Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#5026

2014-07-30 16:53

Heel belangrijk signaal,alle burgers in Nederland behoren bescherming te krijgen van de overheid.

Gast

#5027 Re:

2014-07-30 16:54

#5022: -

U mag uw mening geven maar wellicht is het een beter idee als u zelf een petitie gaat starten?

 


Gast

#5028 Re: Re:

2014-07-30 16:55

#5027: - Re:

Bang voor een andere mening?


Gast

#5029 Re:

2014-07-30 16:55

Tot 5% islam in een samenleving --> sociale onrust, intolerantie en bedreigingen.
5% tot 10% islam --> vrijheid van meningsuiting wordt aangetast, oorspronkelijke bewoners weggejaagd, segregatie en politieke onrust.

10% tot 25% islam --> verregaande onlusten en destabiliteit van de samenleving.

25% en meer islam --> Zie Kosovo en voormalig Joegoslavië.
50% of meer islam: Totale dictatuur, verval van wetenschap, onderwijs, gezondheidszorg en welvaart. Andersdenkenden worden vervolgd, geïsoleerd of gedood. Zie Saoedi-Arabië, Iran, Pakistan etc.


En zo gaat het op de hele wereldbol, overal waar de islam als sprinkhaan neerstrijkt gaan hele samenlevingen kapot.
Nu is de vraag: welk weldenkend mens wil nog met het gezwel dat islam heet in dialoog?
En verder: hoezo zou de islam in Nederland wel vreedzaam kunnen samenleven met de oorspronkelijke bevolking, terwijl dat op de hele wereldbol niet lukt?

#5022: -

 


Gast

#5030 Re: Re:

2014-07-30 16:56

#5029: - Re:

En wat denk jij dat men over de hele wereld zei over de blanke Westerling tot voor kort?

En dat was niet iets wat "zou kunnen gaan gebeuren" in uw doembeeld, maar wat werkelijk gebeurd is en waar de hele aarbol nu nog de consequenties van draagt. Steek eens een hand in eigen boezem.


Gast

#5031 Teken deze petitie en stuur hem door, ook via twitter en facebook

2014-07-30 16:57

Haatzaaiers, fascisten, racisten, nazi' etc. werden/ worden degenen genoemd als ze de moed hadden kritiek te uiten op de Islam, of op het verderfelijke gedrag van Marokkanen.

Zie hier wegkijkers van Nederland de uitkomst van wat u al die jaren zo gekoesterd heeft, u die met uw selectief verontwaardige reacties alles bagatelliseerde, veroordeelde, afdeed als onderbuik gevoelens, of angst voor vreemde luchtjes in het portiek etc. etc.

Zie hier de uitkomst. Joden worden gehaat en belaagd in Nederland en heel veel andere landen en dat is al jaren aan de gang. Stop met wegkijken en sta op!


Gast

#5032 Re: Re: Re:

2014-07-30 16:57

#5028: - Re: Re:

U kunt toch gewoon uw mening geven, dat mensen het niet met uw mening eens zijn daar kan verder niets aangedaan worden en zou dan aan u zijn omdat te weerleggen. Helaas kunt u in uw frustratie alleen gaan schreeuwen. Daarbij het voorstel werd al gedaan zag ik om uw eigen petitie te beginnen, dan kun u daar uw frustraties botvieren.

Zeer onvolwassen gedrag vandaar fijne avond!


Gast

#5033 Re: Re: Re:

2014-07-30 16:58

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht

#5030: - Re: Re:

 


Gast

#5034 Re: Re: Re: Re:

2014-07-30 16:58

#5032: - Re: Re: Re: Zeer onvolwassen gedrag vandaar fijne avond!

Nee, weglopen voor een discussie, dat is pas volwassen.


Gast

#5035 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-30 17:00

#5034: - Re: Re: Re: Re:

Het moge wel duidelijk zijn dat ik nooit ergens voor wegloop, anders had ik hier ook niet getekend en mijn standpunt laten zien dat ik tegen Jodenhaat en ISIS demonstraties ben. Voor azijnzeikerds en zuigers zoals u loop ik niet weg, maar is mij gewoon de energie niet waard.

Fijne avond!

