Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#4901 Laffe leugenaar Van Aartsen moet aftreden

2014-07-30 13:12

'Een burgemeester die Jodenhaat faciliteert, heeft niets te zoeken in de “internationale stad van vrede en recht”.

Dat het onmogelijk is een pro-Gaza of anti-Israel demonstratie te organiseren zonder dat er gemaskerde fans van terreurorganisaties als ISIS of Al Qaida in meelopen, bleek gisteren opnieuw in Rotterdam. De zwarte sjahadavlag wapperde fier in de voorste gelederen van de stoet die over de Erasmusbrug trok en werd even later zelfs op het monument voor de Tweede Wereldoorlog van de Maasstad gehesen.'

http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/07/laffe-leugenaar-van-aartsen-moet-aftreden


Gast

#4902 haarscherpe beelden van jodenhaat in 070

2014-07-30 13:13

'Kijkt het OM even mee?

Luistert Van Aartsen naar de teksten?

Om het nog makkelijker te maken, hebben we een paar zinnetjes uitgeschreven:

"We blijven spreken, totdat Shaam gezuiverd wordt van de joden", predikt de verhitte spreker op minuut 6. "Takbir! Allah Akbar!", doen de omstanders strijdlustig.

Daarna meer openlijk antisemitisme: "Ja we spreken over de joden. Zijn de joden niet degenen die in het gebied wonen? Zijn de joden niet degenen die in 1948 naar Shaam (Levant -red.) zijn gemigreerd? Ja, dat zijn joden. Mensen noemen hun zionisten, maar wij noemen hun joden", doceert de praatbaard met zijn spreekbeurtstem. De groep scandeert: "Dood aan de Zionist! Vuile joden! Allah Akbar!"

Op 6 minuut 55 wordt A. Nanninga gesignaleerd door de salafi-fanaten. In het volgende shot overlegt dezelfde spreker met een gemaskerde Kalifaatboy, duidelijk verstaanbaar, over haar aanwezigheid:

"We moeten nu wat doen tegen die vrouw. Die vrouw is vervelend. Zij is van GeenStijl. Ja, ja, zij is van GeenStijl." Kort daarop gaat het mis, maar de daadwerkelijke belaging van A. Nanninga is helaas niet te zien. Wel is te zien hoe zij even later samen met Bart Schut en Frank Verhoef een eindje verderop staan nadat ze uit de meute zijn ontzet door de politie. Die scene eindigt met A. Nanninga die naar een politieauto begeleid wordt, die met piepende banden wegrijdt. Hieronder een paar screenshots, meer fotomateriaal en een nieuwsbericht op Regio15.nl. Kan het Openbaar Ministerie vandaag nog mee aan de slag, dunkt ons.

Openlijke jodenhaat en agressie tegen vrije pers: keihard tegen optreden.


http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/07/voor_de_hitsers_die_nog_bewijzen_zochten.html

 



Gast

#4903 Re: haarscherpe beelden van jodenhaat in 070

2014-07-30 13:17

#4902: - haarscherpe beelden van jodenhaat in 070

Tja, zulke types vinden dat iedereen die anders denkt vervelend is helaas


Gast

#4904 Stop de groeiende haat en agressie tegen Joden.

2014-07-30 13:17

Wie wel juridische middelen heeft om een gooier van een theelichthoudertje voor meer dan een jaar op te kunnen sluiten, kan zich niet meer verbergen achter het argument dat iets juridisch niet mogelijk is. Wie in staat is om een cartoonist met 10 man sterk op te pakken kan nu alleen maar onwil worden aangerekend. Wie in staat is om een politiek leider aan te klagen wegens een opinie delict, heeft nu geen argument meer om niets te doen.

Als er voorbedrukte aangifteformulieren worden gemaakt en aangifte 'feestjes' worden georganiseerd( zelfs bij mensen thuis kwam de politie) t.b.v. een opgeblazen incident, kan een Burgemeester zich niet meer verschuilen achter een gebrek aan capaciteit. Hij laat de Joodse gemeenschap in de kou staan.


Heer Van Aartsen, er is opgeroepen tot: 'dood aan alle Joden'. De hitlergroet is gebracht, de ISIS vlag (vlag van een zeer moorddadige zeer zieke organisatie), deze werd getoond, verslaggevers werden ernstig bedreigd.

En dan U, heer Van Aartsen via uw woordvoerders weten dat er geen (morele) grenzen zijn overschreden?

U bent als Burgemeester een grens overgegaan, u ben ongeschikt, u verklaart met uw lafhartige gedrag de Joden vogelvrij. Ze hebben hier geen deel van leven meer en dat komt door u!

Welke groep volgt, de homo's?

Stop deze waanzin in ons land, wordt wakker!


