Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#3676 Re: Re: Onderwerp

2014-07-29 10:08

#3672: - Re: Onderwerp

U probeert te ontmoedigen maar dat gaat u niet lukken.

Het zijn de IP adressen die bepalen het aantal handtekeningen


Gast

#3677 Re: Re:

2014-07-29 10:08

#3669: - Re: Veel mensen ?... In Den Haag wonen meer dan 500.000 mensen, in Nederland bijna 17 mln. Dus wat is 15.000 reacties (die niet te controleren zijn). Je hoort alleen de klagers, degene die vinden dat van Aartsen verstandig heeft gehandeld hebben niet de behoefte dat te delen.

 


Gast

#3678

2014-07-29 10:08

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht




Gast

#3679 Re: Re: Re:

2014-07-29 10:09

#3677: - Re: Re:

Het is zeer belangrijk dat we EN MASSE laten horen dat:

Alle Joden dood wensen
Hakenkruizen tonen
ISIS vlaggen tonen
Hitlergroeten tonen
Ernstige bedreigingen van verslaggevers

Deze haat en agressie willen wij niet!
Deze uitwassen dienen scherp veroordeeld en aangepakt te worden.

Burgemeester Van Aartsen is ernstig in gebreke en meet met twee maten.

Ook de heren en dames politici blijven oorverdovend stil en laten het gewoon gebeuren!

Wat er is gebeurd is ontoelaatbaar.

Laat a.u.b. uw stem horen.

Stop de Jodenhaat in Nederland

Gast

#3680

2014-07-29 10:10

Tot 5% islam in een samenleving --> sociale onrust, intolerantie en bedreigingen.
5% tot 10% islam --> vrijheid van meningsuiting wordt aangetast, oorspronkelijke bewoners weggejaagd, segregatie en politieke onrust.

10% tot 25% islam --> verregaande onlusten en destabiliteit van de samenleving.

25% en meer islam --> Zie Kosovo en voormalig Joegoslavië.
50% of meer islam: Totale dictatuur, verval van wetenschap, onderwijs, gezondheidszorg en welvaart. Andersdenkenden worden vervolgd, geïsoleerd of gedood. Zie Saoedi-Arabië, Iran, Pakistan etc.


En zo gaat het op de hele wereldbol, overal waar de islam als sprinkhaan neerstrijkt gaan hele samenlevingen kapot.
Nu is de vraag: welk weldenkend mens wil nog met het gezwel dat islam heet in dialoog?
En verder: hoezo zou de islam in Nederland wel vreedzaam kunnen samenleven met de oorspronkelijke bevolking, terwijl dat op de hele wereldbol niet lukt?"




Gast

#3681

2014-07-29 10:10

Als oud Hagenees, geboren in de schilderswijk, doet het mij zeer hoe slap de Burgemeester en politie optreedt tegen deze radicale moslims.

Gast

#3682 Stop de Jodenhaat in Europa

2014-07-29 10:10


Gast

#3683

2014-07-29 10:10

Ik vind dat die jodenhaat niet door de beugel kan. Maar ik vind ook dat de lynchpartij die populistisch Nederland er vervolgens achteraan wil doen evenmin kunnen.

Gast

#3684 Re:

2014-07-29 10:12

#3683: -

Er is geen sprake van oproepen tot geweld door een Partij als de PVV als u daar op doelt?

 

Geweld is opgeroepen ( dood van alle Joden)  door aanhangers van ISIS en dat is een radicale moorddadige partij die geen mens zal sparen.

 

Wordt wakker!


Gast

#3685 Re:

2014-07-29 10:13

#3680: -

Ja, nu zien wij dat het wel móét kloppen, als alle percentages zo mooi rond zijn.


Gast

#3686

2014-07-29 10:14

Alle Marokkanen aan het gas?

Men schreeuwde 'dood van alle Joden' en nog erger. Ook bracht men de hitlergroet. Als dat gebeurt door het woord Joden in Marokkanen te veranderen dan zijn de rapen gaar en zijn alle wegkijkers ineens wakker en staan ze vooraan om te veroordelen. De agenten draaien dan overuren en komen zonodig bij u thuis met een voorgedrukt aangifteformulier.



Het is te stuitend voor woorden.


Gast

#3687 Re: Re:

2014-07-29 10:14

#3684: - Re:

Dan heb jij de afgelopen 3660 opmerkingen slecht gelezen!


Gast

#3688

2014-07-29 10:15

Natuurlijk moet er veel harder opgetreden worden
tegen deze gasten. Zij moeten zich zeker hier als gast gedragen, waar ze helemaal in de watten worden gelegd

Gast

#3689 Re: Re: Re:

2014-07-29 10:16

#3687: - Re: Re:

Ik lees grote bezorgdheid.  Ik lees dat men er genoeg van heeft om aan te moeten zien hoe onze samenleving stuk wordt gemaakt door groepen mensen die Joden willen vermoorden.

 

Waar stop deze haat?


Gast

#3690 Re:

2014-07-29 10:17

#3688: - Zij moeten zich zeker hier als gast gedragen, waar ze helemaal in de watten worden gelegd

Waarom moeten Nederlanders zich als "gast" gedragen? Jij wil de boel helemaal omdraaien.


Gast

#3691 Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 10:18

#3689: - Re: Re: Re: Waar stop deze haat?

