Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#3251 Re: Re: Re: Re:

2014-07-28 19:42

#3241: - Re: Re: Re: Bij ons op de afdeling staan er meerdere computers op hetzelfde i.p. adres, bij ons thuis ook.

Dus jij weet ook niet wat een IP-adres is? Ieder apparaat heeft zijn eigen nummer, dropstaaf. De computer, de laptop, de smartphone, het tablet, allemaal andere IP-adressen. Dus als iedereen die tekent vanaf zijn eigen apparaat, tekent die met een uniek IP-adres. Identieke IP-adressen betekenen dus handtekeningen gezet vanaf hetzelfde apparaat.

Trouwens, als mensen uit één gezin tekenen, dan zou je toch verwachten dat die dezelfde achternaam hebben en in dezelfde plaats wonen als ze tekenen op hetzelfde apparaat. Nou, zoek ze maar alle twaalfhonderd. Succes.

En dat plotseling in de laatste zesduizend. Neuh, valt niet op.

En een handtekening als "NEEEEEEEE NEEEEEEEEEEE   totaal-niet-mee-eens" (190) zet volgens mij ook weinig zoden aan de dijk. Er zijn nog ander leuke. Zoek ze maar.


Gast

#3252

2014-07-28 19:43

zo snel mogelijk vertrekken

Gast

#3253

2014-07-28 19:48

Deze petitie is keihard nodig!!
Hoe kunnen we het in Nederland zover laten komen!



Gast

#3254

2014-07-28 19:48

Wapperende Isis vlaggen in de Hofstad is een nationale aanfluiting.

Gast

#3255

2014-07-28 19:49

De zogenaamde palestijnen zijn zelf voor 100% verantwoordelijk voor de vele doden. Het is een schandaal om in scholen munitie op te slaan en raketten vanuit woonwijken af te schieten zodat er bij tegenvuur vele onschuldigen geraakt worden. De moslimwereld deugt van geen kant. Overal op aarde brengen ze onrust, geweld en angst.

Gast

#3256

2014-07-28 19:50

Ik wil geen Hollandse Chamberlain in Den Haag.

Gast

#3257

2014-07-28 19:51

Zeer jammer dat zou iets in Nederland kan, en dan ook nog een burgemeester die zegt dat er niks mis mee is. Schandalig, op staande voet onstlaan.

Gast

#3258

2014-07-28 19:51

Onze politieke leiders zouden zich meer moeten verdiepen in de islam, zij hebben kennelijk geen idee wat de islam van plan is en al druk aan het uitvoeren is on ons land.

Gast

#3259 Re: Re: Re: The symbol of the murderous Islamic State is waving in The Hague. ‘Death to the Jews,’

2014-07-28 19:52

#2731: - Re: Re: The symbol of the murderous Islamic State is waving in The Hague. ‘Death to the Jews,’

Goede weergave van de feiten.

En nu de rest van Nederland en Den Haag nog.

 

NEDERLAND EN DEN HAAG OPENT UW OGEN!!!!!!

 

DIT IS NOG MAAR HET BEGIN.


Gast

#3260

2014-07-28 19:53

Hij heeft schijnbaar nog niets uit de geschiedenis geleerd

Gast

#3261 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-28 19:53

#3251: - Re: Re: Re: Re:

Datzelfde spelletje werd ook gespeeld bij een andere petitie. Die is om die reden maar van ellende gestopt.

http://www.petities24.com/forum/post/2181550

Sufferds verknoeien hun eigen zaak.

Van der Zanden'

#3262 Kiezen

2014-07-28 19:54

Recent Soldaat van Oranje gezien; een zeer indrukwekkende avond vol met op de Tweede Wereldoorlog geïnspireerde verhalen, gedichten en liedjes die allen in het teken staan van 'keuzes' maken.
Deze burgemeester maakt de verkeerde keuze.

Gast

#3263

2014-07-28 19:57

Van Aartsen is al langer bekend als antisemiet.

