Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.

gast

#5851

2014-08-01 10:32

Jammer is het,dat in ons land een bepaalde politicus steeds meer z,n gelijk krijgt.

Zo verschrikkelijk erg!!!

Gast

#5852 Waar blijven de ‘Ik ben een Jood’ T-shirts?

2014-08-01 10:38

  • 'Het zwijgen over de steunbetuigingen aan de terroristen van o.a. ISIS, de hakenkruizen die in verband worden gebracht met de Joden, de antisemitische leuzen en leugens en zelfs het in praktijk brengen van vooroorlogse razzia's op Joden, uitsluiting van Joden, aanvallen op Joodse bezittingen, winkels, bedrijven en synagogen door heel Europa en elders in de wereld en zelfs oproepen om alle Joden te vermoorden, kan niet oorverdovender zijn!
  • De politie, die in geval van de uitspraken van Geert Wilders de opportunisten van dienst was met voorgedrukte aangifteformulieren, stonden erbij en keken ernaar.
  • De antidiscriminatiebureaus doen even of ze met vakantie zijn.
  • Het gros van de bevolking doet, en bepaald niet voor het eerst, alsof men van niets weet.
  • Het OM 'onderzoekt 'met frisse tegenzin de demonstratie in Den Haag.
  • De politiek hult zich in stilzwijgen. En als 'de politiek' al spreekt dan val je van verbijstering uit je stoel. Want zo waren er volgens van Aartsen, zo liet hij via zijn woordvoerder weten, tijdens een zogenaamde 'Gazademo' (lees: antisemitische hetze) in zijn stad, waar men opriep alle Joden te vermoorden geen (strafbare) grenzen overschreden.


Hoe kan dit nou? Heeft men even geen electoraal voordeel te behalen door het op te nemen voor de Joden?'


Gast

#5853 Re: Re: treurig

2014-08-01 10:41

#5843: - Re: treurig

Dit is geen wedstrijdje "kijk wie de meeste haat koestert".

Verontwaardiging voor antisemitisme veinzen om lucht te geven aan moslimhaat is even kwalijk als het antisemitisme zelf. Het laat namelijk zien dat je h-e-l-e-m-a-a-l niets geleerd hebt van de geschiedenis.

 


Gast

#5854 Re: Meten met twee maten en de Joden vogelvrij verklaren

2014-08-01 10:41


Gast

#5855 Re: Israël beschermt haar volk tegen raketten met de Iron dome en de Hamas doet dat met vrouwen en k

2014-08-01 10:43

#5849: - Israël beschermt haar volk tegen raketten met de Iron dome en de Hamas doet dat met vrouwen en kinde

Misschien omdat zij die technologie niet hebben?

Dus wie het meest gesofisticeerde wapen heeft, heeft gelijk?


Gast

#5856 Re:

2014-08-01 10:44

#5851: gast -

Gelijk krijgen kun je alleen als iemand je dat geeft. Als jij degene bent die hem dat geeft, dan is dat inderdaad verschrikkelijk erg.


Gast

#5857

2014-08-01 10:51

 

Deze petitie gaat er kennelijk alleen om om van Aartsen van zijn plek te krijgen (politiek), waarbij het antisemitisme (moraal) wordt gebruikt (lees: misbruikt) om dat doel te bereiken. Door van Aartsen van zijn plek te krijgen verandert de antisemitische stemming ten lande in het geheel niet.

Waarom, dan, vindt de auteur van deze petitie dat zijn politieke doel zoveel hoger ligt dan het morele doel?

En als de auteur van deze petitie vindt dat het in de eerste plaats gaat om de antisemitische teneur de kop in te drukken, dan is de titel van zijn petitie wel heel erg misleidend.

 


Gast

#5858 Er wordt met twee maten gemeten door Van Aartsen

2014-08-01 10:53

Israëlische voetballers worden belaagd tijdens een vriendschappelijke wedstrijd in Oostenrijk. In de voorsteden van Parijs en Brussel lopen protesten tegen Joden verschrikkelijk uit de hand. Ook in Nederland groeit de Jodenhaat. Het maakt één ding duidelijk, antisemitisme is levendiger dan ooit.
Jodenhaat in Nederland

