Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#1401

2014-07-28 10:36

Bij de demonstratie zijn duidelijk grenzen overschreden en een burgemeester die dat niet door heeft en erkent kan beter verdwijnen.

Gast

#1402

2014-07-28 10:37

In het AD van vandaag staat een artikel over de petitie. Met een link hier naartoe. Helaas lukt het me niet om een link hier naartoe te plaatsen

Gast

#1403

2014-07-28 10:37

sta er volkomen achter als je dit toelaat in je stad,dan komt er vanzelf weer een kristalnacht

Gast

#1404

2014-07-28 10:38

Er is een zeer gevaarlijke ontwikkeling aan de gang in ons land. Afschuwelijk en ontoelaatbaar dat men kan oproepen tot het gebruik van geweld en het doden van bepaalde bevolkingsgroepen. Het bevoegd gezag neemt geen krachtige maatregelen om dit de kop in te drukken!! En dan zegt de burgemeester van notabene DEN HAAG dat er geen grensoverschrijdende zaken zijn gebeurd!!
Schandalig en ontoelaatbaar!!!

Gast

#1405

2014-07-28 10:39

wegduiken voor problemen is het slechtste wat je kan doen. Zeker voor een burgemeester is dat laakbaar gedrag. Opstappen is derhalve het enige antwoord.

Gast

#1406 van Aartsen weg

2014-07-28 10:39

Wat er met die ISIS demonstratie is gebeurt boeit me niet. Demonstreren is recht om Nederland. Ik ben er niet bijgeweest en ik weet dus ook niet of er delen van de demonstratie verboden hadden moeten zijn of dat alles uit zijn verband is gerukt.

Maar van Aarten is op alle fronten gewoon een slappe vent. Totaal onzichtbaar in Den Haag. Veel hagenaars weten wel de burgemeester van Amsterdam en Rotterdam op te noemen maar hebben geen idee wie het van Den Haag is.


Gast

#1407

2014-07-28 10:40

Ik vind deze beslissing van de burgemeester getuigen van angst. Ik zat met kromme tenen voor de tv. De democratie is hier in gevaar en Van Aartsen durft niet op te treden, bang voor escalatie. Escaleren doet het toch een keer, of dat nu is of over een jaar. Door deze wan-beslissing voelen de demonstranten zich steeds sterker en machtiger worden. De Grondwet is er niet voor niets, Van Aartsen. Deze fout is niet meer te herstellen en daarom is ontslag de enige optie. Ik schaam mij Nederlander te zijn.

Gast

#1408

2014-07-28 10:40

Heer Aartsen is met duizenden andere slappehap-bestuurders verantwoordelijk voor de ondergang van Nederland... Ik ben van Nederland afgestapt en sinds vele jaren noem ik deze gigantische anarchie: Nederlaag.. het is jammer nu ook weer te moeten constateren dat TERREUR jegens anderen door ALLOCHTONEN ,zelfs illegaal hier, beloond wordt! JULIO


Gast

#1409 Deze reactie citeer ik vanwege de sterke inhoud

2014-07-28 10:41

'Als we willen dat het stopt, dan stopt het. Je moet het hard genoeg willen, met elkaar, zij aan zij, en voor niets wijken. Geef het tuig geen seconde de kans te hopen dat wij een stap terug doen, maar ontneem ze die hoop. Onthoud dat ze niets zijn behalve hun haat, dat ze geen eigenwaarde hebben. Alleen hun haat. En die bezit hen. Maar hun haat tegen alles dat anders is, is eigenlijk de haat tegen zichzelf. Dat ze nooit, gewoon, met vriendjes kind zijn geweest. Dat ze de taal die ook van hen een succes had kunnen maken, niet goed spreken waardoor ze op school achter bleven en ze allemaal wegstroomden naar het praktijkonderwijs - ondanks dat een normale vertegenwoordiging het IQ moet hebben voor hoger onderwijs. Ze haten zichzelf, ze haten de achterlijke sociale omstandigheden waar ze uit komen. Ze schamen zich voor hun ouders en daarover haten ze zichzelf weer. Hun enige uitweg uit dit deze put van minderwaardigheid is de verheerlijking van een imaginair verleden en de volledige onderwerping aan een repressieve orthodoxie. Het geluk dat zij daarin vinden is de sexuele bevrediging van de vernedering. Ze roepen de suprematie van de Islam uit om eindelijk bij iets groots te horen. Maar hoe harder ze schreeuwen, hoe harder de echo verraad dat het gebouw van hun gedachten leeg is. Hun enige hoop op de toekomst komt voort uit hun gedrag van vernietiging dat zo kenmerkend is voor mensen zonder eigenwaarde. Hun enige beeld van de toekomst is er een van dood en verderf. De leugen van de jihad drijft hen voort. Het is de overwinning van de haat, van de God van het gehenna. De haat die als voortrazend vuur alles op zijn pad verteert. Maar aan het eind verteert het ook zichzelf. Heel het Midden-Oosten valt er aan ten prooi. En er is maar een weg uit dit dal: laat ze hun haat, laat ze aan hun eigen haat ten onder gaan.'

