Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#2301

2014-07-28 14:35

Goede zaak hang on

Gast

#2302 Stop de Jodenhaat in Nederland

2014-07-28 14:35

Iedereen die dit aan zag komen en ons wijst/heeft gewezen op het gevaar (gif) voor onze democratie:

Anton Constandse, SP brochure Gastarbeid en Kapitaal, p. 17, 1983
Hans Janmaat
Pim Fortuyn
Theo van Gogh
Pamela Hemelrijk
Ayaan Hirsi Ali
Afshin Ellian
Leon de Winter


Etc. etc.
Geert Wilders die al jaren ondergronds moet leven vanwege doodsbedreigingen.

Haatzaaiers, fascisten, racisten, nazi' etc. werden/ worden degenen genoemd als ze de moed hadden kritiek te uiten op de Islam, of op het verderfelijke gedrag van Marokkanen.

Zie hier wegkijkers van Nederland de uitkomst van wat u al die jaren zo gekoesterd heeft, u die met uw selectief verontwaardige reacties alles bagatelliseerde, veroordeelde, afdeed als onderbuik gevoelens, of angst voor vreemde luchtjes in het portiek etc. etc.

Zie hier de uitkomst. Joden worden gehaat en belaagd in Nederland en heel veel andere landen en dat is al jaren aan de gang. Stop met wegkijken en sta op!

Laat de schandvlek uit onze geschiedenis zich niet herhalen.
ik

#2303 oorzaak en gevolg

2014-07-28 14:35

ik mag toch hopen dat als de moslims binnen niet al te lange tijd dat krijgen waar ze al decennia lang om bedelen, dat we dan meteen doorlopen om gedogers als van Aartsen van het pluche te trekken en teneinde verantwoording af te leggen. Dit soort politiek correcte flapdrollen heeft net zoveel bloed aan hun handen dan de daadwerkelijke daders.

Gast

#2304

2014-07-28 14:35

'Als we willen dat het stopt, dan stopt het. Je moet het hard genoeg willen, met elkaar, zij aan zij, en voor niets wijken. Geef het tuig geen seconde de kans te hopen dat wij een stap terug doen, maar ontneem ze die hoop. Onthoud dat ze niets zijn behalve hun haat, dat ze geen eigenwaarde hebben. Alleen hun haat. En die bezit hen. Maar hun haat tegen alles dat anders is, is eigenlijk de haat tegen zichzelf. Dat ze nooit, gewoon, met vriendjes kind zijn geweest. Dat ze de taal die ook van hen een succes had kunnen maken, niet goed spreken waardoor ze op school achter bleven en ze allemaal wegstroomden naar het praktijkonderwijs - ondanks dat een normale vertegenwoordiging het IQ moet hebben voor hoger onderwijs. Ze haten zichzelf, ze haten de achterlijke sociale omstandigheden waar ze uit komen. Ze schamen zich voor hun ouders en daarover haten ze zichzelf weer. Hun enige uitweg uit dit deze put van minderwaardigheid is de verheerlijking van een imaginair verleden en de volledige onderwerping aan een repressieve orthodoxie. Het geluk dat zij daarin vinden is de sexuele bevrediging van de vernedering. Ze roepen de suprematie van RTL5 en SBS6 uit om eindelijk bij iets groots te horen. Maar hoe harder ze schreeuwen, hoe harder de echo verraad dat het gebouw van hun gedachten leeg is. Hun enige hoop op de toekomst komt voort uit hun gedrag van vernietiging dat zo kenmerkend is voor mensen zonder eigenwaarde. Hun enige beeld van de toekomst is er een van dood en verderf. De leugen van de reality-soap drijft hen voort. Het is de overwinning van de haat, van de God van de pecunia. De haat die als voortrazend vuur alles op zijn pad verteert. Maar aan het eind verteert het ook zichzelf. Heel Tokkistan valt er aan ten prooi. En er is maar een weg uit dit dal: laat ze hun haat, laat ze aan hun eigen haat ten onder gaan.'

Gast

#2305 Re: Stop de Jodenhaat in Nederland

2014-07-28 14:36


Gast

#2306

2014-07-28 14:36

in nederland leven veel joden
en dat wil ik zo houden

Gast

#2307

2014-07-28 14:36

misschien niet helemaal in de aard van deze petitie
maar is het niet beter om alle geloof maar af te schaffen scheelt een hoop ellende op deze wereld

Gast

#2308

2014-07-28 14:37

En nu weg met die liberale kwal! Ik erger me al jaren aan deze oetlul!

Gast

#2309

2014-07-28 14:37

jozias van aartsen laat zijn eigen omgeving toch ook niet plat gooien,ik denk datb hij zijn eigen ook wel wil verzetten.

