Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#3826

2014-07-29 12:09

Het is gewoonweg eng dat een burgemeester in ons land dit toelaat.
Ik ben erg bang voor de toekomst van Nederland.

Gast

#3827 En de NOS monteerde Hakenkruizen en Jihadvlaggen weg

2014-07-29 12:09

http://cult.thepostonline.nl/2014/07/12/video-nos-monteert-hakenkruizen-jihadvlaggen-uit-repo-pro-palestina-demonstratie-den-haag/

in het NOS Achtuurjournaal werd dezelfde reportage vertoond. Wel zei de presentatrice het volgende: “Er was een enkel bord met daarop de Israelische vlag en een hakenkruis te zien. Die werden na een oproep van de organisatie verwijderd”. Er werd verder geen melding gemaakt van ISIS-vlaggen of jihad-vlaggen.

Gast

#3828

2014-07-29 12:10

Veel mensen zijn bang en houden hun mond maar, daarom goed deze petitie.

Gast

#3829 Re:

2014-07-29 12:10

#3821: - Geert Wilders die al jaren ondergronds moet leven vanwege doodsbedreigingen.

Als Wilders ondergronds leeft, dan begrijp ik waarom zijn kijk op het bovengrondse zo troebel is.


Gast

#3830 haarscherpe beelden van jodenhaat in 070

2014-07-29 12:12

#3829: - Re:

Daarom:

 

"We blijven spreken, totdat Shaam gezuiverd wordt van de joden", predikt de verhitte spreker op minuut 6. "Takbir! Allah Akbar!", doen de omstanders strijdlustig. Daarna meer openlijk antisemitisme: "Ja we spreken over de joden. Zijn de joden niet degenen die in het gebied wonen? Zijn de joden niet degenen die in 1948 naar Shaam (Levant -red.) zijn gemigreerd? Ja, dat zijn joden. Mensen noemen hun zionisten, maar wij noemen hun joden", doceert de praatbaard met zijn spreekbeurtstem. De groep scandeert: "Dood aan de Zionist! Vuile joden! Allah Akbar!" Op 6 minuut 55 wordt A. Nanninga gesignaleerd door de salafi-fanaten. In het volgende shot overlegt dezelfde spreker met een gemaskerde Kalifaatboy, duidelijk verstaanbaar, over haar aanwezigheid: "We moeten nu wat doen tegen die vrouw. Die vrouw is vervelend. Zij is van GeenStijl. Ja, ja, zij is van GeenStijl." Kort daarop gaat het mis, maar de daadwerkelijke belaging van A. Nanninga is helaas niet te zien. Wel is te zien hoe zij even later samen met Bart Schut en Frank Verhoef een eindje verderop staan nadat ze uit de meute zijn ontzet door de politie.

 

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/07/voor_de_hitsers_die_nog_bewijzen_zochten.html


Gast

#3831 Re: Re:

2014-07-29 12:13

#3829: - Re:

Troebel is?

Landverraders zijn troebel.


Gast

#3832

2014-07-29 12:13

Getekend!

Gast

#3833

2014-07-29 12:14

Het is zeer belangrijk dat we EN MASSE laten horen dat:

Alle Joden dood wensen
Hakenkruizen tonen
ISIS vlaggen tonen
Hitlergroeten tonen
Ernstige bedreigingen van verslaggevers

Deze haat en agressie willen wij niet!
Deze uitwassen dienen scherp veroordeeld en aangepakt te worden.

Burgemeester Van Aartsen is ernstig in gebreke en meet met twee maten.

Ook de heren en dames politici blijven oorverdovend stil en laten het gewoon gebeuren!

Wat er is gebeurd is ontoelaatbaar.

Laat uw stem horen. Laat horen dat oproepen tot dood van alle Joden, het tonen van hakenkruizen, het brengen van de Hitlergroet, het bedreigen van onze verslaggevers ontoelaatbaar is.

