Middelburg Geen asielzoekerscentrum op het Swerf-Rust terrein


Gast

#126 Re: Re: Geen AZC in Swerf rust

2014-07-18 07:42

#122: Een bezorgde vader - Re: Geen AZC in Swerf rust

Wel eens op de gedachte gekomen dat er ook azielzoekers zij die vrouw,meisje of kinderen zijn!!!!


Gast

#127 Re:

2014-07-18 07:43

#117: Jet -

Je bedoeld ,NIET BIJ MIJ IN DE BUURT !!

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-07-18 07:44



Gast

#129 Re: Re: Ano

2014-07-18 10:51

#125: - Re: Ano Ano, Synoniem aan lafaard !!!!!!!

Nee, niet synoniem aan lafaard, maar iemand die jullie op sarcastische wijze laat zien, dat je over iedereeen wel iets kunt bedenken waarom je die niet in de buurt zou willen hebben wonen.

Een lafaard is iemand die een medemens in nood laat stikken, omdat 'ie bezorgd is over zijn tuinkabouter.


Gast

#130 Re: Re: Re: Ano

2014-07-18 11:08

JAN#129: - Re: Re: Ano

EEN  LAFAARD  IS  IEMAND  DIE  ZICH  VERSCHUILD  ACHTER  DE  NAAM : GAST.

De boemerang

#131 Re: Re: Re: Re: Ano

2014-07-18 11:16

#130: - Re: Re: Re: Ano EEN  LAFAARD  IS  IEMAND  DIE  ZICH  VERSCHUILD  ACHTER  DE  NAAM : GAST.

Natuurlijk niet. Het wel of niet noemen van een naam heeft niets te maken met het wel of niet zijn een lafaard. Of denkt u dat uw "Jan" u vrijwaart van het bieden van hulp aan mensen die hulp hard nodig hebben? Als een helpende hand wordt geboden, doet het er niet toe hoe die hand heet.

De argumenten die genoemd worden doen ertoe, niet de naam die iemand er wel of niet bij schrijft.


Gast

#132 Re:

2014-07-18 12:27

#124: -

Jij werkt zeker (of heb gewerkt) op een AZC.

 

gast

#133 Re: Re: Re: Re: Re: Ano

2014-07-18 12:44

#131: De boemerang - Re: Re: Re: Re: Ano

Wat gek toch dat u zo" vredelievend en meelevend" bent richting asielzoekers en zo vijandig naar de mensen die gewoon eerlijk zeggen waar ze in de praktijk tegenaan zijn gelopen. Het is wel duidelijk dat u uzelf graag hoort praten, want u heeft al aardig wat comentaar geleverd in uw stukjes. Voor u schijnt het geen probleem te zijn als vrouwen aangeven lastiggevallen te zijn geweest, dat gestolen fietsen opgehaald werden uit het AZC, dat een ex-beveiliger die jaren ervaring heeft, eerlijk zegt waar hij tegenaan liep. De waarheid schijnt inderdaad tegenwoordig niet meer gezegd te mogen worden. Ach ja Boemerang...waar maken we ons druk om hè?  U heeft dan zelf geen nare ervaringen gehad, maar het zou u niet misstaan een beetje medeleven te tonen naar mensen die dit zelf wèl hebben ondervonden. Of moet dit allemaal maar kunnen volgens u? Als het uzelf was overkomen, zou u wel anders praten. Deze locatie is hoe dan ook totaal ongeschikt voor zo'n groot aantal mensen. Vorige bewoners zijn met pijn in hun hart vertrokken, vanwege veroudering gebouw en brandveiligheid. Als u dan zó betrokken bent, zou juist u het geen goede locatie moeten vinden. Veiligheid voor alles toch? Dus doe uzelf en een ander een plezier, denk hier eerst eens over na, voordat u meteen weer met uw reactie komt!

De boemerang

#134 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ano

2014-07-18 13:05

#133: gast - Re: Re: Re: Re: Re: Ano

Ik heb eerder al gezegd dat er ongetwijfeld asielzoekers zullen zijn, die het wat minder nauw nemen met het mijn en dijn, of die er andere ideëen op na houden over wat toelaatbaar is richting anderen. Maar meent u nu werkelijk dat alle asielzoekers gelijk zijn?!? Dat een minder prettige ervaring met mensen in het verleden een garantie is voor de mensen die nog moeten arriveren?!? U veroordeelt iemand al nog voordat u die iemand kent?!?