Gast

#2310 Re:

2014-07-28 14:37

#2292: wanderer -

Waarom ook niet een pro Israel (anti Hamas) demonstratie houden? Met de Palestijnen heb ik geen moeite. Het is Hamas die de vrede belemmert in die regio.


Gast

#2311

2014-07-28 14:37

Sjalom.
Ik sta achter dit besluit of petitie.
De handelwijze van deze meneer die daar mee de zaak rustig denkt houden speelt een laf spel!
Veel succes en hartelijke groet M G Meijer. P s heel laas hebben wij alleen een a o w. uitkering.

Gast

#2312

2014-07-28 14:38

Walgelijk dat gedraai van hem. Een burgemeester dient op te komen voor iedereen, niemand uitgezonderd.

Gast

#2313

2014-07-28 14:38

Vrijheid van demonstratie mag niet betekenen het aanzetten tot haat!!

Gast

#2314

2014-07-28 14:38

Er is in het Nederland van vandaag geen plaats meer voor bange laffe burgemeesters,rechters en politici.
Weg met types als van Aartsen.

Gast

#2315

2014-07-28 14:38

mooie actie

Gast

#2316

2014-07-28 14:39

Wie had dat ooit gedacht, dat in nog geen 70 jaar na de tweede wereldoorlog de Joden weer in het gas moeten, met tolerantie van een burgemeester.
De boemerang

#2317 Re:

2014-07-28 14:39

#2307: - misschien niet helemaal in de aard van deze petitie
maar is het niet beter om alle geloof maar af te schaffen scheelt een hoop ellende op deze wereld

Ook geloof is een grens.

Wie grenzen trekt, creëert vijanden. Wie grenzen slecht, ontmoet vrienden.


Gast

#2318

2014-07-28 14:39

Als je respect eist, moet je eerst respect tonen

Gast

#2319

2014-07-28 14:39

terecht , EINDELIJK is er ge;egemnheid om je stem tegen dit "tuig "te laten horen ! Hoop op minstens een miljoen stemmen.Laat de burger dit afweten stop dan maar met alles en leg je lot in de handen van de ISLAM !

Gast

#2320

2014-07-28 14:39

Meneer van Aartsen schijt gewoon in zijn broek van angst voor dit volk.hij moet gewoon vertrekken en zonder wachtgeld!!
Te schandalig voor woorden dat dit allemaal zo maar kan. De Nederlanders zien het ondertussen allemaal gebeuren, de haat tegen de moslims zal nog zeer groot gaan worden.

Gast

#2321

2014-07-28 14:39

Ongelofelijk dat van Aartsen verwijst naar vrijheid van meningsuiting en demonstratie.
Hakenkruizen en het roepen van dood aan alle joden toelaten is een gotspe. Wat zal er gebeuren als joden een demonstratie houden met een gelijkluidende tekst t.o.v.Islamietische mensen !!!!!

Gast

#2322

2014-07-28 14:39

Zeer goed initiatief. De grens is nu echt bereikt van wat WIJ nog willen tolereren. Tolerant zijn tegen intoleranten is tegen dit etterend doorzwerend gezwel water naar de zee dragen. Het houdt nooit op. Wel, als we NEE zeggen tegen dit onfatsoenlijk en uitbuitend gedrag van een zogenaamde verongelijkte groep medestanders die alles wat Nederlands is vertrappen maar wanneer nodig wel geld cashen van de in hun ogen zo slechte Nederlandse overheid. Boos ben ik. Het is een schande dat dit land, wat met zoveel moeite is opgebouwd door mijn ouderen voorouders, zo structureel kaalgeschoren wordt en waar de rekening komt te liggen bij ons, de werkende burger.

Gast

#2323

2014-07-28 14:39

Tijdens en na de tweede wereld oorlog had men geen oog voor de Joden.We keken massaal weg,we wilden er niet mee worden geconfronteerd.Dit was en is een zeer laffe houding jegens het Joodse volk.Wat nu is gebeurd in Den Haag, en dan m.n. de reactie van de Haagse Burgemeester is schokkend te noemen.Hij heeft geen recht meer om burgemeester van Den Haag te zijn.Zijn reactie op de ontoelaatbare uitingen tijdens de demonstratie in Den Haag noem ik LAF. Wegwezen Jozias van Aartsen. Schaam je.

Gast

#2324 Re: Re:

2014-07-28 14:39


Gast

#2325

2014-07-28 14:40

Terechte actie !!!! bestuurders die hun verantwoordelijkheid niet nemen moeten opstappen !!!!