Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#3276

2014-07-28 20:06

Een volksvertegenwoordiger, een burgervader, moet toch beter weten? ....
De boemerang

#3277

2014-07-28 20:08

Geef NIEMAND de kans om Joden of eender welk ander volk/geloof uit Nederland weg te pesten. Ook in de Bijbel wordt het joodse volk aangewezen als moordenaar van de Zoon Gods. Maar wie zich laat leiden door een boek, eender welk boek (of pamflet, artikel, filmpje, sticker, wat dan ook), laat na om zelf te denken. Gun uzelf de vrijheid van meningsvorming.

Geen enkele discriminatie mag getolereerd worden, op basis van geloof, huidskleur, levensovertuiging, sexuele voorkeur of wat dan ook. Dit is ook opgenomen in onze grondwet (artikel 1).


Gast

#3278

2014-07-28 20:09

Deze petitie is uiterst noodzakelijk! Er zijn teveel grenzen overschreden. Waardoor het functioneren van deze burgemeester ongeloofwaardig is geworden! Het kan niet zo zijn dat mensen ons gaan vertegenwoordigen die niet op de hoogte zijn waar de grens van ontoelaatbaarheid begint!

Gast

#3279

2014-07-28 20:10

Het lijkt wel mode om antisemiet te zijn.
Geef deze mensen ( van Agt, Duisenberg, Meulenbelt en van Aartsen) een "gezellige vakantie" in de Gaza bij hun vrienden van Hamas.
Gast

#3280 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-28 20:10

#3251: - Re: Re: Re: Re:

Ik ben niet zo´n computerfiguur dat ik de details daarvan weet. Uit de informatie die voor leken beschikbaar is, maak ik op dat er per netwerk een i.p. adres is, dat door meerdere pc´s kan worden gebruikt. Het lijkt me dat die door externe partijen niet uit elkaar kunnen worden gehouden. De praktijk op onze afdeling lijkt dit te bevestigen, maar ik kan dat mishebben, mijn métier is het namelijk niet.

Blijft staan dat er genoeg mensen thuis van één pc gebruik maken (en wie weet op het werk ook). Als afdoende verklaring om jouw verdachtmakingen te weerleggen.


Gast

#3281

2014-07-28 20:11

De angst regeert..........tijd voor een groot pro-Israel statement
De boemerang

#3282

2014-07-28 20:11

Uiteindelijk willen we allemaal rust, vrede, veiligheid, geborgenheid. Maar door grenzen te trekken en de ander aan die grenzen te houden, hebben we zowel de rust, als de vrede, veiligheid en de geborgenheid gehypothekeerd. Ik spreek niet alleen over landsgrenzen, maar ook culturele grenzen, geloofsgrenzen, de teint van de huid als grens, enzovoorts. Kijk door die grenzen heen en zie dat de ander dezelfde behoeften heeft als u. Vraag u dan af waarom zowel u als die ander de hakken in het zand hebben gezet, zodat geen van u beiden ooit zal bereiken wat u wilt bereiken, om het even welk boek u in de hand heeft of welke kleur uw hand heeft.

Gast

#3283 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-28 20:12

#3280: Gast - Re: Re: Re: Re: Re:

Turlijk joh, en aan het eind van de regenboog staat een pot met goud.

עורב

#3284

2014-07-28 20:13

Eigenlijk weet ik niet wat te zeggen. Weer wordt er in Nederland de andere kant opgekeken.
Ik ben er onlangs achter gekomen dat ik ook van (Russisch) Joodse afkomst ben.
Ik voelde mij al verbonden met het Joodse volk omdat ik vind dat niemand mag worden aangevallen op grond van ras,huidskleur,religieuze of politieke overtuiging.

Maar wat er nu is gebeurd in Den Haag is een grove schending van de vrijheid van meningsuiting.
Het oproepen tot een genocide hoe walgelijk is dat.
Bovendien moet het (openlijk) steunen van een terroristische organisatie strafbaar worden.
gesteld.
Ook ben ik geschokt door de laffe houding van de politie, dat impliceert dus dat ik mijzelf maar moet gaan verdedigen.Als de overheid je niet beschermd, dan moet je het zelf maar doen.

Raaf

Gast

#3285

2014-07-28 20:14

Stop de Jodenvervolging. Nederlandse politiek ga eens rap wakker worden!!!
Elke keer zeuren over homogeweld, sinterklaas etc maar de Joden laat je in de steek!!!! Regering wakker worden en rap!!! Steun de Joden en stop de ISIS!

Gast

#3286

2014-07-28 20:14

De tekst is duidelijk. Schandalige situatie.