Als u zo begaan bent met persoonlijke ervaringen, denk u dan de situatie in van degene die asiel zoekt. Niemand laat huis en haard, familie, vrienden, alles en iedereen voor zijn plezier achter, zonder de wetenschap er ooit nog terug te kunnen keren. Niemand vlucht voor zijn plezier naar een onbekende bestemming om daar al bij voorbaat met de nek te worden aangekeken, want ongetwijfeld misdadiger, dief, verkrachter, pedofiel, noem het maar op.

De toestand van een lokatie is veranderbaar. Een pand kan opgeknapt worden, infrastructuur kan aangepast worden. De mentaliteit van de lokale bevolking is een veel groter probleem. Wellicht is het beter dat het AZC niet op het Swerf-Rust-terrein komt. Niet voor de lokale bevolking, maar voor de asielzoekers, ter bescherming tegen de lokale bevolking.

Uw aanval op de persoon is overigens nergens voor nodig.

Het verdraaien van woorden evenmin. Ik heb immers nergens beweerd dat ik er geen probleem mee zou hebben "als vrouwen aangeven lastiggevallen te zijn geweest, dat gestolen fietsen opgehaald werden uit het AZC, dat een ex-beveiliger die jaren ervaring heeft, eerlijk zegt waar hij tegenaan liep". Alleen, dat zijn andere issues. De persoon die ontoelaatbaar gedrag vertoont, dient daarop te worden aangesproken en zonodig dienen er maatregelen te moeten worden genomen. In het verleden, het heden en ook in de toekomst. Dat gaat over die persoon. U scheert elke persoon over dezelfde kam, want omdat er tig jaren geleden een asielzoeker een fiets heeft gestolen, zijn alle asielzoekers fietsendieven en dienen ze te worden geweerd uit uw buurt.

Dat, heer Gast, is de waarheid. En die dient u te spreken en niet u te verstoppen achter dooddoeners als "de waarheid schijnt inderdaad tegenwoordig niet meer gezegd te mogen worden". Tuurlijk mag de waarheid nog steeds gezegd worden, maar het wangedrag van personen uit het verleden kunt en mag u niet op mensen in de toekomst projecteren. Dat heeft niets met 'waarheid' te maken en u dient dan ook niet te proberen om het ten behoeve van uw argumentatie daaronder te scharen.

Het schijnt alweer duidelijk dat xenofobie voor zeer veel mensen de werkelijke reden voor weerstand tegen dit AZC is.

De boemerang
Gast

#135 Re: Re:

2014-07-18 13:19

#132: - Re:

Waarmee u akte geeft van de stigmatisatie. Dank u.


Gast

#136

2014-07-18 16:03

Eigen volk eerst, de armen, die zieken en de mensen die volsterkt hulpbehoevend zijn! Hoe durf je de swerf rust die volsterkt is voor hulpbehoevende mensen in de pikken? Die allochtonen kunnen ergens anders ook een graantje mee pikken en stelen wat van de armen en zieken is! Ook mensen met beperking worden gediscrimineerd en allochtonen mogen alles! Maar mocht het zo zijn dat die lui daar werken en geld zat hebben, dan moeten hun de lusten en de lasten dragen!
De boemerang

#137 Re:

2014-07-18 17:57

#136: -

Goed, met u praat ik pas verder als u heeft opgezocht wat "asielzoekers" zijn. Eerder heeft het toch geen zin.

gast

#138 Re: Re:

2014-07-18 19:01

#137: De boemerang - Re:

Zet die "Asielzoekers" op het eiland PAMPUS.

De boemerang

#139 Re: Re: Re:

2014-07-18 19:06

#138: gast - Re: Re: Zet die "Asielzoekers" op het eiland PAMPUS.

Precies, overal behalve in uw achtertuin, nietwaar? Laat het andermans probleem zijn. Hoe denkt u dat men op Middelburg kwam?

Gast

#140 Re: Re:

2014-07-18 19:20

#137: De boemerang - Re:

Ik heb opgezocht wat asielzoekers zijn - dat zijn mensen die gevlucht zijn die gevlucht zijn voor het onheil wat boven hun hoofd hangt.

Helaas staat er niet bij dat ze Winkeldiefstallen plegen.

Ook staat er niet bij dat ze vernielingen aanrichten.

Ook staat er niet bij dat er soms (geregeld) massale vechtpartijen plaatsvinden op de AZC's , soms met dodelijke afloop.

Conclusie : Zonder dat ik weet wat de nadelige gevolgen zijn , zou ik ook zeggen : laat ze maar komen.

Maar ik weet weet van deze nadelige gevolgen , dus : Geen asielzoekers hier op het Swerfrust-terrein.

