Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#901

2014-07-27 12:47

de burgemeester kan toch advies inwinnen bij collega minister justitie en veiligheid!
Greetje

#902 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

2014-07-27 12:50

#893: Michiel Mans - Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

Beste Michiel,

 

Bedankt voor je betrokkenheid en bewustzijn, qua politiek, je bent al verder dan een heel groot gedeelte van ons land, die staan slechts te wijzen in de hoop dat anderen problemen oplossen. Ik vindt het een goed initiatief ongeacht dat ik WEL vindt dat er grenzen ENORM zijn overschreden maar NIET vindt dat Van Aartsen daar de eerste direct verantwordelijke voor is. Ik denk dat zelfs gemakkelijk aan te kunnen tonen, bijvoorbeeld met het feit dat in een democratie de burger haar politiek controleert, niet alleen als het fout gaat, omdat die burger als individu om zichzelf geeft en wil weten waar ie belasting voor betaald, niet achteraf en al helemaal niet achteraf in combinatie met een grote bek en nota bene eigen verantwoordelijkheid gewoon laten liggen!

 

Daarnaast ben ik blij dat je mijn berichten liet / laat staan. Ik heb eigenlijk niet 'kk joden' of 'kk moslims' of 'kk michiel' genoegd. Ik heb een andere mening dan de meesten, waar ik tien jaar over gedaan heb die te valideren. Ik ben een autochtone nederlander en wat zou mijn recht NIET zijn een andere mening te hebben? Als je censureert laat je precies zien waar je rechten in onze demoratie liggen, feel free and make a fool of yourself.

 

Overigens, het is geen parel van kennis of inzicht en getuigd ook niet van welke nuance dan ook

 

om dit een Moslim probleem te noemen waar het overgrote merendeel van de Moslims in het geheel niet tegen vrede, vreedzaam samenleven met andersdenkenden, westerse cultuur is.Ga je ook niets mee oplossen, merken we al en is al statistisch aantoonbaar gedurende langer dan tien jaar. Zie Amerikanen met hun vrede en democratie brengen, ze kwaken roepen en beschuldigen heel wat, wat hebben ze nu voor elkaar? Hun eigen wetten gebroken, hun eigen politiek niet gecontroleerd, factor zoveel meer terroristen, jij bent op dezelfde weg! Over nuance gesproken!

 

Wat zeiden we een jaar of tien terug ook weer over gefrustreerde Amerikanen die met hun vlaggetje in rij 'land of the free' stonden te roepen? Je begint al aardig te lijken hoor, want mijn feiten zijn wetenschappelijk gefundeerd.

 

Hetzelfde als jij kennelijk niet weet te bedenken waarom Nederlandse jongens naar dertig jaar naar alle waarschijnlijkheid ook HOER staat te roepen als ze in een land uitgenodigd zijn waar ze de stront rapen van een kenniseconomie, tegen de wettelijke garantie over discriminatie heen, tussen hotpants die ze uit hun eigen land niet gewend zijn die ze wel voor hun oogjes met de billen zien schudden maar die ze vaak niet aan mogen raken. Het gaat inmiddels beter maar jij denkt dat de NL'er dan niet een keer wat gefrustreerd raakt? ongeacht of ik daar achter sta, zulke frustratie, je kunt dat beter maar gaan bedenken, want het speelt mee. Jij bent niet alleen op de wereld.

 

Jij ook een fijne dag nog verder.

 

en bedenk je vooral, of ik gelijk heb of niet, wanneer je naar mijn berichten kijkt zie je dat ik moeite doe om je te vertellen waarom. Jij bent zojuist tegen wetenschappelijk bekende feiten in gegaan zonder te vertellen waarom en kwaakt over nuance. Hmmmz. heb je in de gaten dat OOK IK probeer een probleem in ons land op te lossen?

 

Een fijne dag verder!

Colijn
Gast

#903

2014-07-27 12:54

Nederland...ga maar rustig slapen! Hé heb ik dat niet meer gehoord?


Gast

#904

2014-07-27 12:56

goede actie die hard nodig is.

Gast

#905

2014-07-27 13:00

Als een burgemeester bij zoiets beweert dat er geen grenzen zijn overschreden dan zegt dat alles over ZIJN niveau.