Zoals gezegd gaat de Jodenhaat aan Nederland niet voorbij.
  • Afgelopen week werd tijdens een Gaza-demonstratie in Den Haag opgeroepen om ‘alle Joden te doden’.
  • Mensen liepen onherkenbaar rond.
  • Een GeenStijl journaliste werd bijna gelyncht.
  • En aan het einde van de demonstratie werd de Hitlergroet uitgebracht.
  • Een week eerder liep eenzelfde protest ook uit de hand. Demonstranten liepen rond met vlaggen vol hakenkruizen. Zelfs een PVDA-politica deed aan deze demonstratie mee!
  • De Haagse burgemeester Van Aartsen zwijgt.
  • Hij en Nederland lijken de lessen van het verleden niet serieus te nemen.'

http://www.leenardkanselaar.nl/nooit-meer-jodenhaat/

#5857: -

 


Gast

#5859

2014-08-01 10:54

Nooit meer zelfs maar een spoortje van Jodenvervolging!!!!!

Gast

#5860 Re: Re: Meten met twee maten en de Joden vogelvrij verklaren

2014-08-01 10:54

#5854: - Re: Meten met twee maten en de Joden vogelvrij verklaren Ha! De plaktrol is wakker!

 

Niet alleen dat, maar prompt stijgt het verschil tussen gezette handtekeningen en IP-adressen waar deze handtekeningen vandaan zouden komen met grote sprongen. Hm. Zou er een verband zijn?

 


Gast

#5861 Een orgie van (Joden)haat in de stad van vrede en recht

2014-08-01 10:56

#5857: -

' Over antisemitisme, islamisme, dreigementen aan de pers en de lafheid van een burgemeester.

Het is toch anders als je er letterlijk oog in oog mee staat, zoveel haat. Op de hoek van de Hoefkade en de Doedijnsstraat in de Haagse Schilderswijk stonden ze in een cirkel, een honderdtal islamisten, de leiders op een paar na vermomd. Met nogmaals zoveel kijklustigen eromheen, geen islamisten per se, wel moslims, velen van het type hangjongere. De sfeer was van het begin af aan geladen, grimmig.'

 

http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/07/een-orgie-van-jodenhaat-in-de-stad-van-vrede-en-recht


Gast

#5862 Laffe leugenaar Van Aartsen moet aftreden

2014-08-01 10:58

"Een burgemeester die Jodenhaat faciliteert, heeft niets te zoeken in de “internationale stad van vrede en recht”.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/07/laffe-leugenaar-van-aartsen-moet-aftreden


Gast

#5863 Re: Re: Israël beschermt haar volk tegen raketten met de Iron dome en de Hamas doet dat met vrouwen

2014-08-01 10:59

Met een heel groot verschil. Israël beschermt haar volk tegen raketten met de Iron dome en de Hamas doet dat met vrouwen en kinderen.

#5855: - Re: Israël beschermt haar volk tegen raketten met de Iron dome en de Hamas doet dat met vrouwen en k

 


Gast

#5864

2014-08-01 11:01

Met de ene hand trekken, met de andere hand plakken. Toch knap dat 'ie 't zo lang volhoudt.

Gast

#5865 Re:

2014-08-01 11:03

#5864: -

Ik vind u zo triest, zo eenzaam komt u op mij over.

Dus vandaar een reactie van mij om u te laten weten dat u er ook toe doet. U bent ook belangrijk, u mag er zijn.

 

Stop de Jodenhaat!


Gast

#5866

2014-08-01 11:04

Steun trekken, bedoel ik, voordat je weer op vunzige gedachten komt.

Gast

#5867 Re: Re:

2014-08-01 11:05

#5865: - Re: u mag er zijn.

En of ik er mag wezen. Maar ik val niet op jouw type.


Gast

#5868 Meten met twee maten en de Joden Vogelvrij verklaren

2014-08-01 11:05

Als er voorbedrukte aangifteformulieren worden gemaakt en aangifte 'feestjes' worden georganiseerd( zelfs bij mensen thuis kwam de politie) t.b.v. een opgeblazen incident, kan een Burgemeester zich niet meer verschuilen achter een gebrek van capaciteit. Hij laat de Joodse gemeenschap in de kou staan.


Heer Van Aartsen, er is opgeroepen tot: 'dood aan alle Joden'. De hitlergroet is gebracht, de ISIS vlag (vlag van een zeer moorddadige zeer zieke organisatie), deze werd getoond, verslaggevers werden ernstig bedreigd.

