Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#5051

2014-07-30 17:24

Het percentage ondertekenaars van deze petitie zonder internet blijkt méér dan dubbel zo hoog als het percentage Nederlanders zonder internet. En groeit nog steeds. Hard.

Gast

#5052 Re:

2014-07-30 17:25

#5050: -

Duurt niet lang meer. Het begin is er op 10 augustus. Om 15.00 uur een  "tegen" demonstratie in de Haagse Schilderswijk. Ik hoop dat er mensen uit heel Nederland komen om hun stem te laten horen. Een gezamenlijke stem, dat we het niet langer pikken. Afgelopen met de zwaar uit de hand gelopen politieke correctheid. Het moet stoppen hier en nu!


Gast

#5053

2014-07-30 17:28

De Tweede Wereldoorlog krijgt zo derde generatie slachtoffers! En daar blijft het misschien niet eens bij... .

Gast

#5054

2014-07-30 17:37

Alleen al dat enthousiasme om de koran in ontvangst te mogen nemen, spreekt al boekdelen.Moet zelf in schilderswijk gaan wonen, dan piept hij wel anders.
klein Pietje

#5055 Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

2014-07-30 17:37

Het is heel droevig dit te moeten constateren. Het is een droevige en misdadige figuur die interessanterig burgemeestertje speelt, maar vele inwoners van zijn gemeente indirect vogelvrij verklaart. En nota bene burgemeester van onze 'residentie', die een voorbeeldfunctie heeft in ons land. Als dit ook een voortrekkersfunctie is, berg je dan maar.
ik

#5056 rechtszaak tegen van Aartsen

2014-07-30 17:41

Als overheidsbestuurder moet je je toch houden aan de Algemene beginselen van behoorlijk bestuur ?
Welnu, ik vraag me echt af of deze laffe VVD burgemeester niet juridisch ter verantwoording te roepen is.
Ik denk met hij zich schuldig maakt aan
1. het verbod op willekeur
Wilders wel ter verantwoording roepen en deze godsdienstwaanzinnigen niet.
2. inbreuk op motiveringsbeginsel
in zijn arrogante wijsheid roept lafaard van Aartsen dat het een goede demonstratie was, zonder de juiste feiten belicht te hebben
3. inbreuk op vertrouwensbeginsel en/of gelijkheidsbeginsel
gelijke monniken, gelijke kappen
4. inbreuk op rechtszekerheidsbeginsel
Zijn joden nog hun leven zeker als het aan de daadkracht van deze kwal ligt ?
...
Deze man moet echt keihard aangepakt worden.
nederland slaat een modderfiguur in buitenland en binnenland zo langzamerhand met dit soort bestuurders die munt en markt laten prevaleren en de moraal moraal opzettelijk geweld aan doen.
...
Weg met deze pluche charlatans !

Maria

#5057 Re: rechtszaak tegen van Aartsen

2014-07-30 17:47

#5056: ik - rechtszaak tegen van Aartsen

5. De persvrijheid in het geding gebracht. Een journaliste werd bedreigd en moest onder politiebegeleiding afgevoerd worden voor haar veiligheid....

 

Ik ben het met anderen eens; het lijkt wel een nachtmerrie waar we in beland zijn.

ik

#5058 orde handhaven

2014-07-30 17:49

de nederlandse bestuurder is een soort manager.
ze proberen met verwijzingen naar mistoestanden elders, mistoestanden alhier goed te praten.
Bijv. Rutte, hier is geen armoede, in Afrika is pas armoede (en gaat vervolgens asociaal bezuinigen)
Het suggereren dat door de gebeurtenissen in de Gaza er maar geroepen kan worden dat de Joden vernietigd moeten worden is net zo'n slinkse redenering.
Volksvertegenwoordigers hebben tot taak om de openbare orde alhier te handhaven.
Dat schept verplichtingen.
Dat mogen de Nederlandse burgers van hun verwachten.
Als ze dat niet kunnen of met slinkse redeneringen niet in huis hebben moeten ze opdonderen.

Gast

#5059

2014-07-30 17:54

Moslims die schreeuwen dat anderen, in dit geval Joden, dood moeten behoren berecht en flink bestraft te worden. Daarnaast moeten ze een verplichte rondgang door Auschwitz ondergaan en een indoctinatie-cleaning want deze mensen zijn allemaal gebrainwasht door een geloof die is bedacht door een geniale na-aper die de bijbel veranderde dmv zijn eigen perverse pedofiele seksuele voorkeuren en er vrouwen-onderdrukkende en andere misdadige zaken aan heeft toegevoegd.
ik

#5060 wanprestatie van overheid

2014-07-30 17:56

Het suggereren dat datgene wat elders gebeurt pas echt slecht of erg is mag niet gebruikt worden om in Nederland te boel uit de klauwen te laten lopen.
Juist dan mag je verwachten dat de overheid haar best doet om hier haar stinkende best te doen alles op de rail te houden.
Maar dat is nu precies net niet wat de Haagse stromannen van het internationale bedrijfsleven aan het doen zijn.
Waardeloze volksvertegenwoordigers.
Onze voorvaderen zouden zich omdraaien in hun graf dit ziende.
Onze kinderen zullen ons later vervloeken voor onze huidige passieve houding ten aanzien van deze overheidskwakzalvers.