Gast

#906

2014-07-27 13:01

Niet alleen voor de joodse , maar geen enkele bevolkingsgroep mag haat aanzetten tot welke bevolkingsgroep dan ook, we kunnen ook naast elkaar leven.

Gast

#907

2014-07-27 13:01

Wat een minkukel is deze burger meester,je moet moet
wel hèèl veel boter op je hoofd hebben.
Dat je de duivel in huis hebt gehaald is al erg genoeg,maar deze burger meester dit bagalariseerd is van een godspe.
Michiel Mans
De auteur van deze petitie

#908 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

2014-07-27 13:06

Hetzelfde als jij kennelijk niet weet te bedenken waarom Nederlandse jongens naar dertig jaar naar alle waarschijnlijkheid ook HOER staat te roepen als ze in een land uitgenodigd zijn waar ze de stront rapen van een kenniseconomie, tegen de wettelijke garantie over discriminatie heen, tussen hotpants die ze uit hun eigen land niet gewend zijn die ze wel voor hun oogjes met de billen zien schudden maar die ze vaak niet aan mogen raken.

Beste Greetje,

Voor zover ik je geraas heb begrepen, ik heb nergens aangegeven wat ik denk over Nederlandse jongens nu, of dertig jaar geleden, en de manier waarop ze hun gedachten of gevoelens uiten over- of tegen 'hoeren'. Of hun opvattingen over vrouwen in het algemeen.

Verder veel succes met je inzichten, al dan niet wetenschappelijk onderbouwd, of wat jij als zodanig beschouwt. Daar wil ik het verder bij laten.

Groet,

Michiel


Gast

#909 stof om erover na te denken...

2014-07-27 13:06

The moral debt of the West with Israel
BY Jaime Gutiérrez Góngora - Argentine Newspaper La Nacion.

There are very few who tie ropes with respect to the current world scene. The vast majority, including prominent political leaders, unable to decipher what have in common what is happening in Mali, Somalia, Indonesia, Pakistan, Iran and Europe itself in relation to their own national and personal security.
Islam and Christianity. In 1996, Samuel Huntington published his famous book the clash of civilizations and the Remaking of world order, in which the Professor of history at Harvard tied ropes. He said: "20th century conflict between liberal democracy and Marxism-Leninism is not more than an ephemeral and superficial historical phenomenon, compared to the deeply troubled and sustained relationship between islam and Christianity".

Huntington added that Arab and Muslim youth was the troop's clash of a new radicalism that was spreading from the borders of the Islamic world to other non-Muslim societies. "Instead of being Westernized their societies," said, "the Islamic lands have developed a consensus in favor of islamize modernism". Or end with Western society. And in that they are fundamentalists.
Many intellectuals in the West believe that islam is a religion. Certainly it is one of the great religions of the world. But in its essence islam is a political ideology.

Hizbut Tahrir is an enigmatic global Islamist movement more dangerous than openly terrorist groups. This movement is active in 45 Nations and actively strives to bring together all the Muslim countries. It is a growing global block based on Sharia law and governed by a global Caliphate.
Already a dramatic first step has given in that direction. During the civil war in Syria was the organization called "State Islamic of Iraq and the Levant". Its current leader, Bakr al - Baghdadi, said, in 2014, its sovereignty over Iraq and Syria, declared "Caliph ibrahim of the Islamic State".

These rebel jihadists launched a dazzling in Iraq offensive on June 9, already have taken over large areas of its territory, and currently moving towards the capital, Baghdad. The Caliphate promised, and ignored by the West, is in the process of consolidation.
Islamization of Western civilization is ahead. There will be a Muslim majority in Europe by the end of this century. The Centre for Social Cohesion in great Bretain reports that one-third of British Muslim students are in favor of a global Caliphate. We can be in the final stages of the Islamization of Europe.

However, Israel is what is hindering the project of the Islamic onslaught. This threat has found the rest of the West, the 'international community' and the UN in crisis: in the chaos of moral relativism and a philosophical nihilism that has weakened its spiritual fiber by his addiction to material delights and its denial of the Biological Defense duty. They are left in the hands of Israel and United States Defense of Judeo-Christian civilization.

Currently, Israel is being attacked by the terrorist organization Hamas, which controls Gaza, and already his rockets reached Israel's major cities. However, this war is not only against Israel. It is a war against the West, with a special feature: the end of Israel would mean that fundamentalist islam would have won the final battle for control of the world, as he predicted Huntington. If they can conquer Israel, can conquer it all.

