Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#3701

2014-07-29 10:22

Wie wel juridische middelen heeft om een gooier van een theelichthoudertje voor meer dan een jaar op te kunnen sluiten, kan zich niet meer verbergen achter het argument dat iets juridisch iets niet mogelijk is. Wie in staat is om een cartoonist met 10 man sterk op te pakken kan nu alleen maar onwil worden aangerekend. Wie in staat is om een politiek leider aan te klagen wegens een opinie delict, heeft nu geen argument meer om niets te doen. Als er voorbedrukte aangifteformulieren worden gemaakt tbv een opgeblazen incidentje, kan zich niet meer verschuilen achter een gebrek van capaciteit.
En straks allemaal "geschokt" reageren?

Gast

#3702 Re:

2014-07-29 10:25

Helemaal mee eens. De Kristallnacht is een schandvlek in de geschiedenis. Nederland heeft destijds veel leed aangericht bij de Joodse bevolking door weg te kijken en dat gebeurt nu weer.

 

Stop deze Jodenhaat!

#3700: -

 


Gast

#3703

2014-07-29 10:25

Goed dat er wordt opgekomen tegen het overtreden van grenzen mbt de wet en ons acceptatie vermogen

Gast

#3704 Re: Re:

2014-07-29 10:25

#3699: - Re:

Ik hoef niks te ontmoedigen. Petities24 bewijst zelf de zinloosheid van deze handtekeningen.

Kom op, beweeg je luie reet eens en probeer het zelf maar: je kunt eindeloos handtekeningen blijven zetten.

Dat betekent dus dat die hele lijst van één enkele persoon afkomstig kan zijn. Hoeft niet, maar kan. Dus kun je er niet op vertrouwen dat die handtekeningen überhaupt geldig zijn en daarmee is de petitie dus zinloos.


Gast

#3705 Re: Re: Re:

2014-07-29 10:26

#3704: - Re: Re:

Ga a.u.b. weg hier. Het gaat u niet lukken.  U probeert te ontmoedigen.

 

 


Gast

#3706 Re:

2014-07-29 10:27

#3701: -

Niemand heeft je tegengehouden om nu zelf aangifteformulieren voor te bedrukken. Te lui geweest? Is het dat?


Gast

#3707 The symbol of the murderous Islamic State is waving in The Hague.

2014-07-29 10:27

The symbol of the murderous Islamic State is waving in The Hague. ‘Death to the Jews,’ shout the demonstrators. Yet the Dutch government authorized the protests.

“Death to the Jews” chanted the crowd waving the black flags of the Islamic State, or ISIS as it used to be known. They were looking for new supporters for their cause, the creation of a worldwide caliphate answering to the man who now calls himself Ibrahim: a zealot too radical even for Al Qaeda who has stormed through Syria and Iraq carrying out mass executions, crucifying rivals, beheading enemies. But these marchers were not in Syria or Iraq; they were in The Hague in The Netherlands. And their message was one tailored to the disaffected young descendants of Muslim immigrants in Europe.

“We are Moroccans,” went out the cry over a portable loudspeaker. "The French killed the Moroccans but they didn’t kill them all; the grandchildren of the few men left protest against the West, America and the Jews.”

http://www.thedailybeast.com/articles/2014/07/27/isis-s-black-flags-are-flying-in-europe.html

Er zijn geen grenzen overschreden heer Van Aartsen?

Gast

#3708 Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 10:28

#3705: - Re: Re: Re:

Ik hoef niks te ontmoedigen. Petities24 bewijst zelf de zinloosheid van deze handtekeningen.

Kom op, beweeg je luie reet eens en probeer het zelf maar: je kunt eindeloos handtekeningen blijven zetten.

Dat betekent dus dat die hele lijst van één enkele persoon afkomstig kan zijn. Hoeft niet, maar kan. Dus kun je er niet op vertrouwen dat die handtekeningen überhaupt geldig zijn en daarmee is de petitie dus zinloos.

Lijkt mij volkomen logisch. Maar ja, als je je niet de moeite neemt om het zelf te proberen, dan houdt natuurlijk alles op.

Of heb ik misschien een gevoelige snaar geraakt? Kom ik nu wat erg dicht bij wat er ook inderdaad hier gebeurd is? Bedoel je dat?


