Eis het ontslag van Jozias van Aartsen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Schandalig en ontoelaatbaar!!!
van Aartsen weg
Wat er met die ISIS demonstratie is gebeurt boeit me niet. Demonstreren is recht om Nederland. Ik ben er niet bijgeweest en ik weet dus ook niet of er delen van de demonstratie verboden hadden moeten zijn of dat alles uit zijn verband is gerukt.
Maar van Aarten is op alle fronten gewoon een slappe vent. Totaal onzichtbaar in Den Haag. Veel hagenaars weten wel de burgemeester van Amsterdam en Rotterdam op te noemen maar hebben geen idee wie het van Den Haag is.
Heer Aartsen is met duizenden andere slappehap-bestuurders verantwoordelijk voor de ondergang van Nederland... Ik ben van Nederland afgestapt en sinds vele jaren noem ik deze gigantische anarchie: Nederlaag.. het is jammer nu ook weer te moeten constateren dat TERREUR jegens anderen door ALLOCHTONEN ,zelfs illegaal hier, beloond wordt! JULIO
Deze reactie citeer ik vanwege de sterke inhoud
Re:
Hartverscheurend inderdaad én hemeltergend ! Zitten we nu in 1934 of in 2014 ?
Re: Re: Demo rotterdam
#15: soemoed - Re: Demo rotterdam
Recht dat geheel ontbreekt in talloze moslimlanden, Joden overal verjaagd, Christenen verjaagd. Lekker objectieve reactie!
Minder minder mag niet gezegd worden maar dood aan een bevolkingsgroep scanderen mag wel!
Weg met die ranzige bevolking en de burgemeester!!
Re:
Er is in Nederland klaarblijkelijk wel ruimte voor Jodenhaat. De bestuurders zijn oorverdovend stil.
http://www.geenstijl.nl/archives/images/barbaarsejodenhaat.html
Re:
De verheerlijking van geweld en genocide zou elke retioneel denkende burgervader moeten tegengaan.
massaal in opstand komen!
| This discussion has been closed. |