First line of Defense. The common thing the Western world has with Israel is the need to protect our common liberties. Everyone in the West, we have the moral obligation to be its custodians. Israel is the first line of Defense for West. Thank God, it is not victim of moral relativism. When attacked, Israel defends itself. They know that defense is not a right given by an UN bureaucrat, but a biological duty in defense of his people and of the Judaeo-Christian civilization.

Israel also deserves our support because it is the country of the Jews after 2,000 years of exile. I don't need another reason. But, if someone can not support it by this fact, then support it because it is the bulwark of our liberties in the struggle against Islamic oppression. Support it, because it is fighting the battle for the survival of Western civilization. They are receiving the clashes that are aimed at all of us.
This is a huge moral debt of the Western civilization with Israel.
Greetje

#910 Greetje

2014-07-27 13:07

De actie is ook hard nodig, Van Aartsen heeft ook niet juist gehandeld. Maar.. Van Aartsen kan niet alles alleen en wij moeten RAP af van het concept dat aftreden 'verantwoordelijkheid nemen' genoemd kan worden!

Mensen die een oplossing willen op presenteerblaadje, willen een dictator. Dat zijn mensen die hun eigen democratie, VOOR ZE WIE DAN OOK AANWIJZEN OM WELKE REDEN OOK, af staan te breken. En dan vaak nog kwaken dat anderen dat doen!

Je moet, zoals ik en zoveel mogelijk anderen, in iedere democratie, je POLITIEK CONTROLEREN. Niet alleen wanneer het fout gaat, zoals je ook niet je kinderen alleen opvoed wanneer het fout gaat!

Dan kan je ook veel beter zo'n leider achteraf aanspreken. Controleren is niet napraten, is niet slechts wijzen, is vragen stellen vanuit feiten, daardoor feiten leren kennen, oplossingen bewerkstelligen, liever dan beschuldigen.

Waar twee vechten hebben twee schuld. Vergis je niet, ik ben niet voor IS(IS) en ook denk ik niet dat veel allochtonen hun onvrede een goede naam geven, eerder destructief. Zoals ik datzelfde vindt van veel autochtonen.

Een samenleving is naast elkaar. Beschuldig dus niet een groep, beschuldig de oorzaak van je onvrede, verkrachting, bedreiging, dat soort zaken. Dan verzamel je ook mensen uit diezelfde groep, EN ECHT WAAR: ZE ZIJN ER!, die ook last hebben van diezelfde problemen. Je zal nog verbaasd staan hoeveel Moslims dat zijn.

Maar het begint ook bij jezelf. Je kunt niet zelf een hekel hebben aan een buurt die je niet kent, die je geen vragen stelt wanneer je er komt wonen, maar je wel met de nek aankijkt, je cultuur niet eens wil leren kennen (waar ze je uitgenodigd hebben), hun eigen regels kennelijk niet wilt houden en als kenniseconomie zelfs eigen feiten en vindingen zoals statistieken wenst te negeren. Jij zou in zo'n buurt niet de zin ontwikkelen je te integreren, ervoor te blijven werken, er maar achteraan te hobbelen.

Een leuke buur is die jou ANDERE sport best wil leren kennen, daar vragen naar stelt, die niet alleen wil dat je respect voor hem hebt maar waar jij ook respect voor hebt.

Vergis je niet hoeveel fouten naar allochtonen op dit vlak zijn gemaakt. Een mes snijd aan twee kanten. Jij laat niet over je lopen, zij ook niet.

Het geëmmer in detail over de GEVOLGEN die hier vaak hun oorzaak hebben is hetzelfde als;

iemand op de tenen staan en als ie 'au' zegt emmeren over de toon.

Pas op, dit is onze samenleving, je kan niet alleen wijzen, je moet om problemen op te lossen zoveel mogelijk de totaal context aankijken, jij wil gehoord worden, anderen ook. Precies net zoals jij. Daarvoor kun je beter vragen stellen, liever dan wijzen. Wijzen lost nooit wat op, leert je hooguit wie het meest verantwoordelijk is en/of wat het probleem exact is, maar dan heb je het nog niet eens aangekeken, dat is de rol van wijzen in het proces probleemoplossing.