Gast

#3709 haarscherpe beelden van jodenhaat in 070

2014-07-29 10:29

Om het nog makkelijker te maken, hebben we een paar zinnetjes uitgeschreven. "We blijven spreken, totdat Shaam gezuiverd wordt van de joden", predikt de verhitte spreker op minuut 6. "Takbir! Allah Akbar!", doen de omstanders strijdlustig. Daarna meer openlijk antisemitisme: "Ja we spreken over de joden. Zijn de joden niet degenen die in het gebied wonen? Zijn de joden niet degenen die in 1948 naar Shaam (Levant -red.) zijn gemigreerd? Ja, dat zijn joden. Mensen noemen hun zionisten, maar wij noemen hun joden", doceert de praatbaard met zijn spreekbeurtstem. De groep scandeert: "Dood aan de Zionist! Vuile joden! Allah Akbar!"

Zie video en huiver:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/07/voor_de_hitsers_die_nog_bewijzen_zochten.html

Gast

#3710 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 10:30

#3708: - Re: Re: Re: Re:

Het gaat u niet lukken. U probeert de boel te verzieken en dat lukt niet.


Gast

#3711

2014-07-29 10:32

In een demonstratie waarin openlijk opgeroepen wordt tot het vermoorden van Joden, het brengen van de Hitlergroet, het bedreigen van verslaggevers en van Aartsen vindt dat er niets strafbaars is gebeurt,zo iemand is niet in staat de openbare orde te handhaven en de veiligheid van andere burgers te waarborgen.



Gast

#3712

2014-07-29 10:33

Alle Marokkanen aan het gas?

Men schreeuwde 'dood van alle Joden' en nog erger. Ook bracht men de hitlergroet. Als dat gebeurt door het woord Joden in Marokkanen te veranderen dan zijn de rapen gaar en zijn alle wegkijkers ineens wakker en staan ze vooraan om te veroordelen. De agenten draaien dan overuren en komen zonodig bij u thuis met een voorgedrukt aangifteformulier.




Gast

#3713 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 10:34

#3710: - Re: Re: Re: Re: Re:

Ik probeer niets.

Ik bewijs onomstotelijk dat deze petitie zinloos is. Als jij meent dat die wel zinvol wordt door gewoon het tegenovergestelde te zeggen, dan heb ik intens medelijden met je.

Je hoeft mij niet te geloven, je kunt heel eenvoudig zelf de proef op de som nemen, maar dat weiger je. Word je moe van. Zwijg dan ook en accepteer dat anderen, die zich wél moeite hebben genomen misschien wel eens gelijk zouden kunnen hebben.

Bekijk handtekeningen 14910 en 14917 maar. En als je een beetje zoekt, dan vind je nog wel een aantal anderen ook — die heb ik namelijk als test gebruikt. Misschien dat je dan wakker wordt.

Ik zeg ook helemaal niets nieuws, want ik heb je ook laten zien dat anderen dat ook al geconstateerd hebben en om die reden dan maar de petitie gesloten hebben. Maar slaap lekker verder, joh.

1940-1945

#3714 Blijf met je poten van onze joden af! http://youtu.be/EF_GETyTd5o

2014-07-29 10:34


Gast

#3715

2014-07-29 10:35

Dit land wordt gegijzeld door de moslim. Van Aartsen haalt zijn schouders op en drinkt een glas, doet een plas en laat steeds weer alles zoals 't was.... En da's niet goed !

Gast

#3716

2014-07-29 10:37

Deze petitie ondersteund normaals de lafheid van de Nederlandse overheid.

Gast

#3717

2014-07-29 10:38

Je moet eens een keer beginnen met nee te durven zeggen tegen de moslims, want anders zijn wij de volgende groep (autochtone Nederlanders)die het land uit word gegooid

Gast

#3718 Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 10:46

#3705: - Re: Re: Re:

Goed gezegd hoor! Wat heb je toch een ontzettende zwakke broeders die zo maar op hun de hele dag bezig zijn, om gemotiveerde mensen met een standpunt te willen ontmoedigen