Gast

#5061 Re: wanprestatie van overheid

2014-07-30 17:57

Als we willen dat het stopt, dan stopt het. Je moet het hard genoeg willen, met elkaar, zij aan zij, en voor niets wijken.

Geef het moorddadige ISIS haattuig geen seconde de kans te hopen dat wij een stap terug doen, maar ontneem ze die hoop.

Onthoud dat ze niets zijn behalve hun haat, dat ze geen eigenwaarde hebben. Alleen hun haat. En die bezit hen. Maar hun haat tegen alles dat anders is, is eigenlijk de haat tegen zichzelf.

Dat ze nooit, gewoon, met vriendjes kind zijn geweest. Dat ze de taal die ook van hen een succes had kunnen maken, niet goed spreken waardoor ze op school achter bleven en ze allemaal wegstroomden naar het praktijkonderwijs - ondanks dat een normale vertegenwoordiging het IQ moet hebben voor hoger onderwijs. Ze haten zichzelf, ze haten de achterlijke sociale omstandigheden waar ze uit komen.

Ze schamen zich voor hun ouders en daarover haten ze zichzelf weer.

Hun enige uitweg uit deze put van minderwaardigheid is de verheerlijking van een imaginair verleden en de volledige onderwerping aan een repressieve orthodoxie.

Het geluk dat zij daarin vinden is de sexuele bevrediging van de vernedering. Ze roepen de suprematie van de Islam uit om eindelijk bij iets groots te horen.

Maar hoe harder ze schreeuwen, hoe harder de echo verraad dat het gebouw van hun gedachten leeg is. Hun enige hoop op de toekomst komt voort uit hun gedrag van vernietiging dat zo kenmerkend is voor mensen zonder eigenwaarde.

Hun enige beeld van de toekomst is er een van dood en verderf. De leugen van de jihad drijft hen voort. Het is de overwinning van de haat, van de God van het gehenna. De haat die als voortrazend vuur alles op zijn pad verteert.

Maar aan het eind verteert het ook zichzelf. Heel het Midden-Oosten valt er aan ten prooi.

En er is maar een weg uit dit dal: laat ze hun haat, laat ze aan hun eigen haat ten onder gaan.'

#5060: ik - wanprestatie van overheid

 


Gast

#5062 Stop de Jodenhaat in Nederland!

2014-07-30 17:59

ik laat me ook niet meer in de racistenhoek drukken, die tijd is voorbij.


Dat is een aangepraat achterhaald concept van mensen/politici die altijd achteraf geschokt en verbaasd zijn en kritiek op de Islam afdoen als haat zaaien, onderbuikgevoelens, bang zijn voor vreemde luchtjes in het portiek etc.

Nee daar trap ik niet meer in.

Heeft U Joden horen roepen tijdens de Pro Israël manifestatie op de Dam in Amsterdam: dood aan de Moslims?

Stop de Jodenhaat in Nederland!

Kobus
Gast

#5063

2014-07-30 18:01

Als je die HAATBAARDEN met isis vlaggen en borden met hakenkruizen zie lopen en de mensen de Hitler groet uit zie brengen. Ben je gewoon een slappe ZAK dat je als burgemeester niet ingrijpt. Want die HAATBAARDEN riepen ook nog allerlei leuzen die volgens mij niet door de beugel kunnen. Hij had gewoon die HAATBAARDEN moeten oppakken en het land uit gooien want ze hebben toch een dubbel paspoort. De Burgemeester heeft niet alleen gefaald maar de hele regering ! Zulke HAATBAARDEN horen in ONS NEDERLAND NIET THUIS !!!

Open doekje

#5065 Valsheid in geschrifte

2014-07-30 18:06

#5051: -

Dus ondanks het feit dat sommige van mijn test-handtekeningen verwijderd zijn, stijgt het verschil tussen IP-adressen en handtekeningen alleen maar nog meer? Dus ze blijven handtekeningen vervalsen? Geweldig!

Ik blijf het een genot vinden om door de handtekeningen te lopen, d'r zitten juweeltjes tussen, echt kostelijk. Nee, ere wie ere toekomt, die zijn niet van mij, maar getuigen van veel humor!


Gast

#5066 Laat het een duidelijk signaal zijn vanuit onze samenleving dat er morele grenzen zijn overschreden.

2014-07-30 18:07

Beste mensen teken deze petitie en stuur hem door, ook via twitter en facebook. Jodenhaat moet gestopt worden.

Het gaat hier over onze toekomst en die van onze kinderen.

In een land vol van haat kunnen we niet leven.

In een land waar Jodenhaat wordt gefaciliteerd door een Burgemeester is het end zoek en glijden we af naar een zeer griezelige situatie.

Het is een signaal naar aanleiding van haat demonstraties in Den Haag.