Gast

#3264

2014-07-28 19:57

Ik vind de demonstratie überhaupt niet kunnen. Het is een demonstratie niet onder de Nederlandse vlag, maar onder de vlag van een ander land. Deze mensen hebben totaal andere niet westerse, niet Nederlandse normen en waarden, die indruisen tegen de westerse, Nederlandse waarden en normen en dat moet in mijn beleving niet mogelijk zijn in NL! Er moet door met name de overheid, B&W een veel duidelijker signaal worden afgegeven, namelijk dat er grenzen zijn aan de tolerantie in NL! In dit kader kan ik Van Aartsen dus helemaal niet volgen. Deze man zit z'n hele leven al in de politiek, heeft nooit in een andere organisatie ervaring opgedaan, dus ik heb al helemaal geen hoge pet op van deze man.

Gast

#3265

2014-07-28 19:57

Man zonder ruggegraat

Gast

#3266

2014-07-28 19:57

Het is ontoelaatbaar dat Den Haag platform biedt aan aanhangers van ISIS die nu al in hun kalifaatsgebied bezig zijn met een holocaust tegen iedereen die niet denkt zoals zij, en inderdaad oproept tot volkerenmoord.

Gast

#3267

2014-07-28 19:58

Het is precies dit soort onverschilligheid die leidde tot de sjoa.

Gast

#3268

2014-07-28 19:59

het is schofterig dat er met zoveel verschillende maten wordt gemeten in dit land!
Vooral als het moslims betreft wordt er vaak niet opgetreden door politie en gemeentelijke instanties!
Ik ben dat goed zat in mijn eigen land dat het al heel lang de verkeerde kant uitgaat en de burgemeester heeft zijn taak niet uitgevoerd kijkt gewoon toe .. daarom moet hij ontslagen worden ..
ruz49

#3269

2014-07-28 19:59

Jozias van Aartsen, toch al een toonbeeld van duurbetaalde, zelfingenomen, pedante en kakkerige nutteloosheid, bewijst hier met een zeer ernstige nalatigheid hoe gevaarlijk dit soort lieden in dit soort functies zijn.


Gast

#3270

2014-07-28 20:00

De grootste graaier aller graaiers. Vriendje van G.Zalm? Mag daar ook een petitie voor? Dat ie uit Nederland verbannen wordt?

Gast

#3271

2014-07-28 20:02

niets geleerd... een gotspe is het !

Gast

#3272

2014-07-28 20:02

heb medelijden met deze man. heeft niets maar dan ook niets van de geschiedenis geleerd!

Gast

#3273

2014-07-28 20:03

Op rotten met die vent.

Gast

#3274 Re:

2014-07-28 20:04

#1037: - En tot nu toe is er geen Islamitisch land, die deze "heilige opdracht" formeel heeft willen "relativeren" (om nog maar te zwijgen over "het schrappen uit de Koran!"

En hoevelen hebben het geratificeerd? Of is het verzwijgen van informatie dienstiger aan je zaak?


Gast

#3275

2014-07-28 20:05

Ik vond het al verschrikkelijk toen ik het zag in de media. Kon niet begrijpen dat er weinig commentaar was op deze (openbare)volkerenhaat tegen joden.Echter toen ik het commentaar van de burgemeester las begon ik ernstig aan mezelf te twijfelen. Is dit democratie in Nederland, ruim baan voor demonstraties met oproep tot volkeren haat? Hoe krijg je mensen toch telkens weer zo vol met angst en agressie, waarbij de collectieve verontwaardiging omgezet wordt in de bereidheid tot mensonterende en barbaarse handelingen.
Er zullen hopelijk veel mensen in Nederland zijn die willen demonstreren voor het stoppen van de oorlog, voor vrede en diplomatieke oplossingen. Demonstratie voor zowel de levens en vrijheid van zowel Palestijnen als Israelies.
#JewsAndArabsRefuseToBeEnemies
Erg jammer dat deze gedachte en toon niet gevonden is.
De Westerse en Islamitische politieke, economische en godsdienstige machten en propaganda doen ieder goed hun best om de Islamitische wereldburgers en Westerse wereldburgers tegen elkaar op te zetten. Ieder met eigen moraal,geloof en overtuigingen. Het oproepen en bouwen aan een massaliteit onder moslims om mee te werken en te geloven in ...... whatever, jihadisme, sharia, contra westers of tegen joden en andere volkeren moet met verstand en strategie uitgeroeid worden in onze Nederlandse maatschappij, door ze te laten zien waar men aan ten prooi valt. Kijk vooral naar het experiment by history teacher Ron Jones http://www.youtube.com/watch?v=ICng-KRxXJ8
Education and a mirror