En dan laat Van Aartsen via zijn woordvoerders weten dat er geen grenzen zijn overschreden?


Stop deze waanzin in ons land, wordt wakker!

Als het fout loopt -en dat is nu reeds gaande- dan staan de wegkijkers (zij die nu stil blijven) en de hypocriete T-shirt dragers 'met ik ben ook Marokkaan' wel vooraan om te melden dat ze diep geschokt zijn!

Gast

#5869

2014-08-01 11:05

Nee, veertien uur per dan niks anders doen dan dezelfde tekstjes plakken, dan is niet "eenzaam" of "triest".

Gast

#5871 Re: Meten met twee maten en de Joden Vogelvrij verklaren

2014-08-01 11:07

#5868: - Meten met twee maten en de Joden Vogelvrij verklaren

 

Jaloers dat de actievoerders tegen de uistpraak van Wilders zoveel actiever en succesvoller waren dan jouw geplak hier?

Misschien omdat die echt iets deden en niet als een couch potatoe wat achterlijke tekstjes en linkjes plakken.

 


Gast

#5872 Re:

2014-08-01 11:07

#5869: -

Nee hoor, ik ben zeer trots op wat ik doe.

 

 


Gast

#5873 Waar blijven de ‘Ik ben een Jood’ T-shirts?

2014-08-01 11:08



'Het zwijgen over de steunbetuigingen aan de terroristen van o.a. ISIS, de hakenkruizen die in verband worden gebracht met de Joden, de antisemitische leuzen en leugens en zelfs het in praktijk brengen van vooroorlogse razzia's op Joden, uitsluiting van Joden, aanvallen op Joodse bezittingen, winkels, bedrijven en synagogen door heel Europa en elders in de wereld en zelfs oproepen om alle Joden te vermoorden, kan niet oorverdovender zijn!

  • De politie, die in geval van de uitspraken van Geert Wilders de opportunisten van dienst was met voorgedrukte aangifteformulieren, stonden erbij en keken ernaar.

 

  • De antidiscriminatiebureaus doen even of ze met vakantie zijn.

 

  • Het gros van de bevolking doet, en bepaald niet voor het eerst, alsof men van niets weet.

 

  • Het OM 'onderzoekt 'met frisse tegenzin de demonstratie in Den Haag.

 

  • De politiek hult zich in stilzwijgen. En als 'de politiek' al spreekt dan val je van verbijstering uit je stoel.

 

  • Want zo waren er volgens van Aartsen, zo liet hij via zijn woordvoerder weten, tijdens een zogenaamde 'Gazademo' (lees: antisemitische hetze) in zijn stad, waar men opriep alle Joden te vermoorden geen (strafbare) grenzen overschreden.


Hoe kan dit nou? Heeft men even geen electoraal voordeel te behalen door het op te nemen voor de Joden? Staan Joden op een uitzonderingslijst van volkeren waarvan je wel mag oproepen hen te vermoorden? Mag het discrimineren en uitsluiten van Joden om de één of andere reden dan ook wel? Is 'vermoord alle Joden' niet de overtreffende trap van 'minder, minder, minder' door remigratie van Marokkanen aan te moedigen.

Hebben wij dit soort zaken niet al eens meegemaakt in onze recente geschiedenis en zijn wij vergeten welke gevolgen het toen heeft gehad voor 6 miljoen Joden en een veelvoud van nabestaanden en mensen die op miraculeuze wijze de holocaust overleefden?

Hebben we niet met z'n alleen afgesproken dat dit nooit meer mocht gebeuren, dat antisemitisme onder geen voorwaarden te tolereren was en wij ons diep schamen voor ons toenmalige zwijgen? Heb ik deze memo misschien even gemist?


Kan iemand mij uitleggen waarom er niet tenminste 'IK BEN [ook] EEN JOOD' T-shirt bestaat?'

http://veelkantie.nl/blog/2014/07/26/waar-blijven-de-ik-ben-een-jood-t-shirts/


Gast

#5874 Re: Re:

2014-08-01 11:09

#5872: - Re: Nee hoor, ik ben zeer trots op wat ik doe.

Waarmee je jezelf in één klap nog veel zieliger hebt gemaakt.


Gast

#5875 Re:

2014-08-01 11:10

#5834: -

Ja door weg te kijken,en dat gebeurt nu weer.

Europa O Europa-----Nederland O Nederland pas op uw tel!!!!