Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#4926

2014-07-30 14:20

in deze stad met zijn ultra linkse beleid en super slechte handhaving van wetten wordt het tijd voor een rechts antwoord de stad leefbaarder maken voor ook!!!! de autochtone bevolking zou het streven moeten zijn.
frederik

#4927

2014-07-30 14:21

in deze stad met zijn ultra linkse beleid en super slechte handhaving van wetten wordt het tijd voor een rechts antwoord de stad leefbaarder maken voor ook!!!! de autochtone bevolking zou het streven moeten zijn.

Gast

#4928

2014-07-30 14:22

Ben het eens met de eis tot ontslag van Jozias van Aartsen, die niks deed om de problematiek op te lossen.
Den Haag 4 ever

#4929 ontslag Aartsen

2014-07-30 14:23

T is klaar, optreden of aftreden

Gast

#4930

2014-07-30 14:25

Propaganda filmpje van de ISIS. En deze barbaren krijgen de kans om hier hun ideeën vrij op straat te rond te roepen. Zeg nee tegen Jodenhaat in Nederland!

Wees gewaarschuwd zeer schokkende beelden!!

http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/07/isis-pleegt-genocide-en-is-er-trots-op

Gast

#4932 Re: 'Te wapen broeder'

2014-07-30 14:29

'Als we willen dat het stopt, dan stopt het. Je moet het hard genoeg willen, met elkaar, zij aan zij, en voor niets wijken.

Geef het moorddadige ISIS haattuig geen seconde de kans te hopen dat wij een stap terug doen, maar ontneem ze die hoop.

Onthoud dat ze niets zijn behalve hun haat, dat ze geen eigenwaarde hebben. Alleen hun haat. En die bezit hen. Maar hun haat tegen alles dat anders is, is eigenlijk de haat tegen zichzelf.

Dat ze nooit, gewoon, met vriendjes kind zijn geweest. Dat ze de taal die ook van hen een succes had kunnen maken, niet goed spreken waardoor ze op school achter bleven en ze allemaal wegstroomden naar het praktijkonderwijs - ondanks dat een normale vertegenwoordiging het IQ moet hebben voor hoger onderwijs. Ze haten zichzelf, ze haten de achterlijke sociale omstandigheden waar ze uit komen.

Ze schamen zich voor hun ouders en daarover haten ze zichzelf weer.

Hun enige uitweg uit deze put van minderwaardigheid is de verheerlijking van een imaginair verleden en de volledige onderwerping aan een repressieve orthodoxie.

Het geluk dat zij daarin vinden is de sexuele bevrediging van de vernedering. Ze roepen de suprematie van de Islam uit om eindelijk bij iets groots te horen.

Maar hoe harder ze schreeuwen, hoe harder de echo verraad dat het gebouw van hun gedachten leeg is. Hun enige hoop op de toekomst komt voort uit hun gedrag van vernietiging dat zo kenmerkend is voor mensen zonder eigenwaarde.

Hun enige beeld van de toekomst is er een van dood en verderf. De leugen van de jihad drijft hen voort. Het is de overwinning van de haat, van de God van het gehenna. De haat die als voortrazend vuur alles op zijn pad verteert.

Maar aan het eind verteert het ook zichzelf. Heel het Midden-Oosten valt er aan ten prooi.

En er is maar een weg uit dit dal: laat ze hun haat, laat ze aan hun eigen haat ten onder gaan.'

#4931: - 'Te wapen broeder'

 


Gast

#4934 Re: 'Te wapen broeder'

2014-07-30 14:32

#4931: - 'Te wapen broeder'

Bergen-Belsen hebben ze als stuk land gehad?????? En de gewone burger heeft toen ook de gasrekening betaalt?????

WTF!!!! Gooi die site op zwart, wie tolereert dit??? Ik kom nu zeker 10-08. En ze mogen me fotograferen ook.

gast

#4935 Re: Re:

2014-07-30 14:34

#4925: - Re:

Het zal vast dat een (kleine) aanhang van een voetbalclub zichzelf Jood of kakkerlak als geuzennaam toebedeelt en kan leven met spreekkoren als: "alle Joden aan het gas" tijdens een wedstrijd. Voor menig ander die zich in het stadion bevindt of 's avonds de samenvatting ziet zal dat toch anders ervaren worden en verontwaardiging oproepen.

Wat in Irak of Verweggistan gebeurd vind ik ook vreselijk, echter zal deze petitie daar bitter weinig invloed op uitoefenen.

Zeker, in dit land ben je als minister of burgermeester/wethouder, terecht of onterecht, altijd Kop van Jut door de bestuurlijke verantwoordelijkheid i.t.t. het bedrijfsleven waar een direkt betrokkene zelf verantwoordlijk is en de consequenties draagt.


