Breng "The World's End" Naar de Nederlandse Bioscoop

Breng "The World's End" Naar de Nederlandse Bioscoop / Mededelingen / It's beyond my control and it annoys me too / Opmerkingen

Pim

#1

2013-08-30 07:43

Is een 'private screening' regelen geen idee? Kunnen we zelf niet een bioscoopzaaltje huren en rechten voor het vertonen van de film krijgen? Dan maar alleen voor de fans.
Bram

#2

2013-08-30 08:14

Ik had hetzelfde idee. Misschien even Eye en Universal bellen, kijken of er iets te regelen valt. Denk dat Wright daar ook nog wel een videoboodschap voor wil opnemen ook!
Rachel

#3

2013-08-30 10:02

Ja, als dat zou kunnen, graag.
Het irriteert me het meest dat 1 maand geleden nog posters van TWE in de Pathe hingen.
Om maar te zwijgen met wat wel in de bioscopen draait... frustrerend...

Gast

#4

2013-08-30 10:39

Hoi Ruwan en Wouter,

Is het niet mogelijk om een eenmalige/private screening te organiseren? Mogelijk in samenwerking met Pathe of Eye (NFM)? Zeker nu het er op lijkt dat The World's End ook niet in Belgie uitgebracht gaat worden.
Nu er naar aanleiding van de actie toch de nodige publiciteit ontstaan is, is Universal wellicht bereid hieraan mee te werken. De prints (schijfjes) zijn immers gewoon voor handen.
Ik, en velen met mij gezien de reacties, ben bereid naar waar ook in den lande te verreizen voor de kans om The World's End op het witte doek te zien.

Rob
Ruwan

#5

2013-08-30 14:44

Hallo allemaal,

helaas.. Ik ben zo teleurgesteld in Universal Nederland. Echt enorm..

Rob, ik heb dit al voorgesteld.. Helaas, ze willen dit niet doen.

Ik weet even niet meer wat we kunnen doen. Want het lijkt wel alsof Universal iets niet verteld aan ons..
Alexander

#6 Volgende Uiniversal film ook niet

2013-08-30 17:04

Ook R.I.P.D. is door Pathe in het archief geplaatst en de release is 3 oktober --> http://www.pathe.nl/film/16692/ripd Weer een film van Universal die bij de trailer positieve reacties kreeg.

Gast

#7

2013-09-03 21:01

At #4
Hoezo zou de film niet in België uit kunnen komen? Op IMDB staat nog steeds 16 oktober. Ik hoop dat het daar wel wordt uitgebracht. Aangezien ik niet ver van België woon. Dus ik heb nog enigszins geluk als het wel in België wordt gereleased.

Wel gaaf dat Edgar Wright heeft gereageerd op de situatie.

Gast

#8

2013-09-16 08:56

#7 In de discussie die de aanleiding vormde voor de petitie is door iemand al gemeld dat Universal België te kennen heeft gegeven de film niet uit te zullen brengen. Vervolgens is The World's End van de 'toekomstige releases' overzichten van achtereenvolgens de Kinepolis site en Cinbebel verwijderd. IMDB is qua release data notoir onbetrouwbaar.
Ik gebruik ook vaak Antwerpen en Brussel als uitwijkmogelijkheid om films te gaan zien die geen Nederlandse release krijgen. Ik ben bang dat het in dit geval niet mogelijk zal zijn.
Echter, ik kon de spanning niet langer verdragen en ben The World's End afgelopen weekend in Aken, Duitsland, gaan zien. Daar, en op verschillende andere plekken, draait de film tevens in de originele versie...
Uiteraard hoop ik nog steeds op een Nederlands release (zie aankondiging 4), wanneer ik 'm met veel plezier een tweede (en wellicht derde) keer ga zien...
... ik zou echter niet op een Belgische release blijven wachten.

Gast

#9

2013-10-18 18:01

Nee klopt, dat heb ik gemerkt. In Belgie zijn ze al net zo vaag bezig over de film als in Nederland. Duitsland is ook een mogelijkheid voor mij. Mag ik vragen waar je bent gaan kijken #8? Want Duitsland heeft weer de irritante neiging om alles te dubben. Pfff, wat een moeite om deze film te kunnen zien zeg :P

Gast

#10

2013-10-18 18:02

Oeps, sorry #8, had het berichtje niet goed gelezen. Aken is dus een mogelijkheid? Daar woon ik niet ver vandaan. Dan ga ik het daar eens proberen. Heb je tevens een naam van de bios waar ze het in de originele versie draaien?