Gast

#3834

2014-07-29 12:15

Het tolereren van symbolen als hakenkruizen is voor mij als vredelievende NLer 10 bruggen te ver. Een burgemeester die dit door de vingers ziet dient per direct ontslagen te worden.
Michiel Mans
De auteur van deze petitie

#3835 Re: Actie nu al succesvol

2014-07-29 12:15

#3808: -

Beste Gast,

-"Het leek erop dat Dhr Boekestijn alleen maar probeerde, op grond van de gevolgde procedures, zijn partijgenoot uit de wind te houden."-

Ja, die indruk kreeg ik ook.

-"Ik denk persoonlijk dat uw actie nu al succes heeft."-

Ik denk het ook. De media-aandacht maakt dat het versturen van de mail met petitie aan diversen meer een afronding wordt van het geheel.


Gast

#3836

2014-07-29 12:16

Het anti-semitisme gaat als een olievlek door Europa. Israël wordt veroordeeld door steeds meer landen en personen, dit is pure propaganda zoals ook Hitler wist toe te passen. Het lijkt wel of er
opnieuw een KRISTALNACHT zich gaat aan dienen, wat zijn ze blind in Europa tot het moment dat zal blijken dat ze fout zitten. Dan hard roepen ik heb het niet geweten. Elk land dat zich tegen Israël keert zal de consequenties gaan voelen, kijk naar de geschiedenis van de landen die er mee in aanraking zijn geweest.

Gast

#3837 Meten met twee maten heer Van Aarsten?

2014-07-29 12:17

Men schreeuwde 'dood van alle Joden' en nog erger. Ook bracht men de hitlergroet. Als dat gebeurt door het woord Joden in Marokkanen te veranderen dan zijn de rapen gaar en zijn alle wegkijkers ineens wakker en staan ze vooraan om te veroordelen. De agenten draaien dan overuren en komen zonodig bij u thuis met een voorgedrukt aangifteformulier.




Gast

#3838

2014-07-29 12:18

Een burgermeester moet pal staan voor al zijn inwoners, ook Joden. Handhaven van de wet is belangrijk. Anders ga ik mogelijk ook "Minder, minder, minder" schreeuwen en dan is het alleen omdat ik anders niet weet hoe de wet gehandhaaft kan worden met Marrokanen in het land.

Gast

#3839 Re: Re: Re:

2014-07-29 12:19

#3831: - Re: Re:

zeg ik toch?


Gast

#3840 Re:

2014-07-29 12:19

#3838: -

En voor alle duidelijkheid, van Marokkanen hebben we echt veel meer last dan van de Joden in ons land.

tja

#3841

2014-07-29 12:20

Weg met deze landverraders. Ik zou graag andere dingen zeggen, maar ja, die rechten van vrije meningsuiting gelden vast niet voor een rasechte Nederlander

Gast

#3842

2014-07-29 12:20

70 jaar na de holocaust en de joden moeten opnieuw voor hun leven vrezen, dit is een schande voor Nederland...
Michel SF
Den Haag

#3843 Steun ook ons?

2014-07-29 12:20

Steun deze landelijke petitie door te delen. Stop antisemitisme. De teller loopt. http://www.petities24.com/stop_antisemitisme

Gast

#3844

2014-07-29 12:20

Ik woon weliswaar al jaren niet meer in Nederland, maar erger me vooral recentelijk aan het klaarblijkelijke totale gebrek aan leiderschap bij te veel van onze verkozen bestuurders. De politieke correctheid moet plaats maken voor daadwerkelijke correctheid.
Dit houdt ook in (maar is niet beperkt tot) respect voor vrijheid van mening, welke nooit kan bestaan zonder the verantwoordelijkheid die daar bij komt, en respect voor anderen (individuen, groepen, godsdiensten, levens overtuigingen, etc.). Dit moet worden afgedwongen, desnoods met harde hand, om de vrijheid en leefbaarheid te behouden, hetgeen zeer zeker op gezette tijden pijnlijk zal zijn, aangezien ieder die straf uitdeelt, klaar moet staan voor (some gewelddadige) tegenstand.

Gast

#3845 The symbol of the murderous Islamic State is waving in The Hague.

2014-07-29 12:21

The symbol of the murderous Islamic State is waving in The Hague. ‘Death to the Jews,’ shout the demonstrators. Yet the Dutch government authorized the protests.

