Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#5076 Re:

2014-07-30 18:17

Er wordt hier gerefereerd aan de expliciete Jodenhaat door o.a. ISIS aanhangers tijdens demonstraties. Waar een Burgemeester niet durft in te grijpen en de Joden daarmee vogelvrij verklaard.

#5073: -

 


Gast

#5077 Re:

2014-07-30 18:18

#5073: -

Wat dacht je van de reden om dingen onder de aandacht te brengen en het daarom om de zoveel bladzijden sommige teksten worden herhaald, omdat er niemand is die hier binnen komt en 5000 opmerkingen terug gaat zitten lezen ... Slimpie

 


Gast

#5078 Re: Re:

2014-07-30 18:18

#5077: - Re:

U snapt het :-)


Gast

#5079

2014-07-30 18:18

wegwezen. Een burgemeester is er voor iedereen...
deze is er alleen voor de centjes

Gast

#5080 Re: Re:

2014-07-30 18:20

#5077: - Re:

En daarom worden al meer dan 150 (honderdvijftig!) pagina's lang exact dezelfde teksten herhaald? Geloof je het zelf?

 

 

 


Gast

#5081 Meten met twee maten en de Joden vogelvrij verklaren!

2014-07-30 18:20

Wie wel juridische middelen heeft om een gooier van een theelichthoudertje voor meer dan een jaar op te kunnen sluiten, kan zich niet meer verbergen achter het argument dat iets juridisch iets niet mogelijk is. Wie in staat is om een cartoonist met 10 man sterk op te pakken kan nu alleen maar onwil worden aangerekend. Wie in staat is om een politiek leider aan te klagen wegens een opinie delict, heeft nu geen argument meer om niets te doen.

Als er voorbedrukte aangifteformulieren worden gemaakt en aangifte 'feestjes' worden georganiseerd( zelfs bij mensen thuis kwam de politie) t.b.v. een opgeblazen incident, kan een Burgemeester zich niet meer verschuilen achter een gebrek van capaciteit. Hij laat de Joodse gemeenschap in de kou staan.


Heer Van Aartsen, er is opgeroepen tot: 'dood aan alle Joden'. De hitlergroet is gebracht, de ISIS vlag (vlag van een zeer moorddadige zeer zieke organisatie), deze werd getoond, verslaggevers werden ernstig bedreigd.

En dan laat Van Aartsen via zijn woordvoerders weten dat er geen (morele) grenzen zijn overschreden?

U bent als Burgemeester een grens overgegaan, u ben ongeschikt, u verklaart met uw lafhartige gedrag de Joden vogelvrij. Ze hebben hier geen deel van leven meer en dat komt door u!

Welke groep volgt, de homo's?

Stop deze waanzin in ons land, wordt wakker!

Gast

#5082 Re: Re: Re:

2014-07-30 18:20

#5078: - Re: Re:

Tuurlijk iedereen snapt dat behalve Slimpie niet, maar daar waren we inmiddels al wel langer achter :-)


Gast

#5083 Re: Re:

2014-07-30 18:20

#5076: - Re:

En dat met een handtekeningenlijst die vervalst wordt. Fraai!

 

 


Gast

#5084 Re: Re: Re: Re:

2014-07-30 18:21

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht

#5082: - Re: Re: Re:

 


Gast

#5085 Re: Re: Re:

2014-07-30 18:21

#5080: - Re: Re:

Slimpie anders was jij toch als eerste al weg gedrukt en zie je mag nog steeds proberen te demotiveren :-)


Gast

#5086 Re: Re:

2014-07-30 18:22

#5077: - Re:

jullie moslimhaat hoeft niet onder aandacht gebracht te worden. dat wisten we al.


Gast

#5087 Re: Re: Re: Re:

2014-07-30 18:22

#5085: - Re: Re: Re:

Ik zei van de pagina gedrukt, muts.


