Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#5476 Nooit meer Jodenhaat!

2014-07-31 11:51

Israëlische voetballers worden belaagd tijdens een vriendschappelijke wedstrijd in Oostenrijk. In de voorsteden van Parijs en Brussel lopen protesten tegen Joden verschrikkelijk uit de hand. Ook in Nederland groeit de Jodenhaat. Het maakt één ding duidelijk, antisemitisme is levendiger dan ooit.
Jodenhaat in Nederland

Zoals gezegd gaat de Jodenhaat aan Nederland niet voorbij.

  • Afgelopen week werd tijdens een Gaza-demonstratie in Den Haag opgeroepen om ‘alle Joden te doden’.
  • Mensen liepen onherkenbaar rond. Een GeenStijl journaliste werd bijna gelyncht.
  • En aan het einde van de demonstratie werd de Hitlergroet uitgebracht.
  • Een week eerder liep eenzelfde protest ook uit de hand. Demonstranten liepen rond met vlaggen vol hakenkruizen.
  • Zelfs een PVDA-politica deed aan deze demonstratie mee!
  • De Haagse burgemeester Van Aartsen zwijgt. Hij en Nederland lijken de lessen van het verleden niet serieus te nemen.'


http://www.leenardkanselaar.nl/nooit-meer-jodenhaat/


Gast

#5477 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kijk en huiver

2014-07-31 11:51

#5474: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kijk en huiver Ik weet gewoon waar ik voor sta :-)

Nu ja, zit, dan toch.


Gast

#5478

2014-07-31 11:52

Haatzaaiers, fascisten, racisten, nazi' etc. werden/ worden degenen genoemd als ze de moed hadden kritiek te uiten op de Islam, of op het verderfelijke gedrag van Marokkanen.

Zie hier wegkijkers van Nederland de uitkomst van wat u al die jaren zo gekoesterd heeft, u die met uw selectief verontwaardige reacties alles bagatelliseerde, veroordeelde, afdeed als onderbuik gevoelens, of angst voor vreemde luchtjes in het portiek etc. etc.

Zie hier de uitkomst. Joden worden gehaat en belaagd in Nederland en heel veel andere landen en dat is al jaren aan de gang. Stop met wegkijken en sta op!


Gast

#5479

2014-07-31 11:53

Mooi te zien dat mensen hier voor tekenen! De slappe mentaliteit van het wegkijken moet maar eens over zijn. Goede zaak dat dit eens nu werkelijk naar boven gaat komen.

Gast

#5481

2014-07-31 11:58

Als van Aartsen geen grenzen stelt, doen wij het !

Gast

#5482

2014-07-31 11:58

Als er bij een demonstratie in Den Haag wordt opgeroepen Joden te vermoorden en de burgemeester treedt hier niet tegenop, vertolkt hij niet de mening van een zeer grote groep Nederlanders. Er wordt overduidelijk met twee maten gemeten, waarschijnlijk is hij bang voor zijn eigen hachje. Wat een laffe man. Misselijkmakend!

Gast

#5484 Nederland en europa : zinkend schip ?

2014-07-31 12:11

http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/07/isis-pleegt-genocide-en-is-er-trots-op

Aartsen, lees dit stukje maar eens en kijk naar het bijbehorend ISIS propaganda filmpje.
Waardeloze zak hooi wat je bent.

Donder helemaal op en laat je vervangen door een capabele bestuurder die redt wat er nog te redden valt van Nederland.

10 augustus is er een anti ISIS mars in Schilderswijk.
be there want de "wir haben es nicht gewußt" van Aartsen laten u toch maar in de kou staan.

Gast

#5485 Jodenhaat in Nederland 2014

2014-07-31 12:15

https://www.facebook.com/photo.php?v=1524110521145705&set=vb.1504151356474955&type=2&theater

De Hagenaar zette de video op de Facebookpagina van zijn omstreden theorieschool altijdgeslaagd.nl. In het filmpje vergelijkt hij de zionisten met zombies. "En weet je wat je moet doen met zombies? Die moet je doden", klinkt het dreigend.

C. vuurt vervolgens negen kogels af. "Maar dat is niet genoeg", zegt hij als hij naar zijn tweede wapen grijpt en nog eens twee kogels afvuurt. "Je moet ze dood maken. Ok? Laters."

Eind vorig jaar trof de politie ook al een vuurwapen aan in de auto van C.

Gast

#5486

2014-07-31 12:17

uitstekende actie
Michel SF
Den Haag

#5487 Stop antisemitisme

2014-07-31 12:17

Steun ook deze landelijke petitie door te delen en te tekenen. Stop antisemitisme.
De teller loopt. http://www.petities24.com/stop_antisemitisme

Gast

#5488 Ik had alles kapot gemaakt met mijn soldiers

2014-07-31 12:18


Gast

#5490

2014-07-31 12:30

Als er voorbedrukte aangifteformulieren worden gemaakt en aangifte 'feestjes' worden georganiseerd( zelfs bij mensen thuis kwam de politie) t.b.v. een opgeblazen incident, kan een Burgemeester zich niet meer verschuilen achter een gebrek aan capaciteit.

Burgemeester Van Aartsen laat de Joodse gemeenschap in de kou staan.


Heer Van Aartsen, er is opgeroepen tot: 'dood aan alle Joden'. De hitlergroet is gebracht, de ISIS vlag (vlag van een zeer moorddadige zeer zieke organisatie), werd gedragen, verslaggevers werden ernstig bedreigd.


Gast

#5491 Re:

2014-07-31 12:30

#5489: -

De haat zit er bij de meesten gewoon in van generatie op generatie helaas. Of dacht men werkelijk dat de hele Erasmusbrug in Rotterdam bij de laatste demonstratie vol liep met duizenden Palestijnen?

Het is grotendeels de Marokkaanse gemeenschap die met deze demonstraties meedoen en ze organiseren. Mannen, vrouwen en jongeren, waarvan vele al hun hele leven in Nederland wonen en nog steeds een gewortelde haat tegen Joden hebben. En waarom?

Het is triest, maar ik hou mijn mond hier niet meer over. Het is de realiteit helaas.

Toffe Gast
Gast

#5492 Honderden Marokkaans-Nederlandse jongeren met liquiditeitsproblemen

2014-07-31 12:30

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/3706336/2014/07/31/Honderden-Marokkaans-Nederlandse-jongeren-betrokken-bij-liquidaties.dhtml

Deze jongeren koesteren ook een diepe haat tegen de Joden.



Ik hoor de T-shirt dragers niet, ze zijn ineens zo stil?

http://dutch.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?f=25&t=23883&start=350



Stop de Jodenhaat! En zet daarvoor uw moslimhaat in de plaats! T-shirts tot 7XL vanaf volgende week op de markt!


Gast

#5493 Re: Honderden Marokkaans-Nederlandse jongeren met liquiditeitsproblemen

2014-07-31 12:33

#5492: - Honderden Marokkaans-Nederlandse jongeren met liquiditeitsproblemen

Ik snap uw boosheid, maar a.u.b. roept u niet op tot Moslimhaat. Dat is wat we niet willen.


Gast

#5494 Re: Re:

2014-07-31 12:33

#5491: - Re: En waarom?

Omdat ze weten dat dat bij jou op een gevoelige plek raakt. Dat is precies wat een puber ook doet als 'ie zich verongelijkt voelt: om het even wat roepen (al meent 'ie het niet), als het je maar raakt.


Gast

#5495

2014-07-31 12:34

Haatzaaiers, fascisten, racisten, nazi' etc. werden/ worden degenen genoemd als ze de moed hadden kritiek te uiten op de Islam, of op het verderfelijke gedrag van Marokkanen.

Zie hier wegkijkers van Nederland de uitkomst van wat u al die jaren zo gekoesterd heeft, u die met uw selectief verontwaardige reacties alles bagatelliseerde, veroordeelde, afdeed als onderbuik gevoelens, of angst voor vreemde luchtjes in het portiek etc. etc.

Zie hier de uitkomst. Joden worden gehaat en belaagd in Nederland en heel veel andere landen en dat is al jaren aan de gang. Stop met wegkijken en sta op!


Gast

#5496 Re: Re: Honderden Marokkaans-Nederlandse jongeren met liquiditeitsproblemen

2014-07-31 12:35

#5493: - Re: Honderden Marokkaans-Nederlandse jongeren met liquiditeitsproblemen

En ik, sufferd, lees al honderden pagina's lang propaganda tegen moslimjongeren. Heb ik dat toch helemaal verkeerd begrepen.


Gast

#5497 (al meent 'ie het niet)?

2014-07-31 12:36

#5494: - Re: Re:

https://www.facebook.com/photo.php?v=1524110521145705&set=vb.1504151356474955&type=2&theater

 

U vergelijking gaat mank, het zijn geen 'gewone' pubers. Waren het maar gewone pubers.


Gast

#5498 Re: (al meent 'ie het niet)?

2014-07-31 12:37

#5497: - (al meent 'ie het niet)?

Ik zeg dat ze doen wat pubers ook doen, niet dat het pubers zijn. Lees toch!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-07-31 12:37