Gast

#4936 Re: 'Te wapen broeder'

2014-07-30 14:35

#4931: - 'Te wapen broeder'

Het gebeurt al lang dat er op Facebook en sites gewoon mensen met naam inclusief foto's worden geplaatst die Joods zijn of pro Israël zijn. Mensen worden daardoor bedreigt aan alle kanten. Waarom denkt u dat deze petitie ook zoveel wordt getekend met de naam niet zichtbaar? Het is een schande!

De gemiddelde Nederlander ziet dat niet en leest dat niet, anders zouden ook zij zich doodschrikken net zoals ik toen ik het allemaal zag en las.


Gast

#4937

2014-07-30 14:39

Tussen 1930 en 1940 werd dit soort antisemitisch gedrag en propaganda door gezaghebbers, zoals van Aartsen vandaag de dag, getolereerd en omarmt.
We weten allemaal waar dat naar toe heeft geleid

Gast

#4938 Re:

2014-07-30 14:41

#4937: -

Mensen is inmiddels ingepompt dat ze discrimineren als ze gedrag zien wat niet oké is. Zover zelfs dat we bij ISIS demonstraties denken dat het ook normaal is om dood aan alle Joden te roepen. Triest.


Gast

#4939 Re: Re:

2014-07-30 14:43

Ook ik laat me niet in de racistenhoek drukken, die tijd is voorbij. Dat is een aangepraat achterhaald concept van mensen die altijd achteraf geschokt en verbaasd zijn en kritiek op de Islam afdoen als haat zaaien, onderbuikgevoelens, bang zijn voor vreemde luchtjes in het portiek etc.

 

Nee daar trap ik niet meer.

 

Heeft U Joden horen roepen tijdens de Pro Israël manifestatie op de Dam in Amsterdam: dood aan de Moslims?

 

Stop de Jodenhaat in Nederland!

#4938: - Re:

 


Gast

#4940 Al jarenlang worden we gewezen op de toename van groeiende Jodenhaat in Nederland en omringende land

2014-07-30 14:46



Het is moreel verwerpelijk om een haat demonstratie toe te staan waar wordt opgeroepen tot 'dood aan de Joden', de Hitlergroet wordt gebracht, haat vlaggen worden gedragen, hakenkruizen worden gedragen en verslaggevers worden bedreigd en geïntimideerd!

En dan achteraf ook nog afgemeten laten weten -via woordvoerders- dat er niets strafbaars is gebeurd, dat er geen MORELE grenzen zijn overschreden, zo iemand is niet in staat de openbare orde te handhaven en de veiligheid van (Joodse) burgers te waarborgen.


Gast

#4941

2014-07-30 14:46

Ik vindt dat de huidige vorm van de z.g.n. protesten tegen anders gelovigen(dus ook joden)compleet doorschieten. Nog steeds leven de moslims en zeker die ISIS en soort gelijke terreur organisaties aanhangen in de middeleeuwen, die wij allang achter ons hebben gelaten.En wat Jozias van Aartsen betreft lijkt het wel of hij 5 boerka's tegelijk aan loopt, daardoor ziet en hoort hij niet meer wat er echt om hem heen gebeurd.

Gast

#4942 Re: Stop de Jodenhaat!

2014-07-30 14:48

Als we willen dat het stopt, dan stopt het. Je moet het hard genoeg willen, met elkaar, zij aan zij, en voor niets wijken.

Geef het moorddadige ISIS haattuig geen seconde de kans te hopen dat wij een stap terug doen, maar ontneem ze die hoop.

Onthoud dat ze niets zijn behalve hun haat, dat ze geen eigenwaarde hebben. Alleen hun haat. En die bezit hen. Maar hun haat tegen alles dat anders is, is eigenlijk de haat tegen zichzelf.

Dat ze nooit, gewoon, met vriendjes kind zijn geweest. Dat ze de taal die ook van hen een succes had kunnen maken, niet goed spreken waardoor ze op school achter bleven en ze allemaal wegstroomden naar het praktijkonderwijs - ondanks dat een normale vertegenwoordiging het IQ moet hebben voor hoger onderwijs. Ze haten zichzelf, ze haten de achterlijke sociale omstandigheden waar ze uit komen.

Ze schamen zich voor hun ouders en daarover haten ze zichzelf weer.

Hun enige uitweg uit deze put van minderwaardigheid is de verheerlijking van een imaginair verleden en de volledige onderwerping aan een repressieve orthodoxie.

Het geluk dat zij daarin vinden is de sexuele bevrediging van de vernedering. Ze roepen de suprematie van de Islam uit om eindelijk bij iets groots te horen.

Maar hoe harder ze schreeuwen, hoe harder de echo verraad dat het gebouw van hun gedachten leeg is. Hun enige hoop op de toekomst komt voort uit hun gedrag van vernietiging dat zo kenmerkend is voor mensen zonder eigenwaarde.

Hun enige beeld van de toekomst is er een van dood en verderf. De leugen van de jihad drijft hen voort. Het is de overwinning van de haat, van de God van het gehenna. De haat die als voortrazend vuur alles op zijn pad verteert.

