Eis het ontslag van Jozias van Aartsen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
#3301: - Meneer van Aartsen zat zeker een bakkie thee te drinken tijdens de demonstratie!!
Ja, bij Goedemorgen, hep se toch gesech?
Onderzoek van het OM? wat een farce allemaal.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
#3283: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Wat is sowieso je punt? Het verschil is nog steeds 1200. Meer dan 90% van verschillende i.p. adressen, en de overige 10% van dezelfde computer (zo je wilt). Dat dit niet verder toeneemt moeten we zeker ook iets achter zoeken?
B.t.w. als je toch steeds je bijdragen aanpast, verbeter je spelfouten en haal dan gelijk ook dat dropstaaf weg, dat klinkt namelijk niet zo aardig.
Re:
#3310: - Ik kan me nog een kroning herinneren niet zo lang geleden waarbij een vooraf aangekondigd, en vooraf "goedgekeurd", uiterst beschaafd protestbordje inclusief de dame die het bij zich droeg rucksichtlos werd afgevoerd. Geen strafbare feiten, wel een arrestatie.
Omdat die zich buiten het voor demonstraties aangewezen gebied bevond, dus overtreding.
Zo wordt het het begin van een dictatuur waar een minderheid
haar wet oplegt aan een bevolking
Foei
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
#3311: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: haal dan gelijk ook dat dropstaaf weg, dat klinkt namelijk niet zo aardig.
Je moest eens weten wat ik eigenlijk wilde schrijven...
Re:
Het gaat er op dit vlak niet om wat je kúnt,...maar om wie je ként!
Dat verklaart dan ook tevens de incompetentie van veel van dit soort lui.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
#3311: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Het verschil is nog steeds 1200. Meer dan 90% van verschillende i.p. adressen, en de overige 10% van dezelfde computer (zo je wilt). Dat dit niet verder toeneemt moeten we zeker ook iets achter zoeken?
Valt inderdaad op dat sinds dat gezegd is met die IP-adressen, er geen nieuw verschil meer optreedt. Is toch wel raar dat in de eerste zesduizend handtekeningen er slechts 200 dubbele zijn, in de volgende zesduizend handtekeningen tijd er maar liefst duizend (1.000) dubbele zijn, terwijl er in de laatste duizend geen enkele dubbele is. Nu je het zegt.
Ik bedoel maar, een andere petitie is ermee opgehouden, omdat daar hetzelfde spelletje werd gespeeld.
Dat heette haatzaaien volgens de lafhartige van Aartsen.
Maar oproepen tot het vermoorden van Joden in Europa(!, het tonen van kwetsende hakenkruizen is geen haatzaaien? Mijns inziens is dit veel gevaarlijker dan het roepen van minder, minder, minder! Onze Joodse medeburgers worden het slachtoffer van de problemen waar zij part noch deel aan hebben, omdat van Aartsen dit geen haatzaaien noemt, dus wordt dit de opmaat naar een tweede Holocaust in Nederland! Weg met deze incapabele burgemeester!
| This discussion has been closed. |