Behoud vrijplaats "De Vloek"

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Behoud vrijplaats "De Vloek".


Gast

#176

2014-12-28 23:01

Stoppen met geld in shit pompen en meer menselijker beslissingen maken! Idioten

Gast

#177

2015-03-27 19:42

Omdat zij goed bezig zijn
ook voor arm en duurzaam.
omdatzij weten als geen ander het recht bevechten waar ik alleen met steun kan tekenen ik vind piraten niet het zelfde als de Roverheid.
en ik zie mijn telg liever in hun pand dan in het vrijheids rovend liegend systeem.
leegstand is crimineel. Antikraak slaat ook plank mis. En er snuiven er meer in het binnen hof dan dat het stemmend volk wil weten. Ook de steun aan mens zonder papieren. Is me liever dan het jacht gespuis! Die totaal geen respect hebben voor het leven. Waarom zij meer en wij steeds minder! Het moet afgelopen zijn! DeVloek moet blijven.

mama sam


Gast

#178

2015-03-30 19:59

Omdat ik, ondanks dat ik zeiler ben, vind dat een topzeilcentrum ondergebracht moet worden in de bestaande zeil-locaties en er juist ruimte voor zoiets moois als de vloek moet zijn in de haven.


Gast

#179

2015-04-01 15:57

Wij hebben soortgelijke vrijplaatsen in Maastricht en zouden er ook kapot van zijn als deze voor ons weg zouden worden gehaald!

Gast

#180

2015-04-01 20:12

Initiatieven als de vloek moeten worden gekoesterd. Zeker onder het mom van een participatiemaatschappij is het wrang dat succesvolle burgerinitiatieven continu plaats moeten maken voor, vaak gesubsidieerde, probeersels van projectontwikkelaars.

Gast

#181

2015-06-25 20:21

omdat de vloek er gewoon thuis hoort.

Gast

#182

2016-01-29 12:03

De toegevoegde waarde van de Vrijplaats aan de samenleving wordt sterk onderschat.
Ik hoop dat de gemeente Den Haag op tijd 'het licht mag zien' zodat De Vloek behouden kan blijven op de plek waar het nu zit.