Eis het ontslag van Jozias van Aartsen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
Inderdaad, waar zijn blijven ze de wegkijkers, de hypocrieten, de theedrinkers.
Bij Wilders stonden ze vooraan ( Wilders heeft nooit opgeroepen tot dood en verderf), bij de Ombudsman gilden ze het uit deze hypocrieten en nu blijven ze stil.
De moslims Mogen alles en als wij Nederlanders 5 km te hard rijden krijgen een we dikke prent! De Politie is dan ook niet bang voor Nederlanders!
MAAR des te banger voor alochtonen!
Re:
#1639: een echte Nederlander -
En dat noemt zich een echte Nederlander, ja eentje met een plaat voor z'n kop net als blijkbaar een hoop van die andere "echte" Nederlanders, schaam je.
Re:
#1630: - De leugen regeert, de mening van het volk verdrongen. Als alle immigranten zich zouden aanpassen aanonze normen en waarden had niemand "minder, minder" geroepen.
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Dat je het niet eens bent met de petitie dat mag, maar laat anderen verder in hun waarde als zij het er wel mee eens zijn. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.
Re:
En zo verschrikkelijk inventief in het gebruik van scheldwoorden. -woorden. -woorden. -woorden.
Jozias van Aartsen had moeten optreden tegen iedereen die met hakenkruizen lopen te propaganda te houden. Hij mag van mij svp asap op staande voet ontslagen worden netals degenen die ook meeliepen en werkzaam zijn bij de overheid. De overheid en zijn persoon moet een boegbeeld zijn die de gemeenschap bij elkaar houdt en niet uit elkaar drijft. Ik schaam me als Turkse/Armeense dat sommige mensen voor eigen rechter gaan spelen. Wij zijn alle samen nieuwe Nederlanders. Ook de Joodse gemeenschap zijn mijn broeders en zusters. En wat er in 't verleden gebeurde, wat er in het midden Oosten gebeurt moet niet hierna toe overwaaien.
Het is schandalig dat dit hier zo maar kan. Zelfs de politie deed niks. Allemaal hoofddoeken die wij te eten geven en dan nog met een hakenkruis lopen dat heeft toch iedereen gezien!! Weg met zo'n burgemeester. Had lef getoond man.
Waarom mocht de politie niets hierover gevraagd worden? (zie bericht Telegraaf)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| This discussion has been closed. |
Maar het zal wel de angst voor deze terrorristen zijn. Laf, on-Hollands en gewoonweg beledigend.