Gast

#5088 Re: Re: Re:

2014-07-30 18:22

#5083: - Re: Re:

Niemand vervaltst hier Slimpie, maar zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten ;-)

Fijne avond nog!

 


Gast

#5089

2014-07-30 18:23

Deze petitie heeft geen enkele waarde. Omdat namelijk geen enkele handtekening als een geldige handtekening kan worden beschouwd.

Probeer het zelf maar eens uit. Je kunt bij naam en adres de meest rare onzin schrijf — wordt gewoon door de petitie geaccepteerd. Is ook al gebeurd hier; kijk maar naar handtekening nr. 190, daar staat bij naam “NEEEEEEEE NEEEEEEEEEEE” en bij woonplaats “totaal-niet-mee-eens”. Ik durf er zonder blikken of blozen best wel een kapitaaltje op te zetten dat noch die naam, noch die woonplaats bestaat of ooit bestaan heeft. Ik kan dus oneindig vaak een handtekening zetten met verzonnen informatie, die niet eens op een naam of een woonplaats hoeft te lijken. Op basis daarvan kunnen al deze handtekeningen dus stuk voor stuk niet als geldig worden beschouwd.

Dus naam en adres zeggen niets over de geldigheid van een handtekening. E-mailadres dan misschien? Want de software van de petitie vraagt je om de link in de e-mail te klikken om de handtekening te bevestigen. Lijkt redelijk, maar met al die gratis e-mailaccounts via Hotmail, G-mail, Yahoo en wat al niet meer, kan ik in mijn eentje een oneindig aantal e-mailadressen bezitten. Bovendien, ik kan één en hetzelfde e-mailadres oneindig vaak gebruiken. Probeer maar. Zolang ik maar niet dezelfde naam met hetzelfde e-mailadres combineer, kan ik oneindig blijven tekenen. Die oneindige handtekeningen kunnen dus stuk voor stuk niet als geldig worden beschouwd.

Is het dan misschien het IP-adres dat een handtekening geldig maakt of niet, want we zien dat de software van de petitie bijhoudt of een IP-adres meer dan één keer wordt gebruikt. Had ook redelijk kunnen zijn, ware het niet dat ook dit heel eenvoudig te omzeilen is, door via een proxy een handtekening te zetten en ook dat kan ik oneindig blijven herhalen. Die oneindige handtekeningen kunnen dus stuk voor stuk niet als geldig worden beschouwd.

Ik vrees dus, dat deze petitie geen enkele waarde heeft, want geen enkele handtekening kan zonder twijfel als een geldige handtekening worden beschouwd. Da’s lullig, uiteraard, maar troost je: dat geldt voor ALLE andere petities hier ook. Geen enkele petitie hier heeft enige waarde, omdat het kinderlijk eenvoudig is een petitie te manipuleren door een oneindig aantal valse handtekeningen te zetten.

Begrijp je meteen waarom deze service gratis is: hij levert namelijk helemaal niets. Deze petities zijn bedoeld om inkomen te generen voor de eigenaars van deze site. Inkomsten van diegenen die een bedrag doneren "voor meer zichtbaarheid" van deze petitie. Ik persoonlijk vind het schandelijk dat mensen op deze wijze om de tuin worden geleid, een rad voor de ogen wordt gedraaid en geld uit de zak wordt geklopt, maar die mening hoeft niemand te delen.

Er zijn al eerder petities om precies deze reden gesloten: ze zijn namelijk zinloos. Zie wat Fra Mieke deed besluiten haar petitie te sluiten:

http://www.petities24.com/forum/post/2181550

Wees niet de laatste die zich dat realiseert!

Ik zeg alleen maar: deze petitie heeft geen enkele waarde.


Gast

#5090 ironically branded as the “City of Peace and Justice” – calling for “the Death of Jews”

2014-07-30 18:23

'Our membership is shocked at your authorization, on two occasions,
of demonstrations in The Hague, - ironically branded as the “City of
Peace and Justice” – calling for “the Death of Jews”

http://www.docdroid.net/fdjg/letter-to-the-hague-mayor-mr-van-aartsen.doc.html

Gast

#5091 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-30 18:23

#5087: - Re: Re: Re: Re:

Voor een muts is het te warm Slimpie allias Azijnzeiker (-:

Fijne avond nog!


