MANIFEST: LEEFSTIJL GEZONDHEIDSZORG HET ALTERNATIEF (Petitie Het Roer Moet OM)


Gast

#2001

2016-04-29 07:05

We betalen al genoeg aan zorgverzekering. Ze zorg moet zorg zijn en geen melkkoe van de regering!

Gast

#2002

2016-04-29 07:05

Omdat ze volkomen gestoord geworden zijn, dit is een misdaad steeds meermensen die ernstig ziek worden en niet naar de dokter kunnen omdat ze het niet meer kunnen betalen, en dus meer mensen die dus gewoon dood gaan, dus dat is moord een.misdaad dus!!

Gast

#2003

2016-04-29 07:12

Omdat het niet te betalen is

Gast

#2004

2016-04-29 07:12

Om de gezondheidszorg voor de mensen niet af te breken, als het zo hoog wordt gaan de mensen niet meer en worden de kosten volgens mij nog veel hoger met al de kwalen die men dan heeft

Gast

#2005

2016-04-29 07:12

Het is voor de meeste mensen niet meer betaalbaar.

Gast

#2006

2016-04-29 07:20

Kan toch zo niet langer...de overheid en de gemeentes gooien elk jaar miljoenen over de balk en daar word nooit wat aan gedaan,,,,laten ze zichzelf nou eens opheffen dan kan dat geld naar de oudere.

Gast

#2007

2016-04-29 07:23

Ze zijn daar gek geworden!!

Gast

#2008

2016-04-29 07:24

Laag opgeleiden met navenant lage inkomens en mensen die slecht toegang hebben op kennis over zelfzorg, dit niet vanuit hun vroegste jeugd hebben meegekregen met discipline zijn de grootgebruikers van zorg. De slimmen zorgen voor een slechte leefstijl van die groep (slimme marketeers) en de overheid investeert niet/onvlodoende in preventie van zorg.
Zorgkosten, en -organisaties zijn groot door personeelskosten. Personeel is werkzaam in een input gerichte organisatie met het accent op protocol en overleg. Dat zijn, tezamen met vaste kosten als gebouwen en techniek enorme kosten waarop niet bezuinigd wordt. Voor het personeel zijn zieken hun broodwinning en uitbreiding van hun corebusiness is hun doel en bestaanszekerheid.
Medicijnen worden met hoge lobby prijzen aan de man gebracht in ziekenhuizen. Het kantelpunt van de hoogte van prijzen is erg hoog. De farmacie calculeert hoe ver ze kunnen gaan en dat is erg ver, staat los van de kostprijs, maar hangt samen met de prijs die men er voor over heeft.
De rekening van de zorgkosten leggen bij de laagopgeleiden is immoreel en lost niets op. Hooguit een extra groep fascisten die teleurgesteld zijn in de overheid en op extreem rechts stemmen. Omdat ze niet beter weten; dat ze aan alle kanten genaaid worden.
Thank gods it's friday. Gods are the dj's: We believe, red hot chili peppers. (er is te veel monkeybusiness)


Gast

#2009

2016-04-29 07:34

Dit is schandalig voor de chronische zieken, zijn mijn man en ik ook, en coor mensen met een minima inklommen. Ik zelf ben in januari al door me eigen risico heen!!

Gast

#2010

2016-04-29 07:34

De zorg is al en wordt steeds meer onbetaalbaar

Gast

#2011

2016-04-29 07:34

Ongeloofwaardig.
Er gaat zoveel geld in om. De verzekeraars en farmaceutische bedrijven zijn rijker dan rijk.
Voorlopig heeft de 'gewone' burger de afgelopen jaren zo'n 17% aan inkomen/uitgaaf mogelijkheden ingeleverd. En nu dit grote bedrag weer. Het kan heel goed anders.

Gast

#2012

2016-04-29 07:36

Het is niet normaal meer!!
Voor de gewone mens niet meer te betalen!!


Gast

#2013

2016-04-29 07:44

Ben er wel een beetje klaar mee. Dit kabinet mag oprutte.