Dus tja, wat wil je? Wijzen? Dan ben je nog niet aan het oplossen. Heb je dan wel genoeg last van een probleem of geloof je werkelijk dat anderen het steeds voor je doen? Anderen waar jou controlerende rol door jouzelf in de eerste instantie geweigerd wordt die je vervolgens gewoon de sloot in wilt bonjouren, vaak nog zonder ook maar over een feit te beschikken, slechts op grond van frustratie.

Hmmmz. hoe ga je zo leiders krijgen denk je? die het probleem oplossen? zouden echte slimme en capabele mensen wel voor zo'n kar KUNNEN en WILLEN staan?

jaja, houd jezelf voor de gek, het mes snijdt nog steeds aan twee kanten, jij gaat dat even anders bewijzen?

suc6!

Gast

#911

2014-07-27 13:08

Het roepen van dit soort dingen geeft voor mij aan dat je niet in deze samenleving thuis hoort. Hadden we niet op 5 mei 1945 met z'n allen afgesproken dat dit nooit meer voor zou komen.
Goedemorgen

#912 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

2014-07-27 13:09

#902: Greetje - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

Beste Greetje,

Je gooit jouw waarheid en feiten door elkaar. Misschien zijn mensen het ook gewoon zat om in de hoek van PVV'er of rascist te worden gedrukt als ze laten horen dat zij dingen zien die ze niet vinden kunnen.

Je kan er lang of kort over praten, maar als er zo openlijk haat (in het openbaar) wordt verspreid moet dat direct de kop worden ingedrukt!

 


Gast

#913

2014-07-27 13:09

Toonbeeld van wat er mis is met de gevestigde politieke orde. Misselijk figuur, die man. Goedkope daadkracht tegen de Duindorpers, lekker met de stroming mee. Nu ontkennen, bagatelliseren en laf wegkijken. Selectief shoppen, uiteraard ten koste van autochtoon Nederland. Dat de politiek het volk niet meer vertegenwoordigt, was al lang duidelijk. Nu blijkt de sterke arm der wet er ook niet meer te zijn om de burgers te beschermen. Men zal het lot in eigen hand moeten nemen.. dan kunnen de zelfingenomen, elitaire zoutzakken daar weer schande over spreken.

Gast

#914

2014-07-27 13:10

Weg met deze knuffelaar!

Gast

#915

2014-07-27 13:12

Een prima initiatief! Hopelijk ziet deze burgemeester in dat er tijdens de demonstratie wel degelijk grenzen zijn overschreden en dat voor ons de grens nu wel bereikt is wat tolerantie betreft! Zeker nu wij de afgelopen tijd hebben laten zien hoe respectvol en eensgezind wij kunnen en willen zijn! Stop deze haatzaaiende mensen!!!

Gast

#916

2014-07-27 13:12

Vreselijk dat dit in Nederland ongestraft mag,dit moet stoppen!!.

Gast

#917

2014-07-27 13:19

Het word steeds erger met die lij.
Greetje

#918 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

2014-07-27 13:20

#908: Michiel Mans - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

Ik heb het als voorbeeld gegeven Michiel, met wat ontlokkende stellingen in de hoop dat je ook ziet dat dit argument eigenlijk nog nergens genoemd wordt.

 

En het is een duidelijk en simpel argument, Michiel;

 

Veel van de onvrede tussen autochtonen en allochtonen, vooral Marokkaanse, komt voort uit dit soort gevolgen.. Een ervan is autochtonen die enorm balen, met recht, dat sommige allochtonen dusdanig omgaan met autochtone vrouwen.

 

Nogmaals, de grond is eenvoudig;

 

Wat denk je dat Nederlandse jongens doen, was Nederland veel armer geweest dan Marokko, en minder ontwikkeld, als ze daar uitgenodigd waren om te LEVEN en WERKEN INCLUSIEF religie en ze het volgende meemaken?

 

De stront van de Marokkanen rapen, veel minder dan de helft aan kansen dan de autochtonen om op te groeien, ongeacht hoe hard je werkt, tegen hun beweringen en zogenaamde wetten in, in Nederland allerlei dik ingepakte vrouwen gewend zijn en praktisch niets anders, in Marokko hotpants tegenkomen die je wel tot je verbazing nogal prikkelen maar waar je over het algemeen gewoon dertig, veertig jaar niet aan mag komen. Ze teasen je wel, maar wat je ook qua persoonlijkheid bent, hun papa wil je niet met zijn dochter zien! Dan staat, geloof me, die Nederlandse jongen gewoon hoer te roepen.