 


Gast

#5036 Hypocrieten

2014-07-30 17:00

#5030: - Re: Re:

Ah vandaar al die moordpartijen en andere ellende in Moslimlanden waar je de Moslimgemeenschap niet over hoort

Het zou ze sieren als ze hun openlijke steun geven aan al die miljoenen slachtoffers (broeders en zusters)  in Nigeria, Kenia, Sudan, Afghanisan, Syrie, Yemen, Pakistan, Egypte, Libie, Kashmir, Iran, Irak, Algerije, Marokko, ...etc, daar hoor ik ze niet over?

Of hun openlijke afkeuring laten horen aan al die onderdrukking ellende, armoede terwijl de leiders in weelde baden.

 

Nee,alleen als er Joden bij betrokken zijn die zichzelf verdedigen tegen de duizenden rakket aanvallen dan staat men op met hakenkruizen en haatvlaggen en te schreeuwen 'dood aan de Joden', wat een hypocrieten.

Wat een selectieve verontwaardiging.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-07-30 17:02



Gast

#5038 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-30 17:04

#5035: - Re: Re: Re: Re: Re: Het moge wel duidelijk zijn dat ik nooit ergens voor wegloop

Als u mij zegt: "vandaar fijne avond!", dan loopt u dus weg voor de discussie.

Als u vervolgens meteen agressief-defensief begint te schelden "azijnzeikerds en zuigers zoals u", dan ben ik blij met u geen discussie aan te kunnen gaan.

Ik begin te begrijpen wat de mensen bedoelen die hier roepen, schreeuwen zelfs, dat deze petitie heel andere doelen dient dan u ons voorspiegelt.


Gast

#5039

2014-07-30 17:04

Precies. Zo ziet u zelf wat hier werkelijk gespeeld wordt!


Gast

#5040

2014-07-30 17:07

Met zo n burgermeester gaat Den haag zijn ondergang tegemoet.!Niets maar dan ook niets wordt er ondernomen tegen die anti Israel demonstranten. Leve de Israeliers.!Ik ben aanwezig 10 Aug.om mee te demonstreren,!

Gast

#5041

2014-07-30 17:11

Deze Jozias ziet niet het gevaar waarin hij de Joden brengt. Bovendien heeft Jozias de wet overtreden door niet met de juiste maatregelen deze discriminerende demonstratie te verbieden.
Hij brengt niet alleen de Joden in gevaar maar kijkt de andere kant op net als voor de 2e Wereldoorlog vele anderen ook deden.

Gast

#5042

2014-07-30 17:11

In een demonstratie waarin openlijk opgeroepen wordt tot het doden van Joden, het brengen van de Hitlergroet, het dragen van ISIS haatvlaggen, het ernstig bedreigen en intimideren van onze verslaggevers etc. en dan ook nog achteraf afgemeten laten weten -via woordvoerders- dat er niets strafbaars is gebeurd, dat er geen MORELE grenzen zijn overschreden, zo iemand is niet in staat de openbare orde te handhaven en de veiligheid van burgers te waarborgen.


Gast

#5043

2014-07-30 17:12

Als er voorbedrukte aangifteformulieren worden gemaakt en aangifte 'feestjes' worden georganiseerd( zelfs bij mensen thuis kwam de politie) t.b.v. een opgeblazen incident, kan een Burgemeester zich niet meer verschuilen achter een gebrek van capaciteit. Hij laat de Joodse gemeenschap in de kou staan.


Heer Van Aartsen, er is opgeroepen tot: 'dood aan alle Joden'. De hitlergroet is gebracht, de ISIS vlag (vlag van een zeer moorddadige zeer zieke organisatie), deze werd getoond, verslaggevers werden ernstig bedreigd.

En dan laat Van Aartsen via zijn woordvoerders weten dat er geen grenzen zijn overschreden?

U bent als Burgemeester een grens overgegaan, u ben ongeschikt, u verklaart met uw lafhartige gedrag de Joden vogelvrij. Ze hebben hier geen deel van leven meer en dat komt door u!

Welke groep volgt, de homo's?

Stop deze waanzin in ons land, wordt wakker!

Gast

#5044

2014-07-30 17:14

deze man is een grote zak kijk alleen maar naar zich zelf en is bang voor.IS. deze zak moet ophoepelen

Gast

#5045 Beste mensen teken deze petitie en stuur hem door, ook via twitter en facebook.

2014-07-30 17:15

Jodenhaat moet gestopt worden.