Gast

#2014

2016-04-29 07:47

belachlijk is niet meer te betalen

Gast

#2015

2016-04-29 07:50

Wij Nederlanders betalen al veel meer dan andere landen in Europa. Bijna alles gaat uit het ziekenfonds pakket we gaan steeds meer ziekenfonds betalen en moeten voor heel veel medicatie nu al zelf betalen en Dan willen ze het eigen risico nog meer verhogen....gestoord zijn ze we kunnen het nu al bijna niet meer betalen met een minimum inkomen er hoeft maar iets te gebeuren en we zullen de schulhulpverlening in moeten en dan praat ik hier voor een groepje mensen uit de buurt die zelfs geen internet hebben omdat ze dat al opgegeven hebben omdat ze anders hun stoma niet meer kunnen betalen

Gast

#2016

2016-04-29 07:50

De zorgverzekering is nu al te hoog, eigen bijdrage wéér willen verhogen dat kan écht niet. Het is voor een groot deel vd bevolking niet op te brengen. Er zijn kinderen die hun ouders financieel bijstaan. En dat zijn heus niet alleen ouders die bejaard zijn. Ook jonge middelbare, mbo en hbo studenten met een bijbaantje staan ouders financieel bij. En dan al die enquêtes die het publiek verzocht wordt in te vullen
Belachelijk. Heb wel wat anders te doen dan enquête buro's te spekken.

Gast

#2017

2016-04-29 07:50

Omdat mensen met een gevulde portemonnee overeind blijven en mensen met GEEN gevulde portemonnee verzuipen!! Waardoor heel veel zorgen en problemen door gaan ontstaan!

Gast

#2018

2016-04-29 07:51

Zakken vullen druist tegen mijn sociale gevoelens in. Er ligt inmiddels voor miljoenen aan zorgverzekeringsgeld bij de zorgverzekeraars op de plank. Het hoort niet op de plank en ook niet bij topsalarissen van de bestuurders.

Gast

#2019

2016-04-29 07:52

Mensen met laag inkomen vermijden nu al zorg door de eigen risico en blijven langer met problemen lopen.

Gast

#2020

2016-04-29 07:53

Het is belachelijk dat we zoveel moeten betalen het is straks voor niemand meer te doen!

Gast

#2021

2016-04-29 08:03

Hoe zorgelijk zoals onze gezondheidszorg zich ontwikkelt! Laten we samen sterk zijn en het tij keren voordat te veel mensen buiten de boot vallen! Weg met al die bureaucratische regels die op wantrouwen gebaseerd zijn waardoor onze zorgverleners veel te veel tijd moeten besteden aan lijsten invullen i.p.v. met de cliënten en patiënten te werken. Laten we massaal kiezen voor Zorg&Aandacht voor elkaar! Het geld moet weer goed besteed worden i.p.v. naar grote gebouwen en dure bestuurders van de zorgverzekeraars die hun macht steeds verder uitbreiden ten koste van onze in principe goede gezondheidszorg.

Gast

#2022

2016-04-29 08:09

Het is schandalig wat er met de zorg in Nederland gebeurd, wegen dat ben ik vertrokken naar Duitsland waar het werken in de zorg beter gewaardeerd wordt!

Gast

#2023

2016-04-29 08:10

Het is voor mijn man en mij nu al niet te betalen. Beide chronisch ziek zijn en leven van een inkomen. Gisteren kreeg ik een mail dat ik "even" 336,00 euro moet betalen ...daar gaan onze spaarcentjes. Wij vallen overal buiten de boot met tegemoetkomingen omdat mijn mans inkomen nét te hoog is. Dit moet stoppen! Vandaar dat ik getekend heb.

Gast

#2024

2016-04-29 08:10

Omdat de zwakkere in onze samenleving weer worden gepakt. Met name de zieken en gehandicapten. Die hebben vaak heen werk of een minder betaalde baan en zijn dus weer de klos. Waardeloos beleid.

Gast

#2025

2016-04-29 08:11

Werken er allemaal hard voor. Willen allemaal genieten van onze oude dag en rust.



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...