Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#876

2014-07-27 11:54

Politieke kopstukken waaronder de heer van Aartsen hebben te lang weggekeken van de problemen die nu komen bovendrijven.Problemen veroorzaakt door allochtonen die geen enkele tolerantie hebben ten opzichte van andersdenkenden! Ik maak me grote zorgen over onze kinderen en de volgende generatie die door het lakse en laffe optreden van een aantal huidige politici geconfronteerd worden met een snel groeiende allochtone gemeenschap die dood en verderf scanderen aan hen die niet het gedachtegoed van de islam volgen, dat wil zeggen de selectieve uitleg van hun islam.
Het zou voor dit land een zegen zijn wanneer dit land bestuurd zou worden door personen die lef hebben, hun nek durven uitsteken en ruggengraat tonen tegen die groepen die ellende veroorzaken!
Een klein lichtpuntje hebben we de afgelopen week kunnen zien in het optreden van minister Timmermans en onze premier Rutten. Dit kan echter helaas niet van van Aartsen gezegd worden!
Het zou wenselijk zijn dat van Aartsen zo snel mogelijk het veld ruimt en plaats maakt voor een kandidaat die wel lef heeft en daadkrachtig en keihard optreed tegen een groep of gemeenschap waarvoor ik mij als Nederlander schaam!

Gast

#877

2014-07-27 11:56

onbegrijpelijk

Gast

#878

2014-07-27 11:57

Zorg voor een bestuurder die niet bang is om iedereen de zelfde behandeling te geven en niet zijn kop in het zand steekt voor wie dan ook....

Gast

#879

2014-07-27 12:01

Nederland is een land van lafaards geworden!

Gast

#880

2014-07-27 12:02

Het is in en in triest dat het getolereerd wordt...Als ik zoiets zou doen wordt ik opgepakt en moet ik voor de rechter verschijnen!

Gast

#881

2014-07-27 12:02

Niet eerder zo'n slechte burgemeester gehad als Van Aartsen. Doet niets aan stadsvernieuwing in een mate zoals zijn voorganger dhr. W. Deetman heeft gedaan. Bovendien zeer laks en het ronduit toestaan dat er zomaar leuzen als laatst worden geroepen.Ook het toestaan van demonstraties waarvan tevoren bekend was dat er dergelijke zaken worden geuit, is de hoogste tijd dat hij z'n ontslag aanbied.

Gast

#882

2014-07-27 12:08

V.aertsen kan niet aanblijven als burgemeester. Wilders werd wel afgerekend op zijn standpunt.Prima als je Wilders aan pakt,moet je hun ook aanpakken.

Michiel Mans
De auteur van deze petitie

#883 Nieuwe Tussenstand in 'Aankondigingen'

2014-07-27 12:11

Aan allen,

Lees Tussenstand 2 bij 'Aankondigingen', het tabblad bovenaan de pagina. Of klik onderstaande link,

http://www.petities24.com/a/93198


Prettige zondag nog, groet,

Michiel Mans

Gast

#884

2014-07-27 12:13

V.aertsen kan niet aanblijven als burgemeester. Wilders werd wel afgerekend op zijn standpunt.Prima als je Wilders aan pakt,moet je hun ook aanpakken..


Gast

#885

2014-07-27 12:14

Als mens en uitvaartpastor kan ik niet goedkeuren dat godsdienst en politiek met elkaar vermengd worden. Ik respecteer elke godsdienst, ook de islam.
Maar zodra godsdienst en politiek met elkaar verbonden worden en deze verbintenis leidt tot haat jegens bepaalde groepen / volkeren dan is dit een grens te ver !!
Greetje

#886 Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

2014-07-27 12:24

#742: Hellen - Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

Geciteerd;

"Wat een  b*lshit !  90 % van de moslims in ons land  staat achter dit verziekend tuig ! Voor elke islamiet zijn wij , niet moslims , minder dan een varken , hond en aap !  Lees het barbaarse , onmenselijke  haatboek (wat voor iedere islamiet leidend is en waar ze geen mm. van  af wijken ) voordat je reageert !"

 

Helemaal geen bullshit, en ik zal je meteen uitleggen waarom;

 

Allereerst is het geen 90%, van alle Moslims die ik in Nederland heb gesproken en ben tegengekomen, van allerlei pluimage, is hooguit 10% bereidt om gewelddadig te zijn/worden tegen Nederland of Nederlanders.