Gast

#5092

2014-07-30 18:24

Er is in ons Nederland geen plaats voor mensen met zulke haatdragende uitingen. Het heeft vijf jaar gekost om Nederland ervan te bevrijden, het had in vijf seconden besloten kunnen zijn dat deze anti Joodse demonstratie opgebroken moest worden. Een burgemeester die dat niet begrijpt behoort geen burgemeester te zijn van Den Haag, Stad van Vrede en Recht.

Gast

#5093 Re: Re: Re: Valsheid in geschrifte

2014-07-30 18:25

#5075: - Re: Re: Valsheid in geschrifte

je hebt misschien gelijk, maar het is een feit dat heel veel Christenen geen internet wil en heeft, dus niet tekenen. Maar het is 100 % zeker dat niet 17000 mensen hier op tegen zijn , op de Jodenhaat, maar vele vele malen meer, maar de toekomst zal het uitwijzen.


Gast

#5094 Re:

2014-07-30 18:25

#5089: -

Het gaat u niet lukken. U zoekt aandacht en ach zo af en toe een reactie op uw onzin is geen probleem hoor. :-)

Ik zie wel liever dat u weg gaat en elders uw gal gaat spuien.

Niemand neemt u serieus hier en dat kan toch niet de bedoeling zijn?


Gast

#5095 Re: Re: Re:

2014-07-30 18:26

#5086: - Re: Re:

Moslimhaat maak jij ervan Slimpie de Azijnzeiker, ik voel mij daar niet door aangesproken en persoonlijk ben ik jawel absoluut tegen extremisten en de ISIS die vrijspel krijgt om dood aan alle Joden te roepen in de Nederlandse straten.


Gast

#5096 Re: Re: Re: Re:

2014-07-30 18:26

#5088: - Re: Re: Re:

Hoe verklaar je dan die fantasie handtekeningen? Het ongelooflijk grote aantal handtekeningen, dat zogenaamd niet zichtbaar mag zijn (opvallend veel meer dan bij andere petities)? Het grote verschil tissen IP-adressen en handtekeningen? De noodzaak om kritische berichten naar een vorige pagina te drukken door oneindig keren dezelfde teksten te plakken?

Moet ik doorgaan?


Gast

#5098

2014-07-30 18:27

Nederland opde rand van de afgrond

Gast

#5099 Dank u wel voor uw steun. Stuur deze petitie door, ook via twitter en facebook.

2014-07-30 18:28

Het is zeer belangrijk dat we EN MASSE laten horen dat:

  • Alle Joden dood wensen
  • Hakenkruizen tonen
  • ISIS vlaggen tonen
  • Hitlergroeten tonen
  • Ernstige bedreigingen van verslaggevers


Deze haat en agressie willen wij niet!
Deze uitwassen dienen scherp veroordeeld en aangepakt te worden.

Burgemeester Van Aartsen is ernstig in gebreke en meet met twee maten.

Ook de meeste heren en dames politici blijven NU oorverdovend stil en laten het gewoon gebeuren!

Wat er is gebeurd is ontoelaatbaar.

Laat uw stem horen. Laat horen dat oproepen tot dood van alle Joden, het tonen van hakenkruizen, het brengen van de Hitlergroet, het bedreigen van onze verslaggevers ontoelaatbaar is.


Gast

#5100 Re: Re: Re: Re: Valsheid in geschrifte

2014-07-30 18:28

#5093: - Re: Re: Re: Valsheid in geschrifte

In 2011 had bijna 91% van alle Nederlanders internet. In 2012 was dat al 94%. Doe eens een gok hoeveel dat in 2014 is? Volgens deze petitie heeft nog geen 86% internet. You do the math!