Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#3551

2014-07-29 07:54

Volksverraders en antisemieten, zoals Mohamed Jozias van Aartsen moeten wij niet. Weg met die kerel. Het "volksgericht" wenkt !

Gast

#3552

2014-07-29 07:58

Ik vind het gewoon schandalig dat er niet is ingegrepen en dat deze mesen een podium hebben gekregen voor hun opvattingen. Dit soort uitsproken horen niet thuis en Nederland en mensen die dit aanhangen ook niet.
Gast

#3553 En nu in het Engels

2014-07-29 08:00

'The daily beast' zal best een gekleurde (internet-) krant zijn, maar het staat er nu wel:

http://www.thedailybeast.com/articles/2014/07/27/isis-s-black-flags-are-flying-in-europe.html

Lijkt me dat de bestuurlijke bovenlaag daar iets mee moet, en dan geen politiek correct geneuzel.

Complimenten overigens voor de duidelijke uitleg van dat 2-de kamerlid!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-07-29 08:01



Gast

#3555 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 08:01

#3430: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Dank voor je uitleg. Je hebt blijkbaar al die moeite genomen. Je zou gelijk kunnen hebben, maar mijn "ontkenning van zaken" is nog niet voorbij.

Je zou ze de kost moeten geven die nog zonder continu internet rondlopen en wèl samen met hun computer doen. Daarbij geef ik er zelf ook de voorkeur aan petities e.d. via de pc te doen i.p.v. op mijn smartphone (terwijl ik al een relatief groot scherm heb, vind ik het toch irritant).

Nog een puntje. Want gezien het grote aantal anonieme, of althans afgeschermde reacties, kun je de namen nog steeds niet correleren. Dat je kon checken op het aantal reacties per woonplaats was overigens wel een eye-opener.


Gast

#3556 Re:

2014-07-29 08:01

#3552: -

Nou, het podium hebben deze mensen gekregen door de pers en door de aanhoudende aandacht die jullie eraan geven. Anders had niemand behalve een handjevol toeschouwers in Den Haag zelf er ooit weet van gehad.
Als je niet wil dat deze mensen aandacht krijgen, moet je er dus geen aandacht aan schenken.


Gast

#3557 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 08:05

#3555: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nog een puntje. Want gezien het grote aantal anonieme, of althans afgeschermde reacties, kun je de namen nog steeds niet correleren.

Oh jawel. Al toont deze site geen naam of woonplaats bij "Handtekeningen", de woonplaats wordt wel geregistreerd bij "Statistieken".

Neem bijvoorbeeld deze petitie: http://www.petities24.com/burg_v__aartsen

Als je bij "Handtekeningen" kijkt, dan zie je dat van de vier er twee zijn verborgen, maar als je bij "Statistieken" kijkt, dan zie je toch alle vier de woonplaatsen.

Michel SF
Den Haag

#3558 Petitie Stop Antisemitisme

2014-07-29 08:05

Tekent u ook de petitie Stop Antisemitisme.
http://www.petities24.com/stop_antisemitisme

Gast

#3559

2014-07-29 08:06

Ik vind het echt heel erg dat de mensen van de anti-Israël protest, dood aan de joden riepen. Ik ben voor Israël!!

Gast

#3560

2014-07-29 08:06

Deze petitie heeft geen enkele waarde. Omdat namelijk geen enkele handtekening als een geldige handtekening kan worden beschouwd.

Probeer het zelf maar eens uit. Je kunt bij naam en adres de meest rare onzin schrijf — wordt gewoon door de petitie geaccepteerd. Is ook al gebeurd hier; kijk maar naar handtekening nr. 190, daar staat bij naam “NEEEEEEEE NEEEEEEEEEEE” en bij woonplaats “totaal-niet-mee-eens”. Ik durf er zonder blikken of blozen best wel een kapitaaltje op te zetten dat noch die naam, noch die woonplaats bestaat of ooit bestaan heeft. Ik kan dus oneindig vaak een handtekening zetten met verzonnen informatie, die niet eens op een naam of een woonplaats hoeft te lijken. Op basis daarvan kunnen al deze handtekeningen dus stuk voor stuk niet als geldig worden beschouwd.

Dus naam en adres zeggen niets over de geldigheid van een handtekening. E-mailadres dan misschien? Want de software van de petitie vraagt je om de link in de e-mail te klikken om de handtekening te bevestigen. Lijkt redelijk, maar met al die gratis e-mailaccounts via Hotmail, G-mail, Yahoo en wat al niet meer, kan ik in mijn eentje een oneindig aantal e-mailadressen bezitten. Bovendien, ik kan één en hetzelfde e-mailadres oneindig vaak gebruiken. Probeer maar. Zolang ik maar niet dezelfde naam met hetzelfde e-mailadres combineer, kan ik oneindig blijven tekenen. Die oneindige handtekeningen kunnen dus stuk voor stuk niet als geldig worden beschouwd.

