Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.

nicolai

#3727 Ontslag v A.

2014-07-29 10:51

Uitstekend idee !

Gast

#3728

2014-07-29 10:52

Tot 5% islam in een samenleving --> sociale onrust, intolerantie en bedreigingen.
5% tot 10% islam --> vrijheid van meningsuiting wordt aangetast, oorspronkelijke bewoners weggejaagd, segregatie en politieke onrust.

10% tot 25% islam --> verregaande onlusten en destabiliteit van de samenleving.

25% en meer islam --> Zie Kosovo en voormalig Joegoslavië.
50% of meer islam: Totale dictatuur, verval van wetenschap, onderwijs, gezondheidszorg en welvaart. Andersdenkenden worden vervolgd, geïsoleerd of gedood. Zie Saoedi-Arabië, Iran, Pakistan etc.


En zo gaat het op de hele wereldbol, overal waar de islam als sprinkhaan neerstrijkt gaan hele samenlevingen kapot.
Nu is de vraag: welk weldenkend mens wil nog met het gezwel dat islam heet in dialoog?
En verder: hoezo zou de islam in Nederland wel vreedzaam kunnen samenleven met de oorspronkelijke bevolking, terwijl dat op de hele wereldbol niet lukt?

Gast

#3729 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 10:52

#3724: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gaat u weg a.u.b. u voegt niets toe.

Ik voeg juist wél iets toe. Jammer dat je liever blind wil blijven/weg wil kijken (hé, waar heb ik die beschuldigingen vaker gehoord?), dan dat je de onomstotelijk bewezen waarheid onder ogen wil zien.


Gast

#3730 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 10:53

#3725: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Prima je hebt gelijk, dus nu kan je ophouden en wegwezen!

Laat de mensen hier in hun waarden dat zij hun ongenoegen kunnen plaatsen svp


Gast

#3731 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 10:54

#3724: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Het gaat niet alleen om een handtekening dat is uw denkfout.  U lijkt een boos en teleurgesteld mens te zijn. Het gaat hier om iets groters dan alleen een handtekening.

En dat "grotere" zijn die eindeloos opnieuw gekopieerde en geplakte, propagandistische opmerkingen? Tja, als je dat al "groter" noemt…

Maar ik zeg toch: jouw feestje. Laat je belachelijk maken met een lijst van handtekeningen die fake zijn.


Gast

#3732

2014-07-29 10:54

Getekend

Gast

#3733

2014-07-29 10:54

In een demonstratie waarin openlijk opgeroepen wordt tot het vermoorden van Joden, het brengen van de Hitlergroet, het bedreigen van verslaggevers.

En Burgemeester van Aartsen vindt dat er niets strafbaars is gebeurd?.

U, heer Van Aartsen, bent niet in staat de openbare orde te handhaven en de veiligheid van andere burgers te waarborgen.



Gast

#3734 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 10:56

#3730: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Laat de mensen hier in hun waarden dat zij hun ongenoegen kunnen plaatsen svp

Als ik lees dat bijna de helft van alle opmerkingen gewoon gekopieerd en geplakt zijn, tot in den treure toe, dan denk ik dat hier veel ergere dingen plaatsvinden dan mijn opmerking dat de petitie zinloos is. want dát is namelijk indoctrinatie en propaganda.

Maar kijk maar lekker weg, joh.


Gast

#3735

2014-07-29 10:56

Prima initiatief. Ik hoop dat dit een signaal is dat mensen het anders willen. Op een mooie samenleving!

Gast

#3736 Stop de Jodenhaat

2014-07-29 10:57

#3729: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

De waarheid is dat Joden worden bedreigd met de dood in Nederland én omringende landen.

Dat moet stoppen.

Daar staan we voor.

We staan voor de toekomst van ons land, voor de toekomst van ons allemaal.

 

Burgemeester Van Aartsen is ernstig in gebreke en verschuilt zich achter een woordvoerder en het O.M.


Gast

#3737

2014-07-29 11:01

Wauw, bijna 15.000 handtekeningen al. Mensen worden wakker dat er geen Jodenhaat geaccepteerd hoeft te worden. Super dit!

Gast

#3738

2014-07-29 11:01

http://www.petities24.com/eis_het_ontslag_van_jozias_van_aartsen




Het is zeer belangrijk dat we EN MASSE laten horen dat:

Alle Joden dood wensen
Hakenkruizen tonen
ISIS vlaggen tonen
Hitlergroeten tonen
Ernstige bedreigingen van verslaggevers

Deze haat en agressie willen wij niet!
Deze uitwassen dienen scherp veroordeeld en aangepakt te worden.

Burgemeester Van Aartsen is ernstig in gebreke en meet met twee maten.

Ook de heren en dames politici blijven oorverdovend stil en laten het gewoon gebeuren!

Wat er is gebeurd is ontoelaatbaar.

Laat uw stem horen. Laat horen dat oproepen tot dood van alle Joden, het tonen van hakenkruizen, het brengen van de Hitlergroet, het bedreigen van onze verslaggevers ontoelaatbaar is.


