Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#726

2014-07-26 22:00

Ik heb deze petitie ondertekend omdat ik grote zorgen heb hoe er met Joodse mensen wordt omgegaan, de 2e WO is nog zo kort geleden, mijn ouders hebben mij zoveel verteld hierover. daarnaast is het diep treurig dat de terreurorganisatie ISIS die afgrijselijke daden pleegt in Nederland gewoon ondersteuning kan krijgen door bepaalde groeperingen. En wat gebeurt er met degene die terugkeren uit Irak en in naam van ISIS moorden heeft gepleegd. Ook deze mensen zijn een groot risico in voor de veiligheid in Nederland.

Persoonlijk heb ik niets tegen dhr Aartsen maar kan absoluut geen begrip opbrengen voor dit beleid.
Greetje

#727 Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

2014-07-26 22:01

#718: - Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

Ik zeg niet dat het niets is, tien miljoen terroristen, alhoewel dat werkelijk wel een MAXIMUM is van alle terroristen onder de Moslims, en dat zijn er 800 miljoen, minstens.

 

Wat ik zeg is dat we problemen moeten oplossen met het juist te duiden. En wanneer kortweg 790 miljoen moslims relatief gezien in vrede leeft met anders denkenden, daar goed mee kan en heeft betoond te willen samenleven plus best wel pro westerse lifestyle, kun je het probleem terrorisme beter niet aan moslims koppelen, je stimuleert daarmee per definitie zeg maar even kort door de bocht 790 miljoen in de richting waar max 10 miljoen etters rondlopen. zou ik niet doen, we zien nu met kalifaat geëmmer waar het toe leid, hoe religie misbruikt wordt om alsnog het gelijk tegenover ons volgens onze eigen constitutie allang fout betoonde beleid.

 

Overigens, informeer u eens over terrorisme. Dan weet u wellicht een stuk beter waar dat vandaan komt, wat dat met ook ons steunen van VS beleid te maken heeft. Raar he, dat een paar decennia terug geen Moslim eigenlijk hatelijk was jegens ons. Raar he, dat veel terroristen door ons betaald en getrained zijn geweest.

 

Nog vreemder, ons eigen leiderschap, denkers, whatnot heeft ons al JAREN voor plaatsvinden terrorisme gewaarschuwd voor deze backlash van onze eigen acties.

 

Zou je denken dat je zulks gaat oplossen door neit aan te kijken? Dus jij laat je op jou tenen staan en vervolgens wanneer je au zegt (welk argument je daarvoor ook misbruikt) laat je je beëmmeren over de toon of de exacte correctheid van het argument? Neuh, je zegt au vanwege iemand die op je tenen stond, dat wordt erkend of jij doet alles behalve samenwerken met diegene. Kijk het maar beter aan, wij kunnen niet in Rotterdam op basis van aannames zonder proces maar even vermoedelijk terroristen bombarderen, jij denkt dat we dat elders wel kunnen?

 

Dat lijkt me niet zo handig in een tijd waarvan onze wetenschap al gesteld heeft dat wij na eeuwen onze lead positie in de wereldmarkt als eerste wereld gaan verlizen aan landen als China en India, op korte termijn, het lijkt me wetenschappelijk allang als foute keuze aangetoond om zodanig goodwill te gaan verstoken op zulke moment.

 

Een kenniseconomie zou wel beter weten, al ware het om haar allang gedane vindingen. Waarom, wat je ervan vindt, pfff, zijn feiten, dat waarom en hoe leuk en of we wel of neit gaan aankijken is ondergeschikt, dat kunnen bijv. gevolgen op feiten zijn, ze doen niet af aan de feiten zelf.


Gast

#728

2014-07-26 22:01

Dit moet stoppen.
Michiel

#729 Re: Goed zo. Dat nooit weer. Wees strijdbaar!

2014-07-26 22:01


Gast

#730

2014-07-26 22:03

Eerder aanvaringen en zelfs rechtszaken met Jozias gehad. Bij deze vink ik het vakje "ongeschikt" aan.

Gast

#731

2014-07-26 22:04

Schandalig dat dit getolereerd wordt.
Deze burgemeester moet snel vertrekken
Zodat er een sterke persoonlijkheid kan komen

Gast

#732

2014-07-26 22:09

Deze multicultiknuffelende fossiel begrijpt de cultuurverrijkers uit het stenen tijdperk zo goed, dat hij fijn met ze naar de kalifatenzandbak mag afreizen. Voor ons is hij afgewaardeerd tot een afgeschreven niet noemenswaardige persoon in deze samenleving.
Dus mega snel exit met deze, ja wat eigenlijk?