Gast

#4905 Teken deze petitie en stuur hem a.u.b. door, ook via twitter en facebook

2014-07-30 13:22

Het gaat hier over onze toekomst en die van onze kinderen.

In een land vol van haat willen wij niet leven.
In een land waar Jodenhaat wordt gefaciliteerd door een Burgemeester is het end zoek en glijden we af naar een zeer griezelige situatie.

Het is een begin. Het is een signaal naar aanleiding van de twee haat demonstraties in Den Haag. Waar 'dood aan alle Joden' werd geschreeuwd, waar de Hitlergroet werd gebracht, waar haatvlaggen werden gedragen (ISIS), waar hakenkruizen werden getoond ter provocatie en waar verslaggevers ernstig werden bedreigd.

Een Burgemeester die niet durft in te grijpen en zich verschuilt achter woordvoerders en het O.M. dient hier op aangesproken te worden.

Beter is het als hij zijn functie neerlegt

Gast

#4906

2014-07-30 13:22

We zijn in Nederland meesters geworden in het wegkijken. Van Aartsen had een protest in deze vorm nooit toe mogen laten en al helemaal niet moeten proberen te doen alsof er niet zoveel aan de hand is. Het wordt hoog tijd dat we onze vrijheid, onze veiligheid en onze tolerantie verdedigen tegen elke kracht die daarmee een spelletje denkt te kunnen spelen. Overigens zouden we wel met een kleinere volksvertegenwoordiging toe kunnen als we het middel van de petitie (en de enquête) via het internet meer zouden inzetten. Ik zie helemaal niet in waarom we wat de democratie betreft moeten blijven hangen in een werkwijze van rond 1850 terwijl er nu zoveel modernere technieken beschikbaar zijn.

Gast

#4907

2014-07-30 13:23

Ik kan later tegen mijn kleinkinderen zeggen: ik had die petitie tegen Jodenhaat op mijn Twitter en Facebook staan :-)

Gast

#4908 Re:

2014-07-30 13:27

#4907: -

Dank u wel.

Erg spijtig dat het nodig is maar het is zeer belangrijk dat we een krachtig signaal afgeven tegen groeiende Jodenhaat.


Gast

#4909 Verbonden met het joodse volk

2014-07-30 13:28

Allereerst de grote boosdoener Van Aartsen zijn burgemeesterschap afnemen, dan het gespuis van terreurorganisaties met harde hand aanpakken en het land uittrappen.

Langs deze weg wens ik alle joden in Nederland heel veel sterkte!


Gast

#4910 Meten met twee maten ook in Amsterdam. Stop de Jodenhaat!

2014-07-30 13:31

'„Waarom mogen Marokkanen en Turken wel een Palestijnse vlag buiten hangen en ik geen Israëlische vlag?” vroeg Leah zich af. „De afgelopen drie weken hebben vijftien verschillende politiemensen mij geadviseerd om mijn vlag binnen te halen. Dan moeten die andere vlaggen toch ook weg?”

"Ik trof Leah voor haar woning, ze kwam net terug van het politiebureau waar ze voor de zoveelste keer aangifte had gedaan. Dit keer vanwege een dreigbrief die begon met de aanhef ‘Hai Hitler’, eronder stond een paginavullend hakenkruis en daar weer onder de tekst: ‘Hitler komen terug. Jooden moet dood.’"

„Ik ben tegen Hamas, maar voor een Palestijnse staat”, zei ze. „Ik vind dat er twee staten vreedzaam naast elkaar moeten kunnen bestaan en ik vind dus ook dat er in Nederland twee verschillende vlaggen bij elkaar moeten kunnen hangen.”

"De Turkse benedenbuurman reageerde met twee Palestijnse vlaggen en bestookte woningbouwvereniging Rochdale met verzonnen klachten. Over de vlag schreef hij: ‘Als moslim tolereer ik geen enkel land dat zomaar kinderen vermoordt. Dus ik tolereer en respecteer jullie ook niet!’"

"Toen haar Nederlandse vriend een hart ophing naast een kapot raam – er was een steen naar binnen gegooid – werd dat door sommige buurtbewoners opgevat als een provocatie. Een paar dagen later volgde een brandbom, waarna woningbouwvereniging Rochdale Leah per brief sommeerde om de vlag weg te halen, zo niet dan zouden de kosten veroorzaakt door vandalisme op haar worden verhaald."

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/07/antisemitisme_zo_doen_wij_dat.html#comments


Gast

#4911

2014-07-30 13:34

De oorlog is in 1945 hier opgehouden en die willen we niet meer terug in welke form dan ook.

Gast

#4912 NRC van vandaag. Zeer ernstige ontwikkeling!

