Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#6151

2014-08-02 13:50

En zoveel zijn de beloftes van de lullo dus waard. NIKS.

Gast

#6152 Re: Re: Re: Re: Blijf a.u.b. doorgaan met het steunen van deze petitie, ook via twiter en facebook

2014-08-02 13:50


Gast

#6153 De Joden zijn VOGELVRIJ verklaard maar de gemeente betreurt het dat deze petitie is ingediend!

2014-08-02 13:50



Reactie Den Haag:

De gemeente Den Haag betreurt het dat de petitie is ingediend op basis van verkeerde informatie. De gemeente benadrukt dat een woordvoerder van burgemeester Van Aartsen heeft gezegd dat er tijdens de demonstratie van vorige week donderdag geen strafbare feiten zijn geconstanteerd door de politie en niet dat er geen grenzen zijn overschreden. Dat is iets heel anders, aldus de gemeente.

Dat het Openbaar Ministerie deze week toch twee aanhoudingen heeft verricht op basis van videobeelden, is volgens Den Haag begrijpelijk. Maar op het moment van de demonstratie constateerden politiemensen volgens de gemeente geen strafbare feiten.

http://nos.nl/artikel/681665-petitie-van-aartsen-naar-kabinet.html


Gast

#6154 Linda Voortman: IK BEN EEN JOOD

2014-08-02 13:51




U en uw selectief verontwaardige partijgenoten in Den Haag blijven zo stil, waarom is dat?

Er is openlijk opgeroepen tot 'dood aan alle Joden' en erger, is dat niet de overtreffende trap van 'minder, minder, minder'?

'Jonge Marokkaanse criminelen moorden voor merkkleding'(Elsevier, 31 julie 2014)
http://www.elsevier.nl/Nederland/nieuws/2014/7/Jonge-Marokkaanse-criminelen-moorden-voor-merkkleding-1569457W/?pagenr=2

Mag het A.U.B. wat minder?


Gast

#6155 De drie strafbare feiten die Jozias van Aartsen toestond bij de pro-Gaza demonstratie

2014-08-02 13:54


Prima demonstratie he Van Aartsen? Er zijn geen grenzen overschreden?

HP de tijd 1 augustus 2014:

De pro-Gaza-demonstratie van donderdag 24 juli in Den Haag heeft mij de haren ten berge doen rijzen. Deze demonstratie ontaardde in een weerzinwekkende antisemitische manifestatie. Ronduit verbijsterend was de reactie van burgemeester Van Aartsen, die oordeelde dat ‘er geen grenzen zijn overschreden‘.

Welnu: afgezien van de angst en afschuw die de demonstratie bij Joodse burgers zal hebben opgeroepen, zijn er in ieder geval drie strafbare feiten gepleegd. Dit onder het oog van de politie; die stond erbij en keek ernaar. Dat de burgemeester dit niet-ingrijpen goedkeurde, is onbegrijpelijk en stuitend voor iedereen die de rechtsstaat hoog in het vaandel heeft.

Er werd gescandeerd ‘Dood aan de Joden’ (delict nr. 1 volgens art. 137d van het strafboek). De demonstranten liepen met ISIS-vlaggen – ISIS is een terroristische organisatie die niet-gelovigen executeert en vrouwen dwingt tot besnijdenis. Steun daaraan is strafbaar (delict nr. 2 volgens art. 137f). Tot slot werd de Hitlergroet gebracht (delict nr. 3, volgens art. 137e).

Het is de tweede keer dat de heer Van Aartsen een onwettelijke, zelfs strafbare demonstratie gedoogt.

http://www.hpdetijd.nl/2014-08-01/de-drie-strafbare-feiten-die-jozias-van-aartsen-toestond-bij-de-pro-gaza-demonstratie/

Ron

#6156 Lafaards

2014-08-02 13:55

Het zijn allemaal slappe zakken, beloven van alles om zieltjes te winnen en nu vergallen ze dit hele land aan een minderheid die steeds meer macht krijgt.

Gast

#6157 Re: Lafaards

2014-08-02 13:56

#6156: Ron - Lafaards

En zo is het!


