Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.

Repelsteel
Gast

#1026

2014-07-27 18:20

Ik vind het onbeschrijfelijk dom van onze burgervader om een bevolkingsgroep op deze manier te laten uitschelden en discrimineren. Hoe naïef kun je zijn om terroristen de kans te geven om op deze manier te demonstreren.Helaas weten goedwillende Moslims niet eens waarover het gaat tussen Israël en Hamas,maar dat weet Isis maar al te goed.Willen wij Isis graag in Europa of Nederland.Nee,wij willen geen Islamisme of Salafisme.Dit zijn allemaal terroristen en Israël haalt ook voor Europa de kastanjes uit het vuur,en voor heel westerse wereld,maar dat wordt maar gemakkelijk als wat"een rot Joden " afgedaan,terwijl Israël het volste recht heeft om zich tegen jarenlange raketregen uit Gaza ,met geld uit de Europese unie,waarvan ze eigenlijk de economie van Gaza zouden verbeteren door huizen te bouwen,in plaats van ondergrondse steden en tunnels van beton en nu hun eigen bevolking gebruiken als schild , dit is een grote schande en ,daarom heeft Israël het volste recht zich te verdedigen tegen al die raketten en wapens die gekocht zijn en gesmokkeld uit alle landen om Israël heen. verdedigen!Dus Burgemeester van Aartsen,wij kunnen U niet meer vertrouwen!

Gast

#1027

2014-07-27 18:21

iS DIT LAND NOG TE REDDEN....
utzaltochniet

#1028 Re:

2014-07-27 18:22


Gast

#1029 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-27 18:23

#1020: De boemerang - Re: Re: Re: Re: Re:

Discriminatie is iets anders dan een volk dood wensen. Ook heel iets anders dan minder, minder, minder waar al die hypocrieten op aan sloegen, terwijl er heel duidelijk werd gerefereerd aan criminelen Marokkanen. Daar wil iedereen graag minder van.

 

Wat er nu gebeurt en gebeurd is, is pure verspreiding van intense haat richting alle Joden, ook de Joden doodwensen, uitschelden, bespugen en molesteren is gebeurd.

Deze groep haat ook homo's, deze groep haat ongelovigen, deze groep ziet vrouwen als een broedapparaat.

 

Wat betreft Van Aartsen, deze man is een hypocriete lafaard en moet opstappen.

 


Gast

#1031

2014-07-27 18:30

Is het mogelijk om een gesprek aan te gaan met meneer van Aartsen?

Gast

#1032

2014-07-27 18:30

Leiders en/of burgervaders die niet genoeg ruggengraat tonen mogen niet gekwalificeerd geacht worden om ons te leiden. Neem voorbeeld aan de scandinavische landen, waar de moslim problematiek steeds ernstigere vormen aan neemt en publiekelijk plaats heeft.

Je kan niet voor de lieve vrede ernstige escalaties negeren. Dit is namelijk een bevestiging en voedingsbodem om steeds verder en radicaler de grenzen op te zoeken en te provoceren. Met als doel de maatschappij te domineren.

Beslist niet uit de lucht gegrepen aangezien dit een aantoonbare strategie is die in veel landen die onder aanzienlijke islamitische invloedsferen verkeren, gebezigd word. Zelfs in Europa bv. Brussel, Zweden en andere Scandinavische gebieden...

Gast

#1033

2014-07-27 18:33

Er mag nooit meer een Kristallnacht komen.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-07-27 18:34



Gast

#1035

2014-07-27 18:34

dit mag nooit meer gebeuren

Gast

#1036 Re:

2014-07-27 18:36

#1033: -

Helemaal mee eens.  De Kristallnacht is een schandvlek in de geschiedenis. Nederland heeft destijds veel leed aangericht bij de Joodse bevolking door weg te kijken en dat gebeurt nu weer.

 

Stop deze Jodenhaat!


