Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.

een mens

#6176 Re: Re: Re: Re: Lees de grondwet er eens op na, kun je dan oordelen.

2014-08-02 14:26

#6167: - Re: Re: Re: Lees de grondwet er eens op na, kun je dan oordelen.

Gast, moet ik stukje bij beetje jou eigen uitleg met jou lezen? Vooruit, dan:

"Maar de rechter kan je achteraf wel straffen, als je iets zegt of schrijft dat niet mag volgens een ander artikel van de Grondwet of een andere wet."

Als Jozias van Aartsen dit weet, had hij moeten weten dat tenminste de nazisaluut verboden is. Bovendien, iedere persoon met gezond verstand (die maandelijkse veel minder dan hem verdient) weet dat roepen tot moord kwetsend is voor de persoon waartegen het woord geroepen. Na het lezen in de kranten en na deze petitie, toen hij (achteraf) hoorde wat werkelijk gebeurd is, had hij, ipv zich verontschuldigen, meteen moeten optreden tegen diegenen die met de nazisaluut de wet hebben geschonden.

Hij heeft daartegen gezegd "sorry, geen strafbare feiten zijn door de politie geconstateerd", in plaats had hij moeten zeggen "what the fu*k, dat kan niet! er is iets heel slecht gaande in mijn gemeente. Ik zal onmiddelijk de politiecorps van Den Haag op een speciale spoedcursus zetten om de nazisaluut te leren herkennen, en dat in de Nederlandsche wet verboden is, dat het roepen tot jodenmoord kwetsend is voor de joodse burgers, en daarom strafbaar, dat het roepen tot volksmoord niet alleen millennia achterlijk maar ook kwetsend is voor alle democratische mensen en voor alle Ajaxfans!

Dan had hij moeten zeggen: diegenen die dat hebben gedaan zal ik meteen laten opzoeken (net als de vandalen van project X) en laten betalen voor al de schade die ze hebben verricht: aan die journaliste, aan alle joodse burgers in mijn stad, aan alle nog levende slachtoffers van de hakenkruizen, en aan de rechtsstaat.

Maar hij heeft het niet gedaan. Voor mij is hij niet in staat om zijn burgers te representeren en beschermen. Een deel van hun is bedreigd met de dood en hij heeft niets daarover gezegd. Hij is niet eens neutraal, want had iemand geroepen tot het doden van alle moslims was er Den Haag in vuur en brand gestoken, net als Parijs, en had hij wel wat daaraan gedaan.

 

 

 

grimmreaper

#6177 Re: Het gaat u niet lukken :-) U levert geen enkele toegevoegde waarde. Gaat u a.u.b. weg.

2014-08-02 14:29

#6174: - Het gaat u niet lukken :-) U levert geen enkele toegevoegde waarde. Gaat u a.u.b. weg.

Plakkerdeplakkerdeplakplakplak, Plakkerdeplakkerdeplakplak.....Wordt het zolanggzamerhand niet 's tijd om te pissen in een schone Pamper? Misschien staat er een overlopende emmer naast de computer of heb je naast internet een permanente aansluiting op een katheter?

 

Let op! wat gaat ie nu doen? Pissen, plakken of schelden? Spannend!! en taal is zo leuk!


Gast

#6178 Re: Re: Re: Re: Re: Lees de grondwet er eens op na, kun je dan oordelen.

2014-08-02 14:30

#6176: een mens - Re: Re: Re: Re: Lees de grondwet er eens op na, kun je dan oordelen.

Zal ik je dan helpen met lezen? Maar de RECHTER kan je achteraf wel straffen.


Gast

#6179 Het gaat u niet lukken :-) U levert geen enkele toegevoegde waarde. Gaat u a.u.b. weg.

2014-08-02 14:31

#6177: grimmreaper - Re: Het gaat u niet lukken :-) U levert geen enkele toegevoegde waarde. Gaat u a.u.b. weg.

 

Het gaat  u niet lukken :-)

U levert geen enkele toegevoegde waarde.

Gaat u a.u.b. weg.

 

 

 


Gast

#6180 Re: Het gaat u niet lukken :-) U levert geen enkele toegevoegde waarde. Gaat u a.u.b. weg.