Waar 'dood aan alle Joden' werd geschreeuwd, waar de Hitlergroet werd gebracht, waar haatvlaggen werden gedragen (ISIS), waar hakenkruizen werden getoond ter provocatie en waar verslaggevers ernstig werden bedreigd.

Het optreden van een Burgemeester die niet durft in te grijpen en zich verschuilt achter woordvoerders en het O.M. dient hier op aangesproken te worden.

Beter is het als hij zijn functie neerlegt.

 

 

#5065: Open doekje - Valsheid in geschrifte

 


Gast

#5067

2014-07-30 18:08

Getekend te zot voor woorden wat er nu allemaal gebeurd! We lijken wel schapen met zijn allen
R

#5068

2014-07-30 18:10

Een belangrijke taak van de burgemeester is de handhaving van de openbare orde. Jozias van Aartsen heeft niet eens de indruk gewekt dat te willen en te kunnen.

Gast

#5069 I, therefore wonder Mr. Van Aartsen, how you feel about endangering your Jewish citizens?"

2014-07-30 18:13

'In a letter to The Hague Mayor, Jozias Van Aartsen, the Simon Wiesenthal Centre Director for International Relations, Dr. Shimon Samuels, expressed "shock at your authorization, on two occasions, of demonstrations in the Hague, - ironically branded as the ‘City of Peace and Justice' calling for the Death of Jews."

http://www.wiesenthal.com/site/apps/nlnet/content.aspx?c=lsKWLbPJLnF&b=8776547&ct=14101149&notoc=1


Gast

#5070 Jodenvervolging

2014-07-30 18:13

Ze vermoorden elkaar, ze vermoorden Joden, en als dat is gelukt, komt hun messias, de mahdi, en als de joden weg zijn, dan zijn wij aan de beurt.

We zijn massaal vergeten hoe Zuid Europa te lijden had van de Islam. Islam is een politieke ideologie, met de PLICHT om de wereld tot één kalifaat te veranderen.

Er is zelfs een theorie dat de middeleeuwen waren begonnen DOOR de Islam (zoek op youtube 'why we are afraid a 1400 year secret by dr bill warner'), die met de Jihad alle handel op de zee onmogelijk maakten. Niks 'geleerden van Bagdad' en gouden eeuw enzovoort. Zij vernietigen vrijheid van meningsuiting, boeken en alles wat niet aan hun extremiteiten voldoet.

Gast

#5071

2014-07-30 18:13

.
Mijn naam is vrienden Jozias

wat ‘n schande dat ‘k zo’n dhimmi was

maar méér nog dat ‘k volhardend BLIJF

vloek mij maar lens…vloek mij maar stijf

besmeur mij maar met wat ‘k verdien…

en leer me zó het licht te zien !

Gast

#5072 Re: Valsheid in geschrifte

2014-07-30 18:13

#5065: Open doekje - Valsheid in geschrifte

Waar ben jij mee bezig? De Nederlander in massa wil geen mensen hier die Joden dood willen, zeker de Christenen niet! Het Joodse Volk is het uitverkoren volk van God. Maar heel veel Christenen hebben niet eens internet. Daarom zijn er zo weinig stemmen nog. Maar er zijn véél en véél mensen meer tegen deze misdadige moslimuitspraken, dat is 100 % zeker!


Gast

#5073

2014-07-30 18:14

De reden waarom hier steeds weer diezelfde teksten worden geplakt: OMDAT ANDERS IEMAND EENS EEN GENUANCEERDERE OF KRITISCHERE TEKST ZOU KUNNEN GAAN LEZEN. Meteen wegdrukken van de pagina, dus.
Zwak en misleiding van degene die denkt zijn handtekening voor een serieus doel te zetten!
Let maar op, zometeen komt er weer eentje:

Gast

#5074 Mars door Schilderswijk tegen moslimradicalisme 10 augustus

2014-07-30 18:15

'Uit woede over recente uitingen van moslimradicalisme en anti-semitisme in de stad organiseert een groep Hagenaars een protestmars door de Schilderswijk.

Hagenaar Patrick Schouten ergert zich al weken kapot. Aan mannen die in de stad openlijk hun steun betuigden aan de radicaal islamitische organisatie ISIS (tegenwoordig IS). Aan mannen die met bedekte gezichten wapperden met islamitische vlaggen, ongelovigen als 'de vijand' bestempelden en 'dood aan de Joden' riepen.

Én Schouten stoort zich mateloos aan de in zijn ogen lakse houding van zowel politie als burgemeester. 'Er wordt radicale moslims niets in de weg gelegd om hun haat te kunnen propageren,' zegt Schouten.'

http://www.ad.nl/ad/nl/1040/Den-Haag/article/detail/3704883/2014/07/29/Mars-door-Schilderswijk-tegen-moslimradicalisme.dhtml


Gast

#5075 Re: Re: Valsheid in geschrifte

2014-07-30 18:17

#5072: - Re: Valsheid in geschrifte

Valt toch op dat hier dan meer dan tweemaal zoveel mensen geen internet dan in Nederland het geval is. Als bij jou geen bellen gaan rinkelen, dan weet ik het ook niet meer.

Hint: dubbele handtekeningen.