Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#2326

2014-07-28 14:40

Het is schandalig dat Israel zo afgeserveerd wordt, terwijl een terroristenorganisatie als Hamas is begonnen en zijn eigen mensen gebruikt als schild. Schandalig mijnheer Aartsen dat u zo slap bent. 40-45 vergeten zeker?

Gast

#2327 Re:

2014-07-28 14:40

#2322: -

Dus word je ook intolerant. Goed zo, zo komen we er wel.


Gast

#2328

2014-07-28 14:41

deze burgerrmeester moet HEEL GAUW aftreden hij is het toonbeeld van een kutbestuurder zoals we er in nederland veel te veel hebben . er moet met een heel grote bezem door nederland worden gegaan .het is toch helemaal te gek dat hier in nederland duizenden hoofddoekjes en ander gespuis kunnen demonstreren en dan ook nog hele rare teksten schreeuwen

Gast

#2329

2014-07-28 14:41

Het is goed dat er een signaal wordt afgegeven om daarmee duidelijk te maken dat het burgerlijkfatsoen in acht behoort te worden genomen ook bij demonstraties! Als Jozias dat niet wil doen om zijn eigen haggi veilig te stellen dan moeten fatsoenlijke burgers maar het initiatief nemen.

Gast

#2330

2014-07-28 14:41

Het is meer dan schandalig dat dit kon gebeuren in ons land,is dhr v Aartsen vergeten wat er is gebeurd in de oorlog?

Gast

#2331

2014-07-28 14:41

Een totale schande dat de man die het altijd over de stad van vrede en veiligheid heeft, niet de veiligheid van zijn joodse stadsgenoten wil verdedigen. Juridisch begrijp ik zijn positie, maar dat laat onverlet dat hij veel duidelijker op de barricades kan springen om deze aktie moreel te veroordelen. Maar dat doet hij niet, dat is wat verwerpelijk is en veel mensen razend maakt.

Gast

#2332

2014-07-28 14:41

Wat een schande dat die Aartsen niet doet, het zal wel een Islam vriendje te zijn vuile schijnheil

Gast

#2333

2014-07-28 14:41

weg met dat slappe figuur, eindelijk een capabele gezagsdrager....

Gast

#2334

2014-07-28 14:41

Wat zou van Aartsen gedaan hebben als een aantal demonstranten gaat roepen: Dood aan de moslims of iets dergelijks? Ik weet het antwoord.u ook? Wat zouden de politici in koor verontwaardigd zijn en het zwaar veroordelen omdat ze het in de broek doen voor de moslims, veronderstel dat ze kwaad worden.

Gast

#2335

2014-07-28 14:42

Fijn dat iemand deze petitie is gestart .wij Nederlanders moeten ons verenigen en deze zg regering afzetten. Dat is ons recht aangezien het volk de baas is in een land. Doet een nepregering als wij nu hebben niet wat het volk wil.en dat doen ze al jaren niet, dan is de enige oplossing uit het pluche sleuren en de gevangenis in.Om te beginnen dus met dymmi/verrader van Aartsen.Onze vrijheid staat op het spel dus alles is geoorloofd!



Gast

#2336

2014-07-28 14:42

GeefT aub etc. Geen comment op deze infantiele actie

Gast

#2337

2014-07-28 14:42

'Tot 5% islam in een samenleving --> sociale onrust, intolerantie en bedreigingen.
5% tot 10% islam --> vrijheid van meningsuiting wordt aangetast, oorspronkelijke bewoners weggejaagd, segregatie en politieke onrust.

10% tot 25% islam --> verregaande onlusten en destabiliteit van de samenleving.

25% en meer islam --> Zie Kosovo en voormalig Joegoslavië.
50% of meer islam: Totale dictatuur, verval van wetenschap, onderwijs, gezondheidszorg en welvaart. Andersdenkenden worden vervolgd, geïsoleerd of gedood. Zie Saoedi-Arabië, Iran, Pakistan etc.


En zo gaat het op de hele wereldbol, overal waar de islam als sprinkhaan neerstrijkt gaan hele samenlevingen kapot.
Nu is de vraag: welk weldenkend mens wil nog met het gezwel dat islam heet in dialoog?
En verder: hoezo zou de islam in Nederland wel vreedzaam kunnen samenleven met de oorspronkelijke bevolking, terwijl dat op de hele wereldbol niet lukt?'

Gast

#2338 Re: Re: Re:

2014-07-28 14:42

#2324: - Re: Re:

Och, zelfs de cynische opmerkingen moet je nog kopiëren. Sterk, hoor! Over IQ gesproken…

Wees op Jehoede

#2339 Re:

2014-07-28 14:43

#1: -

Ik ben Joods en ik voel me echt enorm bedreigd. Ik heb geen zin om met mijn familie wederom te gaan fungeren als kanarie in de kolenmijn. Nederland, het zijn geen loze leuzen die er geroepen worden. Er bestaat een joods gezegde 'Als iemand zegt dat hij je gaat vermoorden, geloof hem!'