Gast

#3719 Stop de verspreiding van Jodenhaat in Nederland

2014-07-29 10:47

'Als we willen dat het stopt, dan stopt het. Je moet het hard genoeg willen, met elkaar, zij aan zij, en voor niets wijken. Geef het ISIS tuig geen seconde de kans te hopen dat wij een stap terug doen, maar ontneem ze die hoop. Onthoud dat ze niets zijn behalve hun haat, dat ze geen eigenwaarde hebben. Alleen hun haat. En die bezit hen. Maar hun haat tegen alles dat anders is, is eigenlijk de haat tegen zichzelf. Dat ze nooit, gewoon, met vriendjes kind zijn geweest. Dat ze de taal die ook van hen een succes had kunnen maken, niet goed spreken waardoor ze op school achter bleven en ze allemaal wegstroomden naar het praktijkonderwijs - ondanks dat een normale vertegenwoordiging het IQ moet hebben voor hoger onderwijs. Ze haten zichzelf, ze haten de achterlijke sociale omstandigheden waar ze uit komen. Ze schamen zich voor hun ouders en daarover haten ze zichzelf weer. Hun enige uitweg uit dit deze put van minderwaardigheid is de verheerlijking van een imaginair verleden en de volledige onderwerping aan een repressieve orthodoxie. Het geluk dat zij daarin vinden is de sexuele bevrediging van de vernedering. Ze roepen de suprematie van de Islam uit om eindelijk bij iets groots te horen. Maar hoe harder ze schreeuwen, hoe harder de echo verraad dat het gebouw van hun gedachten leeg is. Hun enige hoop op de toekomst komt voort uit hun gedrag van vernietiging dat zo kenmerkend is voor mensen zonder eigenwaarde. Hun enige beeld van de toekomst is er een van dood en verderf. De leugen van de jihad drijft hen voort. Het is de overwinning van de haat, van de God van het gehenna. De haat die als voortrazend vuur alles op zijn pad verteert. Maar aan het eind verteert het ook zichzelf. Heel het Midden-Oosten valt er aan ten prooi. En er is maar een weg uit dit dal: laat ze hun haat, laat ze aan hun eigen haat ten onder gaan.'






Gast

#3720 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 10:47

#3713: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Ga wat nuttigs doen zeg! Ipv hier de hele dag handtekeningen te zitten controleren


Gast

#3721 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 10:47

#3718: - Re: Re: Re: Re:

Je hoeft mij niet te geloven, je kunt heel eenvoudig zelf de proef op de som nemen, maar dat weiger je. Word je moe van. Zwijg dan ook en accepteer dat anderen, die zich wél moeite hebben genomen misschien wel eens gelijk zouden kunnen hebben.

Bekijk handtekeningen 14910 en 14917 maar. En als je een beetje zoekt, dan vind je nog wel een aantal anderen ook — die heb ik namelijk als test gebruikt. Misschien dat je dan wakker wordt.

Ik zeg ook helemaal niets nieuws, want ik heb je ook laten zien dat anderen dat ook al geconstateerd hebben en om die reden dan maar de petitie gesloten hebben. Maar slaap lekker verder, joh.

 


Gast

#3722

2014-07-29 10:48

op zijn minst kun je zeggen dat deze burgermeester onder een steen leeft als hij niet weet wat de grenzen van de wet en van elementair fatsoen zijn.Dat zo'n petitie als deze anno 2014 in Nederland noodzakkelijk is, lijkt me een enorme schande voor dit land. Nog stuitender vind ik dat deze meneer een riante gouden handdruk en een eveneens riant pensioen krijgt als hij wegens wanbeleid en onfatsoen wordt ontslagen en dat gemeentegelden misbruikt worden voor de afscheidreceptie met kaviaar, champagne en andere delicatessen voor "genodigden..."

Gast

#3723

2014-07-29 10:49

Uitstekend idee !

Gast

#3724 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 10:49

#3721: - Re: Re: Re: Re: Re:

Gaat u weg a.u.b. u voegt niets toe.

 

Ik heb groot respect voor mensen die opstaan en hun stem laten horen.

 

Het gaat niet alleen om een handtekening dat is uw denkfout.  U lijkt een boos en teleurgesteld mens te zijn.

Het gaat hier om iets groters dan alleen een handtekening.

 

Laat ons a.u.b. met rust.


Gast

#3725 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 10:50

#3720: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Ik zit geen handtekeningen te controleren, ik zit de functie van deze site (Petites24) te controleren. En die blijkt volstrekt nutteloos te zijn.

Als jij je wil vasthouden aan iets dat nutteloos is: ga je gang, jouw feestje. Maar meen niet dat je met deze "petitie" ook maar iets kunt overhandigen aan van Aartsen, de Tweede Kamer of wie dan ook. Je wordt vierkant uitgelachen.

Deze handtekeningen zijn namelijk waardeloos.