Gast

#6158 Er is met twee maten gemeten door Van Aartsen

2014-08-02 13:56



Israëlische voetballers worden belaagd tijdens een vriendschappelijke wedstrijd in Oostenrijk. In de voorsteden van Parijs en Brussel lopen protesten tegen Joden verschrikkelijk uit de hand. Ook in Nederland groeit de Jodenhaat. Het maakt één ding duidelijk, antisemitisme is levendiger dan ooit.
Jodenhaat in Nederland

Zoals gezegd gaat de Jodenhaat aan Nederland niet voorbij.

  • Afgelopen week werd tijdens een Gaza-demonstratie in Den Haag opgeroepen om ‘alle Joden te doden’.
  • Mensen liepen onherkenbaar rond.
  • Een GeenStijl journaliste werd bijna gelyncht.
  • En aan het einde van de demonstratie werd de Hitlergroet uitgebracht.
  • Een week eerder liep eenzelfde protest ook uit de hand. Demonstranten liepen rond met vlaggen vol hakenkruizen. Zelfs een PVDA-politica deed aan deze demonstratie mee!
  • De Haagse burgemeester Van Aartsen zwijgt.
  • Hij en Nederland lijken de lessen van het verleden niet serieus te nemen.'



http://www.leenardkanselaar.nl/nooit-meer-jodenhaat/


Gast

#6159 Re:

2014-08-02 13:57

#6155: -

Waarom blijf je liegen?

 

 

 


Gast

#6160 Re: Re: Re: Re: Re: Blijf a.u.b. doorgaan met het steunen van deze petitie, ook via twiter en facebo

2014-08-02 13:58


Gast

#6161 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Blijf a.u.b. doorgaan met het steunen van deze petitie, ook via twiter en fa

2014-08-02 13:58


Gast

#6162 Duitsland spreekt zich uit tegen jodenhaat In Nederland is het oorverdovend stil

2014-08-02 13:59




Terwijl de Duitsers wél zeker weten dat ze het écht ‘nie wieder‘ willen en zich met hand- en tand verzetten tegen opkomend antisemitisme, is het in Nederland oorverdovend stil en is het zo vaak gehoorde ‘dat nooit weer’ kennelijk ineens geen Noorden meer waarop het morele kompas moet worden geijkt.
Den Haag

In Den Haag konden donderdagavond jodenhatende ISIS-aanhangers vrijelijk hun gang gang op de openbare weg: “Joden dood, joden aan het gas” mocht worden geroepen, er werden ongestraft Hiltlergroeten gebracht, verslaggevers werden bedreigd.

De politie deed niets, de burgemeester vond het zelfs een prima demonstratie waar “geen grenzen werden overschreden”.

Hoe groot kan een tegenstelling tussen aan elkaar grenzende landen zijn? In Duitsland verzet tegen jodenhaat, in Nederland een stil goedkeuren.

http://politiek.thepostonline.nl/2014/07/25/duitsland-spreekt-zich-uit-tegen-jodenhaat/

En dan durft Burgemeester Van Aartsen te zeggen:
'Wilders heeft zijn morele kompas echt verloren'?

Ik vraag mij af wie hier zijn morele kompas echt is verloren?


http://www.omroepwest.nl/nieuws/21-03-2014/burgemeester-van-aartsen-wilders-heeft-zijn-morele-kompas-echt-verloren


Gast

#6163

2014-08-02 14:00

De meeste kinderen hebben het plakken wel gezien na groep 2. Zo niet de wildplakker van dienst. Fijne steun voor je, Michiel Mans?

Gast

#6164

2014-08-02 14:00

Propaganda filmpje van de ISIS. Zeg nee tegen Jodenhaat en ISIS demonstraties in Nederland!

WAARSCHUWING BEVAT ZEER SCHOKKENDE BEELDEN!!!

http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/07/isis-pleegt-genocide-en-is-er-trots-op
een mens
Gast

#6165 Re: Re: Lees de grondwet er eens op na, kun je dan oordelen.

2014-08-02 14:02

#6134: - Re: Lees de grondwet er eens op na, kun je dan oordelen.

Gast, dank je wel om de tekst van de grondwet met mij te delen! Ik weet nu ZEKER dat van Aartsen moet opstappen.

Want joden zijn burgers van zijn gemeente, en daarom, naar het horen van de feiten, had van Aarstes als burgemeester voor zijn burgeers moet opkomen op het moment dat ze met de dood bedreigt woorden, juist omdat de grondwet dat recht aan hem geeft.

Of is het misschien dat hem niets aangaan wanneer zijn burgers met de dood bedreigt woorden?

Nu, hij kan zijn positie niet meer bekleden. Iemand heeft gezegd "als van Aartsen opstaapt wordt de antisemitisme tog niet minder. Het wordt niets opgelost". Wel van de feiten weten we wel dat dit burgemeester heeft gefaalt, voor de volgende kunnen we nog niets vertellen. Misschien wordt er zelfs een van de betogers burgemeester, maar tenminste geven we als burgers het signaal dat WIJ ACCEPTEREN DE ROEPING TOT VOLKSMOORD NIET.

Of is het te moeilijk voor jou te begrijpen? De mensen waarvan de grootouders hebben gevochten voor de vrijheid van de diktatuur en de vervolving, de mensen die in de rechtsstaat geloven en vertrouwen willen een signaal afgeven.

Dit is het einige die we kunnen doen.


Gast

#6166 Re:

2014-08-02 14:02

#6162: - Ik vraag mij af wie hier zijn morele kompas echt is verloren?

 

Wilders, dat zei 'ie toch?

 


Gast

#6167 Re: Re: Re: Lees de grondwet er eens op na, kun je dan oordelen.

2014-08-02 14:03

#6165: - Re: Re: Lees de grondwet er eens op na, kun je dan oordelen.

Lees nog eens goed en dan kun je dan oordelen.

Ron

#6168 Re:

2014-08-02 14:04

#6153: -

Onbegrijpelijk dat dit allemaal kan, aanzetten tot moord door moslims mag!!!! Maar als je tegen een licht getint persoon zegt rot op naar je eigen land om dat ie zich niet wil aanpassen kan je een boete krijgen!!! Dit land is strontziek.

Ik ben Amsterdammer en geen Jood, maar de Joden zijn al sinds het ontstaan van Amsterdam diep geworteld in onze cultuur, een flink deel van het ''Amsterdams'' bestaat uit Joodse of daar van afgeleid taalgebruik. Dus afblijven van onze cultuur!! Laat ze zelf maar opkrassen.


Gast

#6169 Re: Re:

2014-08-02 14:05

#6168: Ron - Re:

En jij laat je opnaaien door de propaganda van die malloot? Ts.

Ron

#6170 Re:

2014-08-02 14:07

#6162: -

De hele politiek, de politie en die hele kliek zijn gewoon misselijk makende slappe zakken.

dmthriftagency@gmail.com

#6171

2014-08-02 14:09

Hallo, ik ben David een particuliere geldschieter biedt leningen voor zowel persoonlijke als zakelijke doeleinden op 3% rente aan de armen en rijken. Mijn aanbod is zeer attent als ik geef vrije tijd met de klant om te chatten en te weten het doel van de lening. Contact: dmthriftagency@gmail.com voor meer informatie.

Gast

#6172 Re: Re: Re:

2014-08-02 14:10

#6169: - Re: Re:

Zo te lezen laat Ron zich niet opnaaien, maar ziet hij het zelf allang prima.

Gast

#6173

2014-08-02 14:12

Fijn dat ik hier kon laten blijken hoe ik erover denk.

Gast

#6174 Het gaat u niet lukken :-) U levert geen enkele toegevoegde waarde. Gaat u a.u.b. weg.

2014-08-02 14:13

#6172: - Re: Re: Re:

 

Het gaat  u niet lukken :-)

U levert geen enkele toegevoegde waarde.

Gaat u a.u.b. weg.

 

 

 


Gast

#6175

2014-08-02 14:23

Getekend