Gast

#3739 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 11:01

#3736: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: De waarheid is dat Joden worden bedreigd met de dood in Nederland én omringende landen. Dat moet stoppen. Daar staan we voor. We staan hiet voor de toekomst van ons land, van ons allemaal.

Door op je luie reet te zitten en een handtekening te zetten, die geen enkele waarde heeft? Pff, nobel hoor.

Maar voordat je alweer met de verkeerde conclusies aan de haal gaat: ik ben het volkomen met je eens dat antisemitisme niet kan en de kop moet worden ingedrukt. Ik ben het niet eens met de moslimhaat die jullie er tegenover zetten, want die is net zo verachtelijk.

ik geef alleen aan, dat het middel van deze petitie volstrekt zinloos is om welk doel dan ook te bereiken, want de handtekeningen bewijzen helemaal niets.


Gast

#3740 Re:

2014-07-29 11:02

#3737: - Wauw, bijna 15.000 handtekeningen al. Mensen worden wakker dat er geen Jodenhaat geaccepteerd hoeft te worden. Super dit!

En dan te weten dat ik er in mijn eentje, vandaag nog, het dubbele van kan maken! Wauw!


Gast

#3741 ISIS vlaggen, de vlaggen van HAAT zijn niet welkom in Nederland

2014-07-29 11:03

Er is geen ruimte voor haat tegen Joden in Nederland.

De grens is bereikt en de politiek is aan zet. Stop de verloedering van onze democratie.

Gast

#3742 Re: Re: Stop de Jodenhaat

2014-07-29 11:04

#3740: - Re:

U bent een in en in triest persoon. U moet zich heel erg vervelend voelen.

 

Het gaat u niet lukken om deze groep te ontmoedigen.


Gast

#3743 Teken de petitie, laat horen dat Jodenhaat niet kan in Nederland

2014-07-29 11:05

Het is zeer belangrijk dat we EN MASSE laten horen dat:

Alle Joden dood wensen
Hakenkruizen tonen
ISIS vlaggen tonen
Hitlergroeten tonen
Ernstige bedreigingen van verslaggevers

Deze haat en agressie willen wij niet!
Deze uitwassen dienen scherp veroordeeld en aangepakt te worden.

Burgemeester Van Aartsen is ernstig in gebreke en meet met twee maten.

Ook de heren en dames politici blijven oorverdovend stil en laten het gewoon gebeuren!

Wat er is gebeurd is ontoelaatbaar.

Laat uw stem horen. Laat horen dat oproepen tot dood van alle Joden, het tonen van hakenkruizen, het brengen van de Hitlergroet, het bedreigen van onze verslaggevers ontoelaatbaar is.

Gast

#3744 Re: Re:

2014-07-29 11:06

#3740: - Re:

Je bent volgens mij gewoon een angsthaas. Check de teller van Facebook en Twitter die loopt ook langzaam op hoor. De waarheid mag gezegd worden. Geen Jodenhaat en geen herhaling meer! En dat vinden veel heel veel mensen.


Gast

#3745 Re: Re: Re: Stop de Jodenhaat

2014-07-29 11:06

#3742: - Re: Re: Stop de Jodenhaat

Handtekening 14961 is ook een mooie. Kijk maar.


Gast

#3746 Re: Re: Re: Re: Stop de Jodenhaat

2014-07-29 11:06

Wie wel juridische middelen heeft om een gooier van een theelichthoudertje voor meer dan een jaar op te kunnen sluiten, kan zich niet meer verbergen achter het argument dat iets juridisch iets niet mogelijk is. Wie in staat is om een cartoonist met 10 man sterk op te pakken kan nu alleen maar onwil worden aangerekend. Wie in staat is om een politiek leider aan te klagen wegens een opinie delict, heeft nu geen argument meer om niets te doen. Als er voorbedrukte aangifteformulieren worden gemaakt tbv een opgeblazen incidentje, kan zich niet meer verschuilen achter een gebrek van capaciteit.
En straks allemaal "geschokt" reageren?

#3745: - Re: Re: Re: Stop de Jodenhaat

 


Gast

#3747 Re: Re: Re: Re: Stop de Jodenhaat

2014-07-29 11:07


Gast

#3748

2014-07-29 11:07

Van Aartsen is een dhimmie eerste klas. Totaal ongeschikt voor zijn functie om voor ALLE Nederlanders op te komen. Schandalig stuk vreten die Van Aartsen. Faciliteren van jodenhaters is een grote misdaad. Weg met die man.

Gast

#3749

2014-07-29 11:08

van Aartsen is wel zo flink om weerloze Chinese vrouwen hun massagehuis uit te jagen, maar tegen haatzaaiende islamieten doet jij het tegenovergestelde.

Gast

#3750 Meet niet met twee maten Burgemeester van Aartsen

2014-07-29 11:08



Men schreeuwde 'dood van alle Joden' en nog erger. Ook bracht men de hitlergroet. Als dat gebeurt door het woord Joden in Marokkanen te veranderen dan zijn de rapen gaar en zijn alle wegkijkers ineens wakker en staan ze vooraan om te veroordelen. De agenten draaien dan overuren en komen zonodig bij u thuis met een voorgedrukt aangifteformulier.