 

En, echt waar, dat is nog een ernstig overdreven percentage waarbij ik je het voordeel van de twijfel geeft. Dat is DUS NIET 9 van de 10 Moslims, eerder HOOGUIT 1 van de 10. Om dan alle Moslims als zodanig te benoemen vindt ik ronduit onverantwoord, vooral wetenschappelijk maar ook maatschappelijk cultureel.

 

Zelfs verwerpelijk, hetzelfde als ik het benoemen van een heel dorp als zijnde verkrachters vanwege 1 inwonende verkrachter verwerpelijk zou vinden.

 

Heeft niets met feiten te maken, heeft niets met problemen oplossen te maken of zelfs ook maar problemen aankijken. Is regelrecht populisme EN in staat zijn er anderen in hun leven voor te beschadigen/bestraffen. Op grond van religie.

 

Wél geef ik toe dat er meer dan 10% inmiddels steeds minder achter onze samenleving gaat staan. Er is een behoorlijk en steeds groter wordend gedeelte wat langzamerhand positie tegen onze samenleving neemt, wil nemen. Er is ook een veel groter deel ISIS meelopers dan werkelijke ISIS aanhangers, deze meelopers vinden in ISIS een manier om hun onvrede over onze samenleving te bundelen, ze zijn absoluut niet allemaal aanhanger van gewelddadige toepassing van Islamatisch recht. Een groot gedeelte genoot juist van de vrijheid daaromtrent in Nederland.

 

Wij drukken een groep mensen met grote onvrede, statistisch aantoonbaar al met recht, eerder IN die hoek ISIS dan UIT. Iets oplossen heb je nog helemaal NIET, zelfs het probleem NIET EENS aangekeken.

 

Waarom dacht je dat alle hier uitgenodigde Moslims dertig, veertig jaar terug ALLEMAAL werkten en dus veel jongeren steeds minder zin hebben zich in te zetten voor onze samenleving?

 

Waarom dacht je dat zo ongeveer alle Moslims bij elkaar proberen te wonen ipv zich meer te mengen onder autochtonen?

 

Waarom zijn veel Moslims hier meer orthodox religieus dan in het land van herkomst?

 

Waarom wijs je Marokkaanse jochies aan die op de hoek van de straat hoer roepen terwijl Nederlandse jongens andersom evenredig ABSOLUUT MINSTENS HETZELFDE gedaan zouden hebben in Marokko? Of denk jij dat je NL'ers daar kunt uitnodigen om ze daar je stront te laten rapen, ongeacht of ze meer dan in het land van herkomst verdienen, ze een factor zoveel MINDER kans bieden om op te groeien (tegen alle pretenties in), ze discrimineren (tegen alle pretenties in), ze vaak als tweederangs burger behandelen terwijl je jezelf kenniseconomie noemt terwijl je uitgevonden zegt te hebben waarom dat al in gezinsverband NIET werkt, dan zijn de NL'ers ingepakt meisjes gewend en komen in Marokko als onderontwikkelden tussen de hotpants terecht, hotpants die van hun vader/moder te horen krijgen dat ze die NL'ers niet als vriendje mogen. Denk jij NIET dat NL'se jongeren dan na een jaar of dertig HOER beginnen te roepen? Hebben die opeens geen hormonen ofzo?

 

Vergis je niet, zoals de Amerikanen die vinden dat iedereen zich aan hun wet moeten houden terwijl ze hun eigen constitutie dagelijks met voeten treden, vergis je niet;

 

waar twee vechten hebben er twee schuld, DAT GA jij aankijken OF jij komt per definitie nog veel meer ISIS tegen dan je nu tegenkomt. Jij laat je niet op je tenen staan, denk NIET dat het je bij Moslims lukt.

 

Overigens spreken de feiten je al tegen, het merendeel van de Moslims is vreedzaam en pro westers en vrijheid van godsdienst. Je kunt ze daarom alleen al niet allemaal over één kam scheren.