Maar aan het eind verteert het ook zichzelf. Heel het Midden-Oosten valt er aan ten prooi.

En er is maar een weg uit dit dal: laat ze hun haat, laat ze aan hun eigen haat ten onder gaan.'

#4941: -

 


Gast

#4943 Re: Re: Re:

2014-07-30 14:50

#4939: - Re: Re:

Ik woon tussen alle nationaliteiten en heel veel aardige mensen, maar ik zie en hoor ook heel veel dingen die niet oké zijn. Voor mij is de tijd over dat ik mij een racistenhoek in laat drukken, maar dit soort extremisten die vrij spel krijgen is levensgevaarlijk en dat meen ik serieus.


Gast

#4944

2014-07-30 14:52

Gooi Judas v. Aartsen eruit !! Maar ontsla op staande voet, zonder enig recht op uitkering !!, de arabisch sprekende politie agent, die zgn. Niets "grensoverschrijdende anti-joodse (haat en dood) wensende teksten heeft gehoord! Vuile leugenaar !! Taqquia noemen de moslims dat.

Gast

#4945

2014-07-30 14:54

Mensen deel deze petitie ook op je Twitter en Facebook. Laat zien dat wij geen Jodenhaat en ISIS demonstraties willen in Nederland. Laat zien waar je voor staat.

Gast

#4946 Anti-ISIS demonstratie in Haagse Schilderswijk

2014-07-30 14:55



DEN HAAG - Uit woede over recente uitingen van moslimradicalisme demonstreert een groep Hagenaars zondag 10 augustus in de Schilderswijk. De groep vormt een protestmars en zal dwars door de Schilderswijk lopen met Nederlandse vlaggen, vertelt organisator Patrick Schouten.

Schouten ergert zich aan demonstraties waarbij openlijk de steun an de radicaal islamitische organisatie ISIS wordt uitgesproken. Ook is hij boos over mannen die bij een recente demonstratie met bedekte gezichten wapperden met islamitische vlaggen, ongelovigen als 'de vijand' bestempelden en 'dood aan de Joden' riepen.

Schouten laakt de houding van burgemeester Jozias van Aartsen. 'We willen aan Van Aartsen vragen hard op te treden tegen de salafistische aanhang in Den Haag en omgeving', zegt hij. Schouten heeft met zo'n vijftien vrienden de beweging Pro Patria, 'voor het vaderland', opgericht.

http://www.omroepwest.nl/nieuws/29-07-2014/anti-isis-demonstratie-haagse-schilderswijk

Gast

#4947 Laffe leugenaar Van Aartsen moet aftreden

2014-07-30 14:58

'Een burgemeester die Jodenhaat faciliteert, heeft niets te zoeken in de “internationale stad van vrede en recht”.

Dat het onmogelijk is een pro-Gaza of anti-Israel demonstratie te organiseren zonder dat er gemaskerde fans van terreurorganisaties als ISIS of Al Qaida in meelopen, bleek gisteren opnieuw in Rotterdam. De zwarte sjahadavlag wapperde fier in de voorste gelederen van de stoet die over de Erasmusbrug trok en werd even later zelfs op het monument voor de Tweede Wereldoorlog van de Maasstad gehesen.

So be it. De organisatoren van deze demonstraties maken zich er alleen maar belachelijk mee en zorgen ervoor dat niemand dit soort protesten serieus neemt of zich er iets van aantrekt. Dit is jammer voor de welwillende demonstranten, voor hen die zich oprecht bekommeren om het lot van de Gazanen en dit soort optochten niet slechts gebruiken om hun islamisme, antisemitisme of haat voor het Westen te etaleren.'

http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/07/laffe-leugenaar-van-aartsen-moet-aftreden

Gast

#4948 Re: Re: Re:

2014-07-30 14:58

#4939: - Re: Re: Ook ik laat me niet in de racistenhoek drukken

Te laat, want je bent het al.


Gast

#4949

2014-07-30 14:58

Haatzaaiers, fascisten, racisten, nazi' etc. werden/ worden degenen genoemd als ze de moed hadden kritiek te uiten op de Islam, of op het verderfelijke gedrag van Marokkanen.

Zie hier wegkijkers van Nederland de uitkomst van wat u al die jaren zo gekoesterd heeft, u die met uw selectief verontwaardige reacties alles bagatelliseerde, veroordeelde, afdeed als onderbuik gevoelens, of angst voor vreemde luchtjes in het portiek etc. etc.

Zie hier de uitkomst. Joden worden gehaat en belaagd in Nederland en heel veel andere landen en dat is al jaren aan de gang. Stop met wegkijken en sta op!


Gast

#4950

2014-07-30 15:00

Het percentage ondertekenaars van deze petitie zonder internet blijkt ruim dubbel zo hoog als het percentage Nederlanders zonder internet. En groeiende.