2014-08-02 14:34


Gast

#6181 Re: Re: Het gaat u niet lukken :-) U levert geen enkele toegevoegde waarde. Gaat u a.u.b. weg.

2014-08-02 14:37


Gast

#6182 Re: Re: Re: Het gaat u niet lukken :-) U levert geen enkele toegevoegde waarde. Gaat u a.u.b. weg

2014-08-02 14:40

#6181: - Re: Re: Het gaat u niet lukken :-) U levert geen enkele toegevoegde waarde. Gaat u a.u.b. weg.

Al meer dan een week probeert u bij een petitie waar u niet achter staat zo negatief te handelen. Dag na dag en uur na uur (-:

Ga toch weg.


Gast

#6183 Re: Re: Re: Het gaat u niet lukken :-) U levert geen enkele toegevoegde waarde. Gaat u a.u.b. weg

2014-08-02 14:40


Gast

#6184 Re: Re: Re: Re: Het gaat u niet lukken :-) U levert geen enkele toegevoegde waarde. Gaat u a.u.b.

2014-08-02 14:41

een mens

#6185 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lees de grondwet er eens op na, kun je dan oordelen.

2014-08-02 14:41

#6178: - Re: Re: Re: Re: Re: Lees de grondwet er eens op na, kun je dan oordelen.

JA, LEES IK: "Zal ik je dan helpen met lezen? Maar de RECHTER kan je achteraf wel straffen."

Dus de feiten zijn aachteraf wel STRAFBAAR!

In plaats van DIT te zeggen: "yo! er zijn strafbare feiten gepleegd", en vervolgens in dit lijn op te treden, heeft  hij gezegd: "meh, er zijn geen strafbare feiten "geconstateerd", ik kan niets eraan doen!, en hij heeft niets gedaan.

Voor mij, moet hij opstappen op basis van wat hij, Jozias van Aartsen heeft (wel of niet) gezegd en gedaan, en niet om wat anderen hebben gezegd of wel of niet gedaan, dat zou oneerlijk zijn.

Hij wordt HEEL VEEL betaald om op te letten en op te treden voor de rechtstaat. Doet hij dat niet, geen probleem, hij kan zijn functie niet bekleden. Hij mag wel voetbal gaan kijken en andere leuke dingen gaan doen waarvoor hij goed geschikt is.


Gast

#6186 Van Aarsten als Burgemeester bent u een grens overgegaan!

2014-08-02 14:46


Elke vorm van geloofwaardigheid bent u kwijt.

Als er voorbedrukte aangifteformulieren worden gemaakt en aangifte 'feestjes' worden georganiseerd( zelfs bij mensen thuis kwam de politie) t.b.v. een opgeblazen incident, kan een Burgemeester zich niet meer verschuilen achter een gebrek van capaciteit. Hij laat de Joodse gemeenschap in de kou staan.


Heer Van Aartsen, er is opgeroepen tot: 'dood aan alle Joden'. De hitlergroet is gebracht, de ISIS vlag (vlag van een zeer moorddadige zeer zieke organisatie), deze werd getoond, verslaggevers werden ernstig bedreigd.

En dan laat Van Aartsen via zijn woordvoerders weten dat er geen grenzen zijn overschreden?

U bent als Burgemeester een grens overgegaan, u ben ongeschikt, u verklaart met uw lafhartige gedrag de Joden vogelvrij. Ze hebben hier geen deel van leven meer en dat komt door u!

Welke groep volgt, de homo's?

Stop deze waanzin in ons land, wordt wakker!


Gast

#6187 Re:

2014-08-02 14:47

#6186: -

 

Het gaat  u niet lukken :-)

U levert geen enkele toegevoegde waarde.

Gaat u a.u.b. weg.

 

 

 


Gast

#6188 De drie strafbare feiten die Jozias van Aartsen toestond bij de pro-Gaza demonstratie

2014-08-02 14:49


HP de tijd 1 augustus 2014:

De pro-Gaza-demonstratie van donderdag 24 juli in Den Haag heeft mij de haren ten berge doen rijzen. Deze demonstratie ontaardde in een weerzinwekkende antisemitische manifestatie. Ronduit verbijsterend was de reactie van burgemeester Van Aartsen, die oordeelde dat ‘er geen grenzen zijn overschreden‘.