Gast

#1410

2014-07-28 10:41

Genoeg met die politiek correcte lafheid, tijd om onze Joodse Nederlanders te steunen. De politiek laat ze in de steek en Groen Links loopt mee met haat demonstraties...wat een land!

Gast

#1411

2014-07-28 10:41

Bijna alles is al gezegd door Bart Schut, maar helaas barst het in de Nederlandse politiek van de leugenaars en de lafaards.

Gast

#1412

2014-07-28 10:42

Israel zal leven!
BigRon59

#1413 Re:

2014-07-28 10:44

#1399: -

Hartverscheurend inderdaad én hemeltergend ! Zitten we nu in 1934 of in 2014 ?


Gast

#1414 Re: Re: Demo rotterdam

2014-07-28 10:45

#15: soemoed - Re: Demo rotterdam

Recht dat geheel ontbreekt in talloze moslimlanden, Joden overal verjaagd, Christenen verjaagd. Lekker objectieve reactie!


Gast

#1415

2014-07-28 10:47

Er is in Nederland geen ruimte voor haat tegen onze joodse medemens

Gast

#1416

2014-07-28 10:47

Over een paar weken begint het voetbalseizoen weer. Indien uitingen als gedaan door deze figuren worden gedaan in en rond het voetbal wordt er hard en volkomen terecht hard ingegrepen. Des te onbegrijpelijker dat lieden die stelselmatig aangeven tegen de Westerse samenleving zijn, maar er wel van profiteren door uitkeringen, subsidies en huisvesting geen strobreed in de weg wordt gelegd door deze slappe burgemeester en politici. Hoezo discriminatie? Ja van autochtonen!!!

Gast

#1417

2014-07-28 10:48

We hebben genoeg van deze gasten, elke keer weer plegen ze grensoverschrijdend gedrag en elke keer weer komen ze overal mee weg.
Minder minder mag niet gezegd worden maar dood aan een bevolkingsgroep scanderen mag wel!
Weg met die ranzige bevolking en de burgemeester!!

Gast

#1418 Re:

2014-07-28 10:48

#1415: -

Er is in Nederland klaarblijkelijk wel ruimte voor Jodenhaat. De bestuurders zijn oorverdovend stil.

 

http://www.geenstijl.nl/archives/images/barbaarsejodenhaat.html


Gast

#1419

2014-07-28 10:49

Roep dit in een voetbalstadion en je hebt een stadionverbod

Gast

#1420

2014-07-28 10:51

Onjuist en lafhartig gedrag van burgermeester.
Jan

#1421 Re:

2014-07-28 10:51

#1138: -

De verheerlijking van geweld en genocide zou elke retioneel denkende burgervader moeten tegengaan.


Gast

#1422

2014-07-28 10:51

Ik vindt dat wat de demonstranten allemaal uitriepen en de doeken die ze meedroegen dat kan niet ze zijn hier in n vrij westers land zijn vrijwillig hier gekomen en hebben de regels van ons land na te leven anders moet men terug gaan naar het land waarvoor ze willen vechten en horen ze hier niet thuis. En n Burgemeester hoort daar voor als het niet gebeurt in te grijpen en dat heeft ie nagelaten en nog niets gedaan dus zet er n andere Burgemeester in Den Haag die wel durft dit is te gek voor woorden.

Gast

#1423

2014-07-28 10:52

Goed dat deze petitie opgezet is, direct handelen is noodzakelijk.
Iris

#1424 massaal in opstand komen!

2014-07-28 10:52

Wat ik niet begrijp is dat er bij de aanslag op de MH17 zo'n grote eenheid en actie was maar bij dit soort dingen de bereidheid en interesse ineens maar matigjes is! Nederland moet massaal in opstand komen tegen de islamisering!!!!! Het is later dan 5 voor 12!!!

Gast

#1425

2014-07-28 10:54

Aboutaleb had de demonstratie van zondag j.l. moeten verbieden op grond van opruiing. Kan me niet voorstellen dat er voor zo'n haatzaaiende demonstratie toestemming gegeven wordt! Mensen liepen met ISIS, Turkse en Palestina vlaggen. Wat hebben die groepen in godsnaam te maken met een binnenlandse strijd tussen terroristen, burgerslachtoffers en het legitiem opererende IDF?