Breng "The World's End" Naar de Nederlandse Bioscoop

Neem contact op met de schrijver van de petitie

The Petition's End

2013-11-20 19:22:50

Hoi allemaal!

Het is weer even geleden dat deze petitie flinke aandacht kreeg, en hoewel het doel uiteindelijk wonder boven wonder behaald is waren er zelfs begin november nog een aantal stemmers.

De film draait inmiddels een week of wat in een beperkt aantal bioscopen en zal er ook weer bijna uit zijn, ik hoop dat iedereen van de film heeft kunnen genieten in een fijne zaal in plaats van een dvd'tje bij je ouders op de bank. Zelf ben ik gisteren de Pathé in Amsterdam ingerend om de film te kijken en ik kan jullie vertellen dat het alles behalve teleur stelde.

Aan het gelach bij de cornetto reference te horen zaten er échte fans in de zaal, bij deze dan ook een grote dank naar jullie voor het ondertekenen. Wij hebben de petitie dan misschien opgezet, maar met 2 handtekeningen krijgen we de aandacht echt niet.

Mocht je de film nog niet gezien hebben, ga er dan snel voor! Ik zeg WTF, bedankt Edgar, maak nu maar weer een nieuwe trilogie.

Dank!
Wouter

Wouter van de Watering

The World's End: 14 november in Nederland!

2013-09-18 12:36:51

Een groot applaus voor jezelf, het is ons gelukt! Hopelijk heb je de WebRip nog kunnen weerstaan (ik wel!) en wacht je de laatste maanden in spanning af tot je deze film in de bioscoop kunt zien.

Nogmaals dank voor alle steun, geniet er van!

Ja, er is nog hoop!

2013-09-05 12:01:33

Dat het nu berichtjes regent is misschien een goed voorteken; het lijkt er op dat Universal Pictures naar ons luistert!

Nu.nl bericht dat Universal wel degelijk kijkt naar een release in Nederland. Succes!

Wouter van de Watering

Zou er dan toch nog hoop zijn?

2013-09-04 22:21:30

Zou er dan toch nog hoop zijn?

Wouter van de Watering

It's beyond my control and it annoys me too

2013-08-30 07:35:37

Helaas moeten we nu toch echt slecht nieuws brengen. Ondanks het feit dat we minstens 1000 handtekeningen hebben verzameld, wil Universal Pictures NL niets aan de zaak veranderen. We hebben inmiddels contact met ze gehad, maar het mocht niet baten.

In het bericht hierboven kun je lezen hoe Edgar Wright, de regisseur van de film het zelf ook zeer betreurt.

Een applaus voor jezelf, er is toch minstens 1000 man die de film graag had willen zien draaien in de Nederlandse bioscopen en dat is behoorlijk wat. Misschien dat België meer geluk heeft (dan zien we elkaar daar!) en anders kunnen de echte liefhebbers nog naar de andere buurlanden afwijken.

Niet getreurd, pak je Hot Fuzz of Shaun dvd erbij en geniet van dit werk. Dan is ook The World's End voor je het weet op dvd.. zo niet, dan weten we jullie te vinden voor een nieuwe petitie!

Dank voor de mooie dagen!

Ruwan en Wouter

Wouter van de Watering

TWE naar Nederland: We zijn goed op weg!

2013-08-28 00:53:20

Hoi allemaal,

Het leek me geen verkeerd idee om iedereen die achter deze petitie staat, te laten weten wat we met de handtekeningen willen doen. Ik heb geen flauw idee of Universal Pictures NL de petitie uit zichzelf al heeft opgemerkt, maar dat is natuurlijk wel de organisatie waar onze boodschap aan gericht is.

Zodoende heb ik dinsdag een mail gestuurd naar Universal over de petitie, én het geweldige feit dat de regisseur zélf over de actie heeft getwitterd. Het lastige van zo'n petitie is dat je nooit weet wanneer het 'goed' is. Universal heeft ons immers nooit beloofd dat we bij bijvoorbeeld 10.000 handtekeningen onze zin krijgen.

En dat vind ik dan ook weer mooi aan de actie, zonder een duidelijk einddoel zitten we al bijna op 800 handtekeningen! Het is ook daarom dat ik jullie op de hoogte wil houden.

Zodra Universal Pictures NL reageert zijn jullie de eersten die het horen. Reageren ze niet, dan ga ik met mede-strijder Ruwan langs het kantoor in Amsterdam. Netjes hoor, geen spandoeken en protest :-)

Het kan geen kwaad als iedereen de petitie nog een keer zou willen delen om het aantal te doen blijven stijgen. Je mag de petitie ook zelf een tweede keer tekenen namens je vader of zus, dan verdubbelen we de boel meteen ;)

Nogmaals dank voor alle animo, het is goed om te weten dat er minstens 800 man in ons kikkerlandje woont dat net zo benieuwd is naar de film als ik.

En mochten we de film dan in Nederland krijgen, en hij valt tegen... dan starten we gewoon een nieuwe petitie.

Bring the noise!

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.