Gast

#1037

2014-07-27 18:39

Al jaren schrijf ik kritische- en vooral waarschuwende mails over o.a. de Islamisering van Europa en ook Nederland. De schuld ligt primair bij de linkse- PvdA en later zijn praktisch alle Haagse partijen laf meegegaan om niet als politiek-correct (liever Brussel-correct) of direct als (extreem) rechts-fascistisch te worden gedemoniseerd zoals Politiek Nederland dat met Wilders heeft gedaan (trouwens eerder al zeer ondemocratisch, onbeschoft en onparlementair met Fortuyn,Janmaat en Glimmerveen).
Vergeet niet, dat het uitsluitend door het teruglopend aantal PvdA kiezers kwam, dat deze procommunistische partij (openlijke bewondering voor de DDR en de Sovjet Unie!) dat met Den Uyl al is begonnen met de ongelimiteerde invoer van moslims (afgedwongen "Olieboycot"door de Olielanden tijdens de 7 daagse oorlog!)en met de invoer van alle soorten z.g. vluchtelingen en asiel(geluk)zoekers (meest jonge onopgeleide mannen!)die met de door ons ONgevraagde maar door de PvdA op voorhand bejubelde "Multiculturele Nederlandse samenleving" ons door de strot werd geduwd NET ZOALS de E.U. (Dictatoriaal Den Haag heeft zelfs het negatief raadgevend advies van de Nederlandse kiezer gewoon naast zich neer gelegd!)
Zoals NU al jaren met de TOTAAL ONWIL van moslims OM TE INTEGREREN EN STEEDS DREIGENDER HUN CULTUUR VIA LAF DEN HAAG AAN ONS OP TE DRINGEN!
Laat ik maar weer eindigen, want nog steeds blijkt Nederland het gevaar van de Islam NIET TE WILLEN INZIEN.
Bovendien zelfs als Van Aartsen hiermee ontslagen zou worden, hij (in strijd met elke recht op een uitkering WEL een levenslange hoge uitkering krijgen! ONDANKS ZIJN verwijtbare wanprestatie en schuldig zijn disfunctioneren!) Bovendien blijven de meeste moslims toch (nog even) op de PvdA stemmen!
Ik hoop, dat ALS deze petitie dat gewenste succes zal hebben, U en ik bij een volgende petitie onze stem "tegen de Islam" mogen uitbrengen!
De Islam is een (dood)gevaarlijke sekte VOOR IEDEREEN DIE GEEN MOSLIM IS! Zie hfst. 9 vers 5 van hun onfeilbare Koran: HET IS WERELDWIJD DE HEILIGE TAAK VAN MOSLIMS OM ALLE (U, IK EN WIJ ALLEMAAL!)ANDERS GELOVIGEN TE DODEN!
En tot nu toe is er geen Islamitisch land, die deze "heilige opdracht" formeel heeft willen "relativeren" (om nog maar te zwijgen over "het schrappen uit de Koran!"
Net zo goed als dat ONDENKBAAR IS is het ook ONDENKBAAR, dat de Islam ooit wil integreren!
Zoals de Koran hen beveelt om ALLE ANDERS GELOVIGEN te beliegen, bedriegen en het hen verboden is ons in vertrouwen te nemen (ELKE AFSPRAAK MET EEN MOSLIM IS DUS EEN VALSE!) is hun levenslang verplichte volgeling schap STRIJDIG MET DE UNIVERSELE RECHTEN van de MENS, die ook door Nederland is ondertekend!
Iedereen is hier welkom, mits hij/zij wil werken, belasting betalen en zich wil aanpassen aan ONZE WETTEN, NORMEN EN WAARDEN!
De Islam heeft (dagelijks en wereldwijd) BEWEZEN in geen enkel ander land of cultuur zich te willen aanpassen (meer dan de helft van de 60 miljoen moslims in Europa werkt NIET en profiteert moedwillig van onze sociale- en medische voorzieningen! OOK DAT STAAT ALS OPDRACHT IN DE KORAN!
DE ISLAM IS ONTWRICHTEND IN ELKE NIET-ISLAMITISCHE SAMENLEVING EN MOET VERBODEN WORDEN!

Gast

#1038

2014-07-27 18:41

Opdat wij nooit vergeten.
De boemerang

#1039 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combin

2014-07-27 18:43

#1021: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie Alleen was "wat Wilders riep velen malen erger dan dat men nu dood aan de Joden roept". Jouw woorden! Mooi voorbeeld van voorstander van gelijkheid ben je; NOT!

Ook gelezen waarom ik dat schreef? Schrijf dat er dan bij. Het bewust weglaten van woorden is hetzelfde als het verdraaien van woorden.


Gast

#1040 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in co

2014-07-27 18:46


Gast

#1041

2014-07-27 18:50

Van Aartsen? Een arrogante VVD-er, die schijt heeft aan iedereen. De VVD kent meer van dit soort engerds. Ik noem slechts: Neelie Smit, van Baalen en Jorritsma,

