Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#1676

2014-07-28 12:52

Wel demonstraties van de PVV aanpakken etc., maar van deze groep niet! Schande!
Robert-Jan

#1677 Waar moet dit naar toe

2014-07-28 12:52

Te gek voor woorden dat dit wordt toegestaan. Nimmer en nooit mag er (wederom) gehoor worden gegeven aan dit soort mensen. Een schandaal dat ook nog en journaliste dusdanig bedeigd wordt en daarbij niet kan rekenen op wat voor steun dan ook. Dit alleen maar door de angsthaascultuur in ons land. Nee mensen dit mag niet verder geaccepteerd worden. Ongehoord. Bevalt het je niet?? Wegwezen

Gast

#1678

2014-07-28 12:53

Genoeg is Genoeg!!!
Rudy

#1679 Re: FREE PALESTINE

2014-07-28 12:53

#1644: ESRA - FREE PALESTINE

Ja en maar raketjes blijven schieten en dan janken als er gericht wordt teruggeknalt, ik ga ook niet in de ring met een profbokser en als ik al zo stom was janken dat ik in elkaar wordt geslagen als ik hem treiter. Eigen schuld dikke bult..


Gast

#1680

2014-07-28 12:53

verwijder deze slappe zak .
Optiemist

#1681 Re:

2014-07-28 12:53

Ik vind de hele politiek al slap, maar  de samenleving wordt ook steeds roomser dan de paus. Je mag al niets meer verkeerd zeggen of ze staan op achterste benen. Iets tegen Joden, Homo's, Zwarte Piet enz. en de boel staat op stelten. Wees ook een beetje verdraagzaam. Een politieagent is tegenwoordig direct beledigd. Zorg dat je letterlijk en figuurlijk brede schouders hebt. Maar natuurlijk zijn er grenzen !


Gast

#1682 Re:

2014-07-28 12:53

#1673: -

Dat is de selectieve verontwaardiging. Het is te ernstig voor woorden wat er gebeurt in ons land.

 

http://www.geenstijl.nl/archives/images/barbaarsejodenhaat.html


Gast

#1683

2014-07-28 12:53

Ik ben blij dat iemand het lef heeft om deze petitie op te starten. Vorige week was ik trots een Nederlander te zijn. Maar na die demontrratie waar kreten werden gebruikt die ik niet herhaal, schaam ik mij nu een Nederlander te wezen.

Gast

#1684

2014-07-28 12:53

Nooit meer Jodenvervolging!

Gast

#1685

2014-07-28 12:54

Nederland is een land geworden waar de normale mens niet meer in de samenleving past. Nederland is de weg kwijt, tevens de controle op alles wat mis is.
Nederland is een land geworden waar luitjes die er niet horen de dienst uit maken.

Gast

#1686

2014-07-28 12:54

Deze 'burgevader' is totaal de weg kwijt en heeft in zijn Ivoren Toren totaal geen benul hoe diep de joodse bevolking zich gekwetst moet voelen. Deze labbekakkerigheid en afzichtelijke arrogantie dient afgestraft te worden met ontslag als burgemeester van Den Haag.

Gast

#1687

2014-07-28 12:54

Natuurlijk moet er vrijheid van mening bestaan. Echter de overheid zal bevolkingen in dit geval de "Joodse" dienen te beschermen indien wederrechtelijke levens beëindiging wordt gepropageerd. Vergeet niet toen een overheid dit soort meningsuitingen ging toestaan in de jaren dertig was het hek van de dam. Van onwetendheid kan bij een voormalig minister van Buitenlandse zaken nimmer sprake zijn!

Gast

#1688

2014-07-28 12:54

Wij vinden ook dat van Aartsen moet opstappen.Of is hij te bang om op te treden.
Ik ben bang dat Nederland zo langzamerhand afglijd naar een islamitisch land.
Mensen stop daar mee, en wordt weer een echte Nederlander
Tolerantie is nu ver te zoeken.i

Gast

#1689 Re:

2014-07-28 12:54

#1628: -

Jodel hebben ook niks vna die tijd geleerd aangezien ze de Palestijnen heel wat aan doen!


Gast

#1690

2014-07-28 12:54

De regeringen worden bedankt dat zij het volk uitleveren aan monsters.

