Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#4501 Tekent u a.u.b. deze petitie en stuur hem door, ook via twitter en facebook.

2014-07-29 21:35

Het is zeer belangrijk dat we EN MASSE laten horen dat:

Alle Joden dood wensen
Hakenkruizen tonen
ISIS vlaggen tonen
Hitlergroeten tonen
Ernstige bedreigingen van verslaggevers

Deze haat en agressie willen wij niet!
Deze uitwassen dienen scherp veroordeeld en aangepakt te worden.

Burgemeester Van Aartsen is ernstig in gebreke en meet met twee maten.

Ook de meeste heren en dames politici blijven oorverdovend stil en laten het gewoon gebeuren!

Wat er is gebeurd is ontoelaatbaar.

Laat uw stem horen. Laat horen dat oproepen tot dood van alle Joden, het tonen van hakenkruizen, het brengen van de Hitlergroet, het bedreigen van onze verslaggevers ontoelaatbaar is.


Gast

#4502

2014-07-29 21:35

Antisemiet

Gast

#4503

2014-07-29 21:36

Deze petitie is volledig terecht. Er is bij deze demonstratie heel veel mis gegaan. Deze gebeurtenissen staan ook niet op zichzelf, maar zijn onderdeel van een brede beweging die in Duitsland en Frankrijk tot ernstig antisemitisch geweld heeft geleid. Een burgemeester die dat verband niet inziet en die zo liberaal is dat hij 'niet weet' of hier dingen fout zijn gegaan, kan beter een andere baan zoeken.
Maria

#4504 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 21:36

#4500: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Ik ken genoeg mensen die deze petitie getekend hebben! Jammer dan voor jou!


Gast

#4505 Nooit meer Jodenhaat!

2014-07-29 21:38

'Israëlische voetballers worden belaagd tijdens een vriendschappelijke wedstrijd in Oostenrijk. In de voorsteden van Parijs en Brussel lopen protesten tegen Joden verschrikkelijk uit de hand. Ook in Nederland groeit de Jodenhaat. Het maakt één ding duidelijk, antisemitisme is levendiger dan ooit.
Jodenhaat in Nederland

Zoals gezegd gaat de Jodenhaat aan Nederland niet voorbij. Afgelopen week werd tijdens een Gaza-demonstratie in Den Haag opgeroepen om ‘alle Joden te doden’. Mensen liepen onherkenbaar rond. Een GeenStijl journaliste werd bijna gelyncht. En aan het einde van de demonstratie werd de Hitlergroet uitgebracht. Een week eerder liep eenzelfde protest ook uit de hand. Demonstranten liepen rond met vlaggen vol hakenkruizen. Zelfs een PVDA-politica deed aan deze demonstratie mee! De Haagse burgemeester Van Aartsen zwijgt. Hij en Nederland lijken de lessen van het verleden niet serieus te nemen.'

http://www.leenardkanselaar.nl/nooit-meer-jodenhaat/


Gast

#4506 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 21:39

#4504: Maria - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Leuk voor jou. Ik ken een heleboel handtekeningen die duidelijk vals zijn. Ik kan het weten, want ik heb er zelf een aantal gezet om mijn theorie te testen.

Maria

#4507 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 21:40

#4506: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Dan moet je je diep schamen om een serieuze zaak als dit voor je eigen doeleinden te MISbruiken!!!


Gast

#4508 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 21:40

#4506: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Stopt u a.u.b. met uw reacties. U levert geen toegevoegde waarde. U bent een digibeet en heeft geen idee hoe e.e.a werkt.


Gast

#4509

2014-07-29 21:41

aanvallen van pers dat is een rode lijn
normale discriminatie is onacceptabel
wij beschermen minderheden

joden haat of oproepen tot genocide
is absoluut een rode lijn

Gast

#4510

2014-07-29 21:42

Deze burgemeester zat ook al helemaal fout in zijn reactie over de "toestanden"in Duindorp.
Wel beschuldigen, maar niet rectificeren als er niets/weinig aan de hand blijkt te zijn.
De gemeente den haag en vestia zijn de grootste schuldigen in die zaak. Scheveningen zelfstandig is de beste oplossing.

Gast

#4511 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 21:43

#4507: Maria - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Ik heb jullie een plezier gedaan door je te laten zien dat deze petitie (en alle andere petities op Petities24) volstrekt waardeloos zijn. Ligt niet aan jullie, ligt niet aan het onderwerp, maar het ligt aan Petities24. De petities hier zijn kinderlijk eenvoudig te manipuleren. En daarom waardeloos.

Als jullie de lachwekkende resultaten toch willen aanbieden aan Tweede Kamer enzo, dan doe je dat toch lekker?


Gast

#4512

2014-07-29 21:44

Super actie en doorgaan! Succes!!