 

Jij bent geen problemen aan het oplossen. Je praat bullshit, je gaat tegen feiten in en je denkt dat je in samenleving zaken kunt oplossen door slechts van je af te wijzen. Dit heeft geen zin en is NIETS dan allang bewezen. Je denkt dat jij rechten geniet en gehoord moet worden, anderen dump je gewoon in de sloot zonder zelfs maar feiten aan te kijken.

 

Die Idioot met dat boekje negeer ik, ik vertel je ook daarvan waarom en gebruik hierbij twee voorbeelden;

 

1. de gulden. hebben we al geprobeerd los te koppelen als het handelsland dat we zijn, in de jaren tachtig hebben we geprobeerd dit los te koppelen van de Deutsche Mark. Binnen zeer korte tijd renden we gillend terug, we zijn een handelsland, we zijn onvoldoende groot als economie en self sustainable qua grootte en onderling belang om een valuta op ons zelf te runnen, we zijn teveel handels land. Dit experiment was VOOR de schaalvergroting behoeftes als met de Euro, denk je dat het nu beter of slechter zal gaan? Ik verzeker je, logischerwijs in de huidige context, VEEL slechter en SIMPELWEG niet mogelijk. Je leeft niet alleen op de wereld, hetzelfde als met Moslims.

 

2. 'Islamisering'. Bullshit. Wij hebben die mensen INCLUSIEF godsdienst uitgenodigd, ze bezien als minder ontwikkeld land en cultuur en TOCH IN DIE CONTEXT gefaalt ze te reïntegreren, we zijn VEEL en VEEL te laat begonnen met uberhaupt intergratie en inburgeringscursus. De burger was erbij, controleerde haar politiek niet of onvoldoende, je voedt toch ook je kinderen niet alleen op als het fout gaat? Je had je politiek moeten controleren, dan hadden ze zonder meer consensus die mensen al niet zo kunnen uitnodigen, hadden ze MOETEN integreren en deze zoetsappige politiek waar je nu over klaagt moeten aanpassen naar jou controlerende wensen. Je hebt gefaalt, jij burger, je eigen politiek te controleren, daar kom je nu op terug door een hele bevolkingsgroep of religie te beschuldigen? Wat maken jullie eeuwenoude fouten.

 

Een kenniseconomie zou anders gereageerd hebben, het eigen volk en deze allochtonen uitgelegd hebben dat in Nederland vrijheid van godsdienst eigenlijk zich net zo manifesteerd als sport. Dat is dus dat jij een andere sport kan doen waar ik niet in geloof of in geinteresseerd ben, maar toch vragen over kan stellen. Jij schrijft mij uiteraard je sport ook niet voor, dat kan je ook niet, ik bepaal zelf wel wat ik doe. Zo ook met religie. waarom moeten wij als we een andere sport doen dat niet aan elkaar uitleggen en opeens met religie wel? Waarom zegt een kenniseconomie dat niet? Waarom zegt een kenniseconomie niet dat die terroristen geen Moslims kunnen zijn omdat ze mensen zonder aantoonbare direct aanval jegens hun de kans ontnemen Allah te leren kennen? Dat ze daar dus NOOIT 70 maagden, adhv eigen religieuze geschriften, voor krijgen? Waarom faalt een kenniseconomie te herkennen dat wanneer een dominee tegen de NL kindertjes zegt 'kom we gaan ons opblazen voor politiek doelstelling en het einde der tijden een handje helpen' dat we DAT GEEN RELIGIEUS FIGUUR NOEMEN MAAR EEN GEK! Waarom blijven we zulke zelfde idioten bij de Islam IMAM noemen?

 

Waarom waren Moslims decennia terug helemaal niet zo bezig zich te kanten tegen onze samenleving en nu wel, t/m inmiddels ISIS niveau IN NEDERLAND?

 

Denk jij nou neit dat het probleem gaat wegjoelen, pikkie het is niet alleen die moslims, het is ook JOU land. Maak daar maar geen geintje van, werk liever naar feiten, en kijk vooral ook jezelf aan voor je dat alleen van anderen verwacht, die shit gaat namelijk niet werken.

 

Kijk, ik kan jou wel vertellen dat je niet mag stelen, natuurlijk, maar NIET als ik mezelf weiger aan te kijken en ik tegelijkertijd steel of al alom bekend gestolen heb, DAN LAAT JIJ JE NIET AANSPREKEN OP DAT STELEN, HOEWEL DE ACTIE OPZICHZELF WÉL FOUT IS!