Gast

#733

2014-07-26 22:15

Aangifte doen zou ik zeggen

Gast

#734

2014-07-26 22:17

Jozias moet weg.

Gast

#735

2014-07-26 22:18

Waar blijven de voorgedrukte aangifte formulieren? Het is te schandelijk voor woorden wat hier gebeurd is.
ex-VVDer

#736 Mijn Excuses

2014-07-26 22:20

Ik schaam me kapot dat ik ooit op de VVD heb gestemd waar deze man deel van uitmaakte. Ruggegraatloze natte dweil. Wat een aanfluiting, "Burgervader" Jozias van Aartsen. De naam wordt binnen een paar jaar synoniem met lapzwans.
Geen nieuwe Joden vervolging in Nederland

#737 Geen nieuwe Joden vervolging in Nederland

2014-07-26 22:26

Geen nieuwe Joden vervolging in Nederland.

Gast

#738

2014-07-26 22:27

Ja er is wel degelijk grens overschreden,oproepen tot MOORD van Joden,oproepen tot geweld en dreigen pers,verder enkele jaren geleden mag er door van Aartsen ook niet meer gevist worden met levend aasvis

Gast

#739

2014-07-26 22:30

Zoals iedere politicus, kijkt Van Aartsen ook de andere kant op. Het tolereren van moslims die grenzen overschrijden moet nu toch echt stoppen voor het te laat is.

Gast

#740

2014-07-26 22:33

Het kan niet ongestraft doorgaan deze praktijken.
We beginnen het zat te worden.
Optreden anders wegwezen!!!!

Gast

#741

2014-07-26 22:41

Jozias zegt dat 'omstreden meningen moeten worden beschermd'. Klopt. Aanzetten tot haat en geweld vallen daar volgens de wet niet onder. Wat denkt hij echt? Idioot.
Hellen

#742 Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

2014-07-26 22:43

#727: Greetje - Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

Wat een  b*lshit !  90 % van de moslims in ons land  staat achter dit verziekend tuig ! Voor elke islamiet zijn wij , niet moslims , minder dan een varken , hond en aap !  Lees het barbaarse , onmenselijke  haatboek (wat voor iedere islamiet leidend is en waar ze geen mm. van  af wijken ) voordat je reageert !

Kies een pseudoniem
Gast

#743 Onderwerp

2014-07-26 22:45

De Burgemeester moet zich schamen.

 

 


Gast

#744 #743

2014-07-26 22:50

Hij moet opstappen. Deze man vind ik levensgevaarlijk. Alle grenzen zijn overschreden en hij verschuilt zich achter het openbaar ministerie, de lafaard.

Gast

#745

2014-07-26 22:53

Deze man dient per direct uit zijn functie gezet te worden - niet geschikt voor het leiderschap. 'Omstreden mening ventileren'? Zien wat er gebeurd als een NL'se christen did over de islam roept.

Gast

#746

2014-07-26 23:02

Slappe zak is hij. Antisemitisme goedkeuren, haatbaarden voorrang geven boven mensen die in vrede leven. Walgelijk. Ook trwedt hij niet op tegen de vrije pers die bedreigd is.

Gast

#747

2014-07-26 23:13

het meten met 2 maten moet afgelopen zijn!!!
gjl4711

#748

2014-07-26 23:14

Willen we in NL Parijse toestanden waar steeds meer Joodse burgers de stad en het land moeten verlaten vanwege doodsbedreigingen van moslims? Jonge Joden zijn daar al reeds massaal op de vlucht geslagen en wijken uit naar de enige veilige haven die hen rest: Israel. Een SCHANDAAL dat dit in Europa gebeurt. Dit willen we NIET in NL! Van Aartsen, handel of stap op. We willen helden, geen lafaards. We willen godsdienstvrijheid en geen islam.
Jevg
Gast

#749 Inbreuk op vrijheid

2014-07-26 23:14

Deze manifestatie is het meest schrijnende voorbeeld van een geval waar vrijheid van meningsuiting inbreuk maakt op vrijheid van anderen. Het feit dat de burgemeester dit niet erkend in een stad met zoveel extremisme maakt dat hij niet geschikt is voor de functie.

Gast

#750

2014-07-26 23:17

Deze Jodenhaat is onacceptabel en moet keihard aangepakt worden. Niet met twee maten meten. Van Aartsen moet opstappen.