2014-07-30 13:34

Zo rollen wij in Oost

woensdag 30 juli 2014

Aan het Krugerplein in Amsterdam-Oost sympathiseerden er nogal wat mensen met de inwoners van Gaza, wat te zien was aan de hoeveelheid Palestijnse vlaggen die er aan de gevels en uit de ramen hingen. Ertussenin hing de Israëlische vlag van Leah Rabinovich (30), die ze met touwtjes aan haar balkon had geknoopt.

Ik had een foto van het pand waaraan Palestijnse vlaggen en dus ook de Israëlische van Leah hingen al een keer op Twitter voorbij zien komen. ‘Zo rollen wij in Oost’ was het bijschrift. Van iemand die zag wat hij wilde zien en de blijde boodschap van tolerantie verkondigde.

Ik trof Leah voor haar woning, ze kwam net terug van het politiebureau waar ze voor de zoveelste keer aangifte had gedaan. Dit keer vanwege een dreigbrief die begon met de aanhef ‘Hai Hitler’, eronder stond een paginavullend hakenkruis en daar weer onder de tekst: ‘Hitler komen terug. Jooden moet dood.’

Leah bleek een Mexicaanse blokfluitspeelster die met haar Panthere Ensemble een zekere faam had verworven. Ze was waarschijnlijk ook de enige Mexicaanse met een tatoeage van de Nederlandse blokfluitspeler Frans Bruggen op de schouder en een hond – Bressan – die genoemd was naar een blokfluit.

„Ik ben tegen Hamas, maar voor een Palestijnse staat”, zei ze. „Ik vind dat er twee staten vreedzaam naast elkaar moeten kunnen bestaan en ik vind dus ook dat er in Nederland twee verschillende vlaggen bij elkaar moeten kunnen hangen.”

De Turkse benedenbuurman reageerde met twee Palestijnse vlaggen en bestookte woningbouwvereniging Rochdale met verzonnen klachten. Over de vlag schreef hij: ‘Als moslim tolereer ik geen enkel land dat zomaar kinderen vermoordt. Dus ik tolereer en respecteer jullie ook niet!’

Toen haar Nederlandse vriend een hart ophing naast een kapot raam – er was een steen naar binnen gegooid – werd dat door sommige buurtbewoners opgevat als een provocatie. Een paar dagen later volgde een brandbom, waarna woningbouwvereniging Rochdale Leah per brief sommeerde om de vlag weg te halen, zo niet dan zouden de kosten veroorzaakt door vandalisme op haar worden verhaald.

„Waarom mogen Marokkanen en Turken wel een Palestijnse vlag buiten hangen en ik geen Israëlische vlag?” vroeg Leah zich af. „De afgelopen drie weken hebben vijftien verschillende politiemensen mij geadviseerd om mijn vlag binnen te halen. Dan moeten die andere vlaggen toch ook weg?”

Het gedoe om die vlag was een klucht geworden tussen een principiële Mexicaanse blokfluitspeelster en haar Turkse en Marokkaanse buren, met een slechte bijrol voor woningbouwvereniging Rochdale.
next roosmalen, marcel van 3.jpg


Gast

#4913 Re: Meten met twee maten ook in Amsterdam. Stop de Jodenhaat!

2014-07-30 13:37

#4910: - Meten met twee maten ook in Amsterdam. Stop de Jodenhaat!

De woningbouw doet niets tegen zulke dingen net zoals de politie niet. Ook zij staan met hun rug tegen de muur en adviseren je om je mond te houden.

ps de heer Aartsen zal wel niet in sociale woningbouw wonen denk ik Lol


Gast

#4914

2014-07-30 13:39

Ik heb in mijn vriendenkring ook Joden, ze zijn bang en voelen zich niet veilig. Het is toch een grote schande dit allemaal!

Gast

#4915 Re:

2014-07-30 13:43

#4914: -

Ik durf mijn Joodse kandelaar niet meer bij het raam te plaatsen. Amsterdam 2014. En we blijven wegkijken net als toen.


Gast

#4916 Nooit meer Jodenhaat!

2014-07-30 13:45

Israëlische voetballers worden belaagd tijdens een vriendschappelijke wedstrijd in Oostenrijk. In de voorsteden van Parijs en Brussel lopen protesten tegen Joden verschrikkelijk uit de hand. Ook in Nederland groeit de Jodenhaat. Het maakt één ding duidelijk, antisemitisme is levendiger dan ooit.
Jodenhaat in Nederland

Zoals gezegd gaat de Jodenhaat aan Nederland niet voorbij.

Afgelopen week werd tijdens een Gaza-demonstratie in Den Haag opgeroepen om ‘alle Joden te doden’. Mensen liepen onherkenbaar rond.

Een GeenStijl journaliste werd bijna gelyncht.