 

Jij gaat dat, tegen duizenden jaren feiten in, even veranderen? jij gaat dat met die moslims even redden? Nou, pikkie, en dat weet ik zeker, dat lukt je niet!

 

Ik heb dat 'haatboek' gelezen. en nee, net als met oorlogs verhalen van de Bijbel zeggen de meeste echte Moslims dit;

 

die verhalen laten zien hoe mensen agressief zijn, steeds oorlog maken, vertellen ons over onze slechte natuur, het zijn geen voorbeelden om zelf te gaan moorden, in tegendeel, dat wordt verboden zonder directe aanval.

 

Zo ook de Christelijke godsdienst, er staat genoeg verhaalt over geweld, niet om het uit te voeren, juist om ons te vertellen wat er slecht aan is en voorbeelden te geven. Kijk naar David, die de tempel niet mocht bouwen vanwege bloed aan z'n handen. Hoewel bij Moslims inhoudelijk hier en daar iets anders, komt op hetzelfde neer.

 

Lees dus eerst zelf, voor je een grote bek hebt over feiten waar je geen verstand van hebt en de populist aan het uithangen bent, tegen je eigen kenniseconomie en regels in, en denkt dat je over anderen heen kan lopen met je frustratie, ons land kapot maakt door NIETS te doen dan slechts weg te lopen van feiten.

 

Over vrouwen die onderdrukt worden. hoe komt het dat ik Moslim vrouwen ken, MET Burka, die de baas zijn in huis en dit vrijwillig willen? En waarom zouden ze dat niet in Nederland mogen omdat jij een bepaalde religie niet gewend bent in je straatbeeld? Had je ze maar niet moeten uitnodigen.

Heb je trouwens de mensen die jij duur betaald hebt, die jij de tafel hebt laten beheren waar vandaan gastarbeiders uit jou naam zijn uitgenodigd door diezelfde mensen, al aangesproken ivm je onvrede?

 

Nee he, anderen mensen moeten maar oprotten voor jou ignorance. Hmmmmz.. what a bullshit indeed! De Ruyter zou zich omdraaien in z'n graf, is dit het erfgoed van Nederland?

 

En zelfs nog te stom om de mensen die ze uitgenodigd hebben op feiten aan te spreken? Nadat je ze niet gecontroleerd hebt wat je van de basisschool af geleerd is geweest onder noemer democratie? Alsof je alleen je kinderen opvoed als ze wat fout doen! Wat een ongehoorde domme mensen, grow a tail, but solutions? No, you just enhance problems, and you'll  HAVE TO explain your kids. The facts are on the Table, too many peaceful and pro western Muslims to call this a Muslim problem, easily scientifically proven. YOu fail, recognizing your own rules, your own roots, your own freedom and you act upon others as you would not accept them acting upon you. You fail, populist, you even fail admitting not having the balls to look the problem in the eye. Now that is failing, however fancy you want disguise it.

 

Oh ja, en die multiculti wetenschap of zowiezo wetenschap? Jullie falen nog harder, jullie hadden deze feiten al 15 jaar geleden niet van tafel mogen laten kletsen. Nu zitten we middenin escalatie dankzij deze wanabe intellectuelen.

gpa

#887

2014-07-27 12:24

Der uit met Aartsen,maar ook met die uitkeringtrekkers,met hun grote bek en onherkenbaar,ga in je eige land de boel verzieken

Gast

#888

2014-07-27 12:28

Uiterst schokkend dat een burgemeester van de stad waar onze regering en parlement zetelt het oproepen tot jodenvervolging betitelt als niet-grensoverschrijdend gedrag.

Gast

#889

2014-07-27 12:29

Ga je vak eens uitoefenen ipv thee drinken.

Gast

#890

2014-07-27 12:35

Graag minder Hamas in Den Haag.

Gast

#891

2014-07-27 12:36

Rassenhaat, het is gemakkelijk te kweken. Een ieder die hieraan medewerking verleend dient de consequenties te dragen.