Gast

#1691

2014-07-28 12:54

Ik steun Petitie;
Deze burgemeester beschermt zijn burgers niet,

Gast

#1692

2014-07-28 12:55

Er moet keihard worden ingegrepen bij dit soort misstanden, je kunt wel weer zien wie de baas zijn op straat, van Aartsen mag wat mij betreft direct opstappen.

Gast

#1693

2014-07-28 12:55

schandalig, en maar zeuren over minder minder nou dat moet maar eens minder

Gast

#1694 Israël moordenaars??

2014-07-28 12:55

Wat ik nou niet begrijp is dat Israël afgetekend wordt als moordenaars van kinderen en vrouwen. Maar men vergeet dat HAMAS deze kinderen en vrouwen gebruikt als schild tegen de Israëlische aanvallen om zo in een goed daglicht te komen. Dan schreeuwt men moord en brand omdat Israél reageert op 3000 raketten in 14 dagen afgevuurd op hun grondgebied. Maar zijn wij vergeten wat Amerika deed na 9 september 2001?!?! Amerika dwong de NATO/NAVO met directe ingang resolutie paragraaf vijf in werking te zetten om op die manier Aquaida te kunnen aanvallen. Voor diegene die niet weten wat er in resolutie 5 staat: een aanval door een mogendheid op een van de lidstaten wordt gezien als een aanval op alle lidstaten!! Wie heeft Amerika aangevallen op 911? Volgens mij was het een aanval door een groep terroristen en geen oorlogsdaad!!

Gast

#1695

2014-07-28 12:55

Goede actie nu nog minder van dit type burger(vaders)

Gast

#1696 Re: Re: FREE PALESTINE

2014-07-28 12:55

#1679: Rudy - Re: FREE PALESTINE

Verdiep je eens wat meer behalve die eenzijdige propaganda wat je eruit kraamt


Gast

#1697

2014-07-28 12:55

Schandalig voor woorden

Gast

#1698

2014-07-28 12:55

Zeer angstaanjagende gebeurtenissen. Onbegrijpelijk! Na de vliegramp ook hierdoor slapeloze nachten met herinnering aan de tweede wereldoorlog!

Gast

#1699

2014-07-28 12:55

Door deze bestuurders gaat nederland heel snel naar de kloten toe.
De inport nederlanders worden niet aangepakt waardoor de in Nederland geboren inwoners steeds een stap achterwaarts moeten doen.

Gast

#1700 Re: Re: Stop de Jodenhaat

2014-07-28 12:55

'Als we willen dat het stopt, dan stopt het. Je moet het hard genoeg willen, met elkaar, zij aan zij, en voor niets wijken. Geef het tuig geen seconde de kans te hopen dat wij een stap terug doen, maar ontneem ze die hoop. Onthoud dat ze niets zijn behalve hun haat, dat ze geen eigenwaarde hebben. Alleen hun haat. En die bezit hen. Maar hun haat tegen alles dat anders is, is eigenlijk de haat tegen zichzelf. Dat ze nooit, gewoon, met vriendjes kind zijn geweest. Dat ze de taal die ook van hen een succes had kunnen maken, niet goed spreken waardoor ze op school achter bleven en ze allemaal wegstroomden naar het praktijkonderwijs - ondanks dat een normale vertegenwoordiging het IQ moet hebben voor hoger onderwijs. Ze haten zichzelf, ze haten de achterlijke sociale omstandigheden waar ze uit komen. Ze schamen zich voor hun ouders en daarover haten ze zichzelf weer. Hun enige uitweg uit dit deze put van minderwaardigheid is de verheerlijking van een imaginair verleden en de volledige onderwerping aan een repressieve orthodoxie. Het geluk dat zij daarin vinden is de sexuele bevrediging van de vernedering. Ze roepen de suprematie van de Islam uit om eindelijk bij iets groots te horen. Maar hoe harder ze schreeuwen, hoe harder de echo verraad dat het gebouw van hun gedachten leeg is. Hun enige hoop op de toekomst komt voort uit hun gedrag van vernietiging dat zo kenmerkend is voor mensen zonder eigenwaarde. Hun enige beeld van de toekomst is er een van dood en verderf. De leugen van de jihad drijft hen voort. Het is de overwinning van de haat, van de God van het gehenna. De haat die als voortrazend vuur alles op zijn pad verteert. Maar aan het eind verteert het ook zichzelf. Heel het Midden-Oosten valt er aan ten prooi. En er is maar een weg uit dit dal: laat ze hun haat, laat ze aan hun eigen haat ten onder gaan.'

 

#1689: - Re: