Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#5452 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-31 11:03

#5439: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Gelukkig zijn er hier ook wat onbekende mensen, waarvan ik er één ben, die zich erg betrokken voelen bij dit onderwerp en graag af en toe even demotivererende mensen, zoals u Azijnzeiker, even op uw gedrag aanspreken :-)

Geen Jodenhaat en ISIS demonstraties!


Gast

#5454 Kijk en huiver

2014-07-31 11:06

#5452: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

 

En als je dat dan nog zou doen met redelijke argumenten, dan zou je me wellicht ook nog kunnen overtuigen van jouw gelijk. Door voor de afwisseling maar weer eens het zwaktebod van scheldnamen boven te halen, bewijs je dat je nooit in staat zult zijn om wie dan ook van wat dan ook te overtuigen.

Dus blijf lekker op je luie reet zitten wachten tot anderen iets constructiefs doen.

 


Gast

#5455 Rijschoolhouder bedreigt Joden met vuurwapen

2014-07-31 11:08


Gast

#5456 Re: Kijk en huiver

2014-07-31 11:09

#5454: - Kijk en huiver

Ik hoef helemaal niet van u te horen dat ik gelijk heb Azijnzeiker :-)

Als u niet durft op te staan, blijf vooral zitten achter uw pc.

 

Blijf dit soort knapen maar normaal vinden en blijft u lekker uw ogen sluiten. Mijn zegen heeft u :-)

 

http://www.dumpert.nl/mediabase/6608984/4b52fc6f/meneer_heeft_iets_met_en_moeders.html

 


Gast

#5457

2014-07-31 11:15

Wie wel juridische middelen heeft om een gooier van een theelichthoudertje voor meer dan een jaar op te kunnen sluiten, kan zich niet meer verbergen achter het argument dat iets juridisch iets niet mogelijk is. Wie in staat is om een cartoonist met 10 man sterk op te pakken kan nu alleen maar onwil worden aangerekend. Wie in staat is om een politiek leider aan te klagen wegens een opinie delict, heeft nu geen argument meer om niets te doen.

Als er voorbedrukte aangifteformulieren worden gemaakt en aangifte 'feestjes' worden georganiseerd( zelfs bij mensen thuis kwam de politie) t.b.v. een opgeblazen incident, kan een Burgemeester zich niet meer verschuilen achter een gebrek van capaciteit. Hij laat de Joodse gemeenschap in de kou staan.


Heer Van Aartsen, er is opgeroepen tot: 'dood aan alle Joden'. De hitlergroet is gebracht, de ISIS vlag (vlag van een zeer moorddadige zeer zieke organisatie), deze werd getoond, verslaggevers werden ernstig bedreigd.

En dan laat Van Aartsen via zijn woordvoerders weten dat er geen grenzen zijn overschreden?


Stop deze waanzin in ons land, wordt wakker!


Gast

#5458 Dank voor uw steun. Stuur deze petitie door, ook via twitter en facebook

2014-07-31 11:17


Beste mensen teken deze petitie en stuur hem door, ook via twitter en facebook. Jodenhaat moet gestopt worden.

Het gaat hier over onze toekomst en die van onze kinderen.
In een land vol van haat kunnen we niet leven.
In een land waar Jodenhaat wordt gefaciliteerd door een Burgemeester is het end zoek en glijden we af naar een zeer griezelige situatie.

Het is een signaal naar aanleiding van haat demonstraties in Den Haag. Waar 'dood aan de Joden' werd geschreeuwd, waar de Hitlergroet werd gebracht, waar haatvlaggen werden gedragen (ISIS), waar hakenkruizen werden getoond ter provocatie en waar verslaggevers ernstig werden bedreigd.

Het optreden van een Burgemeester die niet durft in te grijpen bij uiting van deze expliciete haat en agressie tegen Joden, agressie en intimidatie tegen verslaggevers en zich vervolgens achteraf ook nog verschuilt achter woordvoerders en het O.M. dient aangesproken te worden.

Beter is het als hij zijn functie neerlegt.



Wij zijn heel diep geschokt Burgemeester Van Aartsen. U hoeft niet geschokt te zijn! De Joden die zijn diep geraakt en diep geschokt door uw lafhartige optreden!


Gast

#5459 Re: Re: Kijk en huiver

2014-07-31 11:22

#5456: - Re: Kijk en huiver

Ik sluit mijn ogen niet, maar ik mag gerust achter mijn pc blijven zitten (weet je zeker dat het geen tablet is?). Jij wilt iets veranderen, maar komt ook niet verder dan de godganse dag hier op internet te zitten, dag na dag. Hoe actief ben jij dan? Maar jij wilde toch iets veranderen? En hoe wil je iets veranderen zonder actief te worden?

Lijkt mij dat jij dus je ogen sluit en wacht tot een ander iets voor jou doet.

Jouw conclusie dat ik "dit soort knapen" normaal zou vinden, is voor jouw rekening. Ik heb nergens zelfs maar een hint gegeven dat dat zo zou zijn. Wie oordeelt dan nu over wie?

Maar plak gerust nog een nietszeggend linkje of dito tekstje.

 


Gast

#5460 Stop de Jodenhaat

2014-07-31 11:28


Gast

#5461

2014-07-31 11:29

oprotten met die droplul

Gast

#5462 Honderden' Marokkaans-Nederlandse jongeren betrokken bij liquidaties

2014-07-31 11:31


Gast

#5463

2014-07-31 11:33

Zal deze petitie aan zoveel mogelijk Nederlanders in Oostenrijk doorsturen

Gast

#5464 Re:

2014-07-31 11:36

#5463: -

Zeer veel dank.


Gast

#5465 Re: Re: Re: Kijk en huiver

2014-07-31 11:42

#5459: - Re: Re: Kijk en huiver

Niet dat ik u enige uitleg verschuldigt bent maar goed u krijgt hem, omdat u zo achterdochtig bent  :-)

Ik werk veel achter de pc, daar ik eigen baas ben, en deze petitie staat veel open als 2e tabblad, omdat ik hier voor de volle 100% achter sta. Ik wil inderdaad graag dingen in deze maatschappij veranderen en zie graag dat iedereen veilig kan leven, daar werk ik onder andere ook aan, dus ik ben wel degelijk actief  :-)

U nobele taak is om hier de hele dag te demotiveren bij een petitie waar u niets mee heeft moge duidelijk zijn. Ieder zijn eigen mentaliteit en blijft u gerust uw energie hierin steken om uw gelijk te willen halen. Nogmaals het heeft op mij geen effect en mijn zege heeft u :-)

Stop de Jodenhaat en de ISIS demonstraties!


Gast

#5466 Re:

2014-07-31 11:42

#5463: -

Super thanks!


Gast

#5467 Re: Re: Re: Re: Kijk en huiver

2014-07-31 11:43

#5465: - Re: Re: Re: Kijk en huiver

En hoe was je dan ook weer actief?


Gast

#5468

2014-07-31 11:44

nederland moet ingrijpen wetsartikelenzijn daar een middel voor anders zitten we zo met de chaira op ons..boord en dan is het te laat....schandalig wat er gaande is

Gast

#5469

2014-07-31 11:44

Nooit mag worden toegestaan dat er wordt opgeroepen tot moord op een bepaalde bevolkingsgroep. Wie dit ac epteert is zelf medeplichtig. Overigens
vind ik wat nu in de Gastrook gebeurt ook wel heel erg.

Gast

#5470 Re: Re: Re: Re: Re: Kijk en huiver

2014-07-31 11:44

#5467: - Re: Re: Re: Re: Kijk en huiver

Ik zei mijn zege heeft u :-)


Gast

#5471 Pro-ISIS Demonstrators Call for “Death to Jews” in the Netherlands

2014-07-31 11:47

“Yesterday, the call in Arabic and Dutch was for ‘dirty Jews from the sewers to be killed,’” Samuels told Jewish paper the Algemeiner, a day after the second protest."

http://www.newsweek.com/pro-isis-demonstrators-call-death-jews-hague-262064

Gast

#5472 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kijk en huiver

2014-07-31 11:48

#5470: - Re: Re: Re: Re: Re: Kijk en huiver Ik zei mijn zege heeft u :-)

De zege haal ik zelf wel binnen, ofschoon ik niet eens wist in een wedstrijdje te zijn belandt.


Gast

#5473

2014-07-31 11:50

Slappe,ruggegraatloze,naieve en bange politici,op de PVV na,zorgen ervoor dat het van kwaad tot erger wordt door de islam in Nederland en de nu nog vrije westerse wereld in het algemeen.
Of zoals een Amerikaanse hoogleraar het onlangs verwoorde...het westen zal op deze wijze ten onder gaan aan zijn eigen naiviteit en tolerantie.

Gast

#5474 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kijk en huiver

2014-07-31 11:50

#5472: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kijk en huiver

U bent een draaikont Azijnzeiker. Ik weet gewoon waar ik voor sta :-)

Fijne dag verder!

 

Geen Jodenhaat en ISIS demonstraties!


Gast

#5475

2014-07-31 11:51

Signed!