Het gaat hier over onze toekomst en die van onze kinderen.
In een land vol van haat kunnen we niet leven.

In een land waar Jodenhaat wordt gefaciliteerd door een Burgemeester is het end zoek en glijden we af naar een zeer griezelige situatie.

Het is een signaal naar aanleiding van haat demonstraties in Den Haag. Waar 'dood aan de Joden' werd geschreeuwd, waar de Hitlergroet werd gebracht, waar haatvlaggen werden gedragen (ISIS), ,waar hakenkruizen werden getoond ter provocatie en waar verslaggevers ernstig werden bedreigd.

Een Burgemeester die niet durft in te grijpen bij uiting van deze expliciete haat en agressie tegen Joden en agressie en intimidatie tegen verslaggevers dient op te stappen.


Gast

#5046 Re:

2014-07-30 17:16

#5043: - Stop deze waanzin in ons land, wordt wakker!

Weet je wat waanzin is? Dat je al méér dan 150 (honderdvijftig!) pagina's lang precies dezelfde teksten zit te plakken. Man, get a life!


Gast

#5047

2014-07-30 17:16

die man is tegen alles behalve eigen feesten wegwezen met die zuiplap

Gast

#5048 Nooit meer Jodenhaat!

2014-07-30 17:18

#5046: - Re:

Israëlische voetballers worden belaagd tijdens een vriendschappelijke wedstrijd in Oostenrijk. In de voorsteden van Parijs en Brussel lopen protesten tegen Joden verschrikkelijk uit de hand. Ook in Nederland groeit de Jodenhaat. Het maakt één ding duidelijk, antisemitisme is levendiger dan ooit.
Jodenhaat in Nederland

Zoals gezegd gaat de Jodenhaat aan Nederland niet voorbij.
Afgelopen week werd tijdens een Gaza-demonstratie in Den Haag opgeroepen om ‘alle Joden te doden’.
Mensen liepen onherkenbaar rond.
Een GeenStijl journaliste werd bijna gelyncht.
En aan het einde van de demonstratie werd de Hitlergroet uitgebracht.
Een week eerder liep eenzelfde protest ook uit de hand.
Demonstranten liepen rond met vlaggen vol hakenkruizen. Zelfs een PVDA-politica deed aan deze demonstratie mee!
De Haagse burgemeester Van Aartsen zwijgt. Hij en Nederland lijken de lessen van het verleden niet serieus te nemen.'

http://www.leenardkanselaar.nl/nooit-meer-jodenhaat/

Gast

#5049

2014-07-30 17:20

Wie wel juridische middelen heeft om een gooier van een theelichthoudertje voor meer dan een jaar op te kunnen sluiten, kan zich niet meer verbergen achter het argument dat juridisch iets niet mogelijk is. Wie in staat is om een cartoonist met 10 man sterk op te pakken kan nu alleen maar onwil worden aangerekend. Wie in staat is om een politiek leider aan te klagen wegens een opinie delict, heeft nu geen argument meer om niets te doen.

Als er voorbedrukte aangifteformulieren worden gemaakt en aangifte 'feestjes' worden georganiseerd( zelfs bij mensen thuis kwam de politie) t.b.v. een opgeblazen incident, kan een Burgemeester zich niet meer verschuilen achter een gebrek aan capaciteit. Hij laat de Joodse gemeenschap in de kou staan.

Heer Van Aartsen, er is opgeroepen tot: 'dood aan alle Joden'. De hitlergroet is gebracht, de ISIS vlag (vlag van een zeer moorddadige zeer zieke organisatie), deze werd getoond, verslaggevers werden ernstig bedreigd.

En dan laat Van Aartsen via zijn woordvoerders weten dat er geen grenzen zijn overschreden?

U bent als Burgemeester een grens overgegaan, u ben ongeschikt, u verklaart met uw lafhartige gedrag de Joden vogelvrij. Ze hebben hier geen deel van leven meer en dat komt door u!

Welke groep volgt, de homo's?

Stop deze waanzin in ons land, wordt wakker!


Gast

#5050

2014-07-30 17:22

Dit moeten we niet willen hier in Nederland!
Maak het politiek bespreekbaar!!
Ik zie een laffe,wegkykende regering!
mbt moslim extremisme,walgelyk gewoon!
Nog even en onze eigen bevolking komt in opstand!!