Is het dan misschien het IP-adres dat een handtekening geldig maakt of niet, want we zien dat de software van de petitie bijhoudt of een IP-adres meer dan één keer wordt gebruikt. Had ook redelijk kunnen zijn, ware het niet dat ook dit heel eenvoudig te omzeilen is, door via een proxy een handtekening te zetten en ook dat kan ik oneindig blijven herhalen. Die oneindige handtekeningen kunnen dus stuk voor stuk niet als geldig worden beschouwd.
Ik vrees dus, dat deze petitie geen enkele waarde heeft, want geen enkele handtekening kan zonder twijfel als een geldige handtekening worden beschouwd. Da’s lullig, uiteraard, maar troost je: dat geldt voor ALLE andere petities hier ook. Geen enkele petitie hier heeft enige waarde, omdat het kinderlijk eenvoudig is een petitie te manipuleren door een oneindig aantal valse handtekeningen te zetten.

Begrijp je meteen waarom deze service gratis is: hij levert namelijk helemaal niets. Deze petities zijn bedoeld om inkomen te generen voor de eigenaars van deze site. Inkomsten van diegenen die een bedrag doneren "voor meer zichtbaarheid" van deze petitie. Ik persoonlijk vind het schandelijk dat mensen op deze wijze om de tuin worden geleid, een rad voor de ogen wordt gedraaid en geld uit de zak wordt geklopt, maar di mening hoeft niemand te delen.

Ik zeg alleen maar: deze petitie heeft geen enkele waarde.


Gast

#3561

2014-07-29 08:09

ik heb me al eerder geërgerd aan deze slapjanus en heb hem ook al eens verweten een te grote broek aan te trekken bij zijn reactie over Duindorp. dat was nota bene nog onterecht ook en toen er in de schilderswijk mensen werden weggepest deed hij helemaal niets, waarschijnlijk omdat het om allochtonen ging. en jammer genoeg is deze figuur niet de enige die nooit optreed als het wel moet.

Gast

#3562

2014-07-29 08:09

Met deze bestuurders zal de invloed van de radicale islamisten veel te groot worden.

Gast

#3563

2014-07-29 08:13

Jozias van Aartsen is een kaliber van een mega slecht politicus.verstoken van enigerlei medelijden en mede dogen.Een empathisch vermogen van 0.Daadkracht en doortastendheid is hem wereld vreemd.Excuses aan de joden is een must.Scande voor de Nederlandse bevolking die nu nog Van Aartsen tolereert.Aanpakken van het zooitje ongeregeld is een must En van aartsen heeft niet de durf hiervoor.

Gast

#3564

2014-07-29 08:14

van aartzen is te zwak. weg ermee. de joden horen bij ons.....

Gast

#3565

2014-07-29 08:14

Aanpakken die vent!!

Gast

#3566

2014-07-29 08:14

Van aartsen is een schande voor de nederlanders.Hulp

Gast

#3567 Re:

2014-07-29 08:15

#3564: - de joden horen bij ons.....

Ali B ook


Gast

#3568

2014-07-29 08:15

Wel tegen Duindorpers optreden en niet tegen radicaal import tuig, wat een laffe landverrader die Aartsen.

Gast

#3569 Re:

2014-07-29 08:17

#3563: - Jozias van Aartsen is een kaliber van een mega slecht politicus.verstoken van enigerlei medelijden en mede dogen.Een empathisch vermogen van 0.Daadkracht en doortastendheid is hem wereld vreemd.Excuses aan de joden is een must.Scande voor de Nederlandse bevolking die nu nog Van Aartsen tolereert.Aanpakken van het zooitje ongeregeld is een must En van aartsen heeft niet de durf hiervoor.

Ga eens Googlen. Er staat vast ergens een instructie voor het gebruik van de spatiebalk.


Gast

#3570

2014-07-29 08:17

Een burgemeester moet er zijn voor AL zijn burgers

Gast

#3571

2014-07-29 08:19

Woede is te begrijpen, oproepen tot volkerenmoord, en het tolereren daarvan, niet.

Gast

#3572

2014-07-29 08:19

deze man moet onmiddelijk opstappen zonder gouden handdruk

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-07-29 08:20



Gast

#3574 Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratieZeg niks over slecht behandelen gastarbeiders.

2014-07-29 08:22


Gast

#3575

2014-07-29 08:22

Genoeg is genoeg, de maat is MEER dan vol! De huidige politieke figuren zijn zeer onsmakelijk, misschien verstandig er eens grof de bezem door te halen. Of dat met democratische middelen kan? Geen idee. Maar als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan! Opzouten met dit wanfiguur