen

Gast

#1932

2016-04-28 12:39

Omdat het ongehoord is, hoe de hedendaagse politiek denkt te kunnen/ mogen omgaan in en buiten Nederland met zijn burgers. Alles wat recht is praten ze krom en alles wat krom is praten ze recht. Dit gedrag moet worden stopgezet! En de zorg voor iedereen moet worden rechtgezet.stop de marktwerking, de macht van zorgverzekeraars en de farmaceutische industrie.

Gast

#1933

2016-04-28 13:52

Gezondheidszorg holt achteruit. Ben zelf werkzaam in de ggz, mensen kunnen niet meer worden opgenomen. Steeds meer verwarde mensen in de maatschappij. Zorgtoeslag is voor velen een rib uit het lijf. Ga zo maar door. Zorgverzekeraars bepalen, zitten in dure kantoren en rijden vaak dure leasebakken. Ook allemaal betaald door premiebetaler.

Gast

#1934

2016-04-28 14:12

Commentaar is niet nodig de petitie zegt al meer dan genoeg toch..

Anonymous

#1935

2016-04-28 16:13

Solidariteit richting chronisch zieken. Geen onderscheid tussen rijk en arm, iedereen gelijke kansen en rechten. Aandacht aan preventie in plaats van water naar de zee dragen. Vrije keuze in zorg voor iedereen en niet alleen voor iedereen die wel de juiste verzekeraar kiest. Daar sta ik achter.

Gast

#1936

2016-04-28 17:06

Die bezuinigingen van de gezondheidszorg is belangrijk. De oudere mensen hebben hun hele leven hard gewerkt en wat hebben ze nu??? Juist helemaal niets meer, moeten betalen voor hun medicijnen. Verzorginghuizen worden gesloten, waarom??

Gast

#1937

2016-04-28 17:28

Onze lonen zouden vorig jaar al om hoog gekund hebben dat zou de economie gestimuleerd hebben.
Zolang de vezekerings criminelen nog jaarlijks winst maken proviteren ze alleen maar meer van een verkapte subsidie. Belachelijk


Gast

#1938

2016-04-28 17:29

Omdat ik nu zelf bijna mijn rekeningen niet meer kan betalen. Ben chronisch ziek maar moet blijven werken om mijn medicijnen te kunnen blijven betalen

Gast

#1939

2016-04-28 18:43

geen inkomen en geen uitkering waar moet ik het van betalen,wij worden en door de gemeentes en door het rijk uitgekleed. Er is geen enkele compensatie voor chronisch zieken meer, dat hebben ze ook al mooi afgeschaft. Eigen bijdrage voor huishoudelijke hulp wordt alleen maar hoger voor minder uren zeer onrechtvaardig.

Gast

#1940

2016-04-28 19:50

we betalen veel te veel het gaat ten koste van alles geen vakantie meer hebben we geen geld meer voor dus gewoon achter het raam zitten zonder geraniums

Gast

#1941

2016-04-28 19:58

Schandalig!!!

Gast

#1942 Re:

2016-04-28 20:06

#13: -  

 Helemaal eens!! Werk al ruim 25 jaar in de gezondheidszorg!! De zorg wordt er niet beter op!! Ik kan een boek schrijven over alle misstanden en bezuinigingen in de gezondheidszorg!! Ik hoop dan ook dat ze zelf in zo een situatie komen, maar met hun salaris is dat waarschijnlijk een irreële wens!! 

Blijft een gebed zonder end!! Wat zo mooi geregeld was gaat allemaal ten onder!! Te erg voor woorden.....frustrerend....beangstigend ...! Ook bang dat het werken ik de gezondheidszorg niet meer vol te houden is!! Kan door tijd en kwaliteitsverhouding niet meer waarmaken waar ik voor gekozen heb!! En dat is zorgen voor je medemens! 

Verdrietig!!!!!!!


Gast

#1943

2016-04-28 20:55

Het gaat niet meer om zorg maar alleen maar om geld dat moet veranderen

Gast

#1944

2016-04-28 21:16

Omdat gezondheidszorg onbetaalbaar wordt voor het overgrote deel van Nederland. Gezondheid is nu voor de rijken.

Gast

#1945

2016-04-28 21:18

Dit kan geen mens meer betalen straks! Geef Nederland zijn goede Gezondheidszorg terug! De kwaliteit is er!
Een Verpleegkundige...

Gast

#1946

2016-04-28 21:29

De zorg word echt onbetaalbaar het slokt onderhand zelfs mijn spaargeld op.vijf jaar terug werkte ik in de thuiszorg toen zijn al begonnen met t knagen aan de uren van de clientenmaar nu is het einde zoek volgens mij. Het is gewoon te gek voor woorden dat er niet meer betaalbare zorg word geleverd. Er wordt op een idiote manier met het geld voor zorg om gesprongenb.v de apotheek leverde een verkeerde maat incontinentie materiaal voor de client dan ondanks dat de verpakking nog intact is mogen zij die niet weer innemen dus word er ander materiaal geleverd en zo kunnen we wel een boek schrijven over pure geld verkwisting heel eerlijk te zijn,ik ben pist off (sorry voor mijn woordkeus) de minister en de staats secretaris denderen maar door o ja ze luisteren en vinden het net zo erg als wij ja.ja tot ze weer buiten staan dan gaan zij weer buiten staan en gaan lekker op de oude voet door.het is een grote janboel bij die club!!!!!!!!!!!!!!

Gast

#1947

2016-04-28 21:37

Omdat de zwakste groep weer gepakt wordt, zieken en ouderen.

Gast

#1948

2016-04-28 22:36

Omdat de zorg nu steeds meer om geld draait in de verkeerde handen.
Zorg draait om de zorg voor mensen, dit moet zo blijven.. Dat is een groot goed.
Denkend aan je medemens.

Een grote vuist maken........iedereen die dit vind

Zorgen voor je zieke/zwakke medemens.

Stop! Met de rijke rijker laten worden en de arme armer. Juiste zorg en juiste hulpverlening. De kennis is er.  

Laat dat niet door verkeerde verdeling van het geld achteruit gaan.


Gast

#1949

2016-04-28 22:48

Omdat de zorg zo achteruit gaat. En dat met de kennis die we nu hebben, zou het juist beter moeten gaan.
Het draait allemaal om geld die in de verkeerde handen valt.

Gast

#1950

2016-04-28 22:57

Ik werk zelf in de zorg en heb een man met longkanker en het word zo langzamerhand niet meer te betalen en hoop dat wij alles kunnen betalen en mijn man nog lang bij mij is zijn allebei 47 jaar oud en wat mijn werk betreft vind ik dat er amper tijd is voor de cliënten diep triest



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...