“Death to the Jews” chanted the crowd waving the black flags of the Islamic State, or ISIS as it used to be known. They were looking for new supporters for their cause, the creation of a worldwide caliphate answering to the man who now calls himself Ibrahim: a zealot too radical even for Al Qaeda who has stormed through Syria and Iraq carrying out mass executions, crucifying rivals, beheading enemies. But these marchers were not in Syria or Iraq; they were in The Hague in The Netherlands. And their message was one tailored to the disaffected young descendants of Muslim immigrants in Europe.

“We are Moroccans,” went out the cry over a portable loudspeaker. "The French killed the Moroccans but they didn’t kill them all; the grandchildren of the few men left protest against the West, America and the Jews.”

Many of the demonstrators covered their faces with Palestinian scarves or balaclavas. “Anyone who doesn’t jump is a Jew,” someone shouted as the whole group started jumping in a scene that might have been ludicrous if it weren’t for the hateful message. “Death to the Jews!” the crowd shouted in Arabic.
http://www.thedailybeast.com/articles/2014/07/27/isis-s-black-flags-are-flying-in-europe.html

En dan zijn er geen grenzen overschreden Burgemeester van Aartsen?

Gast

#3846 Re: Steun ook ons?

2014-07-29 12:23


Gast

#3847

2014-07-29 12:24

Als autochtoon Nederlands christen voel ik mij niet beschermd door de autoriteiten en zeer verwant met de problemen van de Joden. Jammer genoeg is er in Israël alleen plaats (en ze hebben gelijk) voor Joden. Hier in Nederland is plaats voor de gewelddadigste en voor wie het hardste schreeuwt, Syriëgangers mogen gewoon weer terugkomen en worden in de gaten gehouden. Naar welk land moet ik straks toe??? Dank je wel voor de petitie. Maar ik verwacht niets meer van deze angstaanjagend stilzittende overheid.
Erik Bink/Mokum

#3848 Re: Re: Re: #3796

2014-07-29 12:25

#3793: - Re: Re: #3754

Zeker, jouw technische verklaringen zijn mij niet onbekend. Dezelfde argumenten gelden natuurlijk ook voor schriftelijke petities - zie je die figuur, of paar figuren al zitten, die in zo'n geval op hun zolderkamertje koortsachtig handtekeningen aan het vervalsen zijn? Zou ook kunnen, toch? Zeker, de kans dat van Aartsen op grond van deze petitie ontslagen zal worden, acht ik ook (vrijwel) nihil.  Als het verwerpen door de overheid van deze petitie mede op grond van de door jou aangevoerde argumenten zou plaats vinden, dan zou dat evenzeer van kwade trouw van de kant van de overheid getuigen - daar zij dan niet van integere Nederlandse staatsburgers uitgaat, maar van die vervalsers op dat zolderkamertje. Als je begrijpt wat ik bedoel. Blijft staan, dat ik de indruk heb, dat jij ondanks jouw rationele argumenten (of juist op grond daarvan, want ze doen zo "sofistisch" aan) je de figuur die Carmiggelt beschrijft dicht benadert. En zo is 't wel genoeg, want je schiet er geen donder mee op met dit soort haarkloverijen/sofisterijen. Ik hou trouwens niet zo van pseudoniemen, want die doen, juist in deze tijd zo schijterig aan. Mijn echte naam is: Erik Bink (nee, geen pseudoniem) en ik woon, al 75 jaar, in Amsterdam, Mokum dus, zoals zij die meer dan 70 jaar geleden vernietigd werden, die stad ooit noemden. Ja, dat ik dat weer mag meemaken, dat "ze" nu weer "Dood aan de Joden" roepen. Vandaar deze petitie, haarklover!!


Gast

#3849

2014-07-29 12:25

Lekker huilie huilies doen hier met an allen. Het ware antisemitisme in Europa is de haat tegen moslims; zie o.a. goedkeuring van de slachting in Gaza. Daar naast dacht ik dat iedereen hier zo voor vrijheid van meningsuiting is......... Daar naast hebben we gewoon een wet. Wilders mag toch ook alles maar zeggen? Wat jullie moet doen is aangifte doen en verder huilen.

Gast

#3850

2014-07-29 12:25

Van Aartsen, de Chamberlain van Den Haag