Gast

#3287

2014-07-28 20:14

Een burgemeester, die het optreden van aanhangers van een terroristische groepering ongehinderd toestaat, waarbij er overduidelijk sprake is van zowel ernstige discriminatie als verbale bedreiging van een bevolkingsgroep binnen ons land moet op z'n minst ontslagen worden, zij het niet strafrechtelijk vervolgd worden.

Gast

#3288

2014-07-28 20:16

Een heel terechte petitie. Politie, justitie en het bestuur van Den Haag hebben een grens overschreden door dit ongestraft te laten gebeuren.

Gast

#3289 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marinus van der Lubbe

2014-07-28 20:17

#3219: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marinus van der Lubbe

je raakt duidelijk geïiriteerd en je brengt wat mij betreft geen enkele zinnige tegenreactie . Als dit je enige reactie is, dan zwijgt de rede. Maak je geen zorgen, ik heb werk in het onderwijs. Al 30 jaar. Uiteraard nu vakantie. Nee, ik ben niet jaloers op je inkomen. Zei ik dat? Ik zei enkel dat je zo'n linkse lul bent met een redelijk/ goed inkomen, die makkelijk kan lullen over links correct  gezever. Je ontkent het niet dus je bent een brave, NRC, Volkskrant-lezende Policor- jandoedel.  Gefeliciteerd met je CenterParcs-leventje. Je komt er uiteindelijk nog wel een keer achter.  Hé, de groeten, ik ga afsluiten. Geen zin meer om met een dhimmie te discussieren.

https://www.youtube.com/watch?v=6BsaQv_SIrM


Gast

#3290

2014-07-28 20:17

Laat dit een teken zijn van de ommekeer: dat wij in Nederland geen antisemitisme geen joden- en Israelhaat tolereren, geen nazi- islamitisch fascisme of hoe je het ook wilt noemen.

Gast

#3291

2014-07-28 20:19

te gek land uit

Gast

#3292

2014-07-28 20:19

Deze man en vele anderen op dit soort posten maar ook in de politiek zijn een gevaar voor dit land. Het is schrijnend om te zien hoe Nederland door het decennia lang wegkijken en gedogen is afgegleden. Alles onder het mom van 'verrijking'.
Waar sturen ze op aan? Een burgeroorlog?

Gast

#3293

2014-07-28 20:19

Rondom schandalig en die moet zeker zijn ontslag krijgen ...hoe kon begot de evenwichtige non-nonsens mentaliteit van de Nederlanders zo'n individu als burgemeester kiezen voor hun stad, want die is niet toe aan zijn proefstuk !

Gast

#3294

2014-07-28 20:20

lees Finkelkraut, die zegt het beter dan ik het ooit zou kunnen

Gast

#3295

2014-07-28 20:22

Schandalige actie van deze burgemeester!

Gast

#3296 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marinus van der Lubbe

2014-07-28 20:22

#3289: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marinus van der Lubbe

En dat noem je 'rede'? Mij tot tweemaal toe 'lul' noemen? Om nog maar te zwijgen van de andere beledigingen die je mij meent te mogen toeslingeren. En van de vooroordelen die je denkt over mij te kunnen formuleren. En dat werkt in het onderwijs? Waarom vraag je je dan nog af waarom het zo mis gaat in de maatschappij?

Ik raak niet geïrriteerd. Jij meent je te moeten verlagen tot beledigingen en scheldwoorden. Lijkt mij iets meer irritatie.

Ik hou je aan je belofte om mij niet meer lastig te vallen met je beledigingen. Een 'discussie' heb je het nooit laten worden.


Gast

#3297

2014-07-28 20:23

Prima initiatief. Een volk dat niet leert van zijn geschiedenis is gedoemd deze opnieuw te beleven, laten wij daarom lessen trekken uit de jaren 30 waarin het antisemitisme ook steeds grovere vormen aannam, met uiteindelijk de moord op miljoenen joden. Als Nederlander, als mens, , maar zeker als gezagdrager kunnen en mogen wij zulke uitlatingen nooit tolereren . Als signaal en steunbetuiging aan het Joodse volk zou het dhr van Aartsen dan ook sieren, zijn excuses aan te bieden en zelf zijn conclusie te trekken.
martin

#3298 Re:

2014-07-28 20:24

#3187: -

Omdat dat heel wat anders is sukkel niets is erger dan te sterven door de hand van een jood want in de koran is de jood het laagste van het laagste


Gast

#3299

2014-07-28 20:24

Kijk wat er allemaal is binnen gehaald man, niet te geloven
Het paard van troje!

Gast

#3300

2014-07-28 20:24

Geen onwettige racistische doodsleuzen toestaan door Moslims (en niet door neo-NAZI's) omdat de ongekozen Van Aartsen (nog van het politiek correcte puinhopenkabinet Paars II) de weg kwijt is.