Gast

#4513 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 21:44

#4508: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: U bent een digibeet en heeft geen idee hoe e.e.a werkt.

Ja, daarom moest ik jou uitleggen waaraan je de fraude kon zien. Slaap lekker verder, joh. Laat de inhoudelijke zaken maar aan de grote mensen over.


Gast

#4514

2014-07-29 21:44

Honden welkom geen Joden! Hangt in Belgie op de ramen.

Blijf niet wegkijken, want het is er wel degelijk. Geen Jodenhaat meer!


De etalage van het café met de affiches tegen Joden [D.R.]"Les chiens sont autorisés, mais les Juifs jamais!" (texte en turc) - La Libre 23/07/2014

La devanture d'un café de Saint-Nicolas a fait beaucoup de bruit ce mercredi.

Le conflit israélo-palestinien dépasse les frontières et arrive chez nous. Dans un café de Saint-Nicolas, en province de Liège, le message est clair: "L'entrée est autorisée aux chiens mais aux sionistes en aucune façon!". Sur la vitrine de l'établissement, un drapeau palestinien se trouve à côté d'un fanion israélien. Ce dernier est marqué d'une croix et un keffieh se trouve par dessus. Le message est en français, mais aussi en turc et possède une signification presque identique:"Dans ce commerce, les chiens sont autorisés mais les Juifs jamais!" (En turc, "Yahudi" veut dire "Juif")



http://www.lalibre.be/actu/belgique/les-chiens-sont-autorises-mais-les-juifs-jamais-texte-en-turc-53cfaf8735702004f7d88424

Lees ook: '"No Jews allowed' sign removed from Belgian cafe following complaint" - JTA

http://www.jta.org/2014/07/23/news-opinion/world/belgian-watchdog-complains-over-no-jews-allowed-cafe-sign

Gast

#4515 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 21:45

#4511: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Het betreft hier iets heel anders. U heeft geen idee.  Stop met uw onzin. U verzint van alles.

Maria

#4516 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 21:46

#4511: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Als je jouw zogenaamde valse ondertekeningen eruit filtert blijven er meer dan genoeg serieuze ondertekeningen staan. Verder wil ik het hier graag netjes houden. Tabee!


Gast

#4517

2014-07-29 21:46

Signed ik ben in!

Gast

#4518 Jodenhaat rukt op in Nederland

2014-07-29 21:47

'Het loopt gierend uit de hand met de Jodenhaat in Nederland.

Het was donderdagavond toen ik met eigen ogen zag hoe "pro-Gaza"-demonstranten aan de Hoefkade in de Haagse Schilderswijk antisemitische leuzen schreeuwden en woedend waren op "de vuile Joden uit de riolen". De demonstranten deden geen enkele moeite hun Jodenhaat te verbergen voor de politie. De sfeer was zeer grimmig en op een gegeven moment - je kon er op wachten - liep het compleet uit de hand.

De politie deed niets want de politie was met veel te weinig man aanwezig, en burgemeester Jozias van Aartsen verklaarde een dag later dat er geen grenzen waren overschreden tijdens de demonstratie. Een gotspe. Door dit soort slap optredende burgemeesters voelen steeds meer Joden zich niet meer veilig in Nederland'

http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/07/jodenhaat-rukt-op-in-nederland

Gast

#4519 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 21:47

#4515: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Wat betreft het hier dan, volgens jou? Dit is toch een petitie, een verzameling van handtekeningen om te laten zien hoe groot de steun wel niet is vanuit de bevolking? Wat zegt zo'n lijst dan als er zoveel valse handtekeningen tussen zitten, denk je? Niets, dus.

Maar dat heb ik je al tig keren eerder uitgelegd en toen snapte je het ook niet. Ga buiten spelen.


Gast

#4520 Laffe leugenaar Van Aartsen moet aftreden

2014-07-29 21:48

'Een burgemeester die Jodenhaat faciliteert, heeft niets te zoeken in de “internationale stad van vrede en recht”.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/07/laffe-leugenaar-van-aartsen-moet-aftreden

Gast

#4521 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 21:48

#4516: Maria - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Luister schat, je kunt alleen de valse handtekeningen eruit filteren, als je weet welke vals zijn. Weet je dat? Als ja, dan geeft dat op zich al te denken. Als nee, dan veel plezier met het filteren.


Gast

#4522 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 21:49


Gast

#4523 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 21:50


Gast

#4524 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 21:50

#4522: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Mij hoeft niks te lukken, dombo. Jij staat straks voor schut met deze handtekeningenlijst. Niet ik.


Gast

#4525

2014-07-29 21:52

Terechte petitie. Van Aartsen gaat tever en overtreedt hiermee zelf de wey door dit legaal te noemen. Erg vreemd. Ben benieuwd wat hij had gezegd als ze zoiets over zijn kinderen hadden geroepen.