Welnu: afgezien van de angst en afschuw die de demonstratie bij Joodse burgers zal hebben opgeroepen, zijn er in ieder geval drie strafbare feiten gepleegd. Dit onder het oog van de politie; die stond erbij en keek ernaar. Dat de burgemeester dit niet-ingrijpen goedkeurde, is onbegrijpelijk en stuitend voor iedereen die de rechtsstaat hoog in het vaandel heeft.

Er werd gescandeerd ‘Dood aan de Joden’ (delict nr. 1 volgens art. 137d van het strafboek). De demonstranten liepen met ISIS-vlaggen – ISIS is een terroristische organisatie die niet-gelovigen executeert en vrouwen dwingt tot besnijdenis. Steun daaraan is strafbaar (delict nr. 2 volgens art. 137f). Tot slot werd de Hitlergroet gebracht (delict nr. 3, volgens art. 137e).

Het is de tweede keer dat de heer Van Aartsen een onwettelijke, zelfs strafbare demonstratie gedoogt.

http://www.hpdetijd.nl/2014-08-01/de-drie-strafbare-feiten-die-jozias-van-aartsen-toestond-bij-de-pro-gaza-demonstratie/


Gast

#6189 Waar blijven de ‘Ik ben een Jood’ T-shirts?

2014-08-02 15:08

'Het zwijgen over de steunbetuigingen aan de terroristen van o.a. ISIS, de hakenkruizen die in verband worden gebracht met de Joden, de antisemitische leuzen en leugens en zelfs het in praktijk brengen van vooroorlogse razzia's op Joden, uitsluiting van Joden, aanvallen op Joodse bezittingen, winkels, bedrijven en synagogen door heel Europa en elders in de wereld en zelfs oproepen om alle Joden te vermoorden, kan niet oorverdovender zijn!

De politie, die in geval van de uitspraken van Geert Wilders de opportunisten van dienst was met voorgedrukte aangifteformulieren, stonden erbij en keken ernaar.

De antidiscriminatiebureaus doen even of ze met vakantie zijn.

Het gros van de bevolking doet, en bepaald niet voor het eerst, alsof men van niets weet.

Het OM 'onderzoekt 'met frisse tegenzin de demonstratie in Den Haag.

De politiek hult zich in stilzwijgen. En als 'de politiek' al spreekt dan val je van verbijstering uit je stoel. Want zo waren er volgens van Aartsen, zo liet hij via zijn woordvoerder weten, tijdens een zogenaamde 'Gazademo' (lees: antisemitische hetze) in zijn stad, waar men opriep alle Joden te vermoorden geen (strafbare) grenzen overschreden.


Hoe kan dit nou? Heeft men even geen electoraal voordeel te behalen door het op te nemen voor de Joden?'


Gast

#6190

2014-08-02 15:15

Propaganda filmpje van de ISIS. Zeg nee tegen Jodenhaat en ISIS demonstraties!

WAARSCHUWING BEVAT ZEER SCHOKKENDE BEELDEN!!!

http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/07/isis-pleegt-genocide-en-is-er-trots-op

Gast

#6191 Re: Waar blijven de ‘Ik ben een Jood’ T-shirts?

2014-08-02 15:17

#6189: - Waar blijven de ‘Ik ben een Jood’ T-shirts? Heeft men even geen electoraal voordeel te behalen door het op te nemen voor de Joden?

Nee, want de nieuwe gemeenteraadsverkiezingen, die je zo graag wilt, die komen er toch niet.


Gast

#6192 Re:

2014-08-02 15:17

#6189: -

Ik moet zeggen, ik ben geen jood, maar het verrast mj hoe schijf het hele gebeuren gaat. Als een partij wordt, niet beledigt, maar gewoon ietsje gekritiseerd, er komt een storm aan protest.
De joden worden duidelijk met de dood bedreigt en niemand zegt wat! Hoe kan dat? Duidelijker kan niet zijn. Het is niet een incident, het gebeurt systematisch!

Als mens voel ik me verontwaardigd, iemand hoeft geen jood te zijn om dit te kunnen herkennen. Iemand hoeft geen diploma in de rechten te hebben om dit te kunnen begrijpen. Ook al draagt iemand brillen, het is onmogelijk om dit niet te kunnen zien. Ik vraag me af: zijn we met z'n allen blind gewoorden?