In heel Europa staan hele volkstammen op om zgn voor hun broeders te demonstreren en te rellen. Er zijn alleen in de laatste paar jaar honderdduizenden moslims door moslims vermoord. Vorige week alleen al 800 in Syrie, 300 in Irak etc. etc. Bovendien kan ik me nauwelijks voorstellen dat de gemiddelde marokaanse reltiener echt uit morele overweging meedoet aan dergelijke demonstraties. Het is een verenigde haat tegen Joden.

Niemand is blij met de situatie is Gaza, maar om vervolgens hier tot geweld op te roepen. Luister goed naar wat er wordt geroepen in het arabisch ''Khaybar Khaybar Ya Yahud Yaish Mohamad Sa ya'ud'' vertaling: Khaybar Khaybar Oh Joden het leger van Mohammed komt terug/eraan. (In Khaybar in het huidige Saudi Arabie versloeg volgens de islamitische overlevering mohammed een joodse stam)

Kortom Joden worden hier wel degelijk dagelijks bedreigd en bespuugd. Ik heb het zelf ontelbare keren mogen meemaken. Zeker als ik bezoek uit Antwerpen of Israel had die een keppel droegen dan was het hek van de dam. Gegil en hysterische gegil uit auto's en op straat vaak in combinatie met de hitlergroet.

Je kunt, indien je een kepeltje draagt, ABSOLUUT niet zonder lastiggevallen te worden de straat op. Dat is al jaren zo. Het komt niet alleen uit de 'moslim'hoek. Ook Hollandse jongens doen het. Om een heel lang verhaal kort te maken. Je bent als joods persoon nog steeds vogelvrij, het was even stil maar het 'kan' weer hoor.

 

 


Gast

#2340

2014-07-28 14:43

Onvoorstelbaar dat er niet wordt opgetreden te antisemitisme. Er wordt de mensen die openlijk joden beledigen in een beschaafde westerse stad geen strobreed in de weg gelegd. In plaats daarvan worden journalisten aangepakt die dit aankaarten! Is Den Haag zo verlamd en bang voor de agressieve aanhangers van de islam? De eigen bevolking wordt verraden!

Gast

#2341

2014-07-28 14:43

Deze lapzwans behoort niet op dergelijke functie, kan beter burgemeester in de Gaza strook worden. Maar daar willen ze dergelijke mensen waarschijnlijk ook niet.

Gast

#2342

2014-07-28 14:43

Als een burgemeester dit toe laad is hij niet geschikt voor de functie en verder geen. Smoezen.!

Gast

#2343

2014-07-28 14:43

schaam me!!!! voor de burgemeester van mijn stad.

Gast

#2344 Re:

2014-07-28 14:43

#2337: -

Okay, en laat nu maar de bewijzen voor die getallen zien.

Zomaar wat ronde getallen oplepelen zegt helemaal niets. Of ontgaat je dat ook, soms?


Gast

#2345

2014-07-28 14:43

Deze Palestijnen behoren hier niet te zijn.
Zij maken misbruik van onze gastvrijheid en manier van leven.
Terugsturen naar ergens.

Gast

#2346

2014-07-28 14:44

Het gedrag van de heer Aartsen is typisch Nederlands. Nooit eens eerlijk er voor uit komen dat deze baardapen hier niet thuishoren. Ze hebben onze leefsituatie (waarvoor wij altijd ons stinkende best moeten doen) nog nooit verrijkt. Ja, met een broodje shoarma!

Gast

#2347

2014-07-28 14:44

Tegen antisemitisme moet hard worden opgetreden. Meteen arresteren, hoge boetes en lange straffen.

Gast

#2348 Re: Re:

2014-07-28 14:44

#2339: Wees op Jehoede - Re:

Klopt helemaal en daarom is het belangrijk om een krachtig signaal af te geven.

 

Jodenhaat in Nederland staan we niet toe! Het is al jarenlang gaande en men blijft wegkijken.

 

Zie het resultaat.

http://www.geenstijl.nl/archives/images/barbaarsejodenhaat.html

 


Gast

#2349

2014-07-28 14:44

Bange burgemeester

Gast

#2350

2014-07-28 14:45

Eenvoudig schandalig wat er is gebeurt of juist NIET is gebeurt. Politie had in moeten grijpen en had Van Aartsen deze demonstratie moeten verbieden, je weet wat je van deze mensen kunt verwachten. Zij deinzen voor niets terug. Ook had Van Aartsen zijn afschuw moeten uiten over het scanderen van deze misselijke leuzen. Walgelijk!