 

Wat ik wil zeggen, het mes snijdt aan twee kanten, zo ook met ISIS problematiek, komt niet zomaar even uit de Kuran of lucht vallen. Denk dat niet, het IS niet zo, oplossen doe je op die manier ook niet.

 

Ik nam namelijk aan dat we allebei wilden oplossen? Of wil je liever wijzen?

 

Ik heb het idee dat het merendeel van de Nederlanders deze Moslims liever niet in Nederland had gezien, vooral achteraf, maar hey ze hebben Nederlands paspoort, en hoe je het ook probeert te verhullen, ze zijn en blijven ook hier, wil je van Moslims af? Dan wil je oorlog, waarna je trouwens nog steeds niets opgelost hebt, dan heb je zelf waarschijnlijk tig onschuldige kindertjes vermoord en nog meer ISIS haat tegen je gekweekt.

 

Vraag je dus af, waar wil je vanaf? Wil je van moordenaars af? Verkrachters? Of Moslims? Moordenaars gaat, is logisch, verkrachters ook, is logisch, mag ook van de Kuran. Moslims? Gaat je niet lukken, stel je voor dat ik van jou af wil omdat jij ergens in wilt geloven en ik bepaal even dat jij de oorlogsverhalen van de Bijbel letterlijk interpreteerd omdat ik dat zo gedaan heb, de eerste keer dat ik die lees, en zeg dat jij net als David oorlog gaat voeren?

 

Wat een onzin. De meeste Moslims willen geen oorlog, willen in vrede ook met andersdenkenden samenleven, hebben ze ook allang bewezen, wij zijn de etters die wat mensen hebben klem willen zetten voor wat cash flow bijvoorbeeld terwijl we ons volk vertelden dat we zo humaan waren, wij waren de etters die achter de misdaden van de VS zijn gaan staan. Bekijk jij de Westerveld conservation trust maar eens in Libië/mali, kan je daar genoeg over vertellen.

 

En niet zeggen dat je niet verantwordelijk bent omdat je dat niet wist.. je had het MOETEn weten, de VS heeft eigen constitutie gebroken MAAR OOK DE ONZE! Waarvan ik mag verwachten dat je dat weet. Heb jij je politiek gecontroleerd? Nee? Alleen achteraf? Dan benjij mede verantwoordelijk, heb je minstens je eigen werk als burger niet gedaan, waarschijnlijk WEL tegen je kinderen kwaken dat 'je het beste voor ze wil' (wat dan natuurlijk een ander voor je moet bewerkstelligen).

 

Nogmaals niet direct persoonlijk bedoeld, ik ken je niet, ik probeer gewoon mijn perspectief te verduidelijken. Eerder uit leggen dus mijn stances, dan jou aanwijzen. Van jou berichten kan ik datzelfde niet bepaald zeggen, ik deriveer daar weinig constructiviteit uit en voornamelijk frustratie, gelijk willen doordrukken en veel, veel minder argument (if any) dan in de mijne.

 

De mijne worden gestaafd door onze woordenboek definitie van democratie bijvoorbeeld, daar worden mijn stellingen al gestaafd. en op nog veel meer plaatsen, er zijn presidenten die ons gewaarschuwd hebben voor een rage als terrorisme om schuldeconomie vanuit omzetgarantie in stand te houden. Noem die presidenten dan gek, neem daar wel even wat argumenten bij, anders sta je voor lul.

Gerrit

#919 Er zijn wel 100 redenen om Van Aartsen kwijt te willen

2014-07-27 13:21

Van Aartsen, Bilderberger 2005 mag aan het gas! Niet alleen vanwege deze demonstratie maar zijn algehele beleid om demonstraties dwars te zitten als ze hem politiek niet uitkomen.

Gast

#920

2014-07-27 13:22

Deze gescandeerde leuzen zijn minstens 2 bruggen te ver. Wie dit als verantwoordelijke niet wil of durft te stoppen, moet ontslagen worden van zijn verantwoordelijkheid. Per direct!.