Gast

#892

2014-07-27 12:39

Het kan niet bestaan dat een burgervader tolereert dat een journaliste haar werk niet kan doen, het kan niet bestaan dat een burgervader accepteert dat ultra anti Israël gangers, met vlaggen die een groep voorstaan die alle Joden dood wil hebben en dat scandeert, die een Sharia en een kalifaat voorstaan, en bedreigingen uit, haar gang kan gaan.
Elke burger hoort zich hier veilig te voelen!
Ik vind dit een groot teken van incompetentie van
de burgemeester, en wens zo'n burgervader niet te hebben in mijn stad!
Michiel Mans
De auteur van deze petitie

#893 Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

2014-07-27 12:39

#886: Greetje - Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

Beste Greetje,

Ik heb na het verwijderen van een paar  ''kk joden" en andere fraaie reacties besloten alle reacties verder te laten staan ongeacht de inhoud. Dus ik laat ook jouw ellenlange geraas staan, al is het geen parel van kennis en inzicht, of nuance.

Fijne dag nog verder.

Groet,

 

Michiel Mans


Gast

#894

2014-07-27 12:40

dit kan gewoon niet, maar ja alles kan in Nederland, ze vergeten dat Hamas steeds begint en mensen naar scholen en plaatsen lokt waar raketten opgeslagen liggen. uitlokking?

Gast

#895

2014-07-27 12:40

Een land met twee maten. Waar zijn alle politici om dit direct af te keuren?
Greetje

#896 Re:

2014-07-27 12:40

#887: gpa -

Der uit met GPA. Te dom om de juiste burgermeester in het zadel te propageren, te dom om zijn politiek te controleren WANNEER nodig maar wel mensen aanspreken op fouten daaruit volgend. Te dom ook om z'n eigen zorgstaat te reguleren, inclusief uitkeringen, met z'n grote bek en onherkenbaar, Der uit met jou, uit je eigen land. Jij hebt je democratie zojuist door de stront getrokken en staat naar Van Aartsen en Moslims te wijzen.

 

Welk feit heb je eigenlijk wél te pakken, behalve anderen eruit willen bonjouren vanwege je eigen nota bene ongefundeerde onvrede en daarmee het probleem groter gemaakt hebbende?

 

Ik zal je een feit geven;

 

Er zijn 800 miljoen moslims, waarvan MAXIMAAL 10 miljoen terroristen (hoewel ik ze geen Moslims placht te noemen), nu is dit een Moslim probleem?

 

Waarom hadden we in 2001 nauwelijks last van terrorisme, hoewel met recht voor gewaarschuwd door veel van onze eigen zeer slimme mensen ivm breken van eigen regels oa qua internationale politiek, en hebben we nu na tien jaar met veel geweld terrorisme te willen 'oplossen' een factor zoveel last van terrorisme? Niets opgelost dus maar wel tig keer meer probleem? Wat heeft dat te maken met integratie problematiek die we al meer dan drie decennia NIETS in weten te bereiken? Wat heeft dat te maken met Van Aartsen wel als burgermeester kiezen, onvoldoende of niet controleren in z'n politiek en nu opeens eruit bonjouren 'verantwoording nemen' noemen?

 

Neem jij als burger eerst maar verantwoording, controleer je politiek, zoals dat in een democratie hoort, zoals je dat van o.a. publiek geld (uitkeringstrekker!) geleerd is geweest op de basisschool! Sta hun niet als baboon aan te wijzen kenniseconomie, als je zoveel baboon bent dat je je eigen feiten niet eens wilt aankijken!

 

En jij gaat oplossen? haha, dat zien we.


Gast

#898

2014-07-27 12:42

Video beelden van geen stijl tonen dat van Aartsen een laffe opstelling heeft getoond die zijn aftreden rechtvaardigen

Gast

#899

2014-07-27 12:44

Helemaal mee eens, van Aartsen moet ontslagen worden, hij is niet geschikt voor deze functie ! Hij is bevooroordeeld en blind voor antisemitisme !
Saks

#900 Petitie van AArtsen

2014-07-27 12:47

Beste Michiel,

Prachtige actie! Van Artsen moet weg (evenals alle andere huichelaars op cruciale posities)

Neem je in je schrijven naa de tweede kamer ook mee dat er een politieauto rondreed met een ISIS embleem? Hoe gek moet het worden?

https://twitter.com/idaschrijft