Gast

#1042

2014-07-27 18:57

Een slapjamus, hoort in de stal bij Hans Spekman en niet bij de VVD
De boemerang

#1043 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-27 19:00

#1024: utzaltochniet - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Anderhalf miljard moslims wereldwijd. En alleen een kleine minderheid is extremist? Dus niets aan de hand? Dat verklaart nog steeds niet waarom er zoveel geweld op zo'n grote schaal door moslims ook in hun eigen landen plaatsvindt. Zelfs wanneer er maar 1% extremist zou zijn, dan zijn dat er nog steeds 15 miljoen, hetgeen niet bepaald een kleine groep is. Studies wijzen echter uit dat tussen de 25% en 35% van de moslims in minder of meerdere opzichten extremistische ideeen mbt joden, vrouwen, christenen, sharia enz. op nahouden en het bestraffen van het niet naleven ervan. 25% is zo'n beetje 300.000.000 (driehonderdmiljoen) en dat is net zoveel als de gehele Amerikaanse bevolking! Brits onderzoek wijst uit dat 4 van de 10 moslims in de UK de shariawetgeving in hun eigen buurten geintroduceerd wenst boven de bestaande. De uitkomst liet tevens zien dat moslims in westerse landen hoe langer hoe radicaler worden (Sunday Telegraph)En wilt u aub niet telkens op sluwe wijze vergelijkingen met andere zaken maken, zoals neonazis, endlosing? Schaam u en houd u zich aan het onderwerp. En die is: Eis het ontslag van Van Aartsen, omdat hij niet optreedt tegen moslims die openlijk in Den Haag dood aan de joden scandeerden. U houdt duidelijk ook niet van joden en probeert dat op een omslachtige manier te verbergen. Wanneer ik straks niet meer op u reageer is dat alleen maar omdat ik verder wil met relevante reacties. Die van u zijn allang achterhaald.

Waarom blijft u woorden verdraaien? Waar heb ik gezegd dat een kleine minderheid extremist is, dus er is niets aan de hand? Waar heb ik gezegd niet van Joden te houden?

Laat ik het dan hier heel duidelijk en eens en voor altijd stellen: ik hou van mensen en het interesseert mij geen donder of die moslim, jood, christen, boeddhist, hindoeist, trompettist, filatelist of wat dan ook zijn. Wie mijn respect niet verliest, hééft mijn respect en dat staat los van geloof, sexuele voorkeur, kleur of wat dan ook.

U plakt hokjes op mij. En ik probeer u te laten zien dat het plakken van hokjes al bij voorbaat afstand creëert. Van op afstand kan nooit een oplossing gevonden worden. Alleen door toenadering.

Elke vorm van extremisme moet bestreden worden, maar door zelf een extremistisch tegenstandpunt in te nemen, zal nooit iets worden opgelost.

Blij dat uzelf tot de oorspronkelijke stelling terugkeert, al volhardt u toch weer in het draaien naar uw agenda toe. Eis voor mijn part het ontslag van Aartsen, omdat hij niet optrad tegen het openlijk scanderen van "Joden aan het gas". Maar eis dat, omdat om het even wie dat riep. Waarom is het voor u van belang dat moslims dat riepen? Was het minder erg geweest als het Chinezen waren geweest, of Zoeloes, of postbodes?

____________

Terzijde: ik vraag me altijd af hoe representatief de polls van Maurice de Hond zijn, als die 2500 mensen als steekproef voor de Nederlandse bevolking (17.000.000) neemt. Hoe groot zou de steekproef wel niet zijn als je het hebt over alle moslims ter wereld? Zouden die studies werkelijk 2.500.000 mensen gevraagd hebben, verdeeld over één derde van de hele aardbol? Gewoon om even over na te denken.


Gast

#1044

2014-07-27 19:04

het kan niet om het toetelaten om luzen worden geroepen om mensen te vermoorden,welk ras of geloof ook is

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-07-27 19:05


De boemerang

#1046 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen i

2014-07-27 19:06

#1040: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in co Het valt niet goed te praten; in welke context dan ook!

Nou, dan verschillen we daarover van mening. Ik heb ook niet gezegd dat de gescandeerde leuzen "goed te praten zijn" (u mag lezen, hoor!), maar ik heb wel stellig beweert dat een parlementariër beter dient te weten en toch keer op keer willens en wetens discriminerende leuzen slaakt (of stickertjes maakt, pamfletjes print, filmpjes in elkaar flanst, etc).

Iedere burger wordt geacht de wet te kennen, maar ik verwacht dat een parlementariër nog iets beter op de hoogte dient te zijn dan een gewone onderdaan. Wilders is dat ook, maar lapt wetten, fatsoensnormen, gedragsregels en etiquetten desalniettemin gewoon aan zijn laars. Ja, dat gedrag is inderdaad erger.

Decoy

#1047

2014-07-27 19:06

Democratie? Die moet in dit land van burgerinitiatief komen, de overheid geeft 'niet thuis'!

Gast

#1048 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aarts

2014-07-27 19:22

#1046: De boemerang - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen i

Van Aartsen is ook geen gewone onderdaan. Hij hoort zijn burgers te beschermen; ALLE burgers. En dat heeft hij nagelaten.

De boemerang

#1049 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van A

2014-07-27 19:27

#1048: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aarts Van Aartsen is ook geen gewone onderdaan. Hij hoort zijn burgers te beschermen; ALLE burgers. En dat heeft hij nagelaten.

Absoluut en daarvoor mag/moet u hem ook ter verantwoording roepen.


Gast

#1050

2014-07-27 19:27

Grenzen worden overschreden, niet toelaatbaar!