Fay v. Doorn.

#6193 Re: Re: Re: Re: Re: Blijf a.u.b. doorgaan met het steunen van deze petitie, ook via twiter en facebo

2014-08-02 15:36


Gast

#6194 Re: Re:

2014-08-02 15:38

#6159: - Re:

WAAROM KRUIP JIJ NIET IN JE GROT ?


Gast

#6195

2014-08-02 15:40

Een artikel over de denkwijze van de IS(IS). Geen Jodenhaat en IS demonstraties in Nederland!

Een grote schande om deze mensen in het openbaar een podium te geven!



WAARSCHUWING ZEER SCHOKKENDE FOTO'S!!!

http://xandernieuws.punt.nl/content/2014/08/Gruwelvideo-ISIS-creert-letterlijke-rivier-van-bloed

 

 

 

 

 

 

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-08-02 15:41



Gast

#6197

2014-08-02 15:47

Haatzaaiers, fascisten, racisten, nazi' etc. werden/ worden degenen genoemd als ze de moed hadden kritiek te uiten op de Islam, of op het verderfelijke gedrag van Marokkanen.

Zie hier wegkijkers van Nederland de uitkomst van wat u al die jaren zo gekoesterd heeft, u die met uw selectief verontwaardige reacties alles bagatelliseerde, veroordeelde, afdeed als onderbuik gevoelens, of angst voor vreemde luchtjes in het portiek etc. etc.

Zie hier de uitkomst. Joden worden gehaat en belaagd in Nederland en heel veel andere landen en dat is al jaren aan de gang. Stop met wegkijken en sta op!

Gast

#6198

2014-08-02 15:47

Als er voorbedrukte aangifteformulieren worden gemaakt en aangifte 'feestjes' worden georganiseerd( zelfs bij mensen thuis kwam de politie) t.b.v. een opgeblazen incident, kan een Burgemeester zich niet meer verschuilen achter een gebrek van capaciteit. Hij laat de Joodse gemeenschap in de kou staan.


Heer Van Aartsen, er is opgeroepen tot: 'dood aan alle Joden'. De hitlergroet is gebracht, de ISIS vlag (vlag van een zeer moorddadige zeer zieke organisatie), deze werd getoond, verslaggevers werden ernstig bedreigd.

En dan laat Van Aartsen via zijn woordvoerders weten dat er geen grenzen zijn overschreden?

U bent als Burgemeester een grens overgegaan, u ben ongeschikt, u verklaart met uw lafhartige gedrag de Joden vogelvrij. Ze hebben hier geen deel van leven meer en dat komt door u!

Welke groep volgt, de homo's?

Stop deze waanzin in ons land, wordt wakker!


Gast

#6199

2014-08-02 15:48

Ik ben erg blij met deze actie. Ik vind het ronduit schandalig dat een volksvertegenwoordiger van zo weinig integriteit en morele moed getuigt, om ronduit antisemitische uitingen als acceptabel te duiden. als de heer van Aartsen tijdens WO II aan het bewind was geweest, weet ik vrijwel zeker dat hij aan de verkeerde zijde van de scheidslijn positie had gekozen en onder het mom van de lieve vrede eenzelfde halfslachtigheid had getoond als het gros van de ambtenaren destijds. Werkelijk een schandvlek op ons blazoen als Nederland. Door zo'n karakterloze volksvertegenwoordiger wens ik niet vertegenwoordigd te worden.

Gast

#6200 Linda Voortman: IK BEN EEN JOOD

2014-08-02 15:48



U en uw selectief verontwaardige partijgenoten in Den Haag blijven zo stil, waarom is dat?

Er is openlijk opgeroepen tot 'dood aan alle Joden' en erger, is dat niet de overtreffende trap van 'minder, minder, minder'?

'Jonge Marokkaanse criminelen moorden voor merkkleding'(Elsevier, 31 julie 2014)
http://www.elsevier.nl/Nederland/nieuws/2014/7/Jonge-Marokkaanse-criminelen-moorden-voor-merkkleding-1569457W/?pagenr=2

Mag het A.U.B. wat minder?