Een week eerder liep eenzelfde protest ook uit de hand. Demonstranten liepen rond met vlaggen vol hakenkruizen. Zelfs een PVDA-politica deed aan deze demonstratie mee!

De Haagse burgemeester Van Aartsen zwijgt. Hij en Nederland lijken de lessen van het verleden niet serieus te nemen.'

http://www.leenardkanselaar.nl/nooit-meer-jodenhaat/


Gast

#4917 Re: Re:

2014-07-30 14:00

#4915: - Re:

Ik ben bang omdat mensen met deze groep van die ISIS barbaren ook niet inzien dat het begint met de Joden, maar daarna doorgaat ... homosexuelen, christenen, vrouwen etc

Daarom moeten deze demonstraties gelijk de kop in worden gedrukt. Geen enkele kans geven om haatzaaierij uit te laten spreken in het openbaar!

Gast

#4918

2014-07-30 14:01

Over 1,5 week begint de voetbalcompetitie weer en wordt wekelijks in spreekkoren met gemak de leuzen aan het adres van Joden van die paar honderd moslimjochies in Den Haag overtroffen.
Een petitie om al die vrolijke Franzen en Harries een levenslang stadionverbod te geven met graagte doe ondertekenen.

Ja, ik weet, Michiel, bovenstaande is een zijdelings die niets van doen heeft met het ventileren van een (selectieve) verontwaardiging en een Kop van Jut nodig te hebben voor een petitie.
Een Kop van Jut die zich voor laat staan op de bevindingen van de bevelvoerende commandant ter plaatse tijdens de briefing;
KvJ: waren er ongeregeldheden?
C: nee, enkel de-escalerend moeten optreden voor journalisten die herkend werden te werken voor bekende websites.
KvJ: zijn er gewonden gevallen?
C: nee.
KvJ: andere zaken van belang?
C: er zijn video opnames gemaakt van de demonstranten die ter beoordeling zijn voorgelegd aan OM.
KvJ: Oke.

Jammer ook de verwijzingen naar Wilders van adepten met het historisch besef van een pinda, want dan zouden ze hebben geweten van de analogie met een politicus die eveneens een boodschap uitdroeg over het gevaar van een specifieke religieuze bevolkingsgroep en met het aan de macht komen de basis vormde waartegen nu zoveel verontwaardiging is. Niemal wieder, zeker!


Gast

#4919 Stop de Jodenhaat

2014-07-30 14:04

'Ik trof Leah voor haar woning, ze kwam net terug van het politiebureau waar ze voor de zoveelste keer aangifte had gedaan. Dit keer vanwege een dreigbrief die begon met de aanhef ‘Hai Hitler’, eronder stond een paginavullend hakenkruis en daar weer onder de tekst: ‘Hitler komen terug. Jooden moet dood.’

Stuitend wat er gebeurt, de Jodenhaat wordt gevoed.
Sta op tegen Jodenhaat.

Gast

#4920 Re:

2014-07-30 14:06

#4918: Gast -

Ben het zeer met u eens.

 

 

 


Gast

#4921 Our membership is shocked at your authorization, on two occasions, of demonstrations in The Hague,

2014-07-30 14:08

"Our membership is shocked at your authorization, on two occasions,
of demonstrations in The Hague, - ironically branded as the “City of
Peace and Justice” – calling for “the Death of Jews”.

http://www.docdroid.net/fdjg/letter-to-the-hague-mayor-mr-van-aartsen.doc.html


Gast

#4922

2014-07-30 14:12

Met aalgladde en boterzachte bestuurders als Jozias van Aartsen wonen we bij ongewijzigd beleid binnenkort niet meer in het koninkrijk, maar in het kalifaat der Nederlanden

Gast

#4923

2014-07-30 14:13

Weg met die Islam vriendje

Gast

#4924

2014-07-30 14:16

Amsterdam 2014 waar je als Jood brandbommen en dreigbrieven mag ontvangen. Stop de Jodenhaat in Nederland!

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/07/antisemitisme_zo_doen_wij_dat.html


Gast

#4925 Re:

2014-07-30 14:18

#4918: Gast -

Je hebt het nog niet door of je wilt het niet doorhebben. Voetbalsupporters in dezelfde context zien als deze 'moslimjochies'. Kijk eens naar de beelden vent op Youtube van de lynchpartij in Irak gisteren. Joden en kakkerlakken zijn zowat een geuzennaam voor een bepaalde (kleine) aanhang van een voetbalclub. Wat hier geroepen werd treft mensen, die of ze aan voetbal, golf of curling doen, dood mogen. En al zet je er twintig managementlagen tussen de feldwebel op straat en Van Aartsen, hij blijft verantwoordelijk. Zeker gezien zijn Pilatusreactie na de 'wedstrijd'.