De boemerang

#141 Re: Re: Re:

2014-07-18 19:52

#140: Gast - Re: Re:

U bent dus helaas niet op het idee gekomen waarom dat alles er niet bij staat: namelijk omdat het nergens op slaat.

Volgens uw redenatie moet ik dus nu alle (autochtone) Nederlanders gaan afrekenen op de verrichtingen van Jan B., Klaas B., Johan V., Hans van Z., Robert M., Sietse van der V., Volkert van der G., Pistolen P., Willem H., Anton M., noem ze maar op? Ik vrees dat wij dan nog véél erger tuig zijn dan uw vooroordeel van "de" asielzoeker probeert te schilderen.

U mag nadenken voordat u iets schrijft. Gun uzelf dat recht.

Gast

#142 Re: Re: Re: Re:

2014-07-18 20:01

#141: De boemerang - Re: Re: Re:

Nee , omdat er dan nog meer tegenstand zou zijn.

Je moet zelf maar eerst goed nadenken , voordat je iets neerschrijft.

De boemerang

#143 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-18 20:03

#142: Gast - Re: Re: Re: Re:

Goed, u wilt dus niet naar rede luisteren, maar blijft volharden in het rondstrooien van ongefundeerde, opruiende taal. Blij toe dat uw argumentatie dermate doorzichtig is, dat ieder zinnig mens de juiste conclusies kan trekken.

Spiegelke

#144 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-18 20:04

#142: Gast - Re: Re: Re: Re: Nee , omdat er dan nog meer tegenstand zou zijn. Je moet zelf maar eerst goed nadenken , voordat je iets neerschrijft.

Wat een domme onzin van die "Gast", ga er toch niet op in.

de Onbekende

#145 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-18 20:13

#143: De boemerang - Re: Re: Re: Re: Re:

Weleens naar Opsporing gekeken ?????  Negroide - Lichtgetint = 90 procent dader.

Weleens politierapporten gelezen ?????

 

De boemerang

#146 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-18 20:17

#145: de Onbekende - Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Nog iemand die niet weet wat asielzoekers zijn?

Mijn eerdere bewering, namelijk dat xenofobie dus de werkelijke reden is voor weerstand tegen een AZC, wordt telkens weer onderstreept en tien tegen één door mensen die niet eens uit Middelburg komen.

De boemerang

#147 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-18 20:24

#145: de Onbekende - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Weleens naar Opsporing gekeken ?????  Negroide - Lichtgetint = 90 procent dader. Weleens politierapporten gelezen ?????

Ooit van "redactie" gehoord? Ooit begrepen hoe "televisie" functioneert? Ooit al eens die andere politierapporten gelezen, die u nu verkiest te negeren?

Dat volgens u 90% van alle gevallen die bij "Opsporing verzocht" langskomen negroïde of 'licht getint' zijn, is heel iets anders dan 90% van alle negroïden en licht getinten zijn crimineel. U kunt beide beweringen niet uiteenhouden, omdat u die niet uiteen wilt houden. Dat komt in uw kraam niet te pas.

Nogmaals: hou die opruiende taal voor u. Wij zijn niet gedient van uw racisme.

de Onbekende

#148 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-18 20:30

#147: De boemerang - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Kan je ook al niet tegen de waarheid ?

De boemerang

#149 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-18 20:35

#148: de Onbekende - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kan je ook al niet tegen de waarheid ?

En jawel hoor, daar is 'ie weer: "de waarheid".

Hetgeen u verkondigt is niet "de waarheid" (een boompje opzetten met u over wat "waarheid" is en of die wel bestaat, zal ik maar achterwege laten, dat leidt tot niets), maar misvormde feiten die u net zolang buigt totdat ze u passen. Dat heeft niets met waarheid van doen, maar alles met verdraaiing.

Zal ik 'm voor uw gemak nog eens herhalen? Dat volgens u 90% van alle gevallen die bij "Opsporing verzocht" langskomen negroïde of 'licht getint' zijn, is heel iets anders dan 90% van alle negroïden en licht getinten zijn crimineel. U kunt beide beweringen niet uiteenhouden, omdat u die niet uiteen WILT houden. Dat komt in uw kraam niet te pas.

Let op: binnen de kortste keren wordt die kerel weer te berde gebracht die tenminste "de waarheid" durft te spreken. Ik voel 'm aankomen.

ik weet het beter

#150 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-07-18 20:43

#149: De boemerang - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

He Boemerang , hahahahaha  of beterweter hahahahaha

Al dat geharrewar helpt / telt toch niet !!!

Wat wel telt zijn de handtekenigen.