Gast

#921

2014-07-27 13:25

vrijheid van meningsuiting is belangrijk, maar er zijn grenzen en die zijn er niet voor niets, meneer van Aartsen!

Gast

#922

2014-07-27 13:29

Prachtig initiatief vind ik deze petitie.
Het is ronduit idioot om een optoep tot volkerenmoord goed te praten als vrijheid van meningsuiting.

Waar zijn de voorgedrukte aangifte formulieren om aangifte te doen tegen de achterlijke barbaren die deze demenstratie hielden?
Anno 2014 in nederland.

Gast

#923

2014-07-27 13:30

trieste en hele slappe houding van de politie

Gast

#924

2014-07-27 13:30

Ongelooflijk , wat een Palestijnse schurken.
Greetje

#925 Greetje

2014-07-27 13:33

Kijk naar Oekraïne, hetzelfde populisme probleem als met onze zogenoemde 'Moslim terrorisme'.

Hoe kan Rusland het probleem zijn als de Krim onder voorwaarde dat de Russische militaire stronghold aan de zwarte zee kon blijven, aan Oekraïne is GEGEVEN? De voorwaarden zijn gewoon op papier afgesproken hoor, het zijn de Oekraïnen en Europa die daar even overheen wilden.

hoe kunnen democratieën Rusland beschuldigen als de meerderheid van de krim, behalve de afspraken over die stronhold op grond waarvan de krim is geschonken geweest, bij Rusland wil?

Waarom mag Rusland die meerderheid bij aanval niet beschermen? Als wij landen bombarderen die ipv ons aanvallen door ons aangevallen zijn geweest? WTF denk je dat we oversees met drones doen?

Waarvan je eigen wetenschap al weet waarom dat zeer, zeer dom is. Gezien we onze eerste marktpositie allang aantoonbaar aan opkomende economieën als india, china gaan verliezen, na honderden jaren alleenrecht op deze prime positie, denk je dat het handig is om goodwill met drones te verstoken zonder hardere redenen? Terwijl je weet dat iedere nederlandse stad je doodrelt als je op grond van aannames, zonder proces als zogezegde rechtsstaat die vrijheid, vrede en democratie brengt, een vermoedelijk terrorist bombardeerd PLUS daarbij voor het merendeel steeds kinderen en andere onschuldigen vermoord? Zonder praktisch kans op verdediging? Waarom hadden we eigenlijk wederhoor in een rechtsstaat? Kon dat zonder wederhoor of is dat eeuwen en eeuwen problematisch gebleken? Oh, je gaat het wiel opnieuw uitvinden? Als kenniseconomie en dan naar Berbers wijzen? LOL

Naast dat wij na de Koude oorlog met Rusland, voornamelijk uit hoofde VS maar ook door Europa, hebben afgesproken niet dichterbij te komen, ook op papier, wat we steeds gedaan hebben, zonder overleg met Rusland.

Vreemd dat Rusland eigenlijk niet onze politieke oppositie steunt en wij wel de Russische, ik weet niet hoe lang.

Vreemd dat de Russische homosexuelen minder problemen hebben met Putin stances dan ons volk, vreemd dat datzelfde volk het breken van haar eigen constitutie door haar eigen leiderschap kennelijk ondergeschikt vindt.

Jullie en problemen oplossen? Ik zou mijn hoofd SNEL uit het drijfzand trekken en wat anders doen dan van mezelf uit gaan. Want dat mooie land van de ruyter wordt nu oa door eigen vindingen te negeren onder de noemer wetenschappelijk verantwoord verkracht.

Zie je nu hoe je politiek niet of onvoldoende controleren problemen levert ook met Oekraïne? Zo ook met integratie en Moslims. En al die wanabe wetenschappers kwaken over hoe slim ze zijn en zijn kennelijk te dom om zulke grote belangen op tafel te houden. Pffff, heb je te danken aan iedereen laten studeren terwijl lang niet iedereen dat kan, van je onderwijs een productie systeem te maken, nu heb je afgestudeerde leiders, die slim lijken, en slechts kunnen napraten, vaak niet eens begrijpen wat ze zeggen. Hebben ook geheel de tijd niet meer gehad tijdens hun studie om data ZELF te interpreteren naar INHOUD en vandaar naar KENNIS, logisch ook in dit productie systeem.

Echt hoor, dat schrijf ik om te helpen.