Daar waar populistisch Nederland stopt met die aan te wakkeren.


Gast

#3693

2014-07-29 10:18

Wat wordt er in dit land toch met twee maten gemeten.

Gast

#3694

2014-07-29 10:18

Helemaal geen woorden meer aan vuil maken, ontslag....en wel zo snel mogelijk!!

Gast

#3695

2014-07-29 10:18

Een krachtig bestuurder had moeten ingrijpen!

Gast

#3696 Re:

2014-07-29 10:19

#3693: -

Slechts twee?


Gast

#3697

2014-07-29 10:19

Deze petitie heeft geen enkele waarde. Omdat namelijk geen enkele handtekening als een geldige handtekening kan worden beschouwd.

Probeer het zelf maar eens uit. Je kunt bij naam en adres de meest rare onzin schrijf — wordt gewoon door de petitie geaccepteerd. Is ook al gebeurd hier; kijk maar naar handtekening nr. 190, daar staat bij naam “NEEEEEEEE NEEEEEEEEEEE” en bij woonplaats “totaal-niet-mee-eens”. Ik durf er zonder blikken of blozen best wel een kapitaaltje op te zetten dat noch die naam, noch die woonplaats bestaat of ooit bestaan heeft. Ik kan dus oneindig vaak een handtekening zetten met verzonnen informatie, die niet eens op een naam of een woonplaats hoeft te lijken. Op basis daarvan kunnen al deze handtekeningen dus stuk voor stuk niet als geldig worden beschouwd.

Dus naam en adres zeggen niets over de geldigheid van een handtekening. E-mailadres dan misschien? Want de software van de petitie vraagt je om de link in de e-mail te klikken om de handtekening te bevestigen. Lijkt redelijk, maar met al die gratis e-mailaccounts via Hotmail, G-mail, Yahoo en wat al niet meer, kan ik in mijn eentje een oneindig aantal e-mailadressen bezitten. Bovendien, ik kan één en hetzelfde e-mailadres oneindig vaak gebruiken. Probeer maar. Zolang ik maar niet dezelfde naam met hetzelfde e-mailadres combineer, kan ik oneindig blijven tekenen. Die oneindige handtekeningen kunnen dus stuk voor stuk niet als geldig worden beschouwd.

Is het dan misschien het IP-adres dat een handtekening geldig maakt of niet, want we zien dat de software van de petitie bijhoudt of een IP-adres meer dan één keer wordt gebruikt. Had ook redelijk kunnen zijn, ware het niet dat ook dit heel eenvoudig te omzeilen is, door via een proxy een handtekening te zetten en ook dat kan ik oneindig blijven herhalen. Die oneindige handtekeningen kunnen dus stuk voor stuk niet als geldig worden beschouwd.

Ik vrees dus, dat deze petitie geen enkele waarde heeft, want geen enkele handtekening kan zonder twijfel als een geldige handtekening worden beschouwd. Da’s lullig, uiteraard, maar troost je: dat geldt voor ALLE andere petities hier ook. Geen enkele petitie hier heeft enige waarde, omdat het kinderlijk eenvoudig is een petitie te manipuleren door een oneindig aantal valse handtekeningen te zetten.

Begrijp je meteen waarom deze service gratis is: hij levert namelijk helemaal niets. Deze petities zijn bedoeld om inkomen te generen voor de eigenaars van deze site. Inkomsten van diegenen die een bedrag doneren "voor meer zichtbaarheid" van deze petitie. Ik persoonlijk vind het schandelijk dat mensen op deze wijze om de tuin worden geleid, een rad voor de ogen wordt gedraaid en geld uit de zak wordt geklopt, maar die mening hoeft niemand te delen.

Er zijn al eerder petities om precies deze reden gesloten: ze zijn namelijk zinloos.

http://www.petities24.com/forum/post/2181550

Wees niet de laatste die zich dat realiseert!

Ik zeg alleen maar: deze petitie heeft geen enkele waarde.


Gast

#3698 The symbol of the murderous Islamic State is waving in The Hague.

2014-07-29 10:21

The symbol of the murderous Islamic State is waving in The Hague. ‘Death to the Jews,’ shout the demonstrators. Yet the Dutch government authorized the protests.

“Death to the Jews” chanted the crowd waving the black flags of the Islamic State, or ISIS as it used to be known. They were looking for new supporters for their cause, the creation of a worldwide caliphate answering to the man who now calls himself Ibrahim: a zealot too radical even for Al Qaeda who has stormed through Syria and Iraq carrying out mass executions, crucifying rivals, beheading enemies. But these marchers were not in Syria or Iraq; they were in The Hague in The Netherlands. And their message was one tailored to the disaffected young descendants of Muslim immigrants in Europe.

“We are Moroccans,” went out the cry over a portable loudspeaker. "The French killed the Moroccans but they didn’t kill them all; the grandchildren of the few men left protest against the West, America and the Jews.”

http://www.thedailybeast.com/articles/2014/07/27/isis-s-black-flags-are-flying-in-europe.html

Gast

#3699 Re:

2014-07-29 10:21

#3697: -

U probeert te ontmoedigen maar dat gaat u niet lukken.


Gast

#3700

2014-07-29 10:22

Dit is een HOOGSTNOODZAKELIJKE petitie. Ik beschouw deze